• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.03.2004., Nr. 36 https://www.vestnesis.lv/ta/id/85166

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

05.03.2004., Nr. 36

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Diplomātiskā servisa aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003020598, adrese: Elizabetes iela 57, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7280741, 7282534. Fakss: +371-7285987
Kontaktpersona: Īpašumu apsaimniekošanas departamenta direktore Māra Olengoviča, tālr.7288232. E-pasts: dipagent@dsa.lv
2. Identifikācijas nr.: DSA-2004-01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Piedāvājuma izvēles kritērijs ir viszemākā cena, kas atbilst nolikumā minētajām prasībām un tehniskajām specifikācijām
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: renovācijas darbi
CPV kods: 45510000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: telpu renovācija atbilstoši tehniskajā projektā noteiktajiem remontdarbu apjomiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīgā, Elizabetes ielā 57
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Elizabetes ielā 57, 5.stāvā, VAS “Diplomātiskā servisa aģentūra” sekretariātā, laikā no plkst. 8: 00. līdz 17: 00, piektdienās no plkst. 8: 00. līdz 16: 00. līdz: 18.03.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30. Maksājuma veids: a/s “Multibanka”, kods: MULTLV2X konts: 34500001, mērķis: samaksa par nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 10.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Elizabetes ielā 57, 5.stāvā, VAS “Diplomātiskā servisa aģentūra” sekretariātā, līdz: 18.03.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Elizabetes ielā 57, 5.stāvā, VAS “Diplomātiskā servisa aģentūra” zālē 18.03.2004. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: BO VU “Diagnostikas centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: LV 40003320, adrese: Grebenščikova iela 1, Rīga, Latvija, LV-1003. Tālruņi: +371-7144009. Fakss: +371-7144003
Kontaktpersona: juriste Rūta Aizpuriete, tālr.7143909, mob.5997591
2. Identifikācijas nr.: VM DC 04/07
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Iekārtas cena, piegādes un uzstādīšanas, personāla apmācības izmaksas, iespējamās atlaides.
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ultrasonogrāfs transkraniālo un brahicefālo asinsvadu izmeklēšanai
CPV kods: 33124100-6

Paredzamā iepirkuma apjoms: viens ultrasonogrāfs transkraniālo un brahicefālo asinsvadu izmeklēšanai
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: BO VU “Diagnostikas centrs” Grebenščikova iela 1, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30 darba dienas no līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: BO VU “Diagnostikas centrs” Rīgā, Grebenščikova ielā 1, 238.telpā, darba dienās plkst.9: 00-15: 00 līdz: 24.03.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20,00. Maksājuma veids: pārskaitījums VK RNC konts LV35TREL9290200000000, Latvijas Banka LACBLV2X, maksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 16.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: BO VU “Diagnostikas centrs” Rīgā, Grebenščikova ielā 1, 238.telpā, darba dienās plkst.9: 00-15: 00 līdz: 24.03.2004. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: BO VU “Diagnostikas centrs” Rīgā, Grebenščikova ielā 1, 226.telpā, 24.03.2004. plkst. 13: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (turpmāk AĪVA) (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001480133, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017740, 7017731. Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Ekipējuma iepirkumu daļas vecākā referente Helēna Brinkmane. E-pasts: helena.brinkmane@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA2004/020
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Cena latos, ar visiem valsts un pašvaldību noteiktajiem nodokļiem un nodevām, ieskaitot piegādes izmaksas
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Telteņu piegāde 2004. - 2006.gadā
CPV kods: 18000000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 3318 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 05.02.2004.
7. Konkursa nolikumu var saņemt: AĪVA, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, 31.kab., Rīga, LV-1013, laikā no plkst. 9: 00 līdz plkst.12: 00 un no plkst.13: 00 līdz plkst.17: 00, iepriekš piesakoties pa telefonu 7017740 līdz: 17.03.2004. plkst.10: 00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: AĪVA, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, 31.kab., Rīga, LV-1013, līdz: 17.03.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: AĪVA telpās, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, Rīgā, LV-1013, 17.03.2004. plkst. 10: 00.

Paziņojums par kandidātu atlasi slēgtam konkursam

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas pašvaldības bezpeļņas organizācija SIA “Rīgas nami”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003109638, adrese: Smilšu iela 14, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7223796, 7210735. Fakss: +371-7228723
Kontaktpersona: celtniecības speciāliste - projektu vadītāja Anita Kamerāde-Bodrova, 7210735. E-pasts: rigasnami@rcc.lv
2. Identifikācijas nr.: RN 2004/3
3. Paredzamā iepirkuma priekšmets: gruntsgabala Vecrīgā (gr.1/gr.80) apbūves ieceres skiču konkurss
Paredzamā iepirkuma apjoms: viena objekta ieceres skices
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
4. Kandidātu atlases kritēriji: 1) juridiskie dokumenti; 2) pieredze līdzīgu projektu izstrādāsanai pēdējo 3 gadu laikā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: uzvarētāja atrašanās vieta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2004.gada maijs
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Kandidātu atlases nolikumu var saņemt: Rīgā, Smilšu ielā 14 (2.stāvā) laikā no plkst. 08: 30 līdz plkst.15: 00 līdz: 12.03.2004.
8. Pieteikumus jāiesniedz: Rīgā, Smilšu ielā 14 (2.stāvā) līdz: 12.03.2004. plkst.10: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Pūres pagasta padome, “Vārpas”, Pūre, Pūres pag., Tukuma raj., LV-3124. Tālruņi: +371-3191246. Fakss: +371-3181262
2. Identifikācijas nr.: PPLB nr.2004/001
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 29.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: malkas piegāde Pūres pagasta padomes Komunālā dienesta vajadzībām
CPV kods: 02130000-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.03.2004.- 20.09.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “StoraEnso Mežs”

40003365529

Tīraines iela 5, Rīga

6000,00 Ls

Z/s “Veldres”

49201008909

“Veldres”, Irlavas pag., Tukuma raj.

4225,00 Ls

SIA “Mārstrauti”

40003095018

Kokzāģētava, Tumes pag., Tukuma raj.

5760,00 Ls

Kopā:

15985,00 Ls


12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 26.02.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jēkabpils rajona pašvaldības aģentūra “Jēkabpils rajona pansionāts”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001474442, adrese: “Jaunā muiža”, Kūku pag., Jēkabpils rajons, Latvija, LV-5203.

Tālruņi: +371-5237864, 9498608. Fakss: +371-5272171
2. Identifikācijas nr.: JRP - 2004/5
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 27.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 25.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pārtikas produktu piegāde Jēkabpils rajona PA “Jēkabpils rajona pansionāts” vajadzībām 2004./2005.gadā
CPV kods: 15000000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

1. A/s “Lazdonas piensaimnieks”

47103001811

“Klētis”, Lazdonas pag., Madonas raj., LV-4824

21510,20, lota nr.1

2. SIA “Tikko”

41503006449

Lielā iela 96, Daugavpils, LV-5408

5929,32, lota nr.2

3. I/u “A.Kondratjeva”

45402006140

Viesītes iela 45-50, Jēkabpils, LV-5201

5793,22, lota nr.3

4. Z/s “Rītausmas”

45401008943

“Rītausmas”, Dunavas pag., Jēkabpils raj., LV-5216

7969,50, lota nr.4

Kopā:

41202,24

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 26.02.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Zemkopības ministrijas Lauku atbalsta dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000794228, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027097. Fakss: +371-7027120
2. Identifikācijas nr.: LAD 2004/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 26.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: brošūra “Tiešie platību maksājumi” ar tirāžu 100 000, pieteikuma veidlapa “Platībatkarīgā atbalsta pieteikums” ar tirāžu 120 000, mape “Pretendenta lieta PAP” ar tirāžu 100 000
CPV kods: 78000000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.06.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 12
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Talsu tipogrāfija”

40003309555

Jaunā iela 17, Talsi, LV-3201

Bez PVN 29674.00 LVL

Kopā:

Bez PVN 29674.00 LVL


11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem; piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām; piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.03.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Kultūras ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042963, adrese: K. Valdemāra iela 11a, Rīga, Latvija, LV-1364.
Tālruņi: +371-7078124. Fakss: +371-7078106
2. Identifikācijas nr.: KM 2003/10
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Latvijas Nacionālās bibliotēkas projekta īstenošanai nepieciešamo privātīpašniekiem piederošo nekustamo īpašumu novērtēšana un ierakstīšanas zemesgrāmatā uz valsts vārda Kultūras ministrijas personā
CPV kods: 70000000-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Zvērināts advokāts Selvis Selga

Ģertrūdes iela 32-3, Rīga

Ls 22 600

Kopā:

Ls 22 600


11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.03.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rundāles pils muzejs, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000045601, adrese: Rundāles pagasts, Bauskas rajons, Latvija, LV-3921. Tālruņi: +371-3962274, 9110954. Fakss: +371-3922274
2. Identifikācijas nr.: 2003/19
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 11.11.2003.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.02.2004.

5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Rundāles pils muzeja kompleksa apsardzes nodrošināšana
CPV kods: 74610000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2004. - 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Kopā:


10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: nepieciešams mainīt konkursa nolikumu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.02.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Smiltenes pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000069243, adrese: Pils iela 2, Smiltene, Valkas rajons, Latvija, LV-4729. Tālruņi: +371-4774845. Fakss: +371-4707570
Kontaktpersona: Smiltenes pilsētas domes izpilddirektors Uldis Rudzītis, t.4774845, 9416035. E-pasts: uldis.rudzitis@smiltene.lv
2. Identifikācijas nr.: SPD/2004/9
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)
cena 100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Smiltenes bērnudārza projektēšana
CPV kods: 74222000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: bērnudārza ar 320 vietām projektēšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Smiltenes pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Smiltenes pilsētas domē, 8.kabinetā, Pils ielā 2, Smiltenē pie sekretāres Dinas Kaupes laikā no plkst.9: 00 līdz 16: 00, pusdienas pārtraukums no 12: 00 līdz 13: 00 līdz: 02.04.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: a/s “Latvijas Unibanka” Smiltenes filiāle kods UNLALV2X016, konts 16-000142040
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Smiltenes pilsētas domē, 8.kabinetā, Pils ielā 2, Smiltenē, līdz: 02.04.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Smiltenes pilsētas domē, sēžu zālē, Pils ielā 2, Smiltenē 02.04.2004. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 1500.00 Ls bankas garantijas veidā.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Bērnu bāreņu aprūpes centrs “Rīga”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000010991, adrese: Kapseļu iela 31/18, Rīga, Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-7612429, 7615005. Fakss: +371-7613010
Kontaktpersona: grāmatvede Liene Stuce, t.7612429
2. Identifikācijas nr.: bērnu bāreņu aprūpes centrs “Rīga” 2004/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Tehniskās specifikācijās norādītās preces cena ar visiem nodokļiem.
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas produktu piegāde BBAC “Rīga” vajadzībām 2004.gadā
CPV kods: 15000000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 157 bērnu ēdināšanai 2004.gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kapseļu iela 31, Rīga; Konkordijas iela 66, Jūrmala
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Kapseļu ielā 31, Rīgā, grāmatvedībā, laikā no plkst.9: 00 līdz 15: 00 līdz: 01.04.2004., iepriekš samaksājot: Ls 30,-. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu Latvijas Banka, LACBLV2X, konts LV93TREL2180900050300
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Kapseļu ielā 31, Rīgā līdz: 01.04.2004. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Kapseļu ielā 31, Rīgā 01.04.2004. plkst. 13: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizkraukles rajona pašvaldības medicīniskā aprūpes bezpeļņas uzņēmums “Aizkraukles rajona slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003255337, adrese: Aizkraukle, Bērzu iela 5, Latvija, LV-5101. Tālruņi: +371-5133873. Fakss: +371-5121527
Kontaktpersona: direktors Ē.Vizulis. E-pasts: aizkrajslim@inbox.lv
2. Identifikācijas nr.: Aizkraukles rajona slimnīca-2004.nr.3
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
Cenas veidošanās rādītāji
Par piedāvājuma cenu tiek uzskatīta visu vienību kopējā summa vai atsevišķu vienību cenu summa atbilstoši tehniskajai specifikācijai pielikumos nr.1 un nr.2
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: neatliekamās medicīniskās palīdzības automašīnu aprīkojums
CPV kods: 33100000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: divu neatliekamās medicīniskās palīdzības automašīnu daļējs aprīkojums
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Aizkraukles rajona slimnīca, Aizkrauklē, Bērzu ielā 5, LV-5101
Paredzamā līguma izpildes termiņš: divi mēneši no līguma parakstīšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Aizkrauklē, Bērzu ielā 5, laikā no plkst.8: 00 līdz 16: 00 līdz: 19.03.2004., iepriekš samaksājot: Ls 10,-. Maksājuma veids: skaidrā naudā slimnīcas kasē vai ar pārskaitījumu, ar norādi „Atklātais konkurss NMP automašīnu aprīkojuma iegāde Aizkraukles RS vajadzībām“
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.03.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Aizkraukles rajona slimnīca, Aizkrauklē, Bērzu ielā 5, LV-5101, līdz: 19.03.2004. plkst. 16: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Aizkraukles rajona slimnīcā, Aizkrauklē, Bērzu ielā 5, LV-5101 19.03.2004. plkst. 16: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: netiek prasīts
11. Citas ziņas: iekārta, kas minēta pielikumā nr.1 jāuzskata par vienu veselu vienību un nevar tikt piedāvāta pa daļām.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Finanšu departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000064250, adrese: Kungu iela 7/9, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037917, 7012449. Fakss: +371-7012435
2. Identifikācijas nr.: RD FD 2003/12
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 05.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 27.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Rīgas domes Finanšu departamentam nepieciešamo biroja telpu noma”
CPV kods: 70000000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2006.
8 Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Grabes pansija”

LV 40003648860

Terēzes iela 1, Rīga

14 061.41 Ls
(bez PVN)

Kopā:

464 026.53 Ls
(bez PVN)


11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.03.2004.

Precizējot iepriekš publicēto

“Latvijas Vēstneša” 2004.gada 35.numura A daļas 32.lappuses pirmās slejas pēdēja sludinājuma pār SIA “Pārventas siltums” uzaicinājumu uz atklātu konkursu jaunu siltumskaitītāju piegādei trešajā punktā minētais šo skaitītāju daudzums pareizi lasāms - 97 gab.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!