"Latvijas balzama" zelta medaļa
Akciju sabiedrības "Latvijas balzams" ražotais kalvadoss "Asters" saņēmis zelta medaļu septītajā starptautiskajā izstādē "Peterburgskaja jarmarka vin i vodok — 2000", kas pagājušajā nedēļā notika Krievijas pilsētā Sanktpēterburgā. Konkursa ietvaros risinājās arī alkoholisko dzērienu iepakojuma dizaina konkurss "Firmas stils - 2000", kurā "Latvijas balzama" kalvadoss tika ļoti augstu novērtēts un saņēma goda diplomu. Par augsto kvalitāti goda diplomu saņēma arī "Latvijas balzama" brendijs "Bonaparte Premium".
Specializētajā alkoholisko dzērienu izstādē, kas notiek kopš 1993. gada, piedalījās vairāk nekā 100 ražotāju un ar šo nozari saistītu uzņēmumu (iepakojuma, izejvielu un aprīkojuma ražotāji).
"Latvijas balzama" stenda apmeklētāji vislielāko interesi izrādīja par "Rīgas melno balzamu" un liķieri "Šarlote ar balzamu". Degustāciju konkursā, kurā piedalījās gandrīz 400 dzērieni dažādās kategorijās, "Rīgas melnais balzams" saņēma sudraba, bet liķieris "Šarlote ar balzamu" — bronzas medaļu.
Tomēr īpašs prieks ir par to, ka starptautiskā līmenī novērtēts jaunākais "Latvijas balzama" produkts — kalvadoss "Asters" un tā iepakojums, kas liecina par uzņēmuma panākumiem jaunu eksportspējīgu produktu izstrādē.
Indra Ozola, a/s "Latvijas balzams" mārketinga direktore