• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 1.06.2004., Nr. 87 https://www.vestnesis.lv/ta/id/89294

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

01.06.2004., Nr. 87

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils PPBU “Nekustamā īpašuma pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 41203001885,
Adrese: Užavas ielā 8, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3624111, 3624543. Fakss: +371-3622336

2. Identifikācijas nr.: 2004-008
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: logu bloku nomaiņa pašvaldības dzīvojamās mājās Ventspilī
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 07.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “APS”

LV50003210911

Plieņciema iela 15, Mārupes pagasts, Rīga rajons, LV-2167

69505,91
34679,60
22147,50

Kopā:

126333,01

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 21.05.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Valsts robežsardzes Ventspils pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000052552, adrese: Talsu iela 112, Ventspils, Latvija, Latvija, LV-3602. Tālruņi: +371-3664431, 3607689. Fakss: +371-3663727
2. Identifikācijas nr.: IeM VRS VEP 2004/11
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 28.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Valsts robežsardzes Ventspils pārvaldes kuģu un kuteru navigācijas, elektrosakaru līdzekļi - žirokompass -1, autopilots - 1, MH/HF DSC radiostacija - 1, GPS - 2
CPV kods: 31000000-6
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “REIDS”

40003135819

D.Brantkalna iela 16-5,
Rīga, LV-1006

Ar PVN 41636,30

Kopā:

Ar PVN 41636,30

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 21.05.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000051970, adrese: Jūras iela 36, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3601194, 3624729.Fakss: +371-3623416
Kontaktpersona: Ventspils pilsētas pašvaldības policijas SNN kārtībnieks Aivars Santenavs
2. Identifikācijas nr.: VPP 2004/11
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ventspils pilsētas pašvaldības iestāžu un uzņēmumu valsts obligātā civiltiesiskā apdrošināšana
CPV kods: 66000000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 318 automašīnu apdrošināšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Aleksandra ielā 6, Ventspilī, laikā no plkst. 09: 00 līdz plkst.16: 00 līdz: 17.06.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu (Ventspils pilsētas pašvaldības policijas kontā nr.0140206330326, Hansabanka, Ventspils filiāle HABALV22) par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.06.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Aleksandra iela 6, Ventspils, līdz: 17.06.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Jūras ielā 36, Ventspils, 17.06.2004. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 1000Ls
11. Citas ziņas: līgumslēdzēji: Ventspils augstskola, Izglītības pārvalde, SIA “Pārventas Siltums”, BO SIA “Ūdeka”, SIA “VATS”, SIA “Ventspils Reiss”, PBU “Ventspils pilsētas slimnīca”, Ventspils pilsētas dome, Komunālā pārvalde, pašvaldības b/u “Siltums”, Mūzikas skola, BO SIA “Olimpiskais centrs Ventspils”, PBU “Labiekārtošanas kombināts”, PBU “Nekustamā īpašuma pārvalde”, Sociālās aprūpes pārvalde, PBU “Ventspils pilsētas poliklīnika”, PBO “Sanitārijas un higiēnas laboratorija”, Kultūras centrs, Ventspils brīvostas pārvalde, Pašvaldības policija, Ventspils tirgus, Ventspils muzejs.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils Brīvostas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000284085, adrese: Jāņa iela 19, Ventspils, Latvija, LV-3601. Tālruņi: +371-3622586, 3602344. Fakss: +371-3621297
2. Identifikācijas nr.: VBOP - 2004 - 86
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: dzelzceļa sliežu ceļu būvniecība Ventspils Brīvostas teritorijā
CPV kods: 45234100-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi neatbilst nolikuma prasībām; pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.05.2004.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

atklāts konkurss
Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
LR Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25 - 403, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Projektu ieviešanas departamenta Projektu tehniskās vadības nodaļas vadītājs, departamenta direktora vietnieks Oskars Kupcis
Tālr.: 7026412
Faksa Nr.: 7228751
Elektroniskā pasta adrese: oskars.kupcis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv

I.2) Papildu informāciju var saņemt:
LR Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25 - 403, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Projektu ieviešanas departamenta Projektu tehniskās vadības nodaļas vadītājs, departamenta direktora vietnieks Oskars Kupcis
Tālr.: 7026412
Faksa Nr.: 7228751
Elektroniskā pasta adrese: oskars.kupcis@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
LR Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25 - 403, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša
Tālr.: 7026408
Faksa Nr.: 7821062
Elektroniskā pasta adrese: laila.bremsa@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
LR Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25 - 403, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: VIDM Investīciju departamenta vecākā lietvede Laila Bremša
Tālr.: 7026408
Faksa Nr.: 7821062
Elektroniskā pasta adrese: laila.bremsa@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vidm.gov.lv
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts

II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.12
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Būvniecības iepirkumu dokumentācijas izstrāde ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu rekonstrukcijas komponentēm Kohēzijas fonda līdzfinansētā projekta “Ūdenssaimniecības attīstība Olainē un Jaunolainē” ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Pakalpojumu līgums. Pamatuzdevums ir sagatavot būvniecības iepirkuma dokumentāciju 4 būvdarbu līgumiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Olaine un Jaunolaine
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 74232000-4
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Līguma apjoms ietver pieejamās tehniskās dokumentācijas (tehniski ekonomiskie pamatojumi, tīklu hidrauliskie modeļi, topogrāfiskie plāni u.c.) izvērtēšanu, rekomendāciju sagatavošanu esošo ūdensvada un kanalizācijas sistēmu rekonstrukcijai (balstoties uz izstrādāto investīciju programmu) ietverot arī izmaksu precizēšanu, būvniecības iepirkumu dokumentācija sagatavošanu attiecīgi saskaņā ar FIDIC (Yellow Book,1999 vai Red Book,1999) līguma nosacījumiem, LR iepirkumu procedūru un spēkā esošajiem Latvijas likumdošanas aktiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)

II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 12 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
Līguma spēkā stāšanās laiks (nav uzrādīts) un/vai beigas (nav uzrādīts) (dd/mm/gggg)

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Uz iepirkuma līguma slēgšanas brīdi Pretendentam ir jābūt profesionālās atbildības apdrošināšanai ar atbildības limitu vismaz 300 000 LVL apmērā
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Avanss 10 dienu laikā no līguma parakstīšanas, 20 % apmērā. Starpmaksājums 40% apmērā pēc pusgada ziņojuma apstiprināšanas. Gala maksājums 40% apmērā, 10 dienu laikā pēc pieņemšanas - nodošanas akta parakstīšanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. 1) Pretendents ir maksātspējīgs, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātspēju vai bankrotu; 2) Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; 3) Likumā noteiktajā kārtībā pretendentam nav konstatēti profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā; 4) Pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā; 5) Pretendentam (vai apakšuzņēmējam, ja attiecīgo darbu veikšanai tiks pieaicināts apakšuzņēmējs) saskaņā ar spēkā esošo Latvijas Republikas likumdošanu ir nepieciešamās licences un sertifikāti attiecīgu projektēšanas un izpētes darbu veikšanai; 6) Pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā (izņemot uzņēmumus, kas dibināti vēlāk) ir ne mazāks par 300 000 LVL; 7) Pretendentam ir pieredze līdzīgu pakalpojumu veikšanā, kas saistīti ar paredzamo iepirkumu; 8) Pretendentam ir tehniskās iespējas nodrošināt pasūtījuma izpildes kvalitāti
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija 1) Izziņa no Uzņēmumu reģistra vai citas valsts līdzvērtīgas iestādes par amatpersonu paraksta tiesībām vai Pilnvara, kas apliecina piedāvājumu parakstījušās amatpersonas tiesībspēju atbilstoši juridiskās personas darbību reglamentējošiem dokumentiem; 2) Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija, kas apstiprināta notariāla kārtībā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija 1) Uzņēmumu reģistra vai citas valsts līdzvērtīgas iestādes izziņa, kas izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, un kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, ka tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 2) Valsts ieņēmumu dienesta vai citas valsts līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes izziņa, kas izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; 3) Pretendenta darbības pēdējā gada bilanci, peļņas - zaudējumu aprēķinu un naudas plūsmas pārskatu; 4) Informāciju par valsts sociālās apdrošināšanas iemaksām no darba ņēmēju ienākumiem un vidējo strādājošo skaitu par pēdējiem 3 gadiem
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām - nepieciešamā dokumentācija 1) Pretendenta kā pakalpojuma sniedzēja apstiprināts izstrādāto projektu saraksts, kas apliecinātu pretendenta pieredzi un kurā norādīts projektu nosaukums, apjoms (norādot summas LVL), pasūtītājs, pakalpojumu sniegšanas laiks un pasūtītāju atsauksmes par tiem; 2) Informācija par pakalpojumu sniegšanā iesaistīto vadošo speciālistu kvalifikācijas, izglītības un pieredzes esamību (apliecinājumam pievienot speciālistu CV, kā arī citus dokumentus, kas apliecinātu pretendenta iespējas); 3) Sniedzamo pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas pasākumu apraksts; 4) Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai, norādot apakšuzņēmēju veicamo darbu veidu un apjomu (%); 5) Licences un sertifikāti attiecīgu projektēšanas un izpētes darbu veikšana, tai skaitā :- ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu (ārējo un iekšējo) projektēšanai, sistēmas un tās daļu tehniskā apsekošanai, pārbaudei, diagnosticēšanai un novērtēšanai; - ģeodēziskās un topogrāfiskās izpētes veikšanai; - ģeotehniskās izpētes veikšanai; 6) Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits2 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji
B) Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
Piedāvājuma cena (60 %)
Piedāvātie eksperti (16%)
Firmas novērtējums (13%)
Organizācija un metodoloģija (11%)
B1) Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VIDM 2004/51
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 17.08.2004.

Maksa (ja tāda noteikta) valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 17.08.2004
Laika no plkst. 8:30-13:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
90 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 17.08.2004. Plkst.13:00
Vieta Peldu iela 25, 409.telpa, Rīga, Latvija

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * JĀ

Sagatavotā būvdarbu iepirkumu dokumentācija nodrošinās potenciāli ES Kohēzijas fonda līdzfinansējamā projekta “Ūdenssaimniecības attīstība Olainē un Jaunolainē” būvdarbu realizāciju. Projekta realizāciju paredzēts uzsākt 2006.gada beigās
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 25.05.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Siguldas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048152, adrese: Pils iela 16, Sigulda, Rīgas rajons, Latvija, LV-2150. Tālruņi: +371-7970844, 7970843. Fakss: +371-7971371
2. Identifikācijas nr.: SND 2004/03 AK
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 30.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Siguldas pilsētas ietvju seguma atjaunošanas un rekonstrukcijas darbi 2004.gadā
CPV kods: 45233253-7
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.08.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Lemcon Latvija”

40003259930

Brīvības iela 52-1,
Rīga

Ls 180 065,45

Kopā:

Ls 180065,45

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 20.05.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas valsts mežzinātnes institūts “Silava”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 50003036711, adrese: Rīgas iela 111, Salaspils, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-6190266. Fakss: +371-7901359
2. Identifikācijas nr.: Silava/2004/2/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 22.04.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 24.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: četru jaunu apvidus automašīnu finanšu līzings
CPV kods: 34100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: divu mēnešu laikā pēc līguma noslēgšanas
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA Baltijas Autolīzings

40003359984

Maskavas iela 204, Rīga

LVL 55507,84

Kopā:

LVL 55507,84

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.05.2004.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU

atklāts konkurss
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : JĀ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
VID Rīgas reģionālā iestāde, 90001260169, Skanstes iela 13, LV-1013, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Andis Balodis
Tālr.: 7097401
Faksa Nr.: 7097410
Elektroniskā pasta adrese: Nav
Mājas lapas adrese (URL): Nav
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs ir * Valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde) Noma
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas Nr.0
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Datortehnikas noma VID RRI vajadzībām

II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Valsts iepirkuma priekšmets ir datori, kuriem ir instalēta nepieciešamā programmatūra, un printeru noma VID RRI vajadzībām un datortehnikas garantijas servisa nodrošināšana. Orientējošais datortehnikas apjoms - 130 datori un 12 printeri, kas atbilst Nolikuma pielikumā Nr.4 norādītajām datortehnikas specifikācijām. Datortehnikas nomas termiņš ir 3 gadi
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta Datortehnikas ekspluatācijas vietas VID RRI un tās struktūrvienības, kuras izvietotas Rīgā, Ogrē, Jūrmalā un Siguldā
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets
30213000-5
Papildu priekšmeti
30233231-9
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
Orientējošais datortehnikas apjoms - 130 datori un 12 printeri, kas atbilst Nolikuma pielikumā Nr.4 norādītajām datortehnikas tehniskajām specifikācijām
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts) , to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms) Valsts iepirkuma līgumā datortehnikas apjoms (skaits) var tikt samazināts, bet ne vairāk kā par 15 procentiem, ja piedāvātā datortehnikas nomas cena būs augstāka par prognozējamo
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 un/vai dienās 0 (pēc līguma noslēgšanas brīža)

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas) Nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Atbilstoši Nolikuma 2.3.2 un 2.3.3 punktiem un Nolikuma pielikumam Nr.6 (valsts iepirkuma līguma projekts)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem. Atbilstoši Nolikuma 3.1, 3.2. un 3.3 punktiem
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss - nepieciešamā dokumentācija Atbilstoši Nolikuma 3.1 punktam
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli - nepieciešamā dokumentācija Atbilstoši Nolikuma 3.2 un 3.3 punktiem
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām - nepieciešamā dokumentācija Atbilstoši Nolikuma 3.2 un 3.3 punktiem
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
Skaits 10 vai minimālais skaits0 /maksimālais skaits0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * VID RRI 2004/81
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 19.07.2004.
Maksa (ja tāda noteikta) Nav valūta
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta) 19.07.2004.
vai 0 dienas pēc paziņojuma nosūtīšanas
Laikā līdz plkst.14.00

IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā)
60 Dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks 19.07.2004. Plkst.14:00
Vieta Rīga, Skanstes iela 13, 4.stāva foajē

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku. Aptuveni 15.05.2007.
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama) Nav
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 21.05.2004.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU

Pakalpojumi
Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros ? JĀ
I DALA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
Latvijas Policijas akadēmija, 90000064176, Ezermalas iela-8, LV-1014, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Prorektors Ivars Freidenfelds
Tālr.: 7800504, 7800502
Faksa Nr.: 7551070
Elektroniskā pasta adrese: rector@polak.edu.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.polak.edu.lv
I.2) Pasūtītājs ir *Valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids
Pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas Nr. 17
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai. JĀ
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? * NĒ

II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
55510000-8
Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums * Latvijas Policijas akadēmijas Koledžas izglītības nodaļas studentu ēdināšanas organizēšana akadēmijā
II5.) Iepirkuma apraksts un apjoms ~200 studējošo trīsreizējas ēdināšanas (brokastis, pusdienas, vakariņas) nodrošināšana dienā līdz 2009.gada 31.jūlijam
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN) 500 000,00
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsskatīt Pielikumu
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
1) piedāvāto ēdienu kvalitāte un sortiments - 30%; 2) ēdienu (pakalpojumu) cenas - 40%; 3) investīcijas materiāli tehniskās bāzes attīstībai - 30%
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma Nr. pēc kārtasNākamais pēc kārtas lietvedībā
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
SIA “Refro”, 40003390193, Kurzemes prospekts - 3, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: SIA direktors Ivo Ernstons
Tālr.: 7843740
Faksa Nr.: 7843741
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN)500 000,00
ValūtaLVL

V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas Nr. * IeM LPA Nr. 2004/94
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums 24.05.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits 2
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? * NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums26.05.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000036577, adrese: Graudu iela 27, Liepāja, Latvija, LV-3401. Tālruņi: +371-3422238, 3424338. Fakss: +371-3425408
2. Identifikācijas nr.: LRP 2004/28
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 09.03.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 21.05.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: 4 neatliekamās medicīniskās palīdzības (NMP) transporta vienību iegāde
CPV kods: 34114121-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Kopā:

10. Pamatojums lēmumam izbeigt konkursu, neizvēloties nevienu piedāvājumu: piedāvājumi pārsniedz budžeta iespējas
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 24.05.2004.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!