• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2004. gada 31. marta lēmums Nr. 100 "Par strīda starp SIA "Latvijas Mobilais Telefons SIA" un SIA "Tele2" izšķiršanu". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.05.2004., Nr. 76 https://www.vestnesis.lv/ta/id/88585

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Valsts ieņēmumu dienesta rīkojums Nr.758

Grozījums Valsts ieņēmumu dienesta 2004.gada 23.aprīļa rīkojumā Nr.629 "Par naftas produktu inventarizāciju uz 2004.gada 1.maiju"

Vēl šajā numurā

14.05.2004., Nr. 76

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

Veids: lēmums

Numurs: 100

Pieņemts: 31.03.2004.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

 

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.100

Rīgā 2004.gada 31.martā (prot. Nr. 16(171), 1.p.)

Par strīda starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” izšķiršanu

Publiskojamā versija

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk — komisija) 2003.gada 23.decembrī saņēma sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons SIA”, reģ.Nr. 000305093, juridiskā adrese: Ropažu iela 6, Rīga, LV–1039, (turpmāk — SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA”) 2003.gada 22.decembra iesniegumu Nr.4894/JK par strīda starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Tele2”, reģ.Nr.000327285, juridiskā adrese: Kurzemes prospekts 3, Rīga, LV–1067, (turpmāk — SIA “Tele2”) izskatīšanas ierosināšanu.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” iesniegumā norāda, ka laika posmā no 2003.gada jūlija līdz 2003.gada decembra vidum no saviem pakalpojumu lietotājiem ir saņēmis sūdzības par SIA “Tele2” darbībām — zvaniem SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem, mudinot tos kļūt par SIA “Tele2” klientiem un turpmāk izmantot SIA “Tele2” sniegtos pakalpojumus. Savā iesniegumā SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” min, ka ir saņemta informācija no pakalpojumu lietotājiem par to, ka ar viņiem sazinājušies SIA “Tele2” darbinieki un centušies viņus pārliecināt, ka, balstoties uz saņemto telekomunikāciju pakalpojumu analīzi un ņemot vērā viņu izsaukumu skaitu uz SIA “Tele2” tīklu, tiem ir izdevīgi kļūt par SIA “Tele2” klientiem un turpmāk izmantot SIA “Tele2” sniegtos telekomunikāciju pakalpojumus.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” uzskata, ka SIA “Tele2” veiktās darbības, sazinoties ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem, ir 1999.gada 21.decembrī starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” (turpmāk — Puses) noslēgtā Starpsavienojuma līguma (turpmāk — starpsavienojuma līgums) pārkāpums.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” 2003.gada 22.decembra iesniegumā Nr.4894/JK norāda, ka: “Vienīgais veids, kā SIA “Tele2” var iegūt informāciju par SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāju zvaniem uz SIA “Tele2” tīklu, ir veicot uz starpsavienojuma līguma pamata no SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” tīkla saņemto līniju noslodzes datu analīzi. Taču saskaņā ar starpsavienojuma līguma 11.1.punktu SIA “Tele2” ir pienākums neizpaust jebkādus datus vai informāciju, kas iegūta, izgudrota vai izstrādāta jebkādā veidā šī līguma darbības laikā, un neatklāt to personai, kas nav nodarbināta (vai nedarbojas kā pilnvarota persona) SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” vai SIA “Tele2”.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” 2003.gada 22.decembra iesniegumā Nr.4894/JK atzīmē, ka: “Saskaņā ar starpsavienojuma līguma Pielikuma A “Tīklu starpsavienojuma noteikumi” 1.9.punktu jebkura puse apņemas neizmantot otras puses tīklu (tajā skaitā, bet ne tikai SMS ziņojumus) nolūkā sniegt otras puses abonentiem jebkādu informāciju par pusi, tās darbību un/vai piedāvātajiem pakalpojumiem (tajā skaitā, bet ne tikai jebkādu reklāmas informāciju par savu tīklu).”

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” iesniegumam pievienota starpsavienojuma līguma, SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” 2003.gada 11.novembra vēstules Nr.4227/JK, SIA “Tele2” 2003.gada 24.novembra vēstules Nr.1–1/242, SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāju iesniegumu kopijas, kā arī SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” Abonentu apkalpošanas centru darbinieku atskaites par saņemtajām pakalpojumu lietotāju pretenzijām.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” lūdz komisiju izskatīt strīdu pēc būtības, izvērtēt SIA “Tele2” rīcības atbilstību likuma “Par telekomunikācijām” 25.panta septītās daļas prasībām un pieņemt saistošu lēmumu, uzliekot par pienākumu SIA “Tele2” pārtraukt starpsavienojuma līguma, kā arī likuma “Par telekomunikācijām” pārkāpumus, nosakot, ka SIA “Tele2”:

1) sazinoties ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem un informējot viņus par SIA “Tele2” darbību un sniegtajiem pakalpojumiem, ir pārkāpusi starpsavienojuma līguma Pielikuma A “Tīklu starpsavienojuma noteikumi” 1.9.punkta prasības;

2) veicot līniju noslodzes datu analīzi un izmantošanu mārketinga nolūkiem, ir pārkāpusi likuma “Par telekomunikācijām” 25.panta septītās daļas prasības.

Komisija, ņemot vērā SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” iesniegumu un pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 32.panta pirmo daļu un 34.panta otrās daļas 2.punktu un likuma “Par telekomunikācijām” 8.panta pirmās daļas 8.punktu, 2004.gada 14.janvārī pieņēma lēmumu Nr.17, ar kuru nolēma ierosināt strīda izskatīšanu starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” par SIA “Tele2” veikto darbību atbilstību noslēgtā starpsavienojuma līguma noteikumiem un normatīvajiem aktiem.

Pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 10.panta pirmo daļu un 33.panta trešo daļu, strīda objektīvai izšķiršanai komisija lūdza SIA “Tele2” sniegt rakstveida paskaidrojumus un papildu informāciju par SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” iesniegumā minētajiem faktiem.

Komisija 2004.gada 8.martā ir saņēmusi SIA “Tele2” paskaidrojumus.

Tāpat, pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 10.panta pirmo daļu un 33.panta trešo daļu, strīda objektīvai izšķiršanai komisija papildus lūdza SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” sniegt informāciju par to, vai pēc 2003.gada decembra vidus ir saņemtas sūdzības no pakalpojumu lietotājiem par iepriekš minētajām SIA “Tele2” darbībām.

Komisija 2004.gada 15.martā ir saņēmusi SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” atbildi, kurā sniegta informācija, ka 2004.gada sākumā vairāki SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāji informējuši SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” darbiniekus par SIA “Tele2” veiktajiem zvaniem SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem, aicinot tos kļūt par SIA “Tele2” pakalpojumu lietotājiem.

2004.gada 31.martā strīda izskatīšanā komisijas padomes sēdē, iesniedzot komisijas padomei pilnvarojumus, piedalījās SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” pilnvarotās personas.

Komisijas padomes sēdē SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” uzturēja savu prasību, lūdzot atzīt SIA “Tele2” rīcību, sazinoties ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem, par neatbilstošu starpsavienojuma līguma Pielikuma A 1.9.punkta prasībām, kā arī atzīt, ka SIA “Tele2” veicot SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” līniju noslodzes datu analīzi un izmantošanu mārketinga nolūkiem, ir pārkāpusi likuma “Par telekomunikācijām” 25.panta septītās daļas prasības. SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” lūdza izskatīt iespēju piemērot SIA “Tele2” administratīvo sodu par likuma “Par telekomunikācijām” un 2002.gada 29.maijā pārreģistrētās “Baltcom GSM” licences (reģ. Nr.308) 14.punkta nosacījumu neievērošanu.

Komisijas padomes sēdes laikā SIA “Tele2” atkārtoti pauda jau iepriekš komisijai nosūtītajos dokumentos izteikto nostāju un argumentus attiecībā uz SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” sūdzību. SIA “Tele2” atzina, ka ir veikuši mārketinga akcijas, kuru laikā SIA “Tele2” sazinājās ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem un sniedza tiem informāciju par SIA “Tele2” sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī aicināja tos kļūt par SIA “Tele2” pakalpojumu lietotājiem. Papildus jau izteiktajam viedoklim SIA “Tele2” pilnvarotā persona komisijas padomes sēdes laikā paskaidroja, ka SIA “Tele2” veiktās mārketinga akcijas laikā sazināšanos ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem veica nevis SIA “Tele2” darbinieki, bet gan kāda telemārketinga kompānija, kuras nosaukumu SIA “Tele2” pilnvarotā persona nevarēja nosaukt.

Izvērtējot strīdā iesaistīto pušu iesniegtos dokumentus un pušu paskaidrojumus, komisija konstatē un atzīst, ka:

1. Strīdu starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” komisija skata savas kompetences ietvaros:

1) komisija uzrauga, lai sabiedrisko pakalpojumu sniegšanā valsts regulējamās nozarēs tiktu ievērots likums “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem”, kā arī attiecīgo valsts regulējamo nozaru speciālie normatīvie akti (likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 7.panta pirmā daļa);

2) abas strīdā iesaistītās puses ir sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji valsts regulējamā nozarē;

3) komisija kā obligāta iepriekšēja ārpustiesas instance izskata no sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas attiecībām izrietošus strīdus (likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 32.panta pirmā daļa);

4) komisija izšķir strīdus starp telekomunikāciju uzņēmumiem starpsavienojumu jautājumos (likuma “Par telekomunikācijām” 8.panta pirmās daļas 8.punkts);

5) komisija kā valsts pārvaldes iestāde (izpildvaras sastāvdaļa) skata strīdus savas kompetences robežās saskaņā ar Satversmē nostiprināto varas dalīšanas principu un ievērojot tiesiskuma principu, kas paredz, ka iestāde darbojas normatīvajos aktos noteikto pilnvaru ietvaros un savas pilnvaras izmanto tikai atbilstoši pilnvarojuma jēgai un mērķim (Administratīvā procesa likuma 7.pants).

2. SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” 2003.gada 22.decembra iesniegumā Nr.4894/JK un 2004.gada 12.marta vēstulē Nr.1034/BP informē, ka laika posmā no 2003.gada jūlija ir saņēmusi rakstiskas sūdzības un zvanus no SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem. SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāji ir informējuši, ka SIA “Tele2” darbinieki ir zvanījuši un izteikuši piedāvājumu kļūt par SIA “Tele2” klientiem, kā argumentu minot zvanu daudzumu uz SIA “Tele2” tīklu. SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāji apliecina, ka SIA “Tele2” darbinieki arī piedāvājuši dažādas atlaides un snieguši cita veida informāciju par SIA “Tele2” sniegtajiem pakalpojumiem.

SIA “Tele2” 2004.gada 4.marta vēstulē Nr.1–1/892 un 2003.gada 24.novembra vēstulē Nr.1–1/242, kura adresēta SIA “ Latvijas Mobilais Telefons SIA”, apliecina, ka laika periodā no 2003.gada jūlija līdz decembrim ir rīkotas vairākas akcijas, kuru laikā SIA “Tele2” darbinieki sazinājās ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem un veica pārrunas, lai sniegtu zvana adresātam informāciju par konkrētiem SIA “Tele2” pakalpojumiem un precēm, vēršot uzmanību uz tām priekšrocībām, kādas viņi var iegūt, ja iegādāsies konkrētu SIA “Tele2” produktu.

Komisijas padomes sēdes laikā 2004.gada 31.martā SIA “Tele2” norādīja, ka pēdējā mārketinga akcija ir norisinājusies 2003.gada decembrī un 2004.gadā šāda veida mārketinga akcijas netika veiktas.

Likuma “Par telekomunikācijām” 1.panta 1.punkts paredz, ka abonents ir telekomunikāciju pakalpojumu lietotājs, ar kuru telekomunikāciju uzņēmums noslēdz telekomunikāciju pakalpojumu līgumu par konkrētu telekomunikāciju pakalpojumu saņemšanu.

Minētā informācija apstiprina, ka SIA “Tele2” ir sazinājies ar SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem, tajā skaitā abonentiem, sniedzot informāciju par SIA “Tele2” piedāvātajiem pakalpojumiem un aicinot tos kļūt par SIA “Tele2” pakalpojumu lietotājiem.

3. Likuma “Par telekomunikācijām” 27.panta ceturtā daļa paredz, ka starpsavienojuma līgumu slēdz divi publisko telekomunikāciju tīklu operatori, kuri ir vienojušies savstarpēji savienot savus telekomunikāciju tīklus. Šajā līgumā iekļauj visus tehniskos, komerciālos un citus starpsavienojuma noteikumus.

Starpsavienojuma līgums ir civiltiesiska vienošanās, un pusēm ir tiesības savstarpēji vienoties par līguma noteikumiem, tajā skaitā iekļaut īpašus nosacījumus.

Likuma “Par telekomunikācijām” 27.panta pirmā daļa paredz, ka starpsavienojums nodrošina telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanu abonentiem abos virzienos.

Starpsavienojuma līguma Pielikuma A “Tīklu starpsavienojuma noteikumi” 1.9.punkts paredz, ka Puses vienojas, ka tās neizmantos otras Puses tīklu (tajā skaitā, bet ne tikai SMS ziņojumus) nolūkā sniegt otras Puses abonentiem jebkādu reklāmas informāciju par Pusi, tās darbību un/vai piedāvātajiem pakalpojumiem (tajā skaitā, bet ne tikai jebkādu reklāmas informāciju par savu tīklu).

Pušu attiecības, kuras izriet no starpsavienojuma līguma, regulē Latvijas Republikas Civillikums. Latvijas Republikas Civillikuma 1504.pants paredz, ka, darījumu iztulkojot, jāskatās uz darījumā lietoto vārdu nozīmi, un ja tie nav divējādi saprotami, tad cieši jāievēro, ja vien nepierāda, ka tie nesaskan ar dalībnieku gribu.

SIA “Tele2” 2004.gada 4.marta vēstulē Nr.1–1/892 norāda, ka starpsavienojuma līguma Pielikuma A “Tīklu starpsavienojuma noteikumi” 1.9.punkta mērķis ir nepieļaut tādas darbības, kad puse izmanto tieši tīklu starpsavienojuma līnijas, aparatūru u.c. starpsavienojuma infrastruktūrā ietilpstošās ierīces, lai sazinātos ar otras puses abonentiem, ņemot vērā, ka šādā veidā to var veikt ar ļoti lielu otras puses abonentu skaitu, piemēram, izsūtot SMS ziņojumus.

SIA “Tele2” 2004.gada 4.marta vēstulē Nr.1–1/892 norāda, ka: “[…]kontaktu nodibināšanai tika izmantoti konkrēti pieslēguma numuri[…]”.

2004.gada 31.marta Komisijas padomes sēdē SIA “Tele2” nespēja paskaidrot, no kurienes ir veikti zvani SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem. Tāpat SIA “Tele2” nevarēja sniegt informāciju par to, kādas personas SIA “Tele2” uzdevumā ir zvanījušas SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” abonentiem.

Savstarpēja tīklu savienošana starp SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” un SIA “Tele2” nepieciešama, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu Pušu pakalpojumu lietotājiem abos virzienos. Starpsavienojuma līguma Pielikuma A “Tīklu starpsavienojuma noteikumi” 1.9.punkts paredz ierobežojošos nosacījumus vienas Puses operatoram sazināties ar otras Puses abonentiem, izmantojot otras Puses tīklu, nosakot mērķus, kuriem šāda sazināšanās nevar tikt izmantota. Līdz ar to SIA “Tele2” apgalvojums nav pamatots.

4. Likuma “Par telekomunikācijām” 25.panta septītā daļa paredz, ka telekomunikāciju uzņēmumi maksas uzskaitei par sniegtajiem telekomunikāciju pakalpojumiem vai starpsavienojumiem bez iepriekšējas saskaņošanas ar abonentiem drīkst uzglabāt un apstrādāt identificējamā formā datus, kas ļauj identificēt abonenta telekomunikāciju pieslēguma punkta numuru un pieslēguma punkta adresi, abonenta adresi un telekomunikāciju galaiekārtu tipu, maksas aprēķināšanai nepieciešamo uzskaiti, abonenta pārraidīto ziņojumu vai runas saņēmēja adresi vai numuru, abonenta pārraidītās informācijas apjomu, laiku un ilgumu, informāciju par abonenta iemaksāto avansu vai veiktajām maksājuma daļām.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” 2003.gada 22.decembra iesniegumā Nr.4894/JK norāda, ka ienākošie tīkla noslodzes dati ir izmantoti un apstrādāti ar nolūku veikt dažādas mārketinga aktivitātes, nevis vienīgi maksas uzskaitei par sniegtajiem pakalpojumiem vai starpsavienojumiem, kā tas ir noteikts likumā.

SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāji savos iesniegumos par zvaniem no SIA “Tele2” norāda šādu informāciju:

1) [**] 2003.gada 18.septembra iesniegumā min: “Kā arguments tika minēts manu zvanu skaits uz Tele2 abonentiem[…]”;

2) [**] 2003.gada 16.oktobra pretenzijā minēts: “[…]man teica, ka Tele2 rīko aptauju un no mana numura ir daudz zvanu uz Tele2 klientu numuriem[…]”;

3) [**] 2003.gada 15.augusta iesniegumā min: “[…]Tele2 veica manu sarunu analīzi un secināja, ka es no sava mobilā tālruņa bieži zvanot Tele2 numuriem[…]”;

4) [**] 2003.gada 1.decembra iesniegumā min: “[…]izsekojot man ienākošos zvanus uz Tele2 mobilo sakaru tīklu, viņi ir secinājuši, ka man ir ļoti daudz ienākošie zvani Tele 2 tīklā.”;

5) 2003.gada 10.decembra atskaitē SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” Abonentu apkalpošanas dienesta darbinieks min: “Tele2 pārstāvis sarunu iesāka ar to, ka paziņoja: izsekojot Abonenta zvanus, ir konstatēts, ka viņš daudz zvana Tele2 tīklā.”;

6) 2003.gada 13.oktobra SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” Abonentu apkalpošanas dienesta darbinieks min: “[…]abonents saņēmis Tele2 darbinieka zvanu, kurā ticis laipni aicināts kļūt par Tele2 abonentu. Izanalizējot abonenta zvanus, tie esot konstatējuši, ka zvani uz Tele2 numuru sastādot ievērojamu summu un ticis uzdots jautājums, vai numura lietotājs zinot, ka šī summa būtu manāmi mazāka, ja tiktu nomainīta telekomunikāciju sakaru kompānija.”

SIA “Tele2” 2004.gada 4.marta vēstulē Nr.1–1/892 norāda, ka: “[…]akcijas laikā netika izmantoti nekādi iepriekš sagatavoti dati vai informācija par konkrētu SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotāju sarunu apjomu SIA “Tele2” tīklā. Akciju laikā komunikācija ar klientu tika veidota tā, lai klients pats izvērtētu un sniegtu intervētājam informāciju par savu sarunu apjomu uz SIA “Tele2” tīklu.”

Iepriekš minētā informācija nav pietiekama, lai konstatētu, ka SIA “Tele2”, nolūkā veikt mārketinga akcijas, izmantojusi un apstrādājusi no SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” tīkla saņemtos līniju noslodzes datus un sniegusi patiesu informāciju SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” pakalpojumu lietotājiem par zvanu apmēru uz SIA “Tele2” tīklu.

Ņemot vērā iepriekš izklāstītos apstākļus un pamatojoties uz likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 9.panta pirmās daļas 5.punktu un otro daļu, 32.panta pirmo daļu, 33.panta trešo daļu, 35.panta pirmo daļu un likuma “Par telekomunikācijām” 8.panta pirmās daļas 8.punktu, padome nolemj:

1. Atzīt, ka SIA “Tele2” ir pārkāpis starpsavienojuma līguma Pielikuma A 1.9.punkta nosacījumu, izmantojot SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” tīklu nolūkā sniegt SIA “Latvijas Mobilais Telefons SIA” abonentiem informāciju par SIA “Tele2” piedāvātajiem pakalpojumiem.

2. Uzlikt SIA “Tele2” pienākumu nekavējoties pārtraukt starpsavienojuma līguma noteikumu pārkāpumus.

Lēmums stājas spēkā 2004.gada 25.aprīlī.

Šo lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā viena mēneša laikā pēc tā pieņemšanas persona, kuras tiesiskās intereses šis lēmums ierobežo.

(**) — ierobežotas pieejamības informācija

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja p.i. I. Zariņš

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!