Norvēģu tūristus interesē Vecrīga, jūgendstils un pilis
Galvenās vērtības, kas interesē gan norvēģu tūristus, gan Norvēģijas uzņēmējus, ir Rīgas vecpilsēta, jūgendstils un Latvijas pilis, atzīst “Inspiration Riga” direktors Igors Klapenkovs.
“Norvēģija ir Latvijai nozīmīgs
tirgus – pateicoties augstam dzīves līmenim, norvēģi bieži rīko
konferences ārzemēs. Novērots, ka norvēģu tūristi arvien biežāk
ierodas Latvijā kā individuāli ceļotāji un atvēl braucienam
pietiekami nozīmīgu budžetu,” atzīst Tūrisma attīstības valsts
aģentūras direktore Marika Zante.
Rīgas un Latvijas tūrisma mārketinga kampaņas gaitā Norvēģijā
risinājušās daudzas sarunas ar Norvēģijas tūrisma sabiedrībām, kā
arī ar Norvēģijas korporācijām, kas regulāri rīko tikšanās un
konferences ārvalstīs.
Rezultātā Rīgu un Latviju nākotnē apciemos daudzas jaunas tūristu
grupas. Pavasarī, lai iepazītos ar Rīgas un Latvijas vērtībām un
tūrisma iespējām, Rīgā ieradīsies Norvēģijas tūrisma un preses
pārstāvji, apgalvo “Inspiration Riga” direktors.
Kampaņas galā pasākumu apmeklējuši vairāk nekā 50 Norvēģijas
tūrisma uzņēmumu un korporāciju pārstāvji. Raksti par Rīgu un
Latviju parādījušies norvēģu presē.
“Pārliecinājāmies, ka norvēģi tagad ir vairāk gatavi braukt uz
Rīgu. Pēc Prāgas un Budapeštas buma Rīga drīzumā varētu kļūt par
vienu no norvēģu tūristu populārākajiem nedēļas nogales pilsētu
ceļojuma mērķiem,” apgalvo “Inspiration Riga” pārstāvis Rihards
Berugs.
“Inspiration Riga” ir sabiedriska organizācija, kuras biedri ir
nozīmīgākie Rīgas un Latvijas tūrisma uzņēmumi – viesnīcas,
aviācijas un transporta uzņēmumi, ienākošā tūrisma un konferenču
rīkotāji, apspriežu centri un citi ar tūrismu saistīti uzņēmumi.
Organizācijas mērķis ir popularizēt Rīgu un Latviju kā konferenču
un tūrisma galamērķi.