Latvijas pārtikas ražotājiem Viļņā starptautiskais zelts!
Vakar paziņoti starptautiskajā izstādē “AgroBalt 2004”, kas Viļņā ilgs līdz 9.maijam, organizētā pārtikas konkursa rezultāti. Konkursā Latvijas ražotāji izcīnījuši divas medaļas un trīs diplomus,kas ir gandarījums par uzņēmumu smago darbu, lai šos rezultātus sasniegtu.
Zelta medaļas konkursa komisija
piešķīra akciju sabiedrības “Rīgas piensaimnieks” “Svaigajam
sieram ar zaļumiem” un SIA “Baltās naktis” “Rudzu sausmaizītem”,
savukārt diplomus saņēma SIA “Pure Food” melleņu ievārījums,
akciju sabiedrības “Rīgas piensaimnieks” maztauku siers “Gauja”un
SIA “Baltās naktis” ražotās “Kviešu sausmaizītes”.
Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe pauž gandarījumu par
Latvijas pārtikas uzņēmumu uzvaru un norāda, ka viņu produkciju
novērtē ne tikai vietējais, bet arī plašais Eiropas tirgus.
Atbilstība augsto kritēriju kopumam liecina par mūsu ražojumu
konkurētspēju starptautiskajā līmenī.
Šā konkursa mērķis bija atbalstīt pārtikas produktu kvalitātes
celšanu, attīstīt lauksaimniecības un pārtikas ražošanas sektoru.
Pārtikas un iepakojuma grupā piedalījās četrdesmit dalībnieki no
dažādām pasaules valstīm ar apstiprinātu un pierādītu produkcijas
kvalitāti. Galvenie vērtēšanas kritēriji produktiem, kas tika
pārstāvēti konkursā, bija produkta kvalitāte, tās atbilstība
likumiem un normatīvajiem aktiem, sastāvs un bioloģiskā vērtība,
tehnoloģiskais raksturojums, produkta iepakojums, inovācijas
pakāpe, Lietuvā un starptautiskajās izstādēs iegūtie apbalvojumi.
Kā produkta pozīcijas tirgū raksturojošs lielums tika izvērtēti
produkta eksporta apjomi un to prognozes. Saņemot pieteikumus
konkursam, komisija vērtēja arī pārtikas nekaitīguma pārvaldības
sistēmas ieviešanu uzņēmumā. Kopumā tika piešķirtas trīspadsmit
medaļas un desmit diplomi.
Ieva Jaunozola,
Mārketinga padomes mārketinga speciāliste