Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3622019.Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona:Ražošanas daļas speciāliste Kristine Pažerauskiene, t.3622019.E-pasts: kristine.pazerauskiene@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: KP 03/152 A
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
40 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvprojektu izstrādāšana: Kurzemes ielas saimniecības kanalizācijas spiedvads ar sūkņu staciju un ŪK tīklu rekonstrukcija posmā no Rūjienas ielas līdz Gāzes stacijai; ūdensvada rekonstrukcija Dzintaru ielā (dzelzceļa šķērsojums pie viadukta)
CPV kods: 74000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: ūdensvada un kanalizācijas tīklu garums 3700m, elektrisko tīklu garums 1500m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 180 kalendārās dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Užavas ielā 8, Ventpilī, p/i “Komunālā pārvalde” laikā no plkst. 9: 00 līdz 16: 00 līdz: 26.11.2003. (27.11.2003. līdz 14: 00), iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā Nr. 0140206330927, a/s Hansabanka Ventspils filiāle, kods HABALV22 ar norādi “Par konkursa ar identifikācijas Nr. KP03/152A nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz: 27.11.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 27.11.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 300.00 ieskaitīt p/i “Komunālā pārvalde” kontā a/s Hansabanka, Ventspils filiāle, kods HABALV22, konts 0140206330981 ar norādi “Piedāvājuma ar identifikācijas Nr. KP03/151A nodrošinājums”.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR VID Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001411894, adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi: +371-3323474, 9214842. Fakss: +371-3320431
Kontaktpersona: Nodrošinājuma daļas priekšnieka p.i.Ilmars Matisons (mob.9214842)
2. Identifikācijas Nr.: FM VID KRI 2003/242
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
10 |
pretendenta pieredze |
5 |
cena |
85 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: VID Kurzemes reģionālās iestādes telpu apsaimniekošana
CPV kods: 93400000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: pakalpojumu sniegšana paredzēta uz administratīvajām ēkām: Kuldīga, Pils laukums 4, Saldus, Striķu iela 6, Talsi, Kareivju iela 7, Ventspils, Dzintaru iela 18, Ventspils, Dzintaru iela 22/9, Liepāja, Graudu iela 50, ar kopējo platību 3147,10 (kvadrātmetri)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīga, Saldus, Talsi, Ventspils, Liepāja
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, laikā no 8: 30 līdz 17: 00 (01.12.2003. līdz 10: 00) līdz: 28.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, līdz: 01.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kuldīga, Liepājas iela 48, 1.kabinetā, 01.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: ZM Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000010050, adrese: Lejupes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1076. Tālruņi: +371-7620604, 7808970.Fakss: +371-7620434
Kontaktpersona: jautājumos, kas saistās ar atklāta konkursa priekšmetu - komisijas priekšsēdētājs, Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra Ķīmiski tehnoloģiskās daļas vadītājs V.Voļskis, t.7620922; juridiskos jautājumos - Pārtikas un veterinārā dienesta Valsts veterinārmedicīnas diagnostikas centra Juridiskās daļas vadītāja Inese Gaidele, t.7808970.E-pasts:viktors@vvdc.lv; inese.gaidele@vvdc.lv
2. Identifikācijas Nr.: ZM, PVD VVMDC 03/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
visi LR likumdošanas aktos paredzētie nodokļi un nodevas, preces piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: laboratorijas materiāli
CPV kods: 29000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: PVD VVMDC Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00 līdz: 08.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 25. Maksājuma veids: subkonts Nr.10600012109 “Citi ieņēmumi”, saņēmējs Valsts kase, reģ.Nr.90000050138, konta Nr.000361101, saņēmēja banka - Latvijas Banka, kods LACBLV2X, mērķis - par konkursa Nr. ZM, PVD VVMDC 03/10 nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, līdz: 08.12.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076, 08.12.2003. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: netiek paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR ZM VMD Cēsu virsmežniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000082699, adrese: Valmieras iela 20a, Cēsis, Latvija, LV-4101. Tālruņi: +371-4124409.Fakss: +371-4122287
Kontaktpersona:sektora vadītāja Gunta Gailīte, t.4124409
2. Identifikācijas Nr.: VMD CV 2003/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Degvielas viena litra cena ar nodokļiem un atlaidēm degvielas uzpildes stacijās, attālums (DUS atrašanās vieta)
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas piegāde Cēsu virsmežniecības autotransportam
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns A-76-1000 l; benzīns 95E-96500 l; dīzeļdegviela – 5000 l
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Cēsis, Jaunpiebalga, Vecpiebalga, Nītaure
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, laikā no plkst.8: 00 līdz plkst.17: 00 līdz: 03.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, līdz: 03.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Cēsu virsmežniecībā Valmieras ielā 20a, Cēsīs, LV-4101, 03.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas autostāvvietas”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003135715, adrese: Atgāzenes iela 24a, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7623662, 7605843.Fakss: +371-7612239
Kontaktpersona: direktora vietniece Irina Spiridonova, t.7623662.E-pasts: rairina@latnet.lv
2. Identifikācijas Nr.: RA/2003/AK-6
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
20 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: satiksmes plūsmas kontroles īpaša režīma zonas Vecrīgas kontrolpunktos, satiksmes plūsmas regulējošās sistēmas apsardzes un sabiedriskās kārtības uzraudzības nodrošināšana
CPV kods: 74321000-5; 74610000-8; 75242100-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: pakalpojumu kompleksa izpilde 5 Vecrīgas iebraukšanas - izbraukšanas kontrolpunktos 24 stundas diennaktī
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.02.2004. līdz 31.12.2008. ar nosacījumu, ka tiks pagarināts Vecrīgas kā īpaša režīma zonas statuss
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.01.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: skaidrā naudā SIA “Rīgas autostāvvietas” kasē vai bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, mērķis: “Samaksa par VIKS konkursa nolikumu ID RA/2003/AK-6”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, līdz: 05.01.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Rīgas autostāvvietas” telpās, Atgāzenes iela 24a, Rīga, 05.01.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 5000 jāiemaksā SIA “Rīgas autostāvvietas” bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, ar norādi “Līguma nr.2003/RA nodrošinājums”.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības b/o SIA “Rīgas autostāvvietas”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003135715, adrese: Atgāzenes iela 24a, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7623662, 7605843.Fakss:+371-7612239
Kontaktpersona: direktora vietniece Irina Spiridonova, t.7623662.E-pasts:rairina@latnet.lv
2. Identifikācijas Nr.: RA/2003/AK-7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
20 |
pretendenta pieredze |
20 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietu teritorijas ikdienas uzturēšanas darbi
CPV kods: 74735000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: pašvaldības maksas autostāvvietu teritorijas tīrīšana ziemas un vasaras apstākļos
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 01.02.2004. līdz 31.12.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SIA “Rīgas autostāvvietas”, Atgāzenes iela 24a, Rīga, laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 05.01.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: skaidrā naudā SIA “Rīgas autostāvvietas” kasē vai bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, mērķis: “Samaksa par VIKS konkursa nolikumu ID RA/2003/AK-7”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SIA “Rīgas autostāvvietas” birojā, Atgāzenes iela 24a, Rīga, līdz: 05.01.2004. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SIA “Rīgas autostāvvietas” telpās, Atgāzenes iela 24a, Rīga, 05.01.2004. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 jāiemaksā SIA “Rīgas autostāvvietas” bankas kontā nr.02-000132501, 40001750000 LUB Centra filiāle/ Rīgas domes norēķinu kase, kods UNLALV2X, ar norādi “Līguma nr.2003/RA nodrošinājums”.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335172, 7335171.Fakss:+371-7229150
Kontaktpersona:vecākais referents Rolands Strazdiņš.E-pasts: rolands.strazdins@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM2003/207
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Iekārtu piegādes kopējā summa
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: portatīvo datoru piegāde
CPV kods: 32000000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 20 portatīvie datori
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads, piegādes termiņš 60 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma veikšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, iepriekš piesakoties pa tālr. 7335172, darba dienās no plkst.9: 00 līdz 17: 00. Saņemot nolikumu, jānorāda uzņēmuma biroja adrese, tel.nr. un faksa nr., līdz: 27.11.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 19.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, līdz: 27.11.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, 27.11.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais bērnu sociālās aprūpes centrs “Baldone”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000067558, adrese: “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, Latvija, LV-2125. Tālruņi: +371-7932049, 7932319.Fakss: +371-7932049
Kontaktpersona: noliktavas pārzine Anita Garkalne, t.7932319
2. Identifikācijas Nr.: 2003/11
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Pārtikas produktu cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produktu piegāde 2004.gadā.
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 216 tonnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SBSAC “Baldone”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SBSAC “Baldone” grāmatvedībā, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, laikā no plkst. 8: 30 līdz 17: 00 līdz: 09.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SBSAC “Baldone”, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, līdz: 09.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SBSAC “Baldone”, “Kaķīši”, Baldone, Rīgas rajons, 09.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000050937, adrese: Talsu iela 4, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3122231, 3122238. Fakss: +371-3122237
2. Identifikācijas Nr.: TRP 2003/2
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Tukuma rajona pašvaldību informācijas tīkla izveide, 2.kārta
CPV kods: 72200000-7
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Infonet Sistēmas” |
Pasta iela 8, Tukums |
16 105.30 |
Kopā: |
16 105.30 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000038741, adrese: R.Vāgnera iela 5, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7026138.Fakss:+371-7026342
Kontaktpersona: RD ĪD direktora palīgs Normunds Henkels, t.7037534.E-pasts: normunds.henkels@rcc.lv
2. Identifikācijas Nr.:RD ĪD 2003/81
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
60 |
cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Rīgas domes Īpašuma departamenta darbinieku veselības apdrošināšana
CPV kods: 66000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 220 veselības apdrošināšanas polises
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, 264.kab., laikā no plkst.8: 15 līdz 17: 00 līdz: 15.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Latvijas Unibankā, kods UNLALVXX, Rīgas domes Norēķinu kase, konts Nr.02-0101308741, subkonts Nr.20300003010
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, 264.kab., līdz: 15.12.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kr.Valdemāra ielā 5, Rīgā, LV-1539, Sēžu zālē, 15.12.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ogres rajona pašvaldības medicīniskās aprūpes bezpeļņas uzņēmums “Ogres rajona slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003222317, adrese: Slimnīcas iela 2, Ogre, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5046161.Fakss: +371-5021595
Kontaktpersona: galvenā ārsta vietnieks med.darbā Jānis Trops, t.5045531 (par tehnisko specifikāciju); grāmatvede Vita Butāne - Rudzāne, t.5045216 (par nolikumu)
2. Identifikācijas Nr.: ORS, 2003/05
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Defibrilatoru cenas, ieskaitot visus nodokļus, nodevas, piegādi, personāla apmācību, garantijas apkalpošanu.
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: defibrilatori
CPV kods: 33182100-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5 defibrilatori
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ogres rajona slimnīca
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.-2005.gads
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, grāmatvedībā, laikā no plkst.8: 00 līdz 15: 00 līdz: 02.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, V stāvā, administrācijā, līdz: 02.12.2003. plkst. 10: 30
Piedāvājumu atvēršana notiks: PMA BU “Ogres rajona slimnīca”, Turkalnes iela 15, V stāvā, zālē, 02.12.2003. plkst. 10: 30
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Autotransporta direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003429317, adrese Brīvības iela 48/50, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7280485, 7686450. Fakss: +371-7821107
Kontaktpersona: BOV SIA “Autotransporta direkcija” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns, t.7686450.E-pasts:andris@atd.lv
2. Identifikācijas Nr.: AD Nr.2003/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atlasi izturējušo pretendentu tehniskām prasībām atbilstošo piedāvājumu vērtē pēc zemākās cenas, kas aprēķināta pēc formulas KC=C-NC+D+A, kur KC - kopējā cena; C - tehniskajās specifikācijās norādītajam līmenim atbilstoša automobiļa cena; NC - lietotā automobiļa piedāvātā cena; D - degvielas patēriņa izmaksas, kas aprēķinātas līdz nobrauktiem 160 000 km; A - plānoto tehnisko apkopju izmaksas dīlera servisā, kas rēķinātas LVL līdz nobrauktiem 160 000 km
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: automobiļa iegāde ar ieskaitu (maiņu)
CPV kods: 34110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: viena jauna automobiļa iegāde ar ieskaitu (maiņu)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Brīvības iela 48/50, LV-1011
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.03.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīga, Brīvības iela 48/50, 510.kabinetā, darba dienās laikā no plkst.8: 30 - 12: 00 un no 13: 00 - 16: 30 (pirms tam piezvanot pa t.7280485) līdz: 01.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīga, Brīvības iela 48/50, 510.kabinetā, līdz: 01.12.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīga, Brīvības iela 48/50, 01.12.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas SEZ pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000329402, adrese: Fēniksa iela 4, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3422008.Fakss: +371-3407710
Kontaktpersona:tehn.direkt.vietnieks Armands Spāģis, 9450018.E-pasts:armands@lsez.lv
2. Identifikācijas Nr.:LSEZ-2003-3T
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskajai specifikācijai atbilstoša piedāvājuma cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: akvatorijas padziļināšana Liepājas ostas piestātņu Nr.50-51 zonā
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: padziļināšanas darbu apjoms 301 000 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Liepājas ostas akvatorijs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Fēniksa iela 4, Liepāja, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 11.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: a/s “Hansabanka”, kods HABALV22, konts Ls 01407037000
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Fēniksa iela 4, Liepāja, tehn.daļā, līdz: 11.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Fēniksa iela 4, Liepāja, 11.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 2000 bankas garantija, vai a/s “Hansabanka”, kods HABALV22, konta Ls 01407037000.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils PPBU “Nekustamā īpašuma pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 41203001885, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3624543, 3624111. Fakss: +371-3622336
Kontaktpersona: inženieris Arturs Bože, 3624543
2. Identifikācijas Nr.: 2003-107
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Līgumcena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ventspils pilsētas galvenās bibliotēkas un piebūves celtniecība Akmeņu ielā 2, Ventpilī
Paredzamā iepirkuma apjoms: telpas kopējā platība 1680 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Akmeņu iela 2, Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Užavas ielā 8, Ventspilī, 6.kabinetā, laikā no plkst. 8: 00 līdz plkst. 16: 00 līdz: 04.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 100.00. Maksājuma veids: pārsk. “Nekustamā īpašuma pārvalde”, Hansabanka, HABALV22, konts nr.01402060076
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.11.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils NĪP, Užavas iela 8, 1.kabinets, 04.12.2003. līdz 12: 00 vai Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, 2.stāva konferenču zālē, 04.12.2003. no 13: 00 līdz 14: 00 līdz: 04.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Jūras ielā 36, konferenču zālē, 04.12.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 5000.00 Ls.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Patentu valde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000042944, adrese: Citadeles iela 7/70, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7027676. Fakss: +371-7027690
2. Identifikācijas Nr.: LRPV2003/05
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 30.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 18 datortehnikas komplektu piegāde
CPV kods: 72000000-5
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
NDD, SIA |
Rīgas iela 32, LV-3004, Jelgava |
31836.42 LVL |
Kopā: |
31836.42 LVL |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Pilsētsaimniecība”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001282486, adrese: Lielā iela 11, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3005525, 3005583. Fakss: +371-300509
2. Identifikācijas Nr.: AP2003/050-K
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: ziemas uzturēšanas darbi Jelgavas pilsētas tranzīta ielām. Jelgavas pilsētas tranzīta ielas 5,8 km un 19,1 km garumā
CPV kods: 90200000-9
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “KULK” |
Dobeles šos.34, Jelgava, LV-3007 |
Tranzīta ielas 19.1 km - Ls 17414.79 |
VAS “Centrālā reģiona ceļi” filiāle “JELGAVAS CEĻU RAJONS” |
Savienības iela 2, Jelgava, LV-3001 |
Tranzīta ielas 5.8 km - Ls 6464.38 |
Kopā: |
Ls 23879.17 |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: SO “Latvijas Olimpiskā komiteja”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 50008022421, adrese: Elizabetes iela 49, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7282461, 7240478. Fakss: +371-7282123
2. Identifikācijas Nr.: LOK-03/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 05.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: atpūtas un parādes tērpu komplektu izgatavošana Latvijas Olimpiskajai delegācijai olimpiskajās spēlēs Atēnās 2004.gadā
CPV kods: 93930000-6
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Spektra” |
Kalna iela 23, Sigulda, Rīgas raj., Latvija |
34672.50 LVL |
Kopā: |
34672.50 LVL |
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000031457, adrese: Brīvības laukums 19, Tukums, Latvija, LV-3100. Tālruņi: +371-3104111. Fakss: +371-3104139
2. Identifikācijas Nr.: IeM VP Tukuma RPP 2003/7
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 06.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Tukuma rajona policijas autotransporta remonts, apkope, rezerves daļu iegāde
CPV kods: 50112000-3
7. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
8. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Eduards - 2” |
Talsu 21, Tukums |
50 000 |
Kopā: |
50 000 |
10. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
11. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 04.11.2003.