• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 12.11.2003., Nr. 159 https://www.vestnesis.lv/ta/id/80936

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Komercreģistra ziņas

Vēl šajā numurā

12.11.2003., Nr. 159

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

COPY OF PAS.GIF (8277 bytes)

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3622019.Fakss: +371-3626379

Kontaktpersona:Ražošanas daļas speciāliste Kristine Pažerauskiene, t.3622019.E-pasts: kristine.pazerauskiene@ventspils.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: KP 03/152 A

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

40

cena

60

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvprojektu izstrādāšana: Kurzemes ielas saimniecības kanalizācijas spiedvads ar sūkņu staciju un ŪK tīklu rekonstrukcija posmā no Rūjienas ielas līdz Gāzes stacijai; ūdensvada rekonstrukcija Dzintaru ielā (dzelzceļa šķērsojums pie viadukta)

CPV kods: 74000000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: ūdensvada un kanalizācijas tīklu garums 3700m, elektrisko tīklu garums 1500m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 180 kalendārās dienas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Užavas ielā 8, Ventpilī, p/i “Komunālā pārvalde” laikā no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 26.11.2003. (27.11.2003. līdz 14: 00), iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā Nr. 0140206330927, a/s Hansabanka Ventspils filiāle, kods HABALV22 ar norādi “Par konkursa ar identifikācijas Nr. KP03/152A nolikumu”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz: 27.11.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 27.11.2003. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 300.00 ieskaitīt p/i “Komunālā pārvalde” kontā a/s Hansabanka, Ventspils filiāle, kods HABALV22, konts 0140206330981 ar norādi “Piedāvājuma ar identifikācijas Nr. KP03/151A nodrošinājums”.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR VID Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001411894, adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-3323474, 9214842. Fakss: +371-3320431

Kontaktpersona: Nodrošinājuma daļas priekšnieka p.i.Ilmars Matisons (mob.9214842)

2. Identifikācijas Nr.: FM VID KRI 2003/242

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

10

pretendenta pieredze

5

cena

85

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: VID Kurzemes reģionālās iestādes telpu apsaimniekošana

CPV kods: 93400000-2

Paredzamā iepirkuma apjoms: pakalpojumu sniegšana paredzēta uz administratīvajām ēkām: Kuldīga, Pils laukums 4, Saldus, Striķu iela 6, Talsi, Kareivju iela 7, Ventspils, Dzintaru iela 18, Ventspils, Dzintaru iela 22/9, Liepāja, Graudu iela 50, ar kopējo platību 3147,10 (kvadrātmetri)

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīga, Saldus, Talsi, Ventspils, Liepāja

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2007.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, laikā no 8: 30 līdz 17: 00 (01.12.2003. līdz 10: 00) līdz: 28.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, līdz: 01.12.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, 01.12.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: ZM Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000010050, adrese: Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1076. Tālruņi: +371-7620604, 7808970.Fakss: +371-7620434

Kontaktpersona: jautājumos, kas saistās ar atklāta konkursa priekšmetu - komisijas priekšsēdētājs, Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra Ķīmiski tehnoloģiskās daļas vadītājs V.Voļskis, t.7620922; juridiskos jautājumos - Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra Juridiskās daļas vadītāja Inese Gaidele, t.7808970.E-pasts:viktors@vvdc.lv; inese.gaidele@vvdc.lv

2. Identifikācijas Nr.: ZM, PVD VVMDC 03/10

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

visi LR likumdošanas aktos paredzētie nodokļi un nodevas, preces piegādes izmaksas

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: laboratorijas materiāli

CPV kods: 29000000-9

Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursa nolikumu

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: PVD VVMDC Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 08.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 25. Maksājuma veids: subkonts Nr.10600012109 “Citi ieņēmumi”, saņēmējs Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konta Nr.000361101, saņēmēja banka - Latvijas Banka, kods LACBLV2X, mērķis - par konkursa Nr. ZM, PVD VVMDC 03/10 nolikumu

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, līdz: 08.12.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, 08.12.2003. plkst. 11: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: netiek paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR ZM VMD Cēsu virsmežniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000082699, adrese: Valmieras iela 20a, Cēsis, Latvija, LV-4101. Tālruņi: +371-4124409.Fakss: +371-4122287

Kontaktpersona:sektora vadītāja Gunta Gailīte, t.4124409

2. Identifikācijas Nr.: VMD CV 2003/01

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Degvielas viena litra cena ar nodokļiem un atlaidēm degvielas uzpildes stacijās, attālums (DUS atrašanās vieta)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas piegāde Cēsu virsmežniecības autotransportam

CPV kods: 23000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns A-76-1000 l; benzīns 95E-96500 l; dīzeļdegviela – 5000 l

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Cēsis, Jaunpiebalga, Vecpiebalga, Nītaure

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, laikā no plkst.8: 00 līdz plkst.17: 00 līdz: 03.12.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, līdz: 03.12.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, 03.12.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas autostāvvietas”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003135715, adrese: Atgāzenes iela 24a, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7623662, 7605843.Fakss: +371-7612239

Kontaktpersona: direktora vietniece Irina Spiridonova, t.7623662.E-pasts: rairina@latnet.lv

2. Identifikācijas Nr.: RA/2003/AK-6

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

20

pretendenta pieredze

20

cena

60

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: satiksmes plūsmas kontroles īpaša režīma zonas Vecrīgas kontrolpunktos, satiksmes plūsmas regulējošās sistēmas apsardzes un sabiedriskās kārtības uzraudzības nodrošināšana

CPV kods: 74321000-5; 74610000-8; 75242100-5

Paredzamā iepirkuma apjoms: pakalpojumu kompleksa izpilde 5 Vecrīgas iebraukšanas - izbraukšanas kontrolpunktos 24 stundas diennaktī

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.02.2004. līdz 31.12.2008. ar nosacījumu, ka tiks pagarināts Vecrīgas kā īpaša režīma zonas statuss

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.01.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: skaidrā naudā SIA “Rīgas autostāvvietas” kasē vai bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, mērķis: “Samaksa par VIKS konkursa nolikumu ID RA/2003/AK-6”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.12.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, līdz: 05.01.2004. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Rīgas autostāvvietas” telpās, Atgāzenes iela 24a, Rīga, 05.01.2004. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 5000 jāiemaksā SIA “Rīgas autostāvvietas” bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, ar norādi “Līguma nr.2003/RA nodrošinājums”.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas autostāvvietas”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003135715, adrese: Atgāzenes iela 24a, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7623662, 7605843.Fakss:+371-7612239

Kontaktpersona: direktora vietniece Irina Spiridonova, t.7623662.E-pasts:rairina@latnet.lv

2. Identifikācijas Nr.: RA/2003/AK-7

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

20

pretendenta pieredze

20

cena

60

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietu teritorijas ikdienas uzturēšanas darbi

CPV kods: 74735000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: pašvaldības maksas autostāvvietu teritorijas tīrīšana ziemas un vasaras apstākļos

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga

Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.02.2004. līdz 31.12.2008.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.01.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: skaidrā naudā SIA “Rīgas autostāvvietas” kasē vai bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, mērķis: “Samaksa par VIKS konkursa nolikumu ID RA/2003/AK-7”

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.12.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Rīgas autostāvvietas” birojā, Atgāzenes iela 24a, Rīga, līdz: 05.01.2004. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Rīgas autostāvvietas” telpās, Atgāzenes iela 24a, Rīga, 05.01.2004. plkst. 12: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 jāiemaksā SIA “Rīgas autostāvvietas” bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, ar norādi “Līguma nr.2003/RA nodrošinājums”.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335172, 7335171.Fakss:+371-7229150

Kontaktpersona:vecākais referents Rolands Strazdiņš.E-pasts: rolands.strazdins@mod.gov.lv

2. Identifikācijas Nr.: AM2003/207

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Iekārtu piegādes kopējā summa

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: portatīvo datoru piegāde

CPV kods: 32000000-3

Paredzamā iepirkuma apjoms: 20 portatīvie datori

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads, piegādes termiņš 60 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma veikšanas

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, iepriekš piesakoties pa tālr. 7335172, darba dienās no plkst.9: 00 līdz 17: 00. Saņemot nolikumu, jānorāda uzņēmuma biroja adrese, tel.nr. un faksa nr., līdz: 27.11.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 27.11.2003. plkst. 12: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 27.11.2003. plkst. 12: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais bērnu sociālās aprūpes centrs “Baldone”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000067558, adrese: “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, Latvija, LV-2125. Tālruņi: +371-7932049, 7932319.Fakss: +371-7932049

Kontaktpersona: noliktavas pārzine Anita Garkalne, t.7932319

2. Identifikācijas Nr.: 2003/11

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Pārtikas produktu cena

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produktu piegāde 2004.gadā.

CPV kods: 15000000-8

Paredzamā iepirkuma apjoms: 216 tonnas

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SBSAC “Baldone”

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: SBSAC “Baldone” grāmatvedībā, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 09.12.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.12.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: SBSAC “Baldone”, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, līdz: 09.12.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: SBSAC “Baldone”, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, 09.12.2003. plkst. 10: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000050937, adrese: Talsu iela 4, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3122231, 3122238. Fakss: +371-3122237

2. Identifikācijas Nr.: TRP 2003/2

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide, 2.kārta

CPV kods: 72200000-7

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Infonet Sistēmas”

Pasta iela 8, Tukums

16 105.30

Kopā:

 

16 105.30

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000038741, adrese: R.Vāgnera iela 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7026138.Fakss:+371-7026342

Kontaktpersona: RD ĪD direktora palīgs Normunds Henkels, t.7037534.E-pasts: normunds.henkels@rcc.lv

2. Identifikācijas Nr.:RD ĪD 2003/81

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

piedāvātā kvalitāte

60

cena

40

 

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rīgas domes Īpašuma departamenta darbinieku veselības apdrošināšana

CPV kods: 66000000-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 220 veselības apdrošināšanas polises

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, 264.kab., laikā no plkst.8: 15 līdz 17: 00 līdz: 15.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Latvijas Unibankā, kods UNLALVXX, Rīgas domes Norēķinu kase, konts Nr.02-0101308741, subkonts Nr.20300003010

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, 264.kab., līdz: 15.12.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, Sēžu zālē, 15.12.2003. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ogres rajona pašvaldības medicīniskās aprūpes bezpeļņas uzņēmums “Ogres rajona slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003222317, adrese: Slimnīcas iela 2, Ogre, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5046161.Fakss: +371-5021595

Kontaktpersona: galvenā ārsta vietnieks med.darbā Jānis Trops, t.5045531 (par tehnisko specifikāciju); grāmatvede Vita Butāne - Rudzāne, t.5045216 (par nolikumu)

2. Identifikācijas Nr.: ORS, 2003/05

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Defibrilatoru cenas, ieskaitot visus nodokļus, nodevas, piegādi, personāla apmācību, garantijas apkalpošanu.

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: defibrilatori

CPV kods: 33182100-0

Paredzamā iepirkuma apjoms: 5 defibrilatori

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ogres rajona slimnīca

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.-2005.gads

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, grāmatvedībā, laikā no plkst.8: 00 līdz 15: 00 līdz: 02.12.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, V stāvā, administrācijā, līdz: 02.12.2003. plkst. 10: 30

Piedāvājumu atvēršana notiks: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, V stāvā, zālē, 02.12.2003. plkst. 10: 30

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Autotransporta direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003429317, adrese Brīvības iela 48/50, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7280485, 7686450. Fakss: +371-7821107

Kontaktpersona: BOV SIA “Autotransporta direkcija” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns, t.7686450.E-pasts:andris@atd.lv

2. Identifikācijas Nr.: AD Nr.2003/14

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Atlasi izturējušo pretendentu tehniskām prasībām atbilstošo piedāvājumu vērtē pēc zemākās cenas, kas aprēķināta pēc formulas KC=C-NC+D+A, kur KC - kopējā cena; C - tehniskajās specifikācijās norādītajam līmenim atbilstoša automobiļa cena; NC - lietotā automobiļa piedāvātā cena; D - degvielas patēriņa izmaksas, kas aprēķinātas līdz nobrauktiem 160 000 km; A - plānoto tehnisko apkopju izmaksas dīlera servisā, kas rēķinātas LVL līdz nobrauktiem 160 000 km

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: automobiļa iegāde ar ieskaitu (maiņu)

CPV kods: 34110000-1

Paredzamā iepirkuma apjoms: viena jauna automobiļa iegāde ar ieskaitu (maiņu)

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Brīvības iela 48/50, LV-1011

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.03.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīga, Brīvības iela 48/50, 510.kabinetā, darba dienās laikā no plkst.8: 30 - 12: 00 un no 13: 00 - 16: 30 (pirms tam piezvanot pa t.7280485) līdz: 01.12.2003.

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīga, Brīvības iela 48/50, 510.kabinetā, līdz: 01.12.2003. plkst. 11: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīga, Brīvības iela 48/50, 01.12.2003. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas SEZ pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000329402, adrese: Fēniksa iela 4, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3422008.Fakss: +371-3407710

Kontaktpersona:tehn.direkt.vietnieks Armands Spāģis, 9450018.E-pasts:armands@lsez.lv

2. Identifikācijas Nr.:LSEZ-2003-3T

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Tehniskajai specifikācijai atbilstoša piedāvājuma cena

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: akvatorijas padziļināšana Liepājas ostas piestātņu Nr.50-51 zonā

CPV kods: 45000000-7

Paredzamā iepirkuma apjoms: padziļināšanas darbu apjoms 301 000 kub.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas ostas akvatorijs

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Fēniksa iela 4, Liepāja, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 11.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: a/s “Hansabanka”, kods HABALV22, konts Ls 01407037000

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.12.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Fēniksa iela 4, Liepāja, tehn.daļā, līdz: 11.12.2003. plkst. 10: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Fēniksa iela 4, Liepāja, 11.12.2003. plkst. 10: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 2000 bankas garantija, vai a/s “Hansabanka”, kods HABALV22, konta Ls 01407037000.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils PPBU “Nekustamā īpašuma pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41203001885, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3624543, 3624111. Fakss: +371-3622336

Kontaktpersona: inženieris Arturs Bože, 3624543

2. Identifikācijas Nr.: 2003-107

3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu

Cenas veidošanās rādītāji

Līgumcena

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ventspils pilsētas galvenās bibliotēkas un piebūves celtniecība Akmeņu ielā 2, Ventpilī

Paredzamā iepirkuma apjoms: telpas kopējā platība 1680 kv.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu

Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē

5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Akmeņu iela 2, Ventspils

Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2004.

6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav

7. Konkursa nolikumu var saņemt: Užavas ielā 8, Ventspilī, 6.kabinetā, laikā no plkst. 8: 00 līdz plkst. 16: 00 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: pārsk. “Nekustamā īpašuma pārvalde”, Hansabanka, HABALV22, konts nr.01402060076

8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.

9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils NĪP, Užavas iela 8, 1.kabinets, 04.12.2003. līdz 12: 00 vai Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, 2.stāva konferenču zālē, 04.12.2003. no 13: 00 līdz 14: 00 līdz: 04.12.2003. plkst. 14: 00

Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Jūras ielā 36, konferenču zālē, 04.12.2003. plkst. 14: 00

10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 5000.00 Ls.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Patentu valde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000042944, adrese: Citadeles iela 7/70, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7027676. Fakss: +371-7027690

2. Identifikācijas Nr.: LRPV2003/05

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.09.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.10.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 18 datortehnikas komplektu piegāde

CPV kods: 72000000-5

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 9

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

NDD, SIA

Rīgas iela 32, LV-3004, Jelgava

31836.42 LVL

Kopā:

 

31836.42 LVL

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.11.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Pilsētsaimniecība”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001282486, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005525, 3005583. Fakss: +371-300509

2. Identifikācijas Nr.: AP2003/050-K

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.10.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ziemas uzturēšanas darbi Jelgavas pilsētas tranzīta ielām. Jelgavas pilsētas tranzīta ielas 5,8 km un 19,1 km garumā

CPV kods: 90200000-9

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “KULK”

Dobeles šos.34, Jelgava, LV-3007

Tranzīta ielas 19.1 km - Ls 17414.79

VAS “Centrālā reģiona ceļi” filiāle “JELGAVAS CEĻU RAJONS”

Savienības iela 2, Jelgava, LV-3001

Tranzīta ielas 5.8 km - Ls 6464.38

Kopā:

 

Ls 23879.17

 

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.11.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 50008022421, adrese: Elizabetes iela 49, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7282461, 7240478. Fakss: +371-7282123

2. Identifikācijas Nr.: LOK-03/02

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: atpūtas un parādes tērpu komplektu izgatavošana Latvijas Olimpiskajai delegācijai olimpiskajās spēlēs Atēnās 2004.gadā

CPV kods: 93930000-6

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Spektra”

Kalna iela 23, Sigulda, Rīgas raj., Latvija

34672.50 LVL

Kopā:

 

34672.50 LVL

 

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.11.2003.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000031457, adrese: Brīvības laukums 19, Tukums, Latvija, LV-3100. Tālruņi: +371-3104111. Fakss: +371-3104139

2. Identifikācijas Nr.: IeM VP Tukuma RPP 2003/7

3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.10.2003.

4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2003.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss

6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Tukuma rajona policijas autotransporta remonts, apkope, rezerves daļu iegāde

CPV kods: 50112000-3

7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2

8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Eduards - 2”

Talsu 21, Tukums

50 000

Kopā:

 

50 000

 

10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais

11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!