Valsts sekretāru 2004.gada 22.janvāra sanāksmē
Aizsardzības
ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Jaunsardzes centra nolikums”.
Saskaņā ar grozījumiem
Obligātā militārā dienesta likumā, kas stājas spēkā 2004.gada
21.janvārī, Aizsardzības ministrijas pakļautībā tiek veidots
Jaunsardzes centrs. Lai efektīvāk nodrošinātu jaunatnes
iepazīstināšanu ar valsts aizsardzības uzdevumiem, nepieciešams
apvienot līdzšinējos pirmsdienesta militārās apmācības veidus
vienotas sistēmas – Jaunsardzes – ietvaros. Jaunsardzes
organizatoriskā vadība tiks nodrošināta ar Aizsardzības
ministrijas pakļautībā veidojamā Jaunsardzes centra starpniecību,
kura tiešā pakļautībā savukārt strādās jaunsargu novadu vadītāji
un instruktori. Jaunsardzes mācību procesa nodrošināšanai būs
pieejama kā Militārā dienesta iesaukšanas centra, tā arī
Nacionālo bruņoto spēku infrastruktūra un resursi.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Izglītības un
zinātnes ministrijā, Valsts kancelejā;
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Kārtība, kādā atlīdzina zaudējumus, kas nodarīti karavīra mantai
viņa dienesta pienākumu izpildes dēļ”.
Noteikumu projekts paredz vienkāršotu procedūru attiecībā uz
atlīdzības saņemšanu sakarā ar karavīra mantai nodarītu zaudējumu
un vēršanās tiesā ir tikai papildu līdzeklis gadījumā, ja
Aizsardzības ministrijas pieņemtais lēmums neapmierina.
Ikvienam karavīram, kura mantai tiks nodarīts zaudējums, būs
tiesības atbilstoši tiesību akta projektā noteiktajai kārtībai
vērsties Aizsardzības ministrijā, kuras pienākums būs izvērtēt
iesniegtos dokumentus un administratīva akta formā pieņemt lēmumu
par pretenzijas apmierināšanu vai noraidīšanu.
Ja karavīrs nebūs apmierināts ar Aizsardzības ministrijas
pieņemto lēmumu, atbilstoši administratīvā procesa principiem
viņam būs tiesības vērsties tiesā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Veselības ministrijā,
Īpašu uzdevumu ministra bērnu un ģimenes lietās sekretariātā,
Valsts kancelejā.
Ekonomikas ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā rīkojuma projektu
“Par valsts īpašuma privatizācijas fonda līdzekļu izlietošanas
programmu 2004. gadam”.
Rīkojuma projekts izstrādāts,
pamatojoties uz likumu “Par valsts un pašvaldību īpašuma
privatizācijas fondiem”, kas nosaka, ka valsts īpašuma
privatizācijas fonda izlietošanas programmu apstiprina Ministru
kabinets.
Saskaņā ar likumu “Par valsts budžetu 2004.gadam” visi valsts
īpašuma privatizācijas fondā iemaksātie līdzekļi Ministru
kabineta noteiktajā apmērā tiek ieskaitīti Finanšu ministrijas
norādītajā kontā Valsts kasē valsts parāda nomaksai un
pārfinansēšanai.
Valsts īpašuma privatizācijas fonda līdzekļu izlietošanas
programma 2004.gadam paredzēta 400 tūkst. latu apmērā, tai
skaitā: līdzekļu atlikums Ekonomikas ministrijas kontā pēc
stāvokļa uz 2004.gada 1.janvāri – 87 tūkst. lati; 2004.gadā
prognozējamās iemaksas valsts īpašuma privatizācijas fondā – 313
tūkst. lati, no tiem: ieņēmumi no pašvaldību īpašuma
privatizācijas – 150 tūkst. lati; ieņēmumi no zemes
privatizācijas – 70 tūkst. lati; Privatizācijas aģentūras
atmaksātie maksātnespējīgo uzņēmumu atgūtie naudas līdzekļi – 93
tūkst. lati.
2004.gada prognozējamās iemaksās valsts īpašuma privatizācijas
fondā nav iekļauti Privatizācijas aģentūras privatizācijas
rezultātā iegūtie ieņēmumi.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu ministrijā,
Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē, Valsts
kancelejā.
Ārlietu ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu “Par
Ziemeļatlantijas līgumu”.
Līdz ar 1949.gada
Ziemeļatlantijas līguma ratifikāciju Latvija pievienosies
Ziemeļatlantijas līguma organizācijai (NATO). Kļūstot par NATO
dalībvalsti, Latvija iegūst drošības garantijas, ko tai sniedz
dalība NATO kolektīvās aizsardzības un drošības sistēmā.
Aktīvu sadarbību ar NATO Latvija uzsāka jau tūlīt pēc neatkarības
atgūšanas, piedaloties Ziemeļatlantijas līguma sadarbības padomē
(NACC) un 1994.gada janvārī izveidotajā “Partnerattiecības
mieram” programmā. 1994.gada 14.februārī Latvijas Republika
parakstīja programmas “Partnerattiecības mieram” dibināšanas
dokumentu, kas veicināja tās iesaisti politiskajā un militārajā
sadarbībā ar NATO, kā arī noteica konkrētus praktiskās
sagatavošanās pasākumus integrācijai Ziemeļatlantijas līguma
organizācijā. Dalība “Partnerattiecības mieram” programmā
kalpojusi kā efektīvākais veids, lai sasniegtu praktisko militāro
sagatavotību atbilstoši NATO standartiem.
Latvijas iekļaušanās transatlantiskajās struktūrās jau kopš
neatkarības atgūšanas ir bijusi visu Saeimu un valdību
prioritāte. 1995.gadā pieņemtajos “Latvijas Republikas
ārpolitikas pamatvirzienos līdz 2005.gadam” teikts: “Latvijas
Republikas ārpolitikas uzdevums ir izmantot visas iespējas, lai
mērķtiecīgi sagatavotos integrācijai ES, Rietumeiropas savienībā
un NATO, kas apvieno valstis, ar kurām Latvijai ir kopīgas
galvenās drošības intereses, kultūras orientācija un vērtību
sistēma. Latvija izmantos jebkuras iespējas, lai kļūtu par NATO
dalībvalsti.” Pilntiesīga dalība NATO kā viena no Latvijas
ārpolitikas un drošības politikas prioritātēm ir oficiāli
noteikta “Latvijas Republikas ārpolitikas koncepcijā”
(apstiprināta Saeimā 1995.gada 7.aprīlī), “Latvijas Republikas
nacionālajā drošības koncepcijā” (apstiprināta Saeimā 2002.gada
24.janvārī) un “Valsts aizsardzības koncepcijā” (apstiprināta
Saeimā 2001.gada 20. septembrī).
Kopš 1999.gada, kad Vašingtonas Ziemeļatlantijas padomes galotņu
sanāksmē Latvija tika oficiāli atzīta par NATO kandidātvalsti,
Latvija iesaistījās Rīcības plāna dalībai NATO (RPDN) procesā.
RPDN procesa mērķis ir palīdzēt kandidātvalstīm sasniegt gatavību
uzņemties sabiedrotā pienākumus. RPDN process nodrošina ikgadēju
prioritāru uzdevumu izvirzīšanu visās NATO integrācijas jomās, kā
arī kontroles mehānismu no NATO puses. Kopš iesaistīšanās RPDN
procesā, Latvija ir izstrādājusi piecus RPDN ikgadējos plānus, ko
ik gadus sagatavojušas Ārlietu un Aizsardzības ministrijas un
apstiprinājusi valdība. Sekmīgu Latvijas dalību RPDN procesā
nodrošināja 1998.gada izveidotā NATO integrācijas padome Ministru
prezidenta vadībā un tai pakļautā Vecāko amatpersonu komiteja.
Lai arī NATO paplašināšanās lēmums ir politisks, sekmīga dalība
Rīcības plāna dalībai NATO procesā ir bijis nozīmīgs
priekšnoteikums Latvijas Republikas uzaicinājumam dalībai
Ziemeļatlantijas līguma organizācijā.
2002.gada 21.novembrī NATO valstu un valdību vadītāju sanāksmē
Prāgā Latvija saņēma uzaicinājumu uzsākt iestāšanās sarunas.
Sarunu process ilga no 2002.gada decembra līdz 2003.gada martam
un noslēdzās ar Reformu ieviešanas plāna dalībai NATO izstrādi no
Latvijas puses. Plānā noteikti konkrēti uzdevumi un to izpildes
termiņi, pamatojoties uz pievienošanās sarunu laikā
apspriestajiem jautājumiem. Reformu ieviešanas plāns dalībai NATO
tika apstiprināts Ministru kabinetā 2003.gada 4.martā un kopā ar
ārlietu ministres vēstuli, kurā pausta Latvijas gatavība un
vēlēšanās uzņemties dalībvalsts saistības, iesniegta NATO.
2003.gada 26.martā Briselē NATO dalībvalstis parakstīja
Ziemeļatlantijas līguma papildu protokolu par Latvijas Republikas
pievienošanos.
Likumprojekts paredz 1949.gada 4.aprīlī parakstītā
Ziemeļatlantijas līguma ratifikāciju.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Aizsardzības,
Ekonomikas, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Satiksmes,
Veselības ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra bērnu un ģimenes
lietās sekretariātā, Valsts kancelejā, saskaņojumi jāsniedz līdz
30.janvārim;
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu “Par
izstāšanos no Līguma par Pasaules tirdzniecības organizācijas
likumdošanas konsultatīvā centra izveidi”.
2000.gada 29.martā Latvijas Republikas pilnvarotais pārstāvis parakstīja Līgumu par Pasaules tirdzniecības organizācijas likumdošanas
konsultatīvā centra izveidi.
Līgums Latvijai dod tiesības bez maksas izglītot Latvijas
ekspertus PTO likumdošanas jomā, saņemt starptautiski
kvalificētas juridiskās konsultācijas un atbalstu PTO strīdu
izšķiršanas lietās par pazeminātu tarifu.
Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā Latvija PTO
likumdošanas konsultatīvajā centrā nevarēs saglabāt pārejas
ekonomikas valsts statusu. Attiecīgi, saglabājot dalību centrā un
zaudējot pārejas ekonomikas valsts statusu, Latvijai būtu
jāpāriet uz Līguma 1.pielikuma donorvalstu grupu. Līgumā
noteiktajā periodā ikgadējā dalības maksa centrā donorvalstīm ir
USD 1 000 000. Pēc Latvijas iestāšanās ES PTO jautājumi pāries
Eiropas Komisijas (EK) kompetencē un visus juridiskas dabas
jautājumus turpmāk risinās EK. Līdzšinējo centra maksas
konsultāciju vietā Latvijai kā ES dalībvalstij būs tiesības
saņemt bezmaksas konsultācijas no EK jebkurā Latvijai
nepieciešamā jautājumā. Līdz ar to, ņemot vērā iepriekšminētos
apstākļus, turpmāka Latvijas dalība līgumā ir nelietderīga.
Nepieciešamības gadījumā Latvija vēlāk varēs atjaunot dalību
centrā donorvalsts statusā.
Ar šo likumprojektu notiek izstāšanās no līguma. Likumprojekts ir
nepieciešams, lai izpildītu likuma “Par Latvijas Republikas
starptautiskajiem līgumiem” prasības.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ekonomikas,
Izglītības un zinātnes, Kultūras, Reģionālās attīstības un
pašvaldību lietu, Satiksmes, Veselības, Zemkopības ministrijā,
Īpašu uzdevumu ministra bērnu un ģimenes lietās sekretariātā,
Valsts kancelejā, Latvijas Bankā, Finanšu un kapitāla tirgus
komisijā, Patentu valdē.
Finanšu ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Kārtība, kādā lauksaimniecības produkcijas ražotājiem
atmaksājams akcīzes nodoklis par dīzeļdegvielu
(gāzeļļu)”.
Saeima 2003.gada 30.oktobrī pieņēma likumu
“Par akcīzes nodokli”, kurš stāsies spēkā 2004.gada 1.maijā.
Minētais likums tiek ieviests saskaņā ar Eiropas Savienības
normatīvo aktu prasībām. Ar 2004.gada 1.maiju, kad Latvija
iestāsies Eiropas Savienībā, ir nepieciešams vienlaikus novērst
visas atlikušās neatbilstības ES prasībām akcīzes nodokļa
jomā.
Noteikumu projektā noteikta kārtība, kādā atmaksājams akcīzes
nodoklis, piemērojot likuma “Par akcīzes nodokli” 18.panta
piektajā daļā minētos nosacījumus. Projektā paredzēts, ka akcīzes
nodoklis par dīzeļdegvielu (gāzeļļu) tiek atmaksāts
lauksaimniecības produkcijas ražotājiem par dīzeļdegvielu, kas
izmantota lauksaimniecībā izmantotās zemes (tai skaitā kultivētu
ganību un pļavu) apstrādei. Noteikumu projektā noteikti arī
nodokļa atmaksas saņemšanai nepieciešamie dokumenti, dokumentu
iesniegšanas termiņi, kādos lauksaimniecības produkcijas
ražotājiem atmaksājams nodoklis par dīzeļdegvielu
(gāzeļļu).
Noteikumu projektā tiek saglabātas normas, kuras šobrīd tiek
regulētas ar atbilstošiem Ministru kabineta 2001.gada 20.marta
noteikumiem Nr.140 “Kārtība, kādā lauksaimniecības produkcijas
ražotājiem atmaksājams akcīzes nodoklis par dīzeļdegvielu
(gāzeļļu)”, kas zaudē spēku ar 2004.gada 1.maiju.
Projekts nodots saskaņošanai Tieslietu, Ekonomikas, Zemkopības
ministrijā, Latvijas Pašvaldību savienībā;
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Kārtība, kādā atmaksājams akcīzes nodoklis par degvieleļļu, tās
aizstājējproduktiem un komponentiem, ko izmanto par
kurināmo”.
Saeima 2003.gada 30.oktobrī pieņēma likumu
“Par akcīzes nodokli”, kurš stāsies spēkā 2004.gada 1.maijā.
Minētais likums tiek ieviests saskaņā ar Eiropas Savienības
normatīvo aktu prasībām. Ar 2004.gada 1.maiju, kad Latvija
iestāsies Eiropas Savienībā, ir nepieciešams vienlaikus novērst
visas atlikušās neatbilstības ES prasībām akcīzes nodokļa
jomā.
Noteikumu projektā noteikta kārtība, kādā atmaksājams akcīzes
nodoklis, piemērojot likuma “Par akcīzes nodokli” 18.panta
septītās daļas minētos nosacījumus. Projektā paredzēts, ka
komersantiem tiek atmaksāts akcīzes nodoklis par degvieleļļu, tās
aizstājējproduktiem un komponentiem, ko izmanto par kurināmo
siltuma ražošanai telpu apkurei un karstā ūdens sagatavošanai.
Noteikumu projektā noteikti nodokļa atmaksas saņemšanai
nepieciešamie dokumenti, dokumentu iesniegšanas termiņi, kādos
komersantiem atmaksājams nodoklis.
Izstrādātais noteikumu projekts neietekmē valsts budžetu, jo
likumā jau ir noteikta norma, ka akcīzes nodoklis atmaksājams par
degvieleļļu, tās aizstājējproduktiem un komponentiem, ko izmanto
par kurināmo, turklāt arī šobrīd pastāv šāda kārtība.
Noteikumu projektā tiek saglabātas normas, kuras šobrīd tiek
regulētas ar atbilstošiem Ministru kabineta 1999.gada 30.novembra
noteikumiem Nr.399 “Kārtība, kādā atmaksājams akcīzes nodoklis
par naftas produktiem, ja degvieleļļu, tās aizstājējproduktus un
komponentus izmanto par kurināmo”.
Projekts nodots saskaņošanai Tieslietu, Ekonomikas, Vides,
Zemkopības ministrijā, Latvijas Pašvaldību savienībā, Nacionālajā
trīspusējās sadarbības padomē.
Iekšlietu ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Policijas darbinieka palīgu darba organizācijas un pienākumu
pildīšanas noteikumi”.
Likumā “Par policiju” ir tiesiski
noregulēts policijas darbinieka palīgu institūts, savukārt šā
panta otrajā daļā noteikts, ka policijas darbinieka palīgu darba
organizācijas un pienākumu pildīšanas noteikumus, viņu tiesības
un pienākumus nosaka Ministru kabinets.
Noteikumu projekts paredz noteikt policijas darbinieka palīga
darba organizāciju, viņa tiesības un pienākumus, pieņemšanas un
atbrīvošanas kārtību, darba rezultātu uzskaiti un vērtējumu, kā
arī Valsts policijas priekšnieka, teritoriālo policijas iestāžu
priekšnieku, kriminālpolicijas un kārtības policijas priekšnieku
un policijas darbinieka, kura vadībā palīgs nozīmēts,
pienākumus.
Valsts policijas budžetā finansiālais nodrošinājums policijas
darbinieku palīgiem nav paredzēts. Materiāltehniskajā
nodrošinājumā policijas darbinieku palīgiem Valsts policija
centralizēti izsniedz tikai policijas darbinieka palīgu
apliecības.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu ministrijā,
Ģenerālprokuratūrā, Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā,
Valsts kancelejā;
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu
“Grozījumi Robežsardzes likumā”.
Saskaņā ar Konvencijas
par Eiropas Policijas biroja izveidi, kuras pamatā ir Līguma par
Eiropas Savienību K3.pants (Eiropola konvencija), 46.pantu šai
konvencijai var pievienoties jebkura valsts, kas kļūst par
Eiropas Savienības (ES) dalībvalsti.
Eiropola konvencija paredz, ka katrai dalībvalstij ir jāizveido
nacionālā vienība un jānosaka kompetentās iestādes, kuras
sadarbosies ar Eiropolu. Informācijas apmaiņa starp Eiropolu un
Latviju principā notiks tikai caur nacionālo vienību (Valsts
policijas Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes Starptautiskās
sadarbības pārvaldes Eiropola nacionālais birojs), kas saņemto
informāciju nosūtīs tālāk attiecīgajām kompetentajām iestādēm.
Tomēr atsevišķos gadījumos Eiropolam ir tiesības informāciju
nosūtīt tieši kompetentajām iestādēm un otrādi.
Šobrīd Robežsardzes likums paredz iespēju Valsts robežsardzei
sadarboties ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī
uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) noteikta veida jautājumos –
valsts robežas apsardzības un kontroles jautājumos, kā arī
jautājumos, kas saistīti ar ārvalstnieku un bezvalstnieku
ieceļošanas, uzturēšanās, izceļošanas un tranzīta noteikumu
ievērošanas kontroli. Pastāv iespēja sadarboties ar kaimiņvalstu
attiecīgajiem dienestiem profesionālos jautājumos. Tādējādi ir
nepieciešams izdarīt grozījumus šajā pantā, paredzot iespēju
Valsts robežsardzei sadarboties arī ar starptautiskām
organizācijām un savienībām savas kompetences jautājumos.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Ekonomikas, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Satiksmes,
Veselības ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra bērnu un ģimenes
lietās sekretariātā, Ģenerālprokuratūrā, Korupcijas novēršanas un
apkarošanas birojā, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas
novēršanas dienestā, Valsts kancelejā;
– pieteica izskatīšanai
Ministru kabinetā noteikumu projektu “Prasības braukšanas ātruma
kontroles mērierīcēm”, kuri noteiks prasības braukšanas ātruma
kontroles mērierīcēm.
Paredzēts noteikt, ka braukšanas ātruma kontrolei izmanto
ierīces, kurām: saņemta radiofrekvenču lietošanas atļauja;
saņemts mērīšanas līdzekļa tipa apstiprināšanas sertifikāts;
veikta pirmsekspluatācijas vai kārtējā verificēšana un saņemts
verificēšanas sertifikāts un uzlīme (uzlīmei jābūt redzamā vietā
uz ierīces).
Ierīcēm izvirzītās tehniskās prasības nosaka, ka sertifikātā
norādītā pieļaujamā ierīces kļūda ekspluatācijas apstākļos
nepārsniedz: ātruma mērījumam līdz 100 km/h – 6 km/h; ātruma
mērījumam virs 100 km/h – 8 km/h; ātruma mērījumu ierīce uzrāda
uz displeja ciparu formātā un mērvienībās – km/h; ātrumu var
mērīt, ierīcei atrodoties transportlīdzeklī (stāvošā vai
braucošā) vai nekustīgi turot to rokās; nodrošina ne mazāk kā
divu pēdējo ātrumu mērījumu saglabāšanu ierīces atmiņā; darbojas
tādos laikapstākļos, kuros temperatūras diapazons ir no –
250 līdz + 400C.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ekonomikas un
Satiksmes ministrijā.
Satiksmes ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Izglītības programmu minimālās prasības autopārvadājumu vadītāja
(administratora) profesionālās kvalifikācijas
iegūšanai”.
Noteikumu projekts izstrādāts saskaņā ar
likumu “Par reglamentētajām profesijām un profesionālās
kvalifikācijas atzīšanu”, kurš deleģē Ministru kabinetam noteikt
minimālās prasības profesionālās kvalifikācijas iegūšanai.
Noteikumu projekts noteiks izglītības programmu minimālās
prasības starptautisko kravu autopārvadājumu vadītāja
(administratora), starptautisko pasažieru autopārvadājumu
vadītāja (administratora), iekšzemes kravu autopārvadājumu
vadītāja (administratora), iekšzemes pasažieru autopārvadājumu
vadītāja (administratora) profesionālās kvalifikācijas iegūšanai
Latvijas Republikā.
Starptautisko kravu un pasažieru, kā arī iekšzemes kravu un
pasažieru autopārvadājumu vadītāja (administratora) izglītības
programma nodrošina, ka, apgūstot nepieciešamās teorētiskās un
praktiskās zināšanas autopārvadājumu jomā, attiecīgā persona ir
ieguvusi: prasmi plānot un organizēt atbilstoši normatīvo aktu
prasībām kravu un pasažieru komercpārvadājumus un ar tiem
saistītos pakalpojumus; kā arī zināšanas autopārvadājumu
tiesiskajā regulējumā, kā arī atbilstošajās tehniskajās prasībās:
starptautisko un iekšzemes kravu un pasažieru pārvadājumos;
zināšanas par ceļiem un satiksmes vadību: starptautisko un
iekšzemes kravu un pasažieru pārvadājumos; zināšanas ekoloģijas
un darba aizsardzības jautājumu risināšanā; izpratni par
satiksmes drošības un darba drošības jautājumiem; izpratni par
sociālo jautājumu risināšanu; zināšanas un spēju analizēt
uzņēmuma un pārvadājumu finansiāli ekonomiskos rādītājus;
izpratni par tehniskajām problēmām, kas saistītas ar ritošā
sastāva un tā aprīkojuma ekspluatāciju; zināšanas par
specializētajiem pārvadājumiem; prasmi organizēt pārvadājumus
atbilstoši pasūtītāja prasībām, ievērojot autopārvadājumu
regulējošus normatīvos aktus; prasmi lietot informātikas
tehnoloģijas; izpratni par autopārvadājumu vadītāja
(administratora) profesiju un nozīmi sabiedrībā, kā arī
savstarpējās uzticības vides veidošanu.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ekonomikas,
Izglītības un zinātnes ministrijā.
Valsts kancelejas Komunikācijas departament