• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.05.2004., Nr. 76 https://www.vestnesis.lv/ta/id/88559

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

14.05.2004., Nr. 76

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ogres novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000024455, adrese: Brīvības iela 48, Ogre, Latvija, LV-5001. Tālruņi: +371-5071160. Fakss: +371-5071161
Kontaktpersona: Projektu vadītājs - inženieris Jānis Daukšts, tālr. 5071099.E-pasts: ogredome@oic.lv
2. Identifikācijas nr.: OD-2004-29
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: gājēju tilta pār Ogres upi remonts (renovācija)
CPV kods: 45221119-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: tilta renovācija: tilta garums 96,00 m, laidums 83,00 m, loka pacēlums 7,81 m, ietves gabarīts 3,50 m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Bērzu aleja, Ogre
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības ielā 48, Ogrē, laikā no plkst. 08.00-12.00 un no 13.00-16.00 līdz: 08.06.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: Ogres novada domes kasē vai pārskaitījums kontā nr. LV25TREL9800890740210 Latvijas Banka, LACBLV2X ar norādi: Par “Gājēju tilta pār Ogres upi remonts (renovācija)” nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības ielā 48, Ogrē, līdz: 08.06.2004. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības ielā 48, Ogrē 08.06.2004. plkst. 11.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 5000 Ls Bankas vai apdrošināšanas sabiedrības garantijas raksts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Rietumvidzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4220. Tālruņi: +371-4207114; 9447700.Fakss: +371-4207115
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Jānis Upens, tālr. 4207114, 9189227.E-pasts: j.upens@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: RV/2004/31/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Tabiņas-Zaļkalns” rekonstrukcija
CPV kods: 45233140-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: 4,05 km - atbilstoši tehniskajā projektā norādītajiem darba daudzumu sarakstiem
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Cēsu rajons, Drustu pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, laikā no plkst. 8.30 līdz 17.30 (08.06.2004. no plkst. 8.30 līdz 10.00) līdz 07.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 31.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, līdz: 08.06.2004. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: “Gaujas”, Kocēnu pagasts, Valmieras rajons, 08.06.2004. plkst. 10.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Pakalpojumi
atklāts konkurss
Vai Iepirkums tiek organizets PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Konkursa rīkotājs: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, 31.kabinetā, LV-1013, Rīgā, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Ekipējuma iepirkumu daļas vecākā referente Iveta Veļičko
Tālr.: 7017741
Faksa Nr.: 7017798
Elektroniskā pasta adrese: iveta.velicko@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītajs ir * Valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.20

II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
NBS karavīru (darbinieku) apdrošināšana ārvalstu komandējumu laikā
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
NBS karavīru (darbinieku) apdrošināšana ārvalstu komandējumu laikā trīs kalendāros gadus. Komandējumos plānots nosūtīt 11044

karavīrus (darbiniekus) un komandējumos uzturēties 135691 dienu.
II.1.7) Paredzama līguma izpildes vieta Apdrošināšanas polišu darbības teritorija - visa pasaule
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 66300000-9
Papildus priekšmeti 66331000-9
66337400-5
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu II.1.10) Pretendents var iesniegt vairakus piedavājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Trijos kalendāros gados komandējumos nosūtāmi 11044 karavīri (darbinieki) un komandējumos uzturēsies 135691 dienas.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas 01.09.2007. (dd/mm/gggg)

III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta profesionālās darbības apraksts tirgū, norādot:
a) darbības laiku (pilni kalendārie gadi);
b) informāciju par pēdējo 3 gadu laikā veikto personu apdrošināšanu ārvalstu komandējumu laikā, norādot lielāko pasūtītāju sarakstu, adresi, tālruņu numurus, kontaktpersonas un veikto pakalpojumu apjomu LVL;
c) informāciju par tām pārapdrošināšanas sabiedrībām, kurās tiks pārapdrošināti piedāvātie riski.
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija 1. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa (oriģināls), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
2. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa (oriģināls) par pretendenta paraksta tiesībām. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
3. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņā norādītā pretendenta pārstāvja ar paraksta tiesībām izdota pilnvara (oriģināls) citai personai parakstīt piedāvājumu vai līgumu, ja tas atšķiras no Uzņēmumu reģistra izziņā norādītās;
4. Latvijas Republikas Valsts ieņēmuma dienesta izziņa (oriģināls) par to, ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas;
5. 2002. vai 2003.gada pārskata izraksts (bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins) ar Valsts ieņēmumu dienesta atzīmi (kopija)
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskājam iespējām - nepieciešamā dokumentācija Spēkā esošas notariāli apliecinātas licences, kas apliecina pretendenta tiesības veikt veselības, bagāžas un civiltiesisko apdrošināšanu.Pretendentam jābūt licencētam saskaņā ar 10.06.1998. Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma 12.pantu un 07.10.1997. Ministru kabineta noteikumu Nr.348 “Atsevišķu uzņēmējdarbības veidu licencēšanas noteikumi” 6.1.punktu. Ja pretendents ir personu grupa, tad katram personu grupas dalībniekiem ir jābūt licencētam saskaņā ar 10.06.1998. Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma 12.pantu un 07.10.1997. Ministru kabineta noteikumu Nr.348 “Atsevišķu uzņēmējdarbības veidu licencēšanas noteikumi” 6.1.punktu.

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.3.2) Citas informatīvas publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
1.Piedāvājuma cena - 60 punkti
2.Piedāvātā kvalitāte - 30 punkti

3.Pretendenta pieredze - 10 punkti
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšana? JĀ.
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * AĪVA2004/068
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildus dokumentāciju var saņemt 05.07.2004.(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 05.07.2004 (dd/mm/gggg)

vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laika no plkst.09:00 līdz plkst. 12:00 un no plkst.13:00 līdz plkst.17:00 plkst.
IV.3.4) Uzaicinājumu kandidatiem nosūtīšanas laiks kondidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā Latviešu
IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 05.11.2004. (dd/mm/gggg)
4 menesi/-šus un/vai
0 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 05.07.2004. (dd/mm/gggg) plkst.10.00
Vieta AĪVA, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, Rīga, LV-1013

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 10.05.2004.(dd/mm/gggg)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

Preces
atklāts konkurss
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Preiļu rajona pašvaldības bezpeļņas uzņēmums “Preiļu slimnīca”, 40003244768, Raiņa bulvāris 13, LV-5301, Preiļi, Latvija
Kontaktpersona: Ināra Anspoka - ekonomiste
Tālr.: +371-5321716, mob. 9178503
Faksa Nr.: +371-5381106
Elektroniskā pasta adrese: inara@axel.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Pašvaldības iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Jauns datortomogrāfs
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Jauns datortomogrāfs - 1gab.

II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Preiļu rajona PBU “Preiļu slimnīca” Raiņa bulvāris 13, Preiļi, Latvija, LV-5301
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33115100-0
Papildus priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1 (viens) gabals
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nē
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 2 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA, FINANŠU UN TEHNISKA INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālas ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasī

bas, kas izvirzītas pretendentiem. 1) Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju, bankrotu; 2) pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; 3) likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; 4) pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā; 5) pretendenta gada pārskatā par 2003.gadu aktīvu vērtība pārsniedz kreditoru parādu saistības un pārsniedz līgumcenu trīs reizes
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija 1) Pretendenta UR/Komercreģistra reģistrācijas apliecības kopija; 2) izziņa no LR TM UR/Komercreģistra, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 3) izziņa no LR Valsts ieņēmumu dienesta par to, ka pretendents ir nodokļu maksātājs un tam nav nodokļu parādu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija Pretendenta apstiprināta gada pārskata par 2003.gadu kopija
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām - nepieciešamā dokumentācija Pretendenta līdzšinējās darbības (pieredzes) īss apraksts
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.3.2) Citas informatīvas publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * PBU “Preiļu slimnīca”- 2004/10
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt 01.06.2004.(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) 10.00 (desmit lati, 00 santīmi) valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti Tikai par konkursa nolikuma sākotnējo dokumentu - pārskaitījums. Norēķinu konts Nr.26000130601, LUB Preiļu filiāle - par konkursa nolikuma sākotnējo dokumentu. Reģ. Nr. 40003244768, Raiņa bulvāris 13, Preiļi, LV-5301, Latvija
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 01.06.2004. (dd/mm/gggg)
vai 26 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laika līdz 12.00 plkst.
IV.3.4) Uzaicinājumu kandidatiem nosūtīšanas laiks kondidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā Latviešu

IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
0 menesi/-šus un/vai
14 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 01.06.2004. (dd/mm/gggg) Plkst.12.00
Vieta Preiļu rajona PBU “Preiļu slimnīca”, 2.stāvā 226.kabinetā (direktora) Raiņa bulvārī 13, Preiļos, Latvija

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Konkursa nolikuma punkti, kuros veikti grozījumi: p.2. Iepazīšanās ar konkursa nolikumu; p.3. Pretendentu piedāvājumu iesniegšanas un atvēršanas kārtība; Konkursa nolikuma pielikums Nr. 1 - tehniskā specifikācija
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 05.05.2004.(dd/mm/gggg)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

preces
atklāts konkurss
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts aģentūra “Sabiedrības veselības aģentūra”, 90000052976, Klijānu iela 7, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Aļesja Kirčenko
Tālr.: 7081510
Faksa Nr.: 7374980
Elektroniskā pasta adrese: lietvede@sva.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.sva.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:

I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II DAĻA: IEPIKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Kancelejas preču iepirkums v/a “Sabiedrības veselības aģentūras vajadzībām”
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Kancelejas preces (papīra produkcija; mapes, dokumentu arhivēšana; rakstāmpiederumi; rakstāmgalda piederumi; prezentācijas piederumi). Apjoms norādīts konkursa nolikuma 1.pielikumā
II.1.7) Paredzama līguma izpildes vieta Rīga un Latvijas rajonu centri (Daugavpils, Gulbene, Jelgava, Jēkabpils, Liepāja, Rēzekne, Tukums, Valmiera, Ventspils)
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8

Papildus priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Iepirkums ir sadalīts 5 daļās (preču grupās). Kopā - 99 preču nosaukumi
II.2.2) Piedāvājuma papildus opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 24 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks 25.08.2004 un/vai beigas 24.08.2006. (dd/mm/gggg)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Papīra produkcija
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Kseroksa, printera, faksa papīrs; krāsains papīrs; kases lentes; piezīmju līmlapiņas, klades, burtnīcas, aploksnes utt.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 38 preču nosaukumi
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.2 Mapes, dokumentu arhivēšana
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Mapes reģistri, mapes ar gredzeniem, ar piespiedēju, ar podziņu, ar gumijām, mapes ātršuvēji, dokumentu atdalītāji un tml.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 19 preču nosaukumi
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.3 Rakstāmpiederumi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Pildspalvas, pildspalvu serdeņi, zīmuļi, marķieri, flomasteri, dzēšgumijas un tml.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 16 preču nosaukumi
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.4 Rakstāmgalda piederumi
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8

Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Korekcijas tepes un rolleri, saspraudes, skavas, šķēres, lineāli un tml.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 18 preču nosaukumi
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.5 Prezentācijas materiāli
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 30192700-8
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Papīra bloki, plēves lāzera kodoskopam, spirāles, disketes, kalkulatori un tml.
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 8 preču nosaukumi
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA, FINANŠU UN TEHNISKA INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālas ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Pretendenta apstiprināts attiecīgo vai līdzīgo kancelejas preču saraksts, kurā minēts preču pārdošanas apjoms, saņēmējs un laiks 2003.-2004.gadā un kuram pievienota vismaz viena atsauksme par šādām piegādēm
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija 1) Pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi; 2) Izziņa (oriģināls), kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu. Citi nosacījumi norādīti konkursa nolikuma III daļā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija 1) Uzņēmuma gada pārskata (bilances, revidenta vai zvērināta revidenta slēdziens, ja uzņēmumam tāds nepieciešams saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem) par 2003.gadu kopija; 2) pretendenta sagatavota finanšu izziņa pretendenta kopējo finanšu apgrozījumu par 2003.gadu, kas attiecas uz kancelejas precēm
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām - nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

IV.1.3.2) Citas informatīvas publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * SVA/2004/2
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt 07.07.2004.(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) - valūta
Maksājuma veids un rekvizīti -
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 07.07.2004. (dd/mm/gggg)
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laika no plkst. 8.30 līdz 12.00 plkst.
IV.3.4) Uzaicinājumu kandidātiem nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā Latviešu
IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 15.10.2004. (dd/mm/gggg)
0 mēneši/-šus un/vai
0 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 07.07.2004. (dd/mm/gggg) Plkst.12.00

Vieta Klijānu ielā 7, Rīgā

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. 01.05.2006.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 07.05.2004.(dd/mm/gggg)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

atklāts konkurss
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ

I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Valsts policija, 90000099040, Brīvības iela 61, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Edmunds Bebris
Tālr.: 7075434, 7075093, 7075078
Faksa Nr.: 7075093

Elektroniskā pasta adrese: edmunds.bebris@vp.gov.lv

Mājas lapas adrese (URL): www.vp.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Pirkšana
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Speciālās tehnikas iegāde Kriminālpolicijai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Termovizori - 3gab., Audiomonitoringa aparatūra - 5kompl., Video monitoringa aparatūra - 2kompl., Ierīces ISDN līniju pieslēgšanai - 2gab., Induktīvās garnitūras radiostacijām Motorola - 20 gab, taktiskās garnitūras radiostacijām Motorola - 20 gab.
II.1.7) Paredzama līguma izpildes vieta Brīvības iela 61, Rīga
NUTS kods *E029 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *

Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma; par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedavājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1. Termovizori - 3gab.,
2. Audiomonitoringa aparatūra - 5kompl.,
3. Video monitoringa aparatūra - 2kompl.,
4. Ierīces ISDN līniju pieslēgšanai - 2gab.,
5. Induktīvās garnitūras radiostacijām Motorola - 20 gab,
6. Taktiskās garnitūras radiostacijām Motorola - 20 gab.
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 1 un/vai dienās 30 (pēc līguma noslēgšanas briža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM(no B Pielikuma)
DAĻA Nr.1 Termovizori
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts Termovizori
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 3 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.2 Audio monitoringa aparatūra
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts raidītājs, uztvērējs ar ierakstošo ierīci
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 5 kompl.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.3 Video monitoringa aparatūra
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts raidītājs, uztvērējs ar ierakstošo ierīci
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 kompl.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.4 Ierīces ISDN līniju pieslēgšanai
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts viena divu kanālu, viena 4 kanālu
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 2 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

DAĻA Nr.5 Induktīvās garnitūras radiostacijām Motorola
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts radiostacijām Motorola 3000
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 20 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
DAĻA Nr.6 Taktiskās garnitūras radiostacijām Motorola
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 3200000-3
Papildus priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
2) Īss apraksts radiostacijām Motorola 3000
3) Paredzamais iepirkuma apjoms 20 gab.
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg) / beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA, FINANŠU UN TEHNISKA INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav paredzēts
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Pēcapmaksa, 7 dienu laikā pēc preču (aparatūras) saņemšanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Fiziskās, juridiskās personas
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Uzņēmuma vadītāja apliecināta izziņa, ka 2003.g.pretendenta finanšu apgrozījums spectehnikas tirdzniecības jomā ir bijis ne mazāks par 30000 Ls

III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija Uzņēmuma reģistrācijas apliecības kopija
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija 1. Izziņa, ko ne agrāk kā piecpadsmit darba dienas pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Uzņēmumu reģistrs vai citas valsts līdzvērtīga iestāde, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta.
2. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu parādu.
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām - nepieciešamā dokumentācija Nav nepieciešama
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.3.2) Citas informatīvas publikācijas
Paziņojuma publikācijas OJ Nr.
Publicēts (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas Nr. * IeM VP 2004/13
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt 04.06.2004.(dd/mm/gggg)
Maksa (ja tāda noteikta) Nav valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 04.06.2004. (dd/mm/gggg)
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laika no plkst.9:00 līdz 17:00, bet 04.06.2004. līdz 13:00 plkst.
IV.3.4) Uzaicinājumu kandidātiem nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā Latviešu
IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
Līdz 31.12.2004. (dd/mm/gggg)
0 menesi/-šus un/vai
0 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 04.06.2004. (dd/mm/gggg) Plkst.13:00
Vieta 413.kabinets, Brīvības iela 61, Rīga


VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ

VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Izdarītas izmaiņas konkursa nolikumā: II daļa: 1.1., 1.3., 1.4., 2.1., 2.3., 3.1. - saistītas ar termiņu pagarinājumu; Konkursa nolikuma Pielikumā Nr1 ir izsvītroti 3.punkts un 7.punkta 4.apakšpunkts
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 07.05.2004.(dd/mm/gggg)

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013714, adrese: Strēlnieku iela 10, Ikšķile, Ogres rajons, Latvija, LV-5052. Tālruņi: +371-5030202, 5055455. Fakss: +371-5055457
Kontaktpersona: Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs, mob.t. 9245586.E-pasts: ik.dom@latnet.lv
2. Identifikācijas nr.: IPLTD 2004/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: autobuss
CPV kods: 34000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens gabals
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju dome, Strēlnieku iela 10, Ikšķile, Ogres rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju dome, Strēlnieku iela 10, Ikšķile, Ogres rajons, laikā no plkst. 8.00-16.00 līdz: 31.05.2004., nolikums saņemams bez maksas
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 21.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domē, Strēlnieku ielā 10, Ikšķile, Ogres rajons līdz: 31.05.2004. plkst. 12.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ikšķiles pilsētas ar lauku teritoriju domē, Strēlnieku ielā 10, Ikšķile, Ogres rajons 31.05.2004. plkst. 12.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: ZM Valsts augu aizsardzības dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042982, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027314, 7365567.Fakss: +371-7027302
Kontaktpersona: Augu karantīnas organismu diagnostikas daļas vadītāja Irēna Lielmane, tālr. 7543012.E-pasts: irena.lielmane@vaad.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM VAAD 2004/20
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: augu karantīnas organismu diagnosticēšanai un sēklu kvalitatīvo īpašību noteikšanai nepieciešamo reaģentu piegāde (reaģenti baktēriju noteikšanai ar imūnfluorescences testu; reaģenti vīrusu, baktēriju un sēņu noteikšanai ar ELISA testu; reaģenti, kas paredzēti analīzēm augu kaitīgo organismu un sēklu kvalitatīvo īpašību noteikšanai)
CPV kods: 24000000-4
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lielvārdes ielā 36/38, Rīgā, LV-1006
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.08.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 1.kab., laikā no plkst. 8.30 līdz 11.00 līdz 02.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 1.kab., līdz 02.06.2004. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 2.kab., 02.06.2004. plkst. 11.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: ZM Valsts augu aizsardzības dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042982, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027314, 7365567.Fakss: +371-7027302
Kontaktpersona: Augu šķirņu salīdzināšanas departamenta direktors Sergejs Kataņenko, tālr. 7365567.E-pasts: sergejs.katanenko@vaad.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM VAAD 2004/22
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ķīmiski - tehnoloģisko analīžu veikšana un rezultātu iesniegšana dažādu augu sugu paraugiem, izmantojot norādītās metodes, lai nodrošinātu šķirņu saimniecisko īpašību izvērtēšanu
CPV kods: 73111000-3
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Lubānas iela 49, Augu šķirņu salīdzināšanas departaments, Rīga, LV-1073
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 1.kab., laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00 līdz 02.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 1.kab., līdz: 02.06.2004. plkst. 10.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Pulkveža Brieža ielā 17, Rīgā, LV-1010, Saimniecības daļā, 2.kab., 02.06.2004. plkst. 10.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Lielvārdes pilsētas ar lauku teritoriju dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000024489, adrese: Raiņa iela 11a, Lielvārde, Ogres raj., Latvija, LV-5070. Tālruņi: +371-5053450, 5053370. Fakss: +371-5053775
Kontaktpersona: Iepirkuma komisijas sekretāre Ilze Fokina, tel.5053450.E-pasts: dome@lielvarde.lv
2. Identifikācijas nr.: Lielvārdes pilsētas ar lauku teritoriju dome 2004/12
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)
Cena 40
Degvielas patēriņa izmaksas Ls bez PVN 20
Plānoto apkopju kopējās izmaksas 20
Automašīnu atpirkšanas cena pēc garantijas termiņa beigām 10
Operatīvā līzinga maksājums mēnesī 10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Divu automašīnu iegāde operatīvajā līzingā
CPV kods: 34100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: priekšpiedziņas kravas pasažieru automašīna (5.viet.) - 1 gab., kravas pasažieru mikroautobuss (1+8 viet.) - 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: līdz vienam mēnesim no līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Lielvārdes pilsētas ar lauku teritoriju domē 2.stāvā finanšu nodaļā, Raiņa iela 11a, Lielvārde, laikā no plkst. 9.00-16.00 (pārtraukums no plkst. 12.00-13.00) līdz: 01.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 24.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Lielvārdes pilsētas ar lauku teritoriju domē 2.stāvā finanšu nodaļā, Raiņa ielā 11a, Lielvārdē līdz: 01.06.2004. plkst. 14.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Lielvārdes pilsētas ar lauku teritoriju domē, sēžu zālē, Raiņa ielā 11a, Lielvārdē 01.06.2004. plkst. 14.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Ziemeļlatgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, Latvija, LV-4604. Tālruņi: +371-4607161, 4607162.Fakss: +371-4607163
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Ojārs Strazds, tālr. 4607161.E-pasts: o.strazds@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: ZL/2004/70/AK
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Dunduri - Baravuha” rekonstrukcija
CPV kods: 45230000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: meža ceļa “Dunduri - Baravuha” rekonstrukcija 6.856 km garumā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Krāslavas rajons, Šķaunes pagasts, meža ceļš “Dunduri - Baravuha”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Atbrīvošanas alejā 173, Rēzeknē, līdz 09.06.2004., iepriekš samaksājot: Ls 10.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu VAS “Latvijas valsts meži” (Ziemeļlatgales mežsaimniecība), PVN reģ.nr.LV40003466281, Kristapa iela 30, Rīga, LV-1046, banka: a/s “Latvijas Unibanka” Āgenskalna filiāle, bankas kods UNLALV2X003, konts 03-030467544, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 01.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173, līdz 09.06.2004. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173, 09.06.2004. plkst 11.00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Valmieras cietums, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000026121, adrese: Dzirnavu iela 32, Valmieras pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4219. Tālruņi: +371-4281465.Fakss: +371-4281474
Kontaktpersona: Cietuma priekšnieka vietnieks Ēvalds Breikšs.E-pasts: valmc@ivp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: VC 2004/09
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pārtikas kartupeļu piegāde Valmieras cietumam
CPV kods: 15310000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: 180 000 kilogramu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Dzirnavu iela 32, Valmieras pagasts, Valmieras rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Dzirnavu ielā 32, Valmieras pagasts, Valmieras rajons, laikā no plkst. 8.00 līdz 17.00 līdz 24.05.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Dzirnavu ielā 32, Valmieras pagasts, Valmieras rajons, līdz 24.05.2004. plkst. 11.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Dzirnavu ielā 32, Valmieras pagasts, Valmieras rajons 24.05.2004. plkst. 11.00
11. Citas ziņas: izdarītas izmaiņas atklāta konkursa nolikuma 2.3., 2.4., 6.3. punktos un pielikumā Nr.1.


Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: SIA „Getliņi EKO“, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003367816, adrese: Getliņi, p/n Salaspils, Rīgas rajons, Latvija, LV-2121.
Tālruņi: +371-7317800; 9408728. Fakss: +371-7317810
Kontaktpersona: Finanšu un administratīvo lietu direktore Aija Breikša, 7317813.E-pasts: aija.breiksa@getlini.lv
2. Identifikācijas nr.: G EKO 2004-9
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)
Piedāvātā kvalitāte 60 %
Cenas īpatsvars 40 %

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dzīvības apdrošināšana SIA „Getliņi EKO“ darbiniekiem
CPV kods: 66000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: dzīvības apdrošināšana SIA „Getliņi EKO“ 71 (septiņdesmit vienam) darbiniekam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: CSA poligons „Getliņi“, Rīgas raj., Stopiņu pag.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 5 gadi
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: CSA poligona „Getliņi“ administrācijas ēkā laikā no plkst. 09.00-17.00 līdz: 24.05.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20,-Maksājuma veids: LUB Rīdzenes filiāle, bankas kods UNLALV2X002, konta nr. 02-000132501, subkonts nr. 40007050000, - maksa par nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 14.05.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: CSA poligona „Getliņi“ administrācijas ēkā līdz: 24.05.2004. plkst. 12.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: CSA poligona „Getliņi“ administrācijas ēkā 24.05.2004. plkst. 12.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts
11. Citas ziņas: grozījumi konkursa nolikuma 3.3.1. 4.3. 6.2. un 7.2. punktos.


Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības uzņēmumi. Organizators: Ventspils pilsētas BPU “Labiekārtošanas kombināts”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 41203001052, adrese: Pils iela 12, Ventspils, BPU “Labiekārtošanas kombināts”, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3622747; 9126596. Fakss: +371-3622354
Kontaktpersona: mehānikas inženieris Jānis Zvejnieks, mob. tel. 9126596.E-pasts: janis.zvejnieks@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: LK 2004/02
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degvielas iegāde: degviela (A-80; A-92 un 98U). Līgumcena LVL/litrs-piedāvātā cena(vienam litram) - piedāvātā atlaide. Degvielas iegāde DUS ar degvielas kartēm
CPV kods: 23100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 172 563 litri
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: viens kalendārais gads no līguma noslēgšanas
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils, Pils iela 12, 12.kabinetā, laikā no plkst. 10.00-12.00 un no 14.00-16.00 līdz: 17.06.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50,-. Maksājuma veids: pārskaitījums BPU “Labiekārtošanas kombināts” norēķinu kontā nr. LV91HABA0001402063261, a/s HANSABANKA Ventspils nod., kods HABALV22, nodokļu maksātāja reģ. nr. 41203001052
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils, Pils ielā 12, 12.kabinetā līdz: 17.06.2004. plkst. 14.00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Ventspilī, Jūras ielā 36, 2.stāvā 17.06.2004. plkst. 14.00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000,- pārskaitījums BPU “Labiekārtošanas kombināts” norēķinu kontā nr. LV91HABA0001402063261, a/s HANSABANKA Ventspils nod., kods HABALV22, nodokļu maksātāja reģ. nr. 41203001052.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!