Valsts ieņēmumu dienesta rīkojums Nr.310
Rīgā 2004.gada 5.martā
Par Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikšanu un muitas kontroli
1. Saskaņā ar Eiropas Komisijas
regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu”
308a., 308b. un 308c.panta prasībām apstiprinu “Metodiskos
norādījumus par Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikšanu un
muitas kontroli”.
2. Rīkojumu publicēt laikrakstā “Latvijas Vēstnesis”.
3. Rīkojums stājas spēkā ar 2004.gada 1.maiju.
Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektors K.Ketners
Metodiskie
norādījumi par Eiropas Savienības tarifu kvotu
pieteikšanu un muitas kontroli
I. Vispārīgie jautājumi
1. Metodiskie norādījumi nosaka
kārtību, kādā piesakāmas Eiropas Savienības (turpmāk – ES) tarifu
kvotas un veicama to administrēšana Latvijas muitas
iestādēs.
2. Norādījumi izdoti saskaņā ar Eiropas Komisijas regulas
Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu”
308a, 308b. un 308c.pantu. ES tarifu kvotu administrēšanas
kārtību nosaka Eiropas Komisijas Nodokļu un muitas
ģenerāldirektorāta norādījumi “Par tarifu kvotu
administrēšanu”.
3. Norādījumos lietotie termini un to skaidrojumi:
3.1. ES tarifu kvota – ierobežots preču daudzums, kuru ar
samazināto vai nulles muitas tarifa likmi attiecīgajā laika posmā
atļauts ievest brīvam apgrozījumam ES muitas teritorijā;
3.2. Preferenču režīma kods – trīs ciparu kods, kas apzīmē
preferenču jeb priekšrocību režīmu, kuru vēlas piemērot
deklarētājs;
3.3. Autonomā tarifu kvota – tarifu kvota, kura noteikta
attiecīgi ES līmenī;
3.4. Pasaules tirdzniecības organizācijas (turpmāk – PTO (GATT))
tarifu kvota – tarifu kvota, kura noteikta PTO līmenī;
3.5. Preferenciālā tarifu kvota – tarifu kvota, kas noteikta
līguma ietvaros, kuru ES ir noslēgusi ar trešo valsti;
3.6. ES tarifu kvotas kārtas numurs – sešu ciparu kods, kuru
nosaka attiecīgā ES regula par noteiktās tarifu kvotas
atvēršanu;
3.7. ES tarifu kvotas atlikums – tarifu kvotas atlikušais
daudzums, kas ir pieejams izmantošanai;
3.8. ES tarifu kvotu pieteikums – paziņojums, ar kuru muitas
iestādes amatpersona izsaka deklarētāja vēlēšanos izmantot ES
noteikto tarifu kvotu;
3.9. ES tarifu kvotu vadības nodaļa – Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk – VID) Galvenās muitas pārvaldes (turpmāk – GMP)
struktūrvienība, kas savā darbībā realizē ES prasību izpildi
tarifu kvotu administrēšanas jomā;
3.10. “Zilais ceļš” – viens no Automatizētā muitas datu apstrādes
sistēmā (turpmāk – ASYCUDA) paredzētajiem selektivitātes ceļiem,
kas norāda, ka muitas deklarācija ir pakļauta pēcmuitošanas
pārbaudei.
4. Norādījumi neattiecas uz ES tarifu kvotām, kuras Eiropas
Komisijas Lauksaimniecības ģenerāldirektorāts piešķir uz importa
licenču sistēmas pamata.
II. ES tarifu
kvotu pieteikšanas
kārtība muitas iestādē
5. ES tarifu kvotas pieteikšana ir
muitas procedūras “preču izlaišana brīvam apgrozījumam” kontroles
papildu funkcija.
6. ES tarifu kvotu pieprasa preču deklarētājs vai deklarētāja
pilnvarotais pārstāvis (turpmāk – deklarētājs), iesniedzot muitas
iestādē, kurā uzrāda deklarējamās preces, muitas deklarāciju –
vienoto administratīvo dokumentu preču izlaišanai brīvam
apgrozījumam (turpmāk – VAD) un pavaddokumentus.
7. Tarifu kvota uzskatāma par pieprasītu, ja VAD tiek norādīta
šāda informācija:
7.1. preferenču režīma kods (VAD 36.aile);
7.2. ES tarifu kvotas kārtas numurs (VAD 39.aile);
7.3. 10-zīmju preces kods (TARIC kods) (VAD 33.aile);
7.4. preču izcelsmes valsts (VAD 34.aile);
7.5. preču daudzums, kurš izteikts attiecīgai tarifu kvotai
atbilstošās mērvienībās (VAD 35., 38.aile, un, ja nepieciešams,
41.aile);
7.6. preču vērtība (VAD 46.aile).
8. Autonomajām un PTO (GATT) tarifu kvotām preferenču režīma kods
ir 120, Vispārējās priekšrocību sistēmas ietvaros noteiktajām
preferenciālajām tarifu kvotām – 220, un preferenciālajām tarifu
kvotām kods ir 320. (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par
Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 38.pielikums).
9. Pieprasot ES tarifu kvotu, VAD 44.ailē deklarētājs izdara
ierakstu “TARIFU KVOTA”.
10. Gadījumā, ja tiek deklarētas vairākas preces, deklarētājs
norāda ziņas par tarifu kvotām (VAD 36. un 39.aile) katram preču
kodam atsevišķi.
11. Ja pieprasītā tarifu kvota ir preferenciālā, deklarētājs
pievieno deklarācijai atbilstošu preču izcelsmi apliecinošu
dokumentu. Autonomo vai PTO (GATT) tarifu kvotu saņemšanai preču
izcelsmi apliecinošā dokumenta iesniegšana nav obligāta.
Iespējamiem maksājumu atmaksas gadījumiem deklarētājs iesniedz
arī ziņas par bankas kontiem, kuros var tikt ieskaitīti iepriekš
minētie maksājumi.
12. Gadījumā, ja tiek piemērota vienkāršotās deklarēšanas
procedūra,
ES tarifu kvota nevar tikt piemērota, kamēr muitas iestādē nav
iesniegts papildu VAD un ES tarifu kvotas piešķiršanai
nepieciešamais
preču izcelsmi apliecinošs
dokuments. Deklarētājs iesniedz iepriekš minētos dokumentus pirms
tarifu kvota tiek izsmelta (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93
“Par Kopienas Muitas kodeksa normu īstenošanu” 256.panta
2.punkts). Vietējās muitošanas gadījumā ES tarifu kvota nevar
tikt pieprasīta.
13. Deklarētājam ir tiesības trīs gadu laikā, skaitot no VAD
reģistrācijas datuma, pieprasīt ES tarifu kvotu arī pēc perioda,
kuram šī tarifu kvota tiek noteikta, izbeigšanās ar nosacījumu,
ka:
13.1. attiecīgais VAD tika iesniegts pirms minētā trīs gadu
termiņa izbeigšanās;
13.2. attiecīgā tarifu kvota nav izsmelta.
14. Lai pieprasītu ES tarifu kvotu saskaņā ar šo norādījumu
13.punktu, deklarētājs griežas uzraudzības muitas iestādē (VID
Rīgas muitas reģionālajā iestādē vai VID teritoriālās iestādes
muitas pārvaldē), kuras pakļautībā esošajā muitas iestādē tika
iesniegts un noformēts attiecīgais VAD, iesniedzot ziņas par ES
tarifu kvotu, kuru viņš vēlas izmantot uz attiecīgā VAD pamata,
saskaņā ar šo norādījumu 7.1. un 7.2.apakšpunktu, kā arī par
bankas kontiem, kuros var tikt ieskaitīti pārmaksātie muitas
nodokļi, pievienojot iepriekš minētā VAD eksemplāru.
III. ES tarifu
kvotu pieteikuma
noformēšanas kārtība
15. VAD ar tarifu kvotas
pieprasījumu muitas iestādes amatpersona noformē tajā pašā dienā,
kad tā ir iesniegta attiecīgajā muitas iestādē.
16. Pieņemot VAD ar tarifu kvotas pieprasījumu noformēšanai
ASYCUDA, muitas iestādes amatpersona pārbauda:
16.1. VAD norādīto ziņu pareizību, tajā skaitā:
16.1.1. vai norādītais preču TARIC kods un izcelsmes valsts vai
valstu grupa atbilst pieprasītās tarifu kvotas kārtas numuram
(ASYCUDA to dara automātiski, pamatojoties uz TARIC datu bāzes
datiem);
16.1.2. vai mērvienības, kurās ir izteikts VAD norādītais preču
daudzums, atbilst mērvienībām, kurās ir izteikts pieprasītās
tarifu kvotas apjoms;
16.2. preču izcelsmi apliecinošā dokumenta esamību un
derīgumu;
16.3. pieprasītas tarifu kvotas statusu, tajā skaitā:
16.3.1. vai tarifu kvota ir spēkā VAD iesniegšanas brīdī (tarifu
kvotas spēkā esamības perioda sākuma un beigu datums);
16.3.2. vai tarifu kvota nav izsmelta (atlikums nav nulle);
16.3.3. vai tarifu kvota ir vai nav kritiska.
17. Šo norādījumu 16.3.apakšpunktā minētās pārbaudes muitas
iestādes amatpersona veic, izmantojot Eiropas Komisijas QUOTA
datu bāzi, kura ir pieejama Eiropas Komisijas interneta mājaslapā
http://europa.eu.int/comm/ taxation customs/dds/en/. Gadījumā, ja
Eiropas Komisijas interneta mājaslapa nav pieejama sakaru
traucējumu vai citu tehnisko iemeslu dēļ, minēto informāciju var
pieprasīt arī VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļā.
18. Ja, pārbaudot tarifu kvotas statusu, tiek konstatēts, ka
tarifu kvota nav kritiska, muitas nodoklis aprēķināms,
pamatojoties uz attiecīgās kvotas tarifa likmi (samazināto vai
nulles tarifa likmi).
19. Ja pieprasītā tarifu kvota ir kritiska (saskaņā ar Eiropas
Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas Muitas kodeksa normu
īstenošanu” 308c.pantu un šo norādījumu 20.punktu), muitas
nodokli aprēķina, pamatojoties uz attiecīgās kvotas tarifa likmi,
un papildus aprēķina drošības naudu, kas ir vienāda starpībai
starp samazināto vai nulles tarifa likmi, ko paredz attiecīgā
tarifu kvota, un tarifa pamatlikmi.
20. Tarifu kvotu uzskata par kritisku arī gadījumos, kad:
20.1. tarifu kvota ir bloķēta (Eiropas Komisija pieņem tarifu
kvotu pieteikumus, bet līdz noteiktajam datumam piešķiršanu
neveic);
20.2. tarifu kvota atvērta nesen un pirmā piešķiršana vēl nav
veikta;
20.3. ES regula, kura nosaka tarifu kvotu, vēl nav publicēta
Eiropas Komisijas oficiālajā žurnālā.
21. Pēc 16.punktā minētās
pārbaudes veikšanas un VAD reģistrācijas muitas iestādes
amatpersona sagatavo ES tarifu kvotas pieteikumu (turpmāk –
pieteikums). ES tarifu kvotas pieteikumu muitas iestādes
amatpersona izdrukā no ASYCUDA Lietotāju noteikto izdruku
saraksta. Pieteikumā norādāmie dati tiek minēti šo norādījumu
1.pielikumā. Attiecīgais VAD automātiski tiek novirzīts uz “zilo
ceļu”.
22. Ja VAD ir pieprasītas vairākas tarifu kvotas (vairākiem preču
kodiem), muitas iestādes amatpersona sagatavo pieteikumu par
katru pieprasīto tarifu kvotu.
23. Sagatavotos pieteikumus muitas iestādes amatpersona
nekavējoties, bet ne vēlāk kā līdz nākamās darba dienas
plkst.10.00 (no attiecīgā VAD reģistrācijas datuma), nosūta pa
faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai. Darba diena šo
norādījumu kontekstā ir noteikta no plkst.8.30 līdz 17.00,
izņemot brīvdienas un valsts svētku dienas.
24. Lai pārliecinātos, ka VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļa
ir saņēmusi pieteikumu, muitas iestādes amatpersona izdrukā
apstiprinājumu par faksa nosūtīšanu. Ja nepieciešams, muitas
iestādes amatpersona var telefoniski pārliecināties par iesniegtā
pieteikuma saņemšanu.
25. Pēc pieteikuma sagatavošanas preces var tikt izlaistas,
veicot nepieciešamās muitas formalitātes.
26. Ja tiek konstatēts, ka pieprasītā tarifu kvota ir izsmelta
(atlikums ir nulle), muitas iestādes amatpersona nenoformē
pieteikumu. Šajā gadījumā muitas iestādes amatpersona, veicot
muitas nodokļa aprēķinu, piemēro importētām precēm muitas tarifa
pamatlikmi un izlaiž preces, veicot nepieciešamās muitas
formalitātes.
27. Gadījumā, ja tarifu kvota tiek pieprasīta saskaņā ar šo
norādījumu 13. un 14.punktu (uz iesniegtā un reģistrētā VAD
pamata par iepriekšējo periodu), atbildīgā muitas iestādes
amatpersona pārbauda:
27.1. vai attiecīgais VAD ir reģistrēts un nav anulēts;
27.2. vai ir pievienots atbilstošs preču izcelsmi apliecinošs
dokuments;
27.3. vai VAD norādītie dati atbilst pieprasītajai tarifu kvotai
(sk. norādījumu 16.1.apakšpunktu);
27.4. vai pieprasītās tarifu kvotas periods atbilst VAD
reģistrācijas datumam un tā nav izsmelta.
Pēc pārbaudes veikšanas muitas iestādes amatpersona sagatavo un
nosūta VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai pieteikumu
iepriekš aprakstītajā kārtībā.
28. Muitas iestādes amatpersona, kas pieņem un reģistrē VAD ar
tarifu kvotas pieprasījumu, atbild par savlaicīgu pieteikuma
sagatavošanu un nosūtīšanu VID GMP ES tarifu kvotu vadības
nodaļai, kā arī tajā sniegtās informācijas atbilstību
iesniegtajiem pavaddokumentiem.
29. Gadījumā, ja sakaru traucējumu vai citu tehnisku iemeslu dēļ
nav iespējams savlaicīgi nosūtīt pieteikumu pa faksu VID GMP ES
tarifu kvotu vadības nodaļai, muitas iestādes amatpersona informē
par to minēto nodaļu telefoniski vai, ja nav iespējams, pa
elektronisko pastu, un nosūta tarifu kvotas pieteikšanai
nepieciešamo informāciju pa elektronisko pastu. Tiklīdz sakaru
traucējumi ir novērsti, muitas iestādes amatpersona nosūta pa
faksu VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļai attiecīgo
pieteikumu ar paskaidrojumu, atbildīgās amatpersonas parakstu un
tā atšifrējumu.
30. Ja VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas amatpersona
konstatē, ka pieteikumā norādītā informācija nav precīza vai ir
nepilnīga, tā var pieprasīt muitas iestādes atbildīgajai
amatpersonai iesniegt papildu informāciju par pieteikumā
norādītajiem datiem, attiecīgā VAD kopiju, kā arī veikt papildu
pārbaudes.
31. Aizsūtītā pieteikuma oriģinālu kopā ar attiecīgā VAD
eksemplāru un pavaddokumentiem, kas paliek muitas iestādē, muitas
iestādes atbildīgā amatpersona uzglabā atsevišķi no pārējiem VAD
līdz brīdim, kamēr no VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas
netiek saņemta rakstiska atbilde par pieprasītās tarifu kvotas
piešķiršanu.
IV. Pieprasīto ES tarifu kvotu
piešķiršanas
kārtība un
izmantošanas kontrole
32. Saņemtos pieteikumus VID GMP
ES tarifu kvotu vadības nodaļa pārbauda, apkopo un nosūta Eiropas
Komisijai vienreiz dienā līdz plkst.15.00, izņemot brīvdienas un
valsts svētku dienas. Eiropas Komisija, pamatojoties uz VAD
reģistrācijas datumu, pieņem lēmumu par tarifu kvotu piešķiršanu
un informē VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļu par ikdienas
piešķiršanas rezultātiem Eiropas Komisijas Nodokļu un muitas
ģenerāldirektorāta norādījumos “Par tarifu kvotu administrēšanu”
noteiktajā kārtībā.
33. Pamatojoties uz Eiropas Komisijas atbildi par tarifu kvotu
piešķiršanu, VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas amatpersona
katrā pieteikumā norāda piešķirtās tarifu kvotas apmēru
(procentos no pieteikumā norādītā preču daudzuma), parakstās un
pa faksu nosūta to attiecīgajai muitas iestādei.
34. Ja pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs ir 100 %, tas
nozīmē, ka tarifu kvota ir piešķirta visam pieteikumā norādītajam
preču daudzumam. Ja pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs ir
mazāks nekā 100 %, tarifu kvotai noteikto samazināto vai nulles
likmi piemēro tikai attiecīgajai daļai no importētajām precēm.
Šajā gadījumā VAD norādītā informācija par preci tiek sadalīta
divās pozīcijās: preču daudzums, kuram piemēro ES tarifu kvotu,
un preču daudzums, kuram piemēro nodokļa pamatlikmi (bez
atvieglojumiem). Pieteikumā norādītais tarifu kvotas apmērs “0 %”
nozīmē, ka tarifu kvota netiek piešķirta.
35. Eiropas Komisijas piešķirto tarifu kvotas apjomu nav atļauts
piemērot citām precēm, kas nav norādītas attiecīgajā pieteikumā,
kā arī piemērot to attiecībā uz citiem VAD.
36. Ja dažādu iemeslu dēļ piešķirtā tarifu kvota netika izmantota
vai tika izmantota daļēji (piemēram, sākotnēji iesniegtais VAD
tiek anulēts; pieteikums tika aizsūtīts kļūdaini; preču daudzums
uzrādīts nepareizi, preces neatbilst faktiski uzrādītajām),
neizmantoto ES tarifu kvotas apjomu nekavējoties atdod Eiropas
Komisijai (Eiropas Komisijas regulas Nr.2454/93 “Par Kopienas
Muitas Kodeksa normu īstenošanu” 308a.panta 10.punkts).
37. Atbildi uz iesniegto pieteikumu par ES tarifu kvotas
piešķiršanu muitas iestāde saņem ne ātrāk kā pēc trim darba
dienām, ieskaitot VAD reģistrācijas dienu. Ja pieprasītā tarifu
kvota ir bloķēta, atbilde uz iesniegto pieteikumu tiks saņemta ne
ātrāk par Eiropas Komisijas noteikto datumu, līdz kuram tarifu
kvota ir bloķēta (datums, līdz kuram tarifu kvota ir bloķēta,
norādāms QUOTA datu bāzē).
38. Ja atbilde uz pieteikumu par kritiskās tarifu kvotas
piešķiršanu ir pozitīva (līdz 100 %), muitas iestādes amatpersona
nosūta to kopā ar VAD un pavaddokumentiem uz attiecīgo muitas
iestādi (VID teritoriālās iestādes muitas pārvaldi vai VID Rīgas
muitas reģionālo iestādi), kura uz tās pamata veic muitas nodokļa
pārrēķinu un sagatavo lēmumu par iekasētās drošības naudas
ieskaitīšanu valsts budžetā vai atmaksu. Drošības naudas
ieskaitīšanu valsts budžetā un atmaksu veic VID GMP Muitas
maksājumu uzskaites daļa.
39. Ja atbilde uz pieteikumu, kuru noformē attiecīgā muitas
iestāde (VID teritoriālās iestādes muitas pārvalde vai VID Rīgas
muitas reģionālā iestāde), saskaņā ar šo norādījumu 13.punktu ir
pozitīva (līdz 100 %), atbildīgā muitas amatpersona uz tās pamata
veic muitas nodokļa pārrēķinu un sagatavo lēmumu par pārmaksātās
nodokļu summas atmaksu. Atmaksu veic VID GMP Muitas maksājumu
uzskaites daļa.
40. Šo norādījumu 38. un 39.punktā minētajos gadījumos attiecīgā
muitas iestāde (VID teritoriālās iestādes muitas pārvalde vai VID
Rīgas muitas reģionālā iestāde) rakstiski informē deklarētāju par
veiktajiem pārrēķiniem un atmaksājamās nodokļa summas
apmēru.
41. No VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas saņemtās atbildes,
kurās tiek norādīts Eiropas Komisijas piešķirtais tarifu kvotas
apmērs kopā ar attiecīgajiem VAD un pavaddokumentiem, uzglabā
muitas iestādes (VID teritoriālās iestādes muitas pārvaldes vai
VID Rīgas muitas reģionālās iestādes) attiecīgajā
struktūrvienībā.
V. ES tarifu
kvotu pieteikumu
labošana, atsaukšana un neizmantotā apjoma atdošana
42. Ja muitas iestādes amatpersona
konstatē, ka iesniegtajā pieteikumā tarifu kvota pieprasīta
nepamatoti vai tajā norādītā informācija ir kļūdaina, tā
nekavējoties pēc kļūdas atklāšanas informē par to ES tarifu kvotu
vadības nodaļu (telefoniski) un atsūta pa faksu:
42.1. gadījumā, ja pieteikums pilnīgi atsaukts – šo pašu
pieteikumu ar atzīmi “ATSAUKT”, atbildīgās amatpersonas parakstu
un tā atšifrējumu;
42.2. izlabotu pieteikumu ar paskaidrojumu, atbildīgās
amatpersonas parakstu un tā atšifrējumu.
43. Gadījumā, ja kļūda pieteikumā ir atklāta jau pēc tarifu
kvotas piešķiršanas atbilstoši šo norādījumu 36.punktam (pēc
atbildes saņemšanas no VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļas),
muitas iestādes amatpersona nekavējoties nosūta pa faksu VID GMP
ES tarifu kvotu vadības nodaļai attiecīgo pieteikumu, kurā
norādīts neizmantotais tarifu kvotas daudzums ar atzīmi “atdot”,
atdošanas iemesls, atbildīgās amatpersonas paraksts un tā
atšifrējums. Neizmantotais tarifu kvotas daudzums nevar būt
lielāks par sākotnēji piešķirto apjomu. Atdošana ir
neatgriezeniska un tās atcelšana nav pieļaujama.
44. Par šo norādījumu 42.1.apakšpunktā un 43.punktā minētajiem
pieteikumiem VID GMP ES tarifu kvotu vadības nodaļa atbildes
muitas iestādēm nesūta.
VI. ES tarifu
kvotu pieteikumu
reģistrācijas kārtība
45. Visus iesniegtos pieteikumus
atbildīgā muitas iestādes amatpersona reģistrē attiecīgās muitas
iestādes ES tarifu kvotu pieteikumu reģistrācijas žurnālā
atbilstoši šo norādījumu 2.pielikumā norādītajam paraugam.
Reģistrācijas žurnāls var būt arī elektroniskā veidā.
46. Ja VAD tiek pieprasītas vairākas tarifu kvotas (vairākiem
preču kodiem), reģistrācijas žurnāla 5.ailē “Piezīmes” norāda arī
attiecīgos tarifu kvotu numurus.
47. Ja tarifu kvotu pieteikums tiek atsaukts, reģistrācijas
žurnāla attiecīgajā rindā 5.ailē izdara ierakstu
“Atsaukts”.
48. Ja kļūdaina pieteikuma vietā tiek nosūtīts jauns (labots)
pieteikums, reģistrācijas žurnāla attiecīgajā rindā 5.ailē norāda
jauna pieteikuma nosūtīšanas datumu un laiku.
49. Ja iepriekš piešķirtās tarifu kvotas apjoms pilnībā vai
daļēji tiek atdots, reģistrācijas žurnāla 5.ailē “Piezīmes”
izdara ierakstu “Atdots”.
1.pielikums
Eiropas Savienības tarifu kvotas
pieteikumā norādāmie dati
1. Muitas iestādes kods
2. Muitas iestādes nosaukums
3. VAD reģistrācijas numurs
4. VAD reģistrācijas datums
5. Preces kods (TARIC)
6. Preces izcelsmes valsts vai valstu grupas kods un
nosaukums
7. Preferenču režīma kods
8. Tarifu kvotas kārtas numurs
9. Preču neto svars
10. Preču bruto svars
11. Papildu mērvienība
12. Statistiskā vērtība
13. Atbildīgās muitas iestādes amatpersonas paraksts un tā
atšifrējums
2.pielikums
_______________________________
(muitas iestādes nosaukums/kods)
Eiropas Savienības tarifu kvotu pieteikumu reģistrācijas žurnāls
(reģistrācijas žurnāls var būt elektroniskā veidā)
Pieteikuma nosūtīšanas datums |
Laiks |
VAD numurs |
Datums, |
Piezīmes |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |