Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000015876, adrese: K.Valdemāra iela 2A, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022512. Fakss: +371-7022420
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr. 2003/42
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datu pārraides tīkla izveide un uzturēšana
CPV kods: 72532000-3
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “LATTELEKOM” |
Vaļņu iela 30, Rīga, LV-1050 |
Ls 390 924.89 |
Kopā: |
Ls 390 924.89 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.10.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003458227, adrese: Hipokrāta iela 2, Rīga, Latvija, LV-1038. Tālruņi: +371-7042400.Fakss:+371-7539524
Kontaktpersona:komisijas priekšsēdētājs, direktora vietnieks Ē.Kalniņš, 7042402
2. Identifikācijas Nr.: BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” 2003/21
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atbilstoši konkursa priekšmeta specifikācijai zemākā piedāvājuma cena, piegāde, uzstādīšana BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” personāla apmācība, kā arī tehniskā apkalpošana garantijas un pēcgarantijas laikā
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sešpadmit joslu datortomogrāfs
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: sešpadsmit joslu datortomogrāfs - 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” Hipokrāta ielā 2, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 29.02.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, 250.kabinetā, “Sekretāre”, laikā no 8: 00 līdz 16: 00 līdz: 08.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100,-. Maksājuma veids: pārskaitījums - Rīgas domes norēķinu kase, a/s LUB Centra filiāle, bankas kods: UNLALV2X, konts: 02-000132501, subkonts: 40008150000. Mērķis - par atklāta konkursa “Par sešpadsmit joslu datortomogrāfa piegādi BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers””, id.nr.BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” 2003/21 nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” Hipokrāta ielā 2, Rīgā, līdz: 08.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO SIA Klīniskā slimnīca “Gaiļezers” Hipokrāta ielā 2, Rīgā, Mazajā konferenču zālē, 08.12.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: LVL 10 000, piedāvājuma izpildes nodrošinājums bankas vai apdrošināšanas kompānijas garantijas veidā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas muitas reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000013536, adrese: Citadeles iela 1, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7047302, 7047325.Fakss: +371-7047391
Kontaktpersona: VID Rīgas muitas reģionālās iestādes Nodrošinājuma un informātikas daļas Saimniecisko lietu sektora vadītājs Jānis Kaktiņš, t.7047325.E-pasts: janis.kaktins@rm.vid.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: VID RMRI 2003/0018
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
nomāto telpu cena par 1 kv.m mēnesī
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: telpu noma VID Rīgas muitas reģionālās iestādes centrālā arhīva vajadzībām
CPV kods: 701311200-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: kopējā telpu platība 1200-1300 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Citadeles ielā 1, Rīgā, 308.kabinetā (3.stāvs), laikā no plkst. 8: 30-12: 00 un no 12: 30-17: 00 līdz: 17.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 07.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Citadeles ielā 1, Rīgā, biroja Lietvedības sektorā, 323.kabinetā, līdz: 17.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Citadeles ielā 1, Rīgā, 320a.kabinetā, 17.11.2003. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001475221, adrese: Baznīcas iela 25, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043700. Fakss: +371-7043701
Kontaktpersona: direktora vietnieks ārstniecības pakalpojumu jautājumos Z.Lasovskis, t.7043702.E-pasts:zigurds.lasovskis@voava.lv
2. Identifikācijas Nr.: VOAVA 2003/36
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma izvēles kritērijs ir viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām. Preces cena ietver visus izdevumus, kas saistīti ar preces piegādi (transportēšana, apdrošināšana, nodokļi u.c.)
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: HIV-AIDS slimniekiem ambulatori izsniedzamie ārstniecības līdzekļi
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: HIV-AIDS slimniekiem ambulatori izsniedzamie ārstniecības līdzekļi 51 pozīcija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas ārstniecības iestādes
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, pie lietvedības sekretāres 3.stāvā, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 15 līdz: 09.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 50.00 (t.sk.18% PVN Ls 7,63). Maksājuma veids: Valsts kase, reģistrācijas Nr.90000050138, Latvijas Banka, kods LACBLV2X, konts Nr.000361101, subkonts - 10600012109
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Baznīcas iela 25, Rīga, 3.stāvā, sekretariātā, līdz: 09.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūrā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, 303.kab., 09.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 8000.00 depozīts pasūtītāja kontā.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Centrālā finanšu un kontraktu vienība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000812928, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7094342. Fakss: +371-7094348
Kontaktpersona: direktora palīgs IT jautājumos Raimonds Vimba, 7094342.E-pasts: raimonds.vimba@fm.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: CFKV-2003 PAK.-14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
43 |
pretendenta pieredze |
12 |
Cena |
45 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: esošās vadības informācijas sistēmas (MIS) papildināšana ar jaunu moduli - lietvedības sistēmas un dokumentu plūsmas moduļa izstrāde (atbilstoši konkursa nolikuma “Darba uzdevums” prasībām)
CPV kods: 72000000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 lietvedības sistēmas un dokumentu plūsmas moduļa izstrāde, instalācija, nepieciešamo korekciju veikšana un apmācība atbilstoši konkursa nolikuma prasībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Centrālā finanšu un kontraktu vienība, Smilšu iela 1, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 03.05.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Centrālajā finanšu un kontraktu vienībā, Smilšu iela 1, Rīga, 152.kabinetā, iepriekš piesakot ierašanās laiku pa tālruni 7094342, laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 10.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Centrālajā finanšu un kontraktu vienībā, Smilšu iela 1, Rīga, 1.stāvā, 152.kabinetā, iesniedzot personīgi vai atsūtot kā ierakstītu sūtījumu pa pastu. Ja pretendents iesniedz piedāvājumu personīgi, tas iepriekš jāpiesaka pa t.7094342, līdz: 10.11.2003. plkst. 16: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Centrālajā finanšu un kontraktu vienībā, Smilšu iela 1, Rīga, 1.stāvā, 173.kabinetā, 10.11.2003. plkst. 16: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Skultes ostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000462022, adrese: Upes iela 41, Zvejniekciems, Rīgas rajons, Latvija, LV-2161. Tālruņi: +371-7955267.Fakss: +371-7954105
Kontaktpersona: pārvaldnieka vietnieks Igors Akulovs, t.6495374
2. Identifikācijas Nr.: SOP 2003/12
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma izvēles kritērijs ir viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: vieglo automašīnu iegāde
CPV kods: 34110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: divas jaunas vieglās automašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.04.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Skultes ostas pārvaldē, Upes iela 41, Zvejniekciems, Rīgas raj., LV-2161, laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 līdz: 06.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Upes iela 41, Zvejniekciems, Rīgas raj., LV-2161, līdz: 06.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Upes iela 41, Zvejniekciems, Rīgas raj., LV-2161, 06.11.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025750.Fakss: +371-7828301
Kontaktpersona: Kvalifikācijas daļas priekšnieks Juris Teteris, t.7025725, e-pasts: juris.teteris@csdd.gov.lv; juriste Ineta Martinsone, t.7025719.E-pasts: ineta.martinsone@csdd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: SAM/CSDD2003/50
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte (sistēmas kvalitāte, sistēmas atbilstība, materiālu kvalitāte un atbilstība) |
40 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena (piedāvājuma kopējā cena) |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: transportlīdzekļu vadītāju apliecību un braukšanas mācību atļauju personalizācijas un izgatavošanas sistēmas izstrāde, tās uzstādīšana, uzturēšana un apkalpošana, materiālu piegāde, transportlīdzekļu vadītāju apliecību un braukšanas mācību atļauju personalizācija un izgatavošana
Paredzamā iepirkuma apjoms: 800 000 gab. transportlīdzekļu vadītāju apliecību un 150 000 gab. braukšanas mācību atļauju personalizācija un izgatavošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republikas Ceļu satiksmes drošības direkcijas nodaļās Rīgā, Talsos, Liepājā, Rēzeknē, Ventspilī, Daugavpilī, Gulbenē, Jēkabpilī, Jelgavā, Valmierā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.01.2009.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ceļu satiksmes drošības direkcijā Rīgā, Miera ielā 25, 25.kabinetā, darbdienās laikā no plkst. 08: 30 līdz plkst. 17: 00, bet 10.12.2003. laikā no plkst. 08: 30. līdz plkst. 10: 00 līdz: 09.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: skaidrā naudā Ceļu satiksmes drošības direkcijas kasē Rīgā, Miera ielā 25, vai ar pārskaitījumu Ceļu satiksmes drošības direkcijas kontā Nr.0002020164, AKB Pareks banka, kods PARXLV22, mērķis – par konkursa nolikuma saņemšanu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 02.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ceļu satiksmes drošības direkcijā Rīgā, Miera ielā 25, 25.kabinetā, līdz: 10.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ceļu satiksmes drošības direkcijā Rīgā, Miera ielā 25, zālē (2.stāvs), 10.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums 10% (desmit procentu) no pretendenta piedāvājuma kopējās cena.
11.Citas ziņas: pirms konkursa nolikuma saņemšanas jāiesniedz maksājumu apliecinošš dokuments – kvīts vai bankas konta izraksts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts zemes dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000030432, adrese: 11.Novembra krastmala 31, Rīga, Latvija, LV-1484. Tālruņi: +371-7038608.Fakss: +371-7224770
Kontaktpersona:LR Valsts zemes dienesta Informācijas galvenās pārvaldes Informāciju sistēmu tehniskā nodrošinājuma daļas vadītājs Jānis Bēniķis, 7038807.E-pasts: janis.benikis@vzd.gov.vl
2. Identifikācijas Nr.: VZD2003/40
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Disku masīva cena, Disku masīva integrēšana LR Valsts zemes dienesta Kartogrāfijas pārvaldes informācijas sistēmā. Divu LR Valsts zemes dienesta Informācijas galvenās pārvaldes Informācijas sistēmu tehniskā nodrošinājuma daļas darbinieku apmācība
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: disku masīva piegāde LR VZD Centrālā aparāta Kartogrāfijas pārvaldes informācijas sistēmas vajadzībām
CPV kods: 30233000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens disku masīvs
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: LR Valsts zemes dienesta Kartogrāfijas pārvalde, O.Vācieša iela 43, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, 11.Novembra krastmalā 31, LR VZD Finanšu un materiālo resursu departamenta Materiālo resursu daļā, 314.kab., darba dienās no 8: 30 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00, bet ne vēlāk kā līdz 2003.gada 14.novembra plkst.13: 00 līdz: 14.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, 11.Novembra krastmalā 31, LR VZD Finanšu un materiālo resursu departamenta Materiālo resursu daļā, 314.kab., darba dienās no 8: 30 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 17: 00 līdz: 14.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīga, 11.Novembra krastmala 31, 5.stāva mazajā zālē, 14.11.2003. plkst. 13: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas vai apdrošinātāja garantija. Nodrošinājuma summa noteikta Ls 10 000.00 (desmit tūkstoši lati, 00 santīmi).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Kultūras pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000070596, adrese: Kr.Valdemāra 5, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7043648.Fakss: +371-7043671
Kontaktpersona: Andris Bergmanis, 7043649.E-pasts: andris.bergmanis@rdkp.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD KP 2003/52
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte (mākslinieciskā koncepcija, scenārijs, koncepcijas tehniskā realizācija, organizatoriskie pasākumi) |
40 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Adventes laika un/vai Ziemassvētku laika un/vai Jaungada sagaidīšanas pasākumu Vecrīgā mākslinieciskās koncepcijas izstrāde un realizācija
CPV kods: 92300000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: pasākumu mākslinieciskās koncepcijas izstrāde un tās pilna realizācija
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vecrīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 05.12.2003. līdz 03.01.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, 403.telpā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 14.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: pārskaitījums - konkursa nolikuma saņemšanai, Rīgas domes Kultūras pārvaldei, reģ.Nr.90000070596, LUB Centra filiāle, kods UNLALV2X002, konts 02 010130810, 21100021040
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra iela 5, 403.telpā, līdz: 14.11.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra iela 5, Rīga, 14.11.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: VRPBU “Valmieras slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003258333, adrese: Jumaras iela 195, Valmiera, Latvija, LV-4201. Tālruņi: +371-4229100, 9477253. Fakss: +371-4229896
Kontaktpersona: direktore Ingūna Liepa, t.9477253.E-pasts:hosp@valm.lv
2. Identifikācijas Nr.: VS 2003/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Preces viszemākā cena, preces piegāde, preces tehniskās apkalpošanas nodrošinājums
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medicīnas atkritumu utilizācijas iekārta
CPV kods: 29241400-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jumaras iela 195, Valmiera
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jumaras ielā 195, Valmierā, laikā no plkst.10: 00 līdz 15: 00 līdz: 25.10.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jumaras ielā 195, Valmierā, līdz 25.11.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jumaras ielā 195, Valmierā, 25.11.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087386.Fakss:+371-7325938
Kontaktpersona: Sagādes nodaļas juriskonsulte Dace Strautniece.E-pasts: dace.strautniece@saeima.lv
2. Identifikācijas Nr.: Saeima 2003/51
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atbilstība tehniskās specifikācijas prasībām, ņemot vērā zemāko cenu latos
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kancelejas preces
CPV kods: 30192700-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: rakstāmpiederumi, papīra izstrādājumi, aploksnes, mapes, dokumentu reģistri un biroja piederumi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jēkaba iela 11, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jēkaba iela 10/12, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 10.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: saņēmējs - Valsts kase, reģistrācijas Nr.90000050138, konta Nr.000361101, subkonta Nr.10600012109, saņēmēja banka - Latvijas Banka, kods LACBLV2X, maksājuma mērķis: par atklāta konkursa nolikumu (i.d.Nr.Saeima 2003/51). Uzrādot maksājuma uzdevuma oriģinālu, var saņemt konkursa nolikumu.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Saeimas Kancelejas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, līdz: 10.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jēkaba iela 11, Rīga, 10.11.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklāta konkursa nolikumā izdarītajiem grozījumiem
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pilsētas un valsts pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000037248, adrese: Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7012680, 7012670, 7211475, 7012683. Fakss:+371-7211716
Kontaktpersona: galvenais datortīkla administrators Gints Kārkliņš, t.7012680.E-pasts: gints@rdzmpk.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD/RDZMPK/2003/12
3. Sākotnējās publikācijas datums interneta tīklā: 07.10.2003.
4. Sākotnējās publikācijas datums laikrakstā ‘’Latvijas Vēstnesis’’: 10.10.2003.
5. Nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: 1.punkta 2.apakšpunkts.; 5.punkta 2.apakšpunkta daļas; 5.punkta 3.apakšpunkta 4.daļa; pielikums Nr.1; pielikuma Nr.2 1.punkta 1.2.apakšpunkts, papildināt konkursa nolikuma 5.punkta 3.apakšpunkta daļas
6. Iepirkuma procedūra:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji: viszemākā cena, kas ietver tehniskai specifikācijai atbilstošo preces cenu ar visiem nodokļiem, piegādes un garantijas izmaksām
7. Paredzamā iepirkuma priekšmets: monitori, sistēmbloki, sistēmprogrammatūras, UPS bloki, printeri, kopētāji
CPV kods: 30200000-1; 30100000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 30 monitori, 30 sistēmbloki, 30 sistēmprogrammatūras, 20 UPS bloki, 21 printeris, 4 kopētāji
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
8. Paredzamā līguma izpildes vieta: Riharda Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV - 1050
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.01.2004.
9. Konkursa nolikumu var saņemt: Riharda Vāgnera ielā 5, Rīgā, 313.kab.: pirmdienās - laikā no plkst. 08: 30 līdz 12: 00 un no 12: 30 līdz 18: 00; 10.11.2003.- laikā no plkst. 08: 30 līdz 10: 00; otrdienās, trešdienās, ceturtdienās – laikā no plkst. 08: 30 līdz 12: 00 un no 12: 45 līdz 17: 15; piektdienās - laikā no plkst. 08: 30 līdz 12: 00 un no 12: 45 līdz 16: 00 līdz: 10.11.2003.
10. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.10.2003.
11. Piedāvājums jāiesniedz: Riharda Vāgnera ielā 5, Rīgā, 313.kab., līdz: 10.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Riharda Vāgnera ielā 5, Rīgā, konferenču zālē, 10.11.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklāta konkursa nolikumā izdarītajiem grozījumiem
1. Pasūtītāja nosaukums: BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003426429, adrese: Jomas iela 17, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7811330, 6499144.Fakss: +371-7811315
Kontaktpersona: transporta daļas vadītājs Māris Baltrums, t.6499144.E-pasts: baltrums@navigator.lv
2. Identifikācijas Nr.: JN ak nr. 2003-01/07
3. Sākotnējās publikācijas datums interneta tīklā: 14.07.2003.
4. Sākotnējās publikācijas datums laikrakstā ‘’Latvijas Vēstnesis’’: 18.07.2003.
5. Nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: I daļas 4.punkta, II daļas 3. un 4.1.punkts, 4.pielikuma 3.3.punkts
6. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
25 |
pretendenta pieredze |
10 |
cena |
65 |
7. Paredzamā iepirkuma priekšmets: BO JP SIA Jūrmalas namsaimnieks apsaimniekošanā nodoto ēku un būvju teritorijā saražoto sadzīves atkritumu apsaimniekošana
CPV kods: 90121100-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: sadzīves atkritumu apsaimniekošana saskaņā ar darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
8. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūrmalas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 2004.gada 1.aprīļa līdz 2007.gada 31.martam
9. Konkursa nolikumu var saņemt: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 30, iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s Latvijas Unibanka, Jūrmalas filiāle, kods UNLALV2X010, konta nr. 10 010467768 vai BO JP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” kasē Jūrmalā, Jomas ielā 17, otrajā stāvā
11. Piedāvājums jāiesniedz: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BOJP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūrmalā, Jomas ielā 17, BOJP SIA “Jūrmalas namsaimnieks” sekretariātā, pirmajā stāvā.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Latvijas Valsts elektrosakaru inspekcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003021907, adrese: Elizabetes iela 41/43, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7333034. Fakss: +371-7821275
2. Identifikācijas Nr.: LVEI IK 2003/03
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 12.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degviela: A 98 E markas benzīns 195 000 litri, dīzeļdegviela 36 000 litri
CPV kods: 23000000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
Latvija Statoil SIA |
Citadeles iela 12, Rīga, LV-1010 |
Aptuveni LVL 95 937.00 |
Kopā: |
Aptuveni LVL 95 937.00 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/255
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: nosaukums: serveru klāstera piegāde VID datu noliktavas vajadzībām. Iepirkuma priekšmets ir savlaicīga un kvalitatīva serveru klāstera piegāde, uzstādīšana, konfigurēšana un nodošana ekspluatācijā un serveru klāstera garantijas servisa nodrošināšana Valsts ieņēmumu dienestam
CPV kods: 30261300-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Harijs Bondars” |
Salaspils iela 12/3-36, Rīga, LV-1057 |
75 012.56 LVL |
Kopā: |
75 012.56 LVL |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tūrisma attīstības valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000431840, adrese: Pils laukums 4, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7229945. Fakss: +371-7085393
2. Identifikācijas Nr.: EM/TAVA 2003/12
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 07.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: stenda laukuma noma starptautiskajā tūrisma gadatirgū Gēteborgā TUR 2004 no 25.03.-28.03.2004.
CPV kods: 70000000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
The Swedish Exhibition Centre |
SE-41294, Goteborg, Sweden |
LVL 3500 |
Kopā: |
LVL 3500 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: ZM Lauku atbalsta dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000794228, adrese: Rīga, Republikas laukums 2, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027303. Fakss: +371-7027120
2. Identifikācijas Nr.: LAD 2003/35
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 09.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: integrētās Administrēšanas un kontroles sistēmas papildināšana ar “Mazāk labvēlīgo apvidu un apvidu ar ierobežojumiem vides aizsardzības nolūkā” un “Bioloģiskās lauksaimniecības” atbalsta shēmu pieteikumu apstrāde. “Mazāk labvēlīgo apvidu un apvidu ar ierobežojumiem vides aizsardzības nolūkā” un “Bioloģiskās lauksaimniecības” atbalsta shēmu pieteikumu apstrāde ietver atbalsta pieteikumu reģistrāciju, administratīvās kontroles, fiziskās kontroles, aprēķinu veikšanu, maksājumu veikšanu, atskaišu ES (X-tabulu) veidošanu
CPV kods: 72200000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “IT Alise” |
Brīvības iela 68, Rīga, LV-1011 |
452038.31 |
Kopā: |
452038.31 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Piltenes pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000080490, adrese: Lielā iela 28, Piltene, Ventspils rajons, Latvija, LV-3620. Tālruņi: +371-3641520. Fakss: +371-3641340
2. Identifikācijas Nr.: PP “ST BŪV”/K/03/4
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 03.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 1067 m siltumtrases rekonstrukcija, ietverot materiālu piegādi, celtniecības un montāžas darbus
CPV kods: 45000000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Būvmehanizācija” |
Mārtiņa iela 18, Liepāja, LV-3401 |
78890.65 |
Kopā: |
78890.65 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/265
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.08.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: nosaukums: serveru piegāde VID informācijas sistēmas modernizēšanai. Iepirkuma priekšmets ir savlaicīga un kvalitatīva serveru piegāde un konfigurēšana un serveru garantijas servisa nodrošināšana
CPV kods: 30261200-8
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “OptiCom” |
Rūpniecības iela 5, Rīga, LV-1010 |
82 199.18 LVL |
Kopā: |
82 199.18 LVL |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.10.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Zemkopības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000064161, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027010. Fakss: +371-7027512
2. Identifikācijas Nr.: ZM/2003/15
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datorprogrammu licenču noma
CPV kods: 30248200-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Komerccentrs DATI grupa” |
Balasta dambis 80a, Rīga, LV-1048 |
|
Kopā: |
96502.09 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.10.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000050937, adrese: Talsu iela 4, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3122231, 3122238. Fakss: +371-3122237
Kontaktpersona: Kārlis Priedītis, Tukuma rajona padomes Reģionālās attīstības centra IT speciālists, t.3122238, 9219561
2. Identifikācijas Nr.: TRP 2003/2
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
15 |
pretendenta pieredze |
25 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide, 2.kārta
CPV kods: 72200000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide, 2.kārta: Tukuma pilsētas dome, Kandavas novada dome, Cēres, Matkules, Zemītes administratīvie centri, Degoles, Engures, Jaunsātu, Lapmežciema, Lestenes, Pūres, Sēmes, Tumes, Vānes, Viesatu, Zantes, Zentenes pagasta padomes, Reģionālais datu centrs
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Tukuma rajons, Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Tukuma rajona padome, Talsu iela 4, Tukums, 201.kab., laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00 (03.11.2003. līdz plkst.15: 00) līdz: 03.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā - Tukuma rajona padome, Talsu iela 4, Tukums (205.kab.), vai ar pārskaitījumu: bankas nosaukums: Latvijas Unibankas Tukuma filiāle, konta Nr.32010130802, kods: UNLALV2X032, norādot maksājuma mērķi: iepirkuma TRP 2003/2 konkursa nolikums
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Tukuma rajona padome, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, līdz: 03.11.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Tukuma rajona padome, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, 03.11.2003. plkst. 15: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Iekšlietu ministrijas Valsts policijas Autotransporta centrālā bāze, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000177824, adrese: Vestienas iela 4, Rīga, Latvija, LV-1035. Tālruņi: +371-7208353, 7208355. Fakss: +371-7582470
Kontaktpersona: galvenā speciāliste I.Korte, 7208353
2. Identifikācijas Nr.: IeM VP ACB 2003/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
cena |
100 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: transportlīdzekļu remonta pakalpojums
CPV kods: 50100000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 71 transportlīdzekļu modifikācijas remonts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Vestienas iela 4
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 02.01.2004. līdz 31.03.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Vestienas ielā 4, 4.stāvā, sekretariātā, darba dienās no plkst.8: 30 līdz 17: 00 (08.12.2003. līdz plkst.12: 00) līdz: 08.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR IeM VP Autotransporta centrālajā bāzē Vestienas ielā 4, Rīgā, 4.stāvā, sekretariātā, līdz: 08.12.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR IeM VP Autotransporta centrālajā bāzē Vestienas ielā 4, Rīgā, 405.kabinetā, 08.12.2003. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums netiek prasīts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Litene”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000017059, adrese: Litenes pag., Gulbenes raj., Latvija, LV-4405. Tālruņi: +371-4493704, 9491788.Fakss: +371-9270692
Kontaktpersona: direktora vietniece Maija Strade, 4493704, 9491788
2. Identifikācijas Nr.: LM SVSAC “Litene” Nr.2003/12
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Viszemākā cena, kurā ietilpst nodokļi un piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par tiesībām saņemt valsts pasūtījumu SVSAC “Litene” apgādei ar medikamentiem un medicīnas precēm 2004.gadā
CPV kods: 33000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 310 klientu ārstēšanai 2004.gadā (01.01.-31.12.)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SVSAC “Litene”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SVSAC “Litene” Gulbenes raj., Litenes pag., laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 27.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SVSAC “Litene” Gulbenes raj., Litenes pag., līdz: 27.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Litene” Gulbenes raj., Litenes pag., 27.11.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: regulāra piegāde visu gadu vienu reizi nedēļā pēc pieteikuma.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335228, 7335171.Fakss:+371-7229150
Kontaktpersona: Valsts pasūtījumu nodaļas vecākā referente Inga Blodone, 7335228.E-pasts: inga.blodone@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/184
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: bruņu vestes, bruņu vestes slēptai nēsāšanai
CPV kods: 18131100-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: bruņu vestes - 257, bruņu vestes slēptai nēsāšanai - 100
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vagonu ielā 38, Rīgā, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR AM, Rīga, Kr.Valdemāra ielā 10/12, darba dienās no 9: 00 - 12: 00 un no 13: 00 - 16: 00, iepriekš piesakoties pa telefonu +371 7335228, 7335171, līdz: 14.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR AM Kr.Valdemāra ielā 10/12 līdz: 14.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR AM Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, ID telpās, 14.11.2003. plkst. 12: 00
11. Citas ziņas: nolikumu izsniedz bez maksas darba dienās no 9: 00 līdz 12: 00 un no 13: 00 līdz 16: 00. Pēc pretendenta rakstiska pieprasījuma nolikumu nosūta pa pastu. Kopā ar pieprasījumu jāiesniedz maksājuma uzdevuma kopija par nosūtīšanas izdevumu Ls 1.18 apmaksu (Latvijas Republikas teritorijā).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335172, 7335171.Fakss:+371-7229150
Kontaktpersona: vecākais referents Rolands Strazdiņš.E-pasts: rolands.strazdins@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/201
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Iekārtu piegādes un uzstādīšanas kopējā summa
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par ciparu automātisko telefona centrāļu (CATC) piegādi un uzstādīšanu
CPV kods: 32200000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: 6 telefona centrāles
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 5 CATC: 60 kalendāro dienu laikā no līguma noslēgšanas; 1 CATC: 20 kalendāro dienu laikā.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, iepriekš piesakoties pa tālr. 7335172, darba dienās no plkst. 9: 00 līdz 17: 00. Saņemot nolikumu, jānorāda uzņēmuma biroja adrese, tel.nr. un faksa nr. līdz: 14.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 06.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 14.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 14.11.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025750, 7025721. Fakss:+371-7828301
Kontaktpersona: CSDD Vispārējās daļas autotransporta speciālists Jānis Neinbergs, 7025721, 9116393.E-pasts:janis.neinbergs@csdd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: SAM/CSDD2003/56
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atlasi veikušo un tehniskajām prasībām atbilstošo pretendentu finanšu piedāvājuma cenu (C) vērtē pēc vienādojuma C= A+ D+S-L, kur (A) - tehniskajās specifikācijās norādītajām prasībām atbilstošu automobiļu cena; (D) iztērētās degvielas cena nobraukumam 200 tūkst.km; (S) automobiļa ražotāja noteikto tehnisko apkopju cena nobraukumam 200 tūkst.km; (L) - pasūtītāja lietoto automobiļu ieskaita cena. Līgumcena (X) tiek noteikta pēc vienādojuma X=A-L
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: vieglo pasažieru automobiļu iegāde un pasūtītāja lietoto vieglo pasažieru automobiļu pieņemšana ar ieskaitu piedāvājuma cenā
CPV kods: 34110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: piecu automobiļu iegāde un piecu pasūtītāja lietotu automobiļu pieņemšana ar ieskaitu piedāvājuma cenā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001, 31.kab., laikā no plkst.9: 00 līdz 17: 00 (04.11.2003. līdz 10: 00) līdz: 03.11.2003. 8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001, 31.kab., līdz: 04.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001, pagrabstāva zālē, 04.11.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Banka, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000158236, adrese: Kr.Valdemāra iela 2a, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7022233.Fakss: +371-7022420
Kontaktpersona: Latvijas Bankas Saimniecības pārvaldes ēkas sistēmu uzturēšanas inženieris Normunds Vasiļjevs.E-pasts:konkursi@bank.lv
2. Identifikācijas Nr.: LB Nr.2003/68
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
pretendenta pieredze |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Latvijas Bankas ēkas Kr.Valdemāra ielā 2a, dzesēšanas sistēmas uzlabošanas projekta izstrāde
CPV kods: 74232000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 (viens) tehniskais projekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kr.Valdemāra iela 2a, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Bankas caurlaižu birojā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā. Caurlaižu biroja darba laiks: darbadienās no plkst.8.30 līdz 17.30, piektdienās līdz 16.15 līdz: 11.11.2003. plkst.10
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Latvijas Bankā, K.Valdemāra 2a (ieeja no Noliktavas ielas), Rīgā, t.7022393, līdz: 11.11.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas Latvijas Bankas apspriežu telpā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, 11.11.2003. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: konkursa nolikumu var saņemt bez maksas.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valdemārpils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000042056, adrese: Raiņa iela 16, Valdemārpils, Talsu rajons, Latvija, LV-3260. Tālruņi: +371-3276285, 6514956. Fakss: +371-3291101
Kontaktpersona: komunālās nodaļas vadītājs Andris Grīnbergs, t.6514956
2. Identifikācijas Nr.: Valdemārpils dome 2003/008
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Pilns aprīkojums katla darbināšanai, ietverot ūdens sagatavošanas iekārtu, vadības un drošības iekārtas, dūmsūcēju, katla transportēšana, montāža un palaišana, katla montāžas vietas sagatavošana, personāla apmācība
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: vismaz 2 (divi) ūdenssildāmie katli darbam rokas režīmā, ar cieto kurināmo, kopējā jauda 2MW
CPV kods: 29500000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: vismaz 2 (divi) katli
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Parka iela 9, Valdemārpils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Raiņa iela 16, Valdemārpils, Talsu rajons, laikā no plkst.8: 00 līdz 17: 00 līdz: 03.11.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: pārskaitījums, Valsts kase 90000050138, Valdemārpils pilsētas dome, 90000042056, Latvijas Banka LACBLV2X, konts 000361101, subkonts 98017388170, ieņēmumu kods 0969, maks.mērķis - par iepirkuma Nr.2003/008 nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.10.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Raiņa iela 16, Valdemārpils, Talsu rajons, līdz: 03.11.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Raiņa iela 16, Valdemārpils, Talsu rajons, 03.11.2003. plkst. 15: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: valsts aģentūra “Sabiedrības veselības aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000052976, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7081510. Fakss: +371-7374980
2. Identifikācijas Nr.: SVA/2003/4
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 02.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: divu serveru (nr.1 un nr.2) komplektā ar papildaprīkojumu, sešu jaunu datoru un programmnodrošinājuma (licenču) ar kopējo skaitu 263 gabali iepirkums
CPV kods: 30200000-1
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Sistēm Serviss-R” |
Poruka iela 3, Rīga, LV-1014 |
Ls 11 267.79 |
SIA “Datorprogrammu apgāds” |
Audēju iela 6, Rīga, LV-1050 |
Ls 8 932.27 |
Kopā: |
Ls 20 200.06 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.10.2003.