• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Latvijas pārtikas ražotājiem Viļņā starptautiskais zelts!. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 7.05.2004., Nr. 72 https://www.vestnesis.lv/ta/id/88293

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Sausums, vējš un smēķētāji atkal sāk apdraudēt mežus

Vēl šajā numurā

07.05.2004., Nr. 72

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Latvijas pārtikas ražotājiem Viļņā starptautiskais zelts!

Vakar paziņoti starptautiskajā izstādē “AgroBalt 2004”, kas Viļņā ilgs līdz 9.maijam, organizētā pārtikas konkursa rezultāti. Konkursā Latvijas ražotāji izcīnījuši divas medaļas un trīs diplomus,kas ir gandarījums par uzņēmumu smago darbu, lai šos rezultātus sasniegtu.

Zelta medaļas konkursa komisija piešķīra akciju sabiedrības “Rīgas piensaimnieks” “Svaigajam sieram ar zaļumiem” un SIA “Baltās naktis” “Rudzu sausmaizītem”, savukārt diplomus saņēma SIA “Pure Food” melleņu ievārījums, akciju sabiedrības “Rīgas piensaimnieks” maztauku siers “Gauja”un SIA “Baltās naktis” ražotās “Kviešu sausmaizītes”.
Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe pauž gandarījumu par Latvijas pārtikas uzņēmumu uzvaru un norāda, ka viņu produkciju novērtē ne tikai vietējais, bet arī plašais Eiropas tirgus. Atbilstība augsto kritēriju kopumam liecina par mūsu ražojumu konkurētspēju starptautiskajā līmenī.
Šā konkursa mērķis bija atbalstīt pārtikas produktu kvalitātes celšanu, attīstīt lauksaimniecības un pārtikas ražošanas sektoru. Pārtikas un iepakojuma grupā piedalījās četrdesmit dalībnieki no dažādām pasaules valstīm ar apstiprinātu un pierādītu produkcijas kvalitāti. Galvenie vērtēšanas kritēriji produktiem, kas tika pārstāvēti konkursā, bija produkta kvalitāte, tās atbilstība likumiem un normatīvajiem aktiem, sastāvs un bioloģiskā vērtība, tehnoloģiskais raksturojums, produkta iepakojums, inovācijas pakāpe, Lietuvā un starptautiskajās izstādēs iegūtie apbalvojumi. Kā produkta pozīcijas tirgū raksturojošs lielums tika izvērtēti produkta eksporta apjomi un to prognozes. Saņemot pieteikumus konkursam, komisija vērtēja arī pārtikas nekaitīguma pārvaldības sistēmas ieviešanu uzņēmumā. Kopumā tika piešķirtas trīspadsmit medaļas un desmit diplomi.

Ieva Jaunozola,
Mārketinga padomes mārketinga speciāliste

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!