Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
atklāts konkurss
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros?: JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais
nosaukums un adrese
Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu
vadības daļas galvenā speciāliste I.Pauniņa
Tālr.: 7028689
Faksa Nr.: 7028622
Elektroniskā pasta adrese: ip.konkursi@vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vid.gov.lv/
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
UNIX servera un disku masīva piegāde serveru klāstera
paplašināšanai
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Iepirkuma priekšmets ir savlaicīga un kvalitatīva UNIX servera un
disku masīva piegāde, konfigurēšana, pieslēgšana esošajam
serverim un nodošana ekspluatācijā. Iepirkuma apjoms ir 1 (viens)
UNIX serveris, 1 (viens) disku masīvs, 2 (divi) adapteri datu
apmaiņai ar disku masīvu un 2 (divi) tīkla adapteri, saskaņā ar
nolikuma 4.pielikumu.
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta VID centrālais aparāts,
Smilšu ielā ¼, Rīgā.
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods |
Papildkods (ja tāds piemērojams) |
|
Pamata iepirkuma priekšmets |
30264000-7 |
|
Papildu priekšmeti |
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts
daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1 (viens) UNIX serveris, 1 (viens) disku masīvs, 2 (divi)
adapteri datu apmaiņai ar disku masīvu un 2 (divi) tīkla
adapteri, saskaņā ar nolikuma 4.pielikumu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 0 un/vai dienās 40 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav
uzrādīts)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz
līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Nav
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija 1) pilnvarotas personas parakstīts pieteikums par
piedalīšanos konkursā (aiz satura rādītāja) (saskaņā ar nolikuma
1.pielikumu); 2) dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir
juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma
līgumu: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem
uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – pretendenta Uzņēmumu reģistra
reģistrācijas apliecības kopija; - ārvalstu uzņēmumiem
(uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas attiecīgās valsts institūcijas
izsniegts dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir juridiskā
rīcībspēja un tiesībspēja slēgt valsts iepirkuma līgumu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli –
nepieciešamā dokumentācija 1) dokuments, kas apliecina, ka
pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā
nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā
reģistrētiem uzņēmumiem – izziņa no Uzņēmumu reģistra, ka
pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā (uzņēmuma atrašanās privatizācijas stadijā
nav uzskatāma par likvidāciju) vai tā saimnieciskā darbība nav
apturēta vai pārtraukta. Izziņā jābūt norādītām arī pretendenta
pārstāvības tiesībām. Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža
līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt
lielāks par 30 dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām)
– kompetentas attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments,
kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par
maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā (uzņēmuma
atrašanās privatizācijas stadijā nav uzskatāma par likvidāciju)
vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Laika
periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim
atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām;
2)
dokuments, kas apliecina, ka
pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu parādi Latvijā vai citā valstī, kur pretendents
reģistrēts: - Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem
uzņēmumiem – Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālās iestādes
izziņa par nodokļu nomaksu Latvijā uz izziņas izsniegšanas brīdi.
Laika periods no izziņas izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas
brīdim atklātā konkursa komisijai nedrīkst būt lielāks par 30
dienām; - ārvalstu uzņēmumiem (uzņēmējsabiedrībām) – kompetentas
attiecīgās valsts institūcijas izsniegts dokuments, kas
apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi valstī, kur pretendents
reģistrēts un izziņa, ka pretendents nav reģistrēts Latvijas
Republikas nodokļu maksātāju reģistrā. Laika periods no izziņu
izsniegšanas brīža līdz iesniegšanas brīdim atklātā konkursa
komisijai nedrīkst būt lielāks par 30 dienām; 3) peļņas vai
zaudējumu aprēķins par pēdējo finanšu pārskata gadu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija 1) dokumenti, kas apliecina, ka
ražotnes, kur ražots pretendenta piedāvātais SERVERIS (gan
serveris, gan disku masīvs), atbilst kvalitātes kontroles
standartam ISO 9001 vai ISO 9002, vai citam starptautiski atzītam
kvalitātes kontroles standartam; 2) pretendenta darbības profila
īss raksturojums, kurā iekļauta informācija par pretendenta
pieredzi RISC tipa serveru klāstera risinājumu piegāžu
realizācijā sākot no 2001.gada, norādot RISC tipa serveru
klāstera piegāžu saņēmēju, serveru klāstera modeli, apjomu
vienībās, piegādes laiku un kontaktpersonu; 3) SERVERA un esošā
serveru klāstera garantijas servisa nodrošināšanā iesaistīto
uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju (par iepirkuma priekšmetu)
apliecinošie dokumenti un/vai materiāli; 4) pretendenta oficiālo
autorizāciju apliecinoši dokumenti (licences, sertifikāti, līgumi
u.c. dokumenti) no ražotājfirmas vai vairumtirgotāja par tiesībām
veikt piedāvātā SERVERA (gan servera, gan disku masīva) Piegādi;
5) dokumenti, kas apliecina, ka pretendenta piedāvātajam SERVERIM
(gan serverim, gan disku masīvam) ir vismaz viens ražotāja
autorizēts servisa centrs Latvijas Republikas teritorijā ar
vismaz 6 mēnešu pieredzi piedāvātā ražotāja SERVERA (gan servera,
gan disku masīva) apkalpošanā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids
atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * FM VID 2004/134
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 19.07.2004.
Maksa (ja tāda noteikta) Nav valūta Nav
Maksājuma veids un rekvizīti Nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 19.07.2004
Laika no plkst. 8:30-17:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā LV
IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
nav uzrādīts
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 19.07.2004. Plkst.11:00
Vieta VID Informātikas pārvaldē, Smilšu ¼, 306.kab., Rīga
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija
ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku. Nē
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) 19.07.2004. piedāvājumus
var iesniegt līdz plkst.11:00
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 21.05.2004.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: VAS
“Latvijas Valsts meži” LVM Sēklas un stādi, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Kristapa iela 30, Rīga,
Latvija, LV-1046. Tālruņi: +371-4837668. Fakss:
+371-4837668
Kontaktpersona: juriskonsulte Anita
Ozola, 6444028. E-pasts: a.ozola@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: SS/2004/56/ak
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs:
piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ietvarstādu pārskološanas
mašīnu iegāde
CPV kods: 29313000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: divas meža
ietvarstādu pārskološanas mašīnas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus:
tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus
piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Valkas rajons, Trikātas
pagasts, kokaudzētava “Strenči”; Talsu rajons, Sabiles novads,
Abavas pagasts, kokaudzētava “Mazsili”
Paredzamā līguma izpildes termiņš:
20.07.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Madonas rajona Kalsnavas pagasta
Pārupes ielā 7, laikā no plkst. 08: 30-17: 30 līdz: 09.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
01.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Madonas rajonā, Kalsnavas pagastā,
Pārupes ielā 7, līdz: 09.06.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Madonas
rajonā, Kalsnavas pagastā, Pārupes ielā 7,
09.06.2004. plkst. 10: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Piegāde
1. Pasūtītāja nosaukums: PA “Rīgas
dārzi un parki”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.:
90001741497,
adrese: O.Vācieša 6b, Rīga, Latvija, LV-1004. Tālruņi:
+371-7613033, 7614653. Fakss: +371-7611623
Kontaktpersona: galv. spec.
asistente Antra Podniece, t.7613033
2. Identifikācijas nr.: RDPA “RDP” 2004/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs:
saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
1. Tehniskās īpašības |
40 |
2. Cena |
40 |
3. Funkcionālās īpašības |
20 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: skeitborda laukuma aprīkojums, atbilstoši tehniskajai specifikācijai
CPV kods:
36500000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 13 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus:
par vairākām daļām; par daļu no apjoma
Pretendents var iesniegt vairākus
piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Uzvaras parks un Ziedoņdārzs
(Rīgā)
Paredzamā līguma izpildes termiņš:
20.08.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: O.Vācieša 6b, Rīga, LV-1004,
laikā no plkst. 8: 00-16: 45 līdz: 15.06.2004., iepriekš
samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: RD norēķ. kase a/s LUB Centra
filiāle, kods UNLALV2X, konts nr. 02-000132501, subkonts
40000750000
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
07.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: PA “Rīgas dārzi un parki” O.Vācieša
6b, Rīga, LV-1004, līdz: 15.06.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: O.Vācieša
6b, Rīga, LV-1004, 15.06.2004. plkst. 10: 00.
Paziņojums par
atklātu konkursu
Pakalpojumi
1. Pasūtītāja nosaukums: valsts
SIA “Valsts ciltsdarba informācijas datu apstrādes centrs”,
nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003334868, adrese:
Citadeles iela 3, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7027240,
7027241. Fakss: +371-7027006
Kontaktpersona: Evija Skujiņa,
Klientu informācijas un apkalpošanas departamenta direktore,
tālrunis 7027240. E-pasts:
vcidac@vcidac.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM, VCIDAC 04/04
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs:
saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Kritērijs |
Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) |
Darba uzdevumā izvirzīto prasību piedāvātā kvalitāte |
60 |
Piedāvājuma cena |
40 |
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ģeogrāfiskās informācijas sistēmas (GIS) izstrāde, izveide un ieviešana saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu
CPV kods:
72200000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar
konkursa nolikumu un darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus:
tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus
piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš:
2004.gada decembris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Citadeles ielā 3, Rīgā, 2.stāva
26.kabinetā, laikā no plkst. 9: 00 līdz 17: 00 līdz: 30.06.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz:
18.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Citadeles ielā 3, Rīgā, 2.stāva
26.kabinetā, līdz: 30.06.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Citadeles
ielā 3, Rīgā, 2.stāva 27.kabinetā 30.06.2004. plkst.
10: 00.
PAZIŅOJUMS PAR
IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais
nosaukums un adrese
Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133,
Grostonas ielā 2, LV-1013, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Tehnisko iepirkumu nodaļas Tehnisko,
informācijas tehnoloģiju un sakaru iepirkumu daļas vadītājs
Rolands Strazdiņš
Tālr.: 7017755
Faksa Nr.: 7017798
Elektroniskā pasta adrese: rolands.strazdins@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.1
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Helikoptera Mi-8 kapitālā remonta veikšana un apkope
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
1. Helikoptera Mi-8 kapitālais remonts; 2. Helikoptera Mi-8
tehniskā apkope 2 gadiem vai 500 lidojuma stundām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta 1. Helikoptera Mi-8
kapitālo remontu pretendents veic savā rūpnīcā; 2. Helikoptera
Mi-8 tehniskās apkopes vieta - Lielvārde, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 50100000-6
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par daļu no apjoma
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
1. Helikoptera Mi-8 kapitālais remonts; 2. Helikoptera Mi-8
tehniskā apkope 2 gadiem vai 500 lidojuma stundām
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 24 un/vai dienās 180 (pēc līguma noslēgšanas
brīža)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz
līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) -
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) -
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) -
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem.
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija. LR
Civilās aviācijas vai attiecīgās valsts institūcijas izdots
sertifikāts (notariāli apliecināta kopija) pretendenta tiesībām
veikt Mi-8 MTV1 remontu (sertifikāts izsniegts rūpnīcai vai
rūpnīcām, kuras veiks iekārtu remontu) un/vai tehnisko
apkopi
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli –
nepieciešamā dokumentācija Pretendenta 2003.gada pārskata
izraksts ar Valsts ieņēmumu dienesta vai attiecīgas ārvalstu
institūcijas atzīmi (kopija), kas sastāv no bilances un peļņas
vai zaudējuma aprēķina. Pretendenta 2003.gada neto apgrozījumam
(saskaņā ar iesniegto gada pārskatu) jābūt vismaz 1,5 (pusotras)
reizes lielākam par piedāvājuma kopējo summu. LR Uzņēmuma
reģistra vai attiecīgas ārvalstu institūcijas izziņa (oriģināls)
par to, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu,
neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk
kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas. LR Valsts
ieņēmumu dienesta vai attiecīgas ārvalstu institūcijas izziņa
(oriģināls), par to, ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņai
jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma
iesniegšanas
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija Rūpnīcai izdots sertifikāts
helikoptera Mi-8 MTV1 planiera un agregātu kapitālā remonta
izpildei. Sertifikāta derīguma termiņam jābūt vismaz 1 (vienu)
mēnesi no piedāvājuma iesniegšanas brīža. Rūpnīcai izdots
sertifikāts dzinēju TV3-117VM kapitālā remonta izpildei.
Sertifikāta derīguma termiņam jābūt vismaz 1 (vienu) mēnesi no
piedāvājumu iesniegšanas brīža. Rūpnīcai izdots sertifikāts
galveno reduktoru VR-14 kapitālā remonta izpildei. Sertifikāta
derīguma termiņam jābūt vismaz 1 (vienu) mēnesi no piedāvājuma
iesniegšanas brīža. Rūpnīcai izdots sertifikāts dzinēja Ai-9
kapitālā remonta izpildei. Sertifikāta derīguma termiņam jābūt
vismaz 1 (vienu) mēnesi no piedāvājuma iesniegšanas brīža. ISO
9002 (remontdarbu veikšanai) vai līdzvērtīga sertifikāta kopija.
ISO 9001 (apkopes veikšanai) vai līdzvērtīga sertifikāta
kopija.
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi
kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda
izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas Nav
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji Saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums.
Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu ir: cena – 50 punkti; kvalitāte – 40 punkti;
pretendenta pieredze – 10 punkti.
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšanā? JĀ
Kritēriji norādīti konkursa nolikumā.
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * AĪVA2004/029
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 28.06.2004.
Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 28.06.2004
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laika no plkst. 9:00-12:00 un no 13:00-17:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta
konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu, krievu
IV.3.6) piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa
gadījumā)
Līdz (nav uzrādīts)
4 mēnesi/-šus un/vai
0 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas un ne vairāk kā 2 katra pretendenta pārstāvji, uzrādot
personu apliecinošu dokumentu un pilnvaru vai citu dokumentu, kas
apliecina tiesības pārstāvēt pretendentu
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 28.06.2004. Plkst.12:00
Vieta AĪVA, Grostonas ielā 2, 3.stāvā, Rīgā, LV-1013
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija
ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Informatīvais paziņojums
ir publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā
19.02.2004.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 18.05.2004.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu
ministrijas Informācijas centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas
nr.: 90000289913, adrese: Bruņinieku ielā 72 b, Rīgā, Latvija,
LV-1009.
Tālruņi: +371-7208218, 7208216. Fakss: +371-7208219
2. Identifikācijas nr.: IeM IC 2004/02
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā:
21.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Iekšlietu
ministrijas Informācijas centra elektroniskās piekļuves kontroles
sistēmas izveide
CPV kods: 50900000-4
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā līgumcena |
SIA “TSF-D” |
41503025810 |
Raiņa iela 21-01, Daugavpils, LV-5403 |
38000,00 |
Kopā: |
38000,00 |
11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.05.2004.
Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts
ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja
reģistrācijas nr.: 90002411894.
Adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, Latvija, LV-3300. Tālruņi:
+371-3323108, 3323474. Fakss: +371-3320431
2. Identifikācijas nr.: FM VID KRI
2004/105
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā:
30.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: datortehnikas
noma VID KRI vajadzībām
CPV kods: 30231000-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.07.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 0
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:
Nosaukums |
Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs |
Adrese |
Piedāvātā |
Kopā: |
|
10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: norādīts atsevišķi, atbilstoši likuma “Par iepirkumiem valsts vai pašvaldību vajadzībām” 3.panta 7.daļai
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 13.05.2004.