Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi
Projekta “Tehniskā palīdzība vides nozarē Latvijā” līgums “Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība Jelgavā, II fāze”
EuropeAid/116332/D/SV/LV
PAZIŅOJUMS PAR PAKALPOJUMU IEPIRKUMU
LR Vides ministrija ir paredzējusi
slēgt pakalpojumu līgumu “Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība
Jelgavā, II fāze” (EuropeAid/116332/D/SV/LV) projekta
nr.2003/LV/16/P/PA/008 “Tehniskā palīdzība vides nozarē Latvijā”
ietvaros. Projekts tiek līdzfinansēts no Eiropas Savienības ISPA
programmas līdzekļiem.
Līguma ietvaros konsultantam ir:
• Jāsagatavo Jelgavas pilsētas ūdenssaimniecības pakalpojumu
attīstības programmas Novērtējuma ziņojums, iekļaujot esošās
situācijas apskatu, izvērtējot pašlaik notiekošā Eiropas
Savienības ISPA programmas līdzfinansētā investīciju projekta
rezultātus, atjaunojot ilgtermiņa investīciju programmu un
izstrādājot īstenojamu investīciju II kārtas projektu saskaņā ar
ES finansējuma piešķiršanas nosacījumiem.
• Jāsagatavo pieteikums līdzfinansējuma saņemšanai no ES
Kohēzijas fonda un ar to saistītā dokumentācija.
• Jāsagatavo darba uzdevumi un pārējie papildu dokumenti, kuri
nepieciešami, lai izsludinātu investīciju projekta tehniskās
palīdzības līgumu konkursus.
Paredzētais līguma darbības laiks ir 12mēneši, paredzamais
uzsākšanas datums - 2004.gada 27.oktobris.
Interesenti tiek aicināti iesniegt pieteikumus
pirmskvalifikācijai starptautiskam ierobežotam konkursam. Ar
pilnu uzaicinājuma tekstu var iepazīties internetā
http://europa.eu.int/comm/europeaid/cgi/frame12.pl. Pieteikumi
jāsagatavo izmantojot standarta pieteikumu formu, kas pieejama
šādā interneta adresē:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm, pretējā
gadījumā tie tiks noraidīti. Kandidātu novērtēšanā netiks ņemta
vērā nekāda papildu informācija, kas nav prasīta saskaņā ar
minēto formu.
Pieteikumi jānosūta ierakstītā vēstulē vai jānogādā personīgi uz
tālāk minēto adresi ne vēlāk kā līdz 2004.gada 9.jūnijam pulksten
16.
Vides ministrija, Peldu iela 2/28, 201.kabinets, Rīga, LV-1494,
Latvija.
IELŪGUMS UZ ATKLĀTU KONKURSU
Par tiesībām veikt gāzes katlu mājas Gobas ielā 33a ar jaudu 20MW automatizēto vadības sistēmu rekonstrukciju
A/s “Rīgas siltums” aicina
piedalīties konkursā par tiesībām veikt gāzes katlu mājas Gobas
ielā 33a ar jaudu 20MW automatizēto vadības sistēmu
rekonstrukcijas darbus.
Pretendenti var saņemt konkursa nolikumu līdz 2004.gada 6.maijam
plkst. 15.30 tālāk minētajā adresē, uzrādot maksājuma uzdevuma
kopiju par summu LVL 50 (t.sk. PVN 18%). Maksājums jāveic ar
pārskaitījumu uz bankas rēķinu: a/s “Rīgas siltums”,
reģ.nr.000328675, norēķinu konts 007467443, AKB Baltijas Tranzītu
banka, kods BATRLV2X.
Adrese: a/s “Rīgas siltums”, Cēsu iela 3a, 2.korpuss,
308.kabinets, Rīga, LV-1012, Latvija
Tālrunis 7017275, fakss 7017363.
Pretendentam kopā ar piedāvājumu jāiesniedz piedāvājuma
nodrošinājuma oriģināls bankas garantijas formā par summu LVL
500. Piedāvājumi ir jānogādā līdz 2004.gada 14.maijam plkst. 12
pēc Latvijas laika tālāk minētajā adresē. Piedāvājuma derīguma
termiņam jābūt 90 dienas.
Adrese: a/s “Rīgas siltums”, Cēsu iela 3a, 2.korpuss,
308.kabinets, Rīgs, LV-1012.
Tālrunis 7017275, fakss 7017363.
Kontaktpersona: A.Cers, tālr. (+371) 7017358, fakss (+371)
7017363.
Uzaicinājums uz konkursu
A/s “Rīgas siltums” izsludina
atklātu konkursu nr. RS 04/77/AK par tiesībām veikt cauruļvadu
metināto šuvju kvalitātes pārbaudes
Konkursa dokumentus
var saņemt līdz 2004.gada 30.aprīlim plkst. 15.30 a/s “Rīgas
siltums” Rīgā, Cēsu ielā 3a, 2. korpusā, 310.kabinetā, samaksājot
Ls 11,80 (t.sk. PVN 18%) norēķinu kontā nr. 007467443 AKB
Baltijas Tranzītu bankas kods BATR LV 2X.
Kvalifikācija:
Pretendentu kvalifikācijas kritēriji:
Jābūt reģistrētam LR Uzņēmumu reģistrā un Valsts ieņēmumu
dienestā, pretendentam Latvijā nav nodokļu parādu, jābūt
licencei, sertificētam personālam darbu veikšanai.
Piedāvājumu iesniegšanas pēdējais termiņš: 2004. gada 21.maijā
plkst. 12.
Kontaktpersona: tehniskā direktora vietnieks tīklu jautājumos
J.Zeiza, tālrunis 7017356, fakss 7017155.
Būvdarbu
izsole
“Austrumu - Rietumu dzelzceļa koridora vilcienu kustības vadības
automātisko sistēmu modernizācija”
1. Publikācijas atsauce:
EuropeAid/114053/D/W/LV
2. Procedūra: atklāta
3. Programma: ISPA 2001.
4. Finansējums: 2001/LV/16/P/PT/006, TRr12-02
5. Pasūtītājs: valsts a/s “Latvijas Dzelzceļš”
Līguma specifikācija
6. Līguma apraksts
Darbu līgums ietvers ekspluatācijai sagatavotu jaunu
signalizācijas sistēmu projektēšanu un būvniecību (ieskaitot
stacijas centralizācijas, bloķēšanas, pārbrauktuvju, dispečera
centralizācijas centrāla posteņa iekārtas un atbilstošās
elektroapgādes ierīces), kā arī ar to saistīto darbu izpildi Š
kabeļa ierakšanu, telpu sagatavošanu, vides aizsardzības
pasākumus šādiem dzelzceļa posmiem: Ventspils - Jelgava -
Krustpils; Daugavpils - Indra.
Uzņēmējam darbi būs jāpilda saskaņā ar FIDIC 1999.gada
projektēšanas un būvniecības līguma noteikumiem (FIDIC
“Conditions of Contract for Plant and Design-Build (1999
edition)”) un ISPA (Instrument for Structural Policies for
Pre-accession) nopirkuma noteikumiem. Darbu līgums tiks piešķirts
par visu darbu kopsummu
7. Līguma daļas un skaits. Līgums nav sadalīts daļās
Piedalīšanās nosacījumi
8. Piedalīšanās tiesības un
izcelsmes noteikumi
Piedalīšanās ir brīva ar vienādiem nosacījumiem visām fiziskām un
juridiskām personām (piedaloties individuāli vai apvienojoties
konsorcijā) no Eiropas Savienības dalībvalstīm un tām valstīm un
reģioniem, kuros ieviesti un/vai apstiprināti noteikumi vai citi
īpaši instrumenti, kas attiecas uz šo programmu, pēc kuras ir
finansēts līgums (skat. arī 21.punktu). Visām šī līguma ietvaros
piegādājamām
precēm jābūt ražotām šajās
valstīs
9. Noraidīšanas iemesli
Konkursa dalībniekiem jāiesniedz apstiprinājums, ka viņi
neiekļaujas nevienā kategorijā, kas ir minētas Manual of
Instructions for External relations contracts sadaļā 2.3
(atrodams pēc šādas interneta adreses:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/tender/gestion/index_en.htm).
10. Piedāvājumu skaits
Konkursa dalībnieki (tajā skaitā kompānijas no vienas juridiskās
grupas, citi viena konsorcija dalībnieki un apakšuzņēmēji, kuru
veicamo darbu daļa ir vairāk nekā 5% no piedāvājuma “pamata cenas
+ visu opciju cenas”) var iesniegt tikai vienu piedāvājumu.
Minētais 5% limits netiks piemērots apakšuzņēmējiem par zemes
darbiem, iekārtas instalāciju/demontāžu, rakšanu/ kabeļa
ielikšanu, ēku pārplānojumu, ģeotehniskiem darbiem. Šādiem
apakšuzņēmējiem apakšlīguma summai jābūt 30% no “pamata cenas +
visu opciju cenas”. Piedāvājumi atsevišķām daļām netiks
izskatīti. Konkursa dalībnieki nevar iesniegt alternatīvu
piedāvājumu papildu savam piedāvājumam par konkursa dokumentācijā
prasītajiem darbiem
11. Piedāvājuma nodrošinājuma garantija
Iesniedzot savu piedāvājumu, konkursa dalībniekiem ir jāiesniedz
piedāvājuma nodrošinājuma garantija 500 000 eiro. Dalībniekiem,
kuri nebūs izturējuši konkursu, šī garantija tiks atdota, kad
konkurss noslēgsies, bet konkursa uzvarētājam, kad visas līguma
puses būs parakstījušas līgumu
12. Līguma izpildes garantija
Parakstot līgumu, veiksmīgajam konkursa dalībniekam jāiesniedz
līguma izpildes garantija 10% no līguma cenas eiro. Garantija
kandidātam jāiesniedz 28 dienu laikā pēc Pasūtītāja parakstītā
līguma saņemšanas. Ja izvēlētais konkursa dalībnieks neiesniedz
minēto garantiju šajā laikā, līgums ar viņu tiks anulēts un jauns
līgums var tikt sagatavots un nosūtīts konkursantam, kas
iesniedzis nākamo ekonomiski izdevīgāko atbilstošo
piedāvājumu
13. Informatīvas sanāksmes un/vai vietas apskate
Obligātā informācijas sēde notiks 2004.gada 28.maijā “Latvijas
Dzelzceļš” konferenču zālē (227. istabā) Gogoļa ielā 3, Rīgā,
LV-1547, Latvija. Obligātā būvlaukuma apskate notiks 2004.gada no
24. līdz 27. maijam. Kontaktpersona ir Latvijas Republikas
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktora
vietniece Olga Sergejeva, tālrunis: +371 7028241, fakss +371
7820621, elektroniskais pasts: olgas@sam.gov.lv
14. Piedāvājuma derīgums
Piedāvājums ir spēkā 90 dienas pēc piedāvājuma iesniegšanas
termiņa
15. Maksimālais līguma izpildes periods: 48 mēneši
Atlases un līguma noslēgšanas kritēriji
16. Atlases
kritēriji:
Konkursa dalībnieka vidējam gada apgrozījumam pēdējo 3 gadu laikā
ir jābūt ne mazākam kā 30 miljoni eiro.
Konkursa dalībniekam pēdējo 5 gadu laikā ir jābūt izpildītiem
vismaz 2 līdzīgiem līgumiem.
Konkursa dalībniekam ir jābūt pieredzei dažādu signalizāciju
sistēmu, t.sk. dzelzceļa staciju elektroniskās centralizācijas,
dispečeru centralizācijas sistēmas, pārbrauktuvju, autobloķēšanas
sistēmas projektēšanā un ierīkošanā, kā arī signalizāciju sistēmu
adaptācijā dažādu dzelzceļu speciālām prasībām.
Vadošajam personālam jābūt vismaz 5 gadu atbilstošai pieredzei un
apstiprinātai kvalifikācijai dzelzceļa projektēšanā un
celtniecībā
17. Līguma noslēgšanas kritēriji
Cena
Konkurss
18. Konkursa dokumentācijas
saņemšana
Konkursa dokumentāciju var saņemt Latvijas Republikas Satiksmes
ministrijā (326. kabinets) Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1743, Latvija,
samaksājot EUR 135 vai LVL 80, neieskaitot piegādes izmaksas.
Maksājums pārskaitāms uz bankas kontu:
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija,
reģ.nr.LV90000088687,
Adrese: Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1743
Norēķinu konts: Valsts kase RNC, konts LV 04 TREL
2170010030100
Latvijas Banka, konts 000361101, kods LACBLV2X.
Maksājuma apliecinājums jāuzrāda pirms konkursa dokumentācijas
saņemšanas.
Ar konkursa dokumentāciju var arī iepazīties Satiksmes
ministrijas Investīciju departamentā. Piedāvājumi jāiesniedz,
izmantojot standarta piedāvājuma formu, kas iekļauta konkursa
dokumentācijā, precīzi ievērojot tās formātu un
instrukcijas.
Konkursa dalībnieki var uzdot jautājumus attiecībā uz šo
konkursu, rakstiski adresējot:
Latvijas Republikas Satiksmes ministrijā,
Investīciju Departamentā
Andulim Židkovam
Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1743, Latvija
Fakss +371 7820621
Elektronisks pasts: andulis.zidkovs@sam.gov.lv,
(uzrādot publikācijas atsauci, kas ir norādīta 1. punktā) vismaz
21 dienu pirms piedāvājuma iesniegšanas termiņa, kas norādīts
19.punktā. Satiksmes ministrijai jāatbild uz visiem konkursa
dalībnieku jautājumiem vismaz 11 dienas pirms piedāvājumu
iesniegšanas termiņa.
19. Piedāvājumu iesniegšanas termiņš
2004.gada 26.jūlijs pulksten 12 pēc vietējā laika. Jebkurš pēc
iesniegšanas termiņa saņemts piedāvājums tiks noraidīts.
20. Piedāvājumu atvēršanas sanāksme
2004.gada 26.jūlijs pulksten 13 pēc vietējā laika. Latvijas
Republikas Satiksmes ministrijā
Konferenču zālē, Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1743, Latvija
21. Juridiskais pamats
1999.gada 21.jūnija Regula (EK) nr.1267/1999 par Pirmsiestāšanās
strukturālās politikas instrumenta izveidi.
2001.gada 17.decembra Regula (EK) nr.2500/2001 par
Pirmsiestāšanās finansiālo palīdzību Turcijai un grozījumu
Regulas (EEK) nr.3906/89, (EK) nr.1267/1000, (EK) nr.1268/1999 un
(EK) nr.555/2000.
Atšķirīgas interpretācijas gadījumā noteicošais ir sludinājuma
teksts angļu valodā (skat. http://europa.eu.int/comm/europeaid/
vai http://www.ldz.lv/).
Construction of
Waste Water Treatment Plant, Latvia
PROCUREMENT NOTICE
Construction of
Waste Water Treatment Plant in Sloka, Jurmala, Latvia
Jurmala Water Services Development Project
1. Awarding and Financing Authorities:
Jurmalas udens Ltd., Jurmala, Latvia. Financing by grant from Sweden, managed by Swedish International Development Cooperation Agency (Sida); by loan from the Nordic countries managed by Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO); by state and local budgets.
2. Procurement Method:
The procurement of the Works is undertaken as Open Tendering in accordance with Sida Procurement Guidelines (SPG) of December 2002 (www.sida.separtnerpoint).
3. Description of the Contract:
The Works comprise Design,
Construction and Commissioning of a complete and fully functional
wastewater treatment plant under the FIDIC P&DB Conditions of
Contract, Yellow Book, First Edition 1999.
The plant shall be designed and constructed to serve a population
of 32 000 at a total daily average flow of 9000 m3/day. Included
in the works are also inlet pressure pipe, effluent pipe to
river, access road, ground water well, electric high and low
voltage power supply, SCADA and telephone systems, facilities for
administrative and operating staff, laboratory facility
etc.
Tenderers shall submit their offers for the whole Works as
required per the Tender dossier. No Tenders will be accepted for
partial lots. The mechanical and electrical equipment for the
plant shall be supplied under a contract concluded between the
P&DB Contractor and a Swedish Supplier/Contractor. The
equipment shall be of Swedish origin as defined in the Tender
Dossier. Payments under the contract will be made in Euros and
Swedish Krona (SEK).
4. Eligibility:
Tender Participation for the PDB Contract is open on equal terms to all natural and legal persons from any country. Supply of mechanical and electrical equipment is open for Swedish companies only and the equipment shall be of Swedish origin.
5. Qualifications and Requirements:
Qualification requirements for
Contractors/Suppliers will, among others, cover the following
aspects:
- Necessary financial professional, technical and organizational
capacity
- Proven experience, including the satisfactory completion of
similar contracts
- Legal capacity to enter into a contract
The requirements are detailed in the Tender Dossier.
6. Tender Guarantee:
Tenderers must provide a tender guarantee of 1% of the Tender Price when submitting their tender.
7. Information Meeting and
Site Visit: A mandatory information and site visit is planned to
be held on 26 May 2004. Details will be provided when requesting
the tender documents.
8. Tender Validity:
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders.
9. Period of Execution:
Time for completion is maximum 16 months and the Employers Taking Over of the plant shall take place no later than mid-December 2005.
10. Award Criteria:
Fully responsive tender and lowest sum of Tender price and net present value of ten years operating costs.
11. How to order the Tender Dossier:
The Tender Dossier can be requested from Jurmalas udens Ltd., Project Implementation Unit (PIU), Promenades street 1a, Jurmala, Latvia, Tel +371 7811384, Fax +371 7811384 or e-mail project@udens.com, on working days between 10.00 h and 16.00 h local time. Tender Dossier in digital format is available as from 16 April 2004. Hard copies are available as from 23 April 2004.
12. Deadline for Submission of Tenders:
Tenders must be received by the Employer at the address specified above no later than 13.00 h local time on 21 June 2004, by registered letter with acknowledgement of receipt or hand-delivered against receipt signed by the Tenderer or his representative. Any tender received after this deadline will not be considered.
13. Tender Opening Session: Tender opening session will be held on 21 June 2004, 15.00 h, local time, at the Employers address detailed above.
Projekta “Tehniskā palīdzība vides nozarē Latvijā” līgums “Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība 12 pašvaldībās Zemgalē”
EuropeAid/116333/D/SV/LV
PAZIŅOJUMS PAR PAKALPOJUMU IEPIRKUMU
LR Vides ministrija ir paredzējusi
slēgt pakalpojumu līgumu “Ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstība
12 pašvaldībās Zemgalē” (EuropeAid/116333/D/SV/LV) projekta
nr.2003/LV/16/P/PA/008 “Tehniskā palīdzība vides nozarē Latvijā”
ietvaros. Projekts tiek līdzfinansēts no Eiropas Savienības ISPA
programmas līdzekļiem.
Līguma ietvaros konsultantam ir:
•Jāsagatavo 5 pašvaldību ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstības
programmu Novērtējuma ziņojumi, iekļaujot esošās situācijas
apskatu, izvērtējot agrāk realizēto vai pašlaik notiekošo (ja
tādi tiek īstenoti) investīciju projektu rezultātus, atjaunojot
ilgtermiņa investīciju programmu un izstrādājot īstenojamu
īstermiņa investīciju projektu saskaņā ar ES finansējuma
piešķiršanas nosacījumiem.
• Jāsagatavo 7 pašvaldību ūdenssaimniecības pakalpojumu
attīstības Tehniski ekonomiskā pamatojuma ziņojumi, iekļaujot
esošās situācijas apskatu, sagatavojot ilgtermiņa investīciju
programmu un izstrādājot īstenojamu īstermiņa investīciju
projektu saskaņā ar ES finansējuma piešķiršanas
nosacījumiem.
• Jāsagatavo 12 pašvaldībām kopējs pieteikums līdzfinansējuma
saņemšanai no ES Kohēzijas fonda un Kopsavilkuma ziņojums par
visiem 12 pašvaldību projektiem.
• Jāsagatavo darba uzdevumi un pārējie papildu dokumenti, kuri
nepieciešami, lai izsludinātu investīciju projekta tehniskās
palīdzības līgumu konkursus.
Paredzētais līguma darbības laiks ir 18mēneši, paredzamais
uzsākšanas datums - 2004.gada 28.oktobris.
Interesenti tiek aicināti iesniegt pieteikumus
pirmskvalifikācijai starptautiskam ierobežotam konkursam. Ar
pilnu uzaicinājuma tekstu var iepazīties internetā
http://europa.eu.int/comm/europeaid/cgi/frame12.pl. Pieteikumi
jāsagatavo izmantojot standarta pieteikumu formu, kas pieejama
šādā interneta adresē:
http://europa.eu.int/comm/europeaid/index_en.htm, pretējā
gadījumā tie tiks noraidīti. Kandidātu novērtēšanā netiks ņemta
vērā nekāda papildu informācija, kas nav prasīta saskaņā ar
minēto formu.
Pieteikumi jānosūta ar ierakstītu vēstuli vai jānogādā personīgi
uz tālāk minēto adresi ne vēlāk kā līdz 2004.gada 9.jūnijam
pulksten 16.
Vides ministrija, Peldu iela 2/28, 201.kabinets, Rīga, LV-1494,
Latvija.