• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Patērētāju ērtību labad. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.03.2004., Nr. 46 https://www.vestnesis.lv/ta/id/86007

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Pensijas pieaugs par 2,45 latiem

Vēl šajā numurā

24.03.2004., Nr. 46

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Patērētāju ērtību labad

Vakar, 23.martā, valdība akceptēja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā piesakāms prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu un kā organizējama preces vai pakalpojuma ekspertīze. “Jaunie Ministru kabineta noteikumi precizē atsevišķus jautājumus, kas saistīti ar patērētāja prasījuma pieteikšanu. Noteikumi ir būtiski no patērētāju tiesību aizsardzības viedokļa, jo jaunā kārtība ļauj pašam patērētājam pieteikt preces vai pakalpojuma ekspertīzi, ja viņš neuzticas pārdevējam. Savukārt pārdevējs nedrīkstēs nepieņemt prasījuma pieteikumu, ja ir sniegta prasītā pamatinformācija par patērētāju, pārdevēju un preces neatbilstību,” – tā noteikumus komentē ekonomikas ministrs Juris Lujāns.
Ekonomikas ministrija norāda, ka jaunie noteikumi nosaka arī patērētāja tiesības griezties tiesā, neveicot visu šajos noteikumos paredzēto procedūru vai arī ja pārdevējs neizpilda prasību labprātīgi. Tajos paredzēta iespēja Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai citai uzraudzības iestādei neatbalstīt ekspertīzes veikšanu, ja tā konkrētā gadījumā nav lietderīga.
Jaunie noteikumi nodrošinās iespējami ātru un kvalitatīvu patērētāju sūdzību izskatīšanu par līgumam neatbilstošām precēm vai pakalpojumiem.

“LV” informācija

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!