Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: bezpeļņas organizācija - Madonas rajona pašvaldības uzņēmums “Madonas slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003356507, adrese: Rūpniecības iela 38, Madona, Latvija, LV-4801. Tālruņi: +371-4807046, 4860584. Fakss:+371-4860553
Kontaktpersona: direktora vietniece medicīniskajā darbā Astrīda Svilāne, tālr. 4860584, m.t. 9431349
2. Identifikācijas Nr.: “Madonas slimnīca” 2003/31
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
preces cena, izdevumi, kas saistīti ar preču piegādi pasūtītājam, darbinieku apmācība, visi nodokļi, t.sk. PVN
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: NMP automašīnu medcīniskā aprīkojuma piegāde BO MRPU “Madonas slimnīca’
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: (defibrilators, sirds ritma monitors, elektrokardiogrāfs, pulsa oksimetrs, arteriālā spiediena mērītājs, glikometrs, elektriskais vakuumsūknis, garais un īsais mugurkaula imobilizācijas dēlis, siltumu uzturoša soma, replantācijas konteiners, galvenās nestuves, skābekļa un atsūkšanas sistēmas sakārtošana)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Madonas slimnīca, Madona, Rūpniecības iela 38
Paredzamā līguma izpildes termiņš: ne vēlāk kā līdz 2003.gada 31.decembrim
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO MRPU Madonas slimnīca, Madona, Rūpniecības iela 38, darba dienās, laikā no plkst 9.00 - 16.00 personāla daļā līdz: 10.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: uzņēmuma kasē vai pārskaitot uz kontu 30900609812 a/s Latvijas Unibankas Madonas fil., bankas kods UNLALV2X030
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Madonas slimnīcā, Madona, Rūpniecības iela 38, personāla daļā, līdz: 10.12.2003. plkst. 12: 00
10.Piedāvājumu atvēršana notiks: Madonas slimnīca, Madona, Rūpniecības iela 38, konferenču zāle, 10.12.2003. plkst. 12: 00.
12. Citas ziņas: maksa par konkursa nolikumu Ls 20, iemaksājot uzņēmuma kasē vai pārskaitot uz kontu 30900609812 a/s LUB Madonas fil. bankas kods NLALV2X030.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Tieslietu mnistrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000070045, adrese: Rīga, Brīvības bulvāris 36, Latvija, LV-1536. Tālruņi: +371-7505748.Fakss: +371-7505234
Kontaktpersona: Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs - Tieslietu ministrijas Administratīvās vadības departamenta Saimniecības nodaļas vadītājs Uldis Priednieks
2. Identifikācijas Nr.: TM2003/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājums ar viszemāko cenu, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: biroja papīrs un papīra produkcijas piegāde LR Tieslietu ministrijas vajadzībām
CPV kods: 21200000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: biroja papīrs - 4 500 kastes, papīra produkcija - 100 000
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: visā Latvijas Republikas teritorijā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: sākot no iepirkuma līguma spēkā stāšanās brīža, 4 (četri) gadi vai līdz iepirkuma līguma kopējās summas sasniegšanas brīdim
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: LR Tieslietu ministrijā Rīgā, Blaumaņa ielā 5a, Saimniecības nodaļā, laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00. 22.12.2003. laikā no plkst 09: 00 līdz 12: 30 LR Tieslietu ministrijā Rīgā, Blaumaņa ielā 5a, Saimniecības nodaļā, un no 2003.gada 22.decembra plkst.12: 30 Rīgā, Brīvības bulvārī 34., 316.kab., līdz: 22.12.2003., pulkst. 13: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Tietlietu ministrijā Rīgā, Blaumaņa ielā 5a, 3.stāvā, Saimniecības nodaļā, līdz 2003.gada 22.decembrim plkst.12: 30 un no 2003.gada 22.decembra plkst.12: 30 piedāvājumus var iesniegt Rīgā, Brīvības bulvārī 34, 316.kab., līdz: 22.12.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Brīvības bulvārī 34, 316.kab., 22.12.2003. plkst. 13: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils brīvostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000284085, adrese: Jāņa ielā 19, Ventspilī, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3622586.Fakss: +371-3621297
Kontaktpersona: inženieris - mehāniķis Andris Galbaliņš, 3602302.E-pasts: vbparvalde@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: VBOP-2003-89
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Līgumcena par vienas tonnas dīzeļdegvielas piegādi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dīzeļdegvielas piegāde Ventspils brīvostas pārvaldes kuģiem
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: maksimālais apjoms 100 tonnas mēnesī
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils osta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līgums tiek slēgts uz vienu gadu
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils brīvostas pārvaldē Jāņa ielā 19, Ventspilī, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 29.01.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu Hansabanka Ventspils filiāle, kods HABALV22, konta Nr. 01402039422, konkursam “Dīzeļdegvielas piegāde Ventspils brīvostas pārvaldes kuģiem”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.01.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, konferenču zālē, līdz: 29.01.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, 29.01.2004. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000 bankas pārskaitījums.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Kalupe”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000091494, adrese: Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., Latvija, LV-5450. Tālruņi: +371-5470869, 5470867.Fakss: +371-5470930
Kontaktpersona: speciāliste valsts iepirkuma jautājumos Irēna Kukle, 5470930, 6749577.E-pasts: kalupe@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM SVSAC “Kalupe” Nr. 2003/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atlasi izturējušo pretendentu tehniskām prasībām atbilstošie piedāvājumi tiks vērtēti pēc zemākās kopējās cenas. KC=GS=PI+N+CI+RP, kur KC - kopējā cena; GS - produktu piedāvātā summa par gada apjomu katrai preču grupai atsevišķi, kas atbilst tehniskai specifikācijai; PI - piegādes izmaksas; N - nodokļi; CI - citas izmaksas, kas saistītas ar produkta piegādi; RP - riska procents
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: medikamentu preču piegāde SVSAC “Kalupe” 2004.gadā
CPV kods: 24400000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 175 iemītnieku aprūpei
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., LV - 5450
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 15.12.2003.,
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., līdz: 15.12.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., 15.12.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: PUBO “Rīgas dārzi un parki”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003099804, adrese: O.Vācieša 6b, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi: +371-7613033, 7614653.Fakss: +371-7611623
Kontaktpersona: galvenā speciālista asistente Antra Podniece, 7613033.E-pasts: antra_a@tvnet.lv
2. Identifikācijas Nr.: RD PUBO “RDP” 2003/14
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskajai specifikācijai atbilstoša preces cena, kurā iekļauti visi nodokļi un piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: vasaras puķu dēsti
CPV kods: 01100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 75490 gab. (dēsti)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgas pilsētas sabiedriskie apstādījumi
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.06.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: PUBO “Rīgas dārzi un parki”, O. Vācieša 6b, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 45 līdz: 12.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: RD norēķinu kase a/s LUB Centra filiāle, kods - UNLALV2x, konta Nr. 02-00013501, subkonts - 40000750000
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: PUBO “Rīgas dārzi un parki”, O. Vācieša 6b, Rīga, LV-1004, līdz: 12.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: PUBO “Rīgas dārzi un parki”, O. Vācieša 6b, 12.12.2003. plkst. 10: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas pilsētas pašvaldības SIA “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 42103017215, adrese: Ūliha iela 44, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3480965, 3480766. Fakss: +371-3407288
2. Identifikācijas Nr.: KP 2003/58
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: vienas, divu un trīs istabu dzīvokļu ar daļējām ērtībām pirkšana sociāli maznodrošināto personu izvietošanai
CPV kods: 70120000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
Kopā: |
10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nav iesniegti piedāvājumi
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
13. Cita informācija: komisija ar septiņām balsīm “par” nolemj izbeigt konkursu bez rezultāta, jo nav iesniegts neviens piedāvājums.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži” LVM Sēklas un stādi, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-4837668. Fakss: +371-4837668
2. Identifikācijas Nr.: SS/2003/56/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: siltumnīcu laistāmo stieņu piegāde, uzstādīšana, instalēšana
CPV kods: 29300000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
BCC AB |
Profilgatan 15, 26135, Landskrona, Sweden |
SEK 760 000 |
|
Kopā: |
SEK 760 000 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Diagnostikas centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003320497, adrese: Grebenščikova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1003. Tālruņi: +371-7144009. Fakss: +371-7144003
2. Identifikācijas Nr.: VM DC 03/17
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: augstākās klases ehokardiogrāfs un asinsvadu ultrasonogrāfs atbilstoši tehniskajām specifikācijām - piegāde, uzstādīšana, BOVU “Diagnostikas centrs” personāla apmācība, iekārtu tehniskā apkalpošana garantijas laikā
CPV kods: 33100000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2003.- 2004.g.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “TRADINTEK” |
40003308634 |
Citadeles iela 2, Rīga, LV-1010 |
90 000,00 |
Kopā: |
90 000,00 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO SIA “Ādas un STS klīniskais centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003250039, adrese: A.Briāna iela 2, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7272814. Fakss: +371-7313988
2. Identifikācijas Nr.: RD, BO SIA “Ādas un STS klīniskais centrs” 2003/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: medicīniskā aparatūra ar tai nepieciešamo papildu aprīkojumu - nekoherentas gaismasavots fotodinamiskajai terapijai ar nepieciešamo papildu aprīkojumu - 1 gab., CO2 lāzers ar nepieciešamo papildu aprīkojumu - 1 gab.
CPV kods: 33000000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2003
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “ProMed centrs” |
Dzērbenes iela 4, Rīga, LV-1006 |
LVL 33 859,00 |
|
Kopā: |
LVL 33 859,00 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rēzeknes Augstskola,
nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000011588, adrese: Atbrīvošanas aleja 90, Rēzekne, Latvija, LV-4600. Tālruņi: +371-4623709. Fakss: +371-4625901
2. Identifikācijas Nr.: IZM.RA.Nr.2003/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnika un programmatūra
CPV kods: 30200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Komerccentrs Dati grupa” |
Balasta dambis 80A, Rīga, LV-1048 |
32 452.95 |
|
Kopā: |
32 452.95 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Tukuma rajona Izglītības pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000050937, adrese: Talsu iela 4, Tukums, Latvija, LV-3101. Tālruņi: +371-3181861, 3123503. Fakss: +371-3181756
2. Identifikācijas Nr.: TRIP 2003/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots internet tīklā: 06.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 07.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: viena jauna septiņvietīga (6+1) vieglā automašīna
CPV kods: 34110000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 22.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Baltic Motors LTD” |
Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001 |
16900 LVL |
|
Kopā: |
16 900,- |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Nacionālo bruņoto spēku Nodrošinājuma centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90001259776, adrese: Rīga, Vagonu iela 38, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-601217. Fakss: +371-7601219
2. Identifikācijas Nr.: AM NBS NC 2003/293 MIS 04
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: taisna silueta ziemas jaka ar kapuci, virsdrānai izmantots GORE-TEX šķiedru materiāls; bikses, virsdrānai izmantots GORE-TEX šķiedru materiāls, lauku formastērps (tuksneša) sastāv no jakas un biksēm. Izgatavots no kokvilnas (50 - 70%) un poliestera (30 - 50%); tuksneša zābaki - šņorzābaki ar nošūtām detaļām šņorēšanai
CPV kods: 18000000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.12.2003
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Aleksandra un Ko” |
010315219 |
Dzirnavu iela 42, Rīga, LV-1012 |
26850,00 LVL |
SIA “M K Fasten” |
000363697 |
K.Ulmaņa gatve 2a, Rīga, LV-1004 |
21592,80 LVL |
SIA “Zommers” |
000328904 |
K.Barona ielā 31, Rīga, LV-1011 |
152900,00 LVL |
Kopā: |
201342,80 LVL |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Centrālā finanšu un kontraktu vienība, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000812928, adrese: Rīga, Smilšu iela 1, 152.kabinets, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7094342. Fakss: +371-7094348
2. Identifikācijas Nr.: CFKV-2003 PIRK.-9
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.11.1003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sakaru sistēmas iepirkums (modernizācija). Esošās telefonu sistēmas “Meridian 1” (PBX modernizācija: līniju ierīkošana, papildu iekšējie abonementi, telefonu kabeļu sistēmas modernizācija saskaņā ar tehnisko specifikāciju
CPV kods: 32500000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Belam-Rīga” |
40003171311 |
Vesetas ielā 10-69, Rīga, LV-1013 (juridiskā adrese) |
Ls 9882,98 + Ls 486,16 (apkalpošanas izmaksas gadā pēcgarantijas periodā) |
Kopā: |
10369,14 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ārlietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069065, adrese: Rīga, Brīvības bulv. 36, Latvija, LV-1395. Tālruņi: +371-7016210, 7220079. Fakss: +371-7828121, 7282882
2. Identifikācijas Nr.: ĀM 2003/940
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 17.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: tehniskais projekts ēkai Kr.Valdemāra ielā 3
CPV kods: 74200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 23.04.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “LX grupa” |
000301524 |
Krasta iela 44, Rīga, LV-1003 |
140 000,00 Ls |
Kopā: |
140 000,00 Ls |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: Kr.Valdemāra 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335171, 7335231. Fakss: +371-7229150
2. Identifikācijas Nr.: AM 2003/156
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: zinātniski pētnieciskais projekts “Radioprotektora izstrāde”
CPV kods: 73000000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
VZI BO Latvijas Organiskās sintēzes institūts |
40003113563 |
Aizkraukles ielā 21, Rīgā, LV-1006 |
95000,00 |
Kopā: |
95000,00 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: BO VAS “Nodarbinātības valsts dienests”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001634668, adrese: Kr.Valdemāra 38, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7021743, 9430447. Fakss: +371-7021574
2. Identifikācijas Nr.: LM NVD Nr.2003/13
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 20.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas un standartprogrammatūras iegāde
CPV kods: 30200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 5
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “Capital” |
40003088497 |
Ganību dambis 23c, Rīga, LV-1005 |
26827,35 |
Kopā: |
26827,35 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000031550, adrese: Lielā iela 2, Jelgava, Latvija, LV-3001.
Tālruņi: +371-3005624, 3005605. Fakss: +371-3005619
2. Identifikācijas Nr.: LLU 2003-3
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.11.1003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 1.Autobusu un kravas automašīnu tehniskā apkope, remonts un rezerves daļas. 2.Mikroautobusu un vieglo automašīnu tehniskā apkope, remonts un rezerves daļas (kopā 48 automašīnu tehniskā apkope)
CPV kods: 50100000-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
“Auto - Remonts” |
Dobeles iela 47, Jelgava |
1.lote. 6 000,- |
|
SIA “Enro” |
Dobeles šoseja 41, Jelgava |
2.lote. 10 000,- |
|
Kopā: |
16 000,- |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija, LV-2015. Tālruņi: +371-7093950. Fakss: +371-7093956
2. Identifikācijas Nr.: JPD 2003/111
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 23.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: serveru, drošības sistēmas, komunikāciju iekārtu un programmatūras piegāde Jūrmalas pilsētas domei. Iepirkums sadalīts 7 lotēs
CPV kods: 30000000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 19.12.2003
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
A/s “Datorzinību centrs” |
40003308066 |
Jauniela 24, Rīga |
1.lotei - 28149,51; 6.lotei - 5413,50 |
SIA “Opticom” |
40003231409 |
Rūpniecības iela 5, Rīga |
2.lotei - 3589,56 |
SIA “Lattelekom SIA” |
40003052786 |
Vaļņu iela 30, Rīga |
3.lotei - 9459,81; 4.lotei - 4425,00 |
SIA “Datorprogrammu apgāds” |
40003351675 |
Audēja iela 6, Rīga |
5.lotei - 1053,74 |
SIA “Dators Tev” |
40003244507 |
Kalnaciema iela 2a |
7.lotei - 20176,32 |
Kopā: |
72267,44 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav ar viszemāko cenu; piedāvājums ir nepamatoti lēts
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: pašvaldības BU “Rēzeknes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.40003223971, adrese: 18.Novembra iela 41, Rēzekne, Latvija, LV-4601. Tālruņi: +371-4603358, 4603371. Fakss: +371-4624483
2. Identifikācijas Nr.: PBU RS 2003/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 12.09.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 16.10.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pārtikas produkti
CPV kods: 15000000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004 .
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 16
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA Rital D |
Drujas iela 16, Daugavpils, LV-5404 |
4845.00 |
|
SIA Voldemārs |
Skaistkalnes iela 3, Rīga, LV-1035 |
7024.31 |
|
SIA Forevers |
Varoņu iela 27, Rēzekne, LV-4600 |
11354.94 |
|
SIA Rēzeknes gaļas kombināts |
Rīgas iela 22, Rēzekne, LV-4600 |
8801.80 |
|
A/s Hanzas maiznīca |
Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, LV-4601 |
6088.00 |
|
SIA Futurus Foods |
Vienības g. 24/26, Rīga, LV-1004 |
3946.00 |
|
SIA Baltiņš |
Latgales iela 61, Rēzekne, LV-4603 |
3854.00 |
|
A/s Preiļu siers |
Daugavpils iela 75, Preiļi |
11195.00 |
|
I/u Pārsla |
Stabulnieki, Stabulnieku pag., Preiļu raj., LV-5333 |
6177.00 |
|
Fiziska persona Vija Vugule |
c.Bikavas, Gaigalavas pag., Rēzeknes raj. |
1205.00 |
|
SIA Marno |
Krustpils iela 89a, Rīga, LV-1057 |
157.00 |
|
Z/s Liepas |
c.Rosica, Stoļerovas pag., Rēzeknes raj, LV-4642 |
468.00 |
|
A/s Dobeles dzirnavnieks |
Spodrības ielā 4, Dobele, LV-3701 |
335.00 |
|
Kopā: |
65451.05 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.11.2003.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR AM Nodrošinājuma centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001259776, adrese: Vagonu iela 38, Rīga, Latvija, LV-1009. Tālruņi: +371-7601217. Fakss: +371-7601219
2. Identifikācijas Nr.: AM NBS NC 2003/181
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.07.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 10.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degvielas un eļļas iegāde NBS NC vienību lidaparātu, kuģu un sauszemes transportlīdzekļu nodrošināšanai 2004.gadam, slēdzot ar firmām piegādes līgumus uz vienu gadu
CPV kods: 61200000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 12
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Neste Latvija” |
LV 40003132723 |
Pērnavas iela 78, Rīga, LV-1009 |
159413,70 |
SIA “Statoil Latvija” |
LV 40003064094 |
Citadeles iela 12, Rīga, LV-1010 |
120539,30 |
SIA “Viada” |
LV 4003038636 |
Raunas iela 54, Rīga, LV-1039 |
97659,00 |
SIA “Lukoil Baltija R” |
LV 40003134777 |
Alises iela 3, Rīga, LV-1012 |
283518,57 |
SIA “Hidro Texaco Latvija” |
LV 40003177812 |
Brīvības iela 155, Rīga, LV-1046 |
21034,00 |
SIA Biļuka komercfirma “EVIJA” |
LV 42103006654 |
Upmalas iela 12/14/16, Liepāja, LV-3401 |
303800,00 |
SIA “Sumata” |
LV 4120300630 |
Iecavas iela 19, Ventspils, LV-3602 |
37431,90 |
Kopā: |
1.023.396,40 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 10.11.2003.
Paziņojums par atklāta konkursa nolikumā izdarītajiem grozījumiem
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Aizsardzības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000022632, adrese: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1473. Tālruņi: +371-7335228, 7335171.Fakss:+371-7229150
Kontaktpersona: Valsts pasūtījumu nodaļas vecākā referente Inga Blodone, 7335228.E-pasts: inga.blodone@mod.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: AM2003/075
3. Sākotnējās publikācijas datums interneta tīklā: 28.10.2003.
4. Sākotnējās publikācijas datums laikrakstā ‘’Latvijas Vēstnesis’’: 31.10.2003.
5. Nolikuma punkti, kuros izdarīti grozījumi: 4.; 5.; 10.; tehniskajā specifikācijā (pielikums Nr.1)
6. Iepirkuma procedūra: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji: cena latos ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas
7. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sprāgstpaketes, 26 mm apgaismes patronas, 26 mm signālpatronas, dūmu sveces, apgaismes raķetes, 50 mm reaktīvās apgaismes raķetes, sprādziena imitācijas līdzekļi, elektrosprāgstpaketes, vietu apzīmēšanas ierīces
CPV kods: 24613000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: sprāgstpaketes - 45012, 26 mm apgaismes patronas - 10400, 26 mm signālpatronas - 10000, dūmu sveces - 5500, apgaismes raķetes - 100, 50 mm reaktīvās apgaismes raķetes - 500, sprādziena imitācijas līdzekļi - 3000, elektrosprāgstpaketes – 1000, vietu apzīmēšanas ierīces - 500
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
8. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Vagonu ielā 38, LV-1009
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2004.
9. Konkursa nolikumu var saņemt: LR AM Rīgā, K.Valdemāra ielā 10/12, laikā no plkst. 9.00 līdz 12.00 un no 13.00 - 16.00, iepriekš piesakoties pa telefonu 7335228 vai 7335171, līdz: 05.12.2003.
10. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.11.2003.
11. Piedāvājums jāiesniedz: LR AM Rīgā, K. Valdemāra ielā 10/12, līdz: 05.12.2003. plkst. 12.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR AM Rīgā, K. Valdemāra ielā 10/12, 05.12.2003. plkst. 12.00
13. Citas ziņas: nolikumu izsniedz darba dienās no 9.00 - 12.00 un 13.00 - 16.00. Pēc pretendenta rakstiskā pieprasījuma nolikumu nosūta pa pastu. Kopā ar pieprasījumu jāiesniedz maksājuma uzdevuma kopija par nosūtīšanas izdevumu Ls 1,18 apmaksu (Latvijas Republikas teritorijā).
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: LR Valsts zemes dienesta Latgales reģionālā nodaļa, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000011535, adrese: Jupatovkas ielā 1/2, Rēzeknē, Latvija, LV-4600. Tālruņi: +371-4622236, 6599942.Fakss: +371-4622236
Kontaktpersona: sagādnieks Uldis Orlovskis, tālr. 6599942
2. Identifikācijas Nr.:VZDLRN 03/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Preces cena atbilstoši tehniskajai specifikācijai (ar nodokļiem un nodevām)
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas iegāde VZD Latgales reģionālajai nodaļai
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns AI98 15 000 l gadā, AI95 – 47 000 l gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rēzekne, Ludza, Balvi, Preiļi, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Jupatovkas ielā 1/2, Rēzeknē, LV-4600, 8.kabinetā, laikā no plkst. 08: 00 līdz 17: 00 līdz: 18.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Jupatovkas ielā 1/2, Rēzeknē, LV-4600, 8.kabinetā, līdz: 18.12.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jupatovkas ielā 1/2, Rēzeknē, LV-4600, zālē, 18.12.2003. plkst. 15: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3622019. Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Ražošanas daļas speciāliste Kristine Pažerauskiene, tālrunis 3622019.E-pasts: kristine.pazerauskiene@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: KP 03/158A
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
piedāvātā kvalitāte |
40 |
cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvprojektu izstrādāšana: Dzelzceļnieku ielas rekonstrukcija; Depo ielas rekonstrukcija; ūdensvada dzelzceļa šķērsojums no Lokomotīves ielas līdz dzelceļa stacijai
CPV kods: 74000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: ielu rekonstrukcijas projekti, ielu kopgarums 1340m ar ūdensvada, kanalizācijas un elektriskiem tīkliem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 180 kalendārās dienas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, laikā no plkst 9: 00 līdz 16: 00 (11.12.2003. līdz plkst.14: 00) līdz: 10.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 10,00. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā Nr. 0140206330927, a/s “Hansabanka” Ventspils filiāle, kods HABALV22 “Par konkursa nolikumu Nr.KP03/158A”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz: 11.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 11.12.2003. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājuma (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 200,00 ieskaitīt p/i “Komunālā pārvalde” kontā Nr.0140206330981, a/s “Hansabanka” Ventspils filiālē, kods HABALV22 ar norādi “Piedāvājuma ar identifikācijas Nr.KP 03/158A nodrošinājums”.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts meža dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000057795, adrese: 13.Janvāra iela 15, Rīga, Latvija, LV-1932. Tālruņi: +371-7226600.Fakss: +371-7211176
Kontaktpersona: daļas vadītājs Indulis Skrebelis, tālr. 7210507.E-pasts: indulis@vmd.gov.lv
2. Identifikācijas Nr.: ZM/VMD 03-35
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
degvielas mazumtirdzniecības cena Ls/l, atlaide no mazumtirdzniecības cenas Ls/l
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: bezsvina benzīns E 95; E98, dīzeļdegviela
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: E 95 – 45 000 l; E 98 - 7000 l; dīzeļdegviela 16 0001
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: visā Latvijas teirtorijā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: 13.Janvāra ielā 15, Rīgā, 103.ist. (pie sarga), laikā no plkst.09: 00 līdz 16: 30 līdz: 22.12.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 12.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: 13.Janvāra ielā 15, Rīgā, 306.ist., līdz: 22.12.2003. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 13.Janvāra ielā 15, Rīgā, 3.st. zālē, 22.12.2003. plkst. 13: 00
11. Citas ziņas: iespējami lielākais DUS skaits Rīgā un rajonu centros, nodrošinot iespēju uzpildīt degvielu Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē, Latgalē.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais sociālās aprūpes centrs “Iecava”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000046912, adrese: “Smiltaiņi”, Iecavas pagasts, Bauskas rajons, Latvija, LV-3913. Tālruņi: +371-3960212.Fakss: +371-3960213
Kontaktpersona: speciālists personāla jautājumos, Pēteris Veips, tālr./fakss 3960213.E-pasts: iecava@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM SSAC “Iecava” 2003/25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena, kurā iekļauti piegādes izdevumi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par tiesībām saņemt valsts pasūtījumu SSAC “Iecava” apgādei ar pārtikas precēm 2004.gadā
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 105 klientu ēdināšanai 2004.gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma, par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: specializētais sociālās aprūpes centrs “Iecava”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 12 mēneši
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SSAC “Iecava”, “Smiltaiņi”, Iecavas pagasts, Bauskas rajons, LV-3913, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 30 līdz: 16.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 08.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SSAC “Iecava”, “Smiltaiņi”, Iecavas pagasts, Bauskas rajons, LV-3913, līdz: 16.12.2003. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SSAC “Iecava”, “Smiltaiņi”, Iecavas pagasts, Bauskas rajons, LV-3913, 16.12.2003. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums nav paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Kalupe”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000091494, adrese: Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., Latvija, LV-5450. Tālruņi: +371-5470869, 5470867.Fakss: +371-5470930
Kontaktpersona: speciālists valsts iepirkuma jautājumos Irēna Kukle, 5470930, 6749577.E-pasts: kalupe@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.: LM SVSAC “Kalupe” Nr. 2003/8
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atlasi izturējušo pretendentu tehniskām prasībām atbilstošie piedāvājumi tiks vērtēti pēc zemākās kopējās cenas. KC=GS=PI+N+CI+RP, kur KC - kopējā cena; GS - piedāvātā summa degvielai par gada apjomu, kas atbilst tehniskai specifikācijai; PI - piegādes izmaksas; N - nodokļi; CI - citas izmaksas, kas saistītas ar degvielas piegādi; RP - riska procents
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: marķētās degvielas (apkurei) piegāde SVSAC “Kalupe” 2004.gadā
CPV kods: 23151000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 110 000 litri gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., LV - 5450
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 15.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., līdz: 15.12.2003. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., 15.12.2003. plkst. 14: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: specializētais valsts sociālās aprūpes centrs “Kalupe”, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000091494, adrese: Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., Latvija, LV-5450. Tālruņi: +371-5470869, 5470867.Fakss:+371-5470930
Kontaktpersona: speciāliste valsts iepirkuma jautājumos Irēna Kukle, 5470930, 6749577.E-pasts: kalupe@spf.lv
2. Identifikācijas Nr.:LM SVSAC “Kalupe” Nr. 2003/6
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Atlasi izturējušo pretendentu tehniskām prasībām atbilstošie piedāvājumi tiks vērtēti pēc zemākās kopējās cenas. KC=GS=PI+N+CI+RP, kur KC - kopējā cena; GS - produktu piedāvātā summa par gada apjomu katrai preču grupai atsevišķi, kas atbilst tehniskai specifikācijai; PI - piegādes izmaksas; N - nodokļi; CI - citas izmaksas, kas saistītas ar produktu piegādi; RP - riska procents
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas preču piegāde SVSAC “Kalupe” 2004.gadā
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 175 iemītnieku ēdināšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., LV - 5450
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 29.12.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 17.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., līdz: 29.12.2003. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: SVSAC “Kalupe”, Lielā iela 1, Kalupes pag., Daugavpils raj., 29.12.2003. plkst. 12: 00.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Iglītības, jaunatnes un sporta departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000013606, adrese: Hanzas ielā 7, Rīgā, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7026831, 7026816.Fakss: +371-7026843
Kontaktpersona: galvenā speciāliste Ingrīda Apine, tel. 702631, 9416014.E-pasts:iapine@rsdc.lv
2. Identifikācijas Nr.:RD IJSD/21
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cenā ietilpst automašīnas cena, reģistrācijas un tehniskās apskates izdevumi
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: jauna dienesta vieglā pasažieru automašīna
CPV kods: 34000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens gabals
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Hanzas 7
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.02.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Hanzas ielā 7, 2-10 kab., laikā no plkst.8: 30 līdz 17: 00 līdz: 11.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 15,00. Maksājuma veids: LUB Centra nod., UNLALV2X rēķ.Nr.02-010130810, Nr.21000016010, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Hanzas ielā 7, 2-10 kab., līdz: 11.12.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Hanzas ielā 7, Zilajā zālē, 11.12.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000069281, adrese: Rīga, Smilšu iela 1, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
2. Identifikācijas Nr.: FM VID 2003/315
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Igaunijas pievienotās vērtības nodokļa informācijas apmaiņas sistēmas “VIES” un akcīzes preču noliktavu un reģistrēto tirgotāju informācijas sistēmas “SEED” adaptācija un pilnveidošana Latvijas vajadzībām
CPV kods: 72200000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 27.02.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Microlink Latvia” |
40003016728 |
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011 |
90 270,00 |
Kopā: |
90 270,00 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Priekuļu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000057511, adrese: Cēsu prospekts 5, Priekuļu pagasts, Cēsu rajons, Latvija, LV-4126. Tālruņi: +371-4107871. Fakss:+371-4107874
Kontaktpersona: izpilddirektors Fjodors Puņeiko, 4107874.E-pasts:priekuli.pag@apollo.lv
2. Identifikācijas Nr.: PPP - 2003/031
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma zemākā cena Ls
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas iepirkums Priekuļu pagasta padomes vajadzībām
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns A-76 līdz 11.2 t, benzīns AI-95E līdz 11.0 t, DD līdz 33.1 t, Super DD līdz 4 t
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: ne tālāk kā 6 km attālumā no Priekuļu pagasta padomes
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Priekuļu pagasta padomē Cēsu prosp. 5, Priekuļos, laikā no plkst.09: 00 līdz 17: 00 līdz: 19.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: pārskaitījums bankā, konta Nr. 04-011130808, a/s Latvijas Unibanka, Cēsu filiāle, bankas kods UNLALV2x004, ar norādi par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Priekuļu pagasta padomē Cēsu prosp. 5, Priekuļos, līdz: 19.12.2003. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Priekuļu pagasta padomē Cēsu prosp. 5, Priekuļos, 19.12.2003. plkst. 11:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: piedāvājuma nodrošinājums netiek paredzēts.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7686380.Fakss: +371-7686381
Kontaktpersona: Valerjans Skultāns - Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras Būvniecības nodaļas vadītāja p.i., tālr.7686361, 7686381
2. Identifikācijas Nr.:AĪVA2003/121
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Pretendenta pieredze (tehniski līdzīgu objektu projektēšanā) |
40 |
Piedāvājuma cena |
60 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tehniskā projekta izstrāde “Ādažu MSMC Medicīnas centra rekonstrukcija”
CPV kods: 45200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar projektēšanas uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: NBS MSMC medicīnas centrs (ēka Nr.002), Ādažu pagasts, Kadaga, LV-2103
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.05.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013, 21.kabinetā, laikā no plkst.9.00 līdz 17.00 līdz: 12.12.2003., iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: samaksa par konkursa nolikumu jāveica ar norādi: “Samaksa par Aizsardzības īpašumu valsts aģentūras atklāta konkursa nolikumu Id Nr.AĪVA 2003/121”; saņēmējs: Valsts kase; reģ. LV Nr.90000050138; Latvijas Banka, kods Nr. LACBLV2X, konts Nr.000361101, subkonts Nr.10600012109
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013, 21.kabinetā, līdz: 12.12.2003. plkst. 15: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013, 21.kabinetā, 12.12.2003. plkst. 15: 00
11. Citas ziņas: lai saņemtu konkursa nolikumu, jāiesniedz samaksu par konkursa nolikumu apliecinoša dokumenta oriģināls.
Paziņojums par atklātu konkursu
1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000013606, adrese: Hanzas iela 7, Rīga, Latvija, LV-1045. Tālruņi: +371-7037258, 7037256, 9824544.Fakss: +371-7037258
Kontaktpersona: iepirkuma komisijas priekšsēdētāja Diāna Kozlovska, 9824544, 5957005.E-pasts:diana.kozlovska@rdsp.lv
2. Identifikācijas Nr.: RDIJLSDSV 2003/25
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Sporta inventāra un sporta tērpu piegādes cena
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: sporta inventārs un sporta tērpi Rīgas pašvaldības sporta skolu mācību - treniņu procesa vajadzībām, kuri tiek piedāvāti saskaņā ar Nolikumā esošo tehnisko specifikāciju un kuri tiek iegādāti Rīgas pašvaldības sporta skolu mācību - treniņu procesa vajadzībām
Paredzamā iepirkuma apjoms: iepirkums sadalīts 7 daļās: 1.daļa - bumbu iegāde, 2.daļa - laivu iegāde, 3.daļa - šaha inventāra iegāde, 4.daļa – vingrošanas inventāra iegāde, 5.daļa - metāla skapīšu iegāde, 6.daļa - sporta tērpu un apavu iegāde, 7.daļa - velotērpu iegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.03.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: R. Vāgnera ielā 3, 3.st., 314 kab., laikā no plkst.9: 00 līdz plkst.12: 00 un no 13: 00 - 17: 00 līdz: 15.02.2003.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.12.2003.
9. Piedāvājums jāiesniedz: R. Vāgnera ielā 3, 3.st., Rīgas domes izglītības, jaunatnes un sporta departamentā, līdz: 15.12.2003. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: R. Vāgnera ielā 3, 3.st., Rīgas domes izglītības, jaunatnes un sporta departament sporta virzienā, 15.12.2003. plkst. 11: 00.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: b/o valsts a/s “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD), nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 40003345734, adrese: Rīga, Miera iela 25, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025747. Fakss: +371-7828301
2. Identifikācijas Nr.: SAM/CSDD 2003/59
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 31.10.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 19.11.2003.
5. Iepirkuma procedūra: sarunu procedūra
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: klientu plūsmas elektronisko sistēmu papildināšana un modernizēšana CSDD Rīgas, Jēkabpils un Gulbenes nodaļās
CPV kods: 30100000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2003.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “Hansab” |
40003146649 |
Maskavas 227, Rīga, LV-1019 |
6508,78 |
Kopā: |
6508,78 |
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.11.2003.