Valsts sekretāru 2004.gada 3.jūnija sanāksmē
Aizsardzības
ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu
“Grozījums Nacionālās drošības likumā”.
Likumprojekts
paredz noteikt Saeimas tiesības uzaicināt ārvalstu un
starptautisko karaspēku valsts drošības pastiprināšanai, ja
plānotais ārvalstu militārpersonu skaits pārsniedz 100 un
uzturēšanās ilgums pārsniedz 6 mēnešus, kā arī deleģē Ministru
kabinetam tiesības pieņemt lēmumu par ārvalstu un starptautisko
organizāciju bruņoto spēku atbalsta nepieciešamību miera laikā
valsts drošības pastiprināšanas nolūkā, kā arī izņēmuma stāvokļa
un ārkārtējās situācijas laikā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Veselības ministrijā,
Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās
sekretariātā, Valsts kancelejā.
Izglītības un zinātnes ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Grozījumi Ministru kabineta 1999.gada 6.aprīļa noteikumos Nr.134
“Nolikums par promocijas kārtību un
kritērijiem””.
Grozījumu mērķis ir palielināt doktorandu
skaitu, lai veicinātu akadēmiskā un zinātniskā personāla
atjaunošanos un augstākās izglītības kvalitātes
uzlabošanos.
Grozījumi paredz mainīt promocijas kritērijus un: noteikt, ka
doktora zinātnisko grādu piešķir par patstāvīgi izstrādātu
pētniecisko darbu, kas satur zinātniski oriģinālus, pārbaudītus
rezultātus un sniedz jaunas atziņas izvēlētajā zinātņu
apakšnozarē; noteikt, ka promocijas darbs var būt: disertācijas
darbs, kuru vērtē starptautiskie eksperti; tematiski vienota
zinātnisko rakstu kopa. Šiem rakstiem jābūt pieņemtiem
publicēšanai vai publicētiem kādā no žurnāliem, kuri iekļauti
Zinātniskās informācijas institūta (ASV) izveidotajā citējamo
žurnālu sarakstā.
Promocijas darbu vērtē pēc šādiem
kritērijiem: promocijas darbs ir izstrādāts patstāvīgi;
promocijas darbs ir pabeigts pētījums, un tam ir pietiekams
apjoms; promocijas darba rezultāti sniedz jaunas atziņas
izvēlētajā zinātņu apakšnozarē; promocijas darbs parāda
doktoranda spējas analizēt un kritiski vērtēt pētāmo materiālu;
promocijas darbs nav viltojums vai plaģiāts, vai nav izdarīts
kāds cits pārkāpums; tematiski vienoti zinātniskie raksti ir
publicēti (vai pieņemti publicēšanai) žurnālos, kas iekļauti
Zinātniskās informācijas institūta (ASV) izveidotajā citējamo
žurnālu sarakstā; disertācijas darba gadījumā papildus
iesniedzama informācija par starptautiskajām konferencēm, kurās
ir izziņoti darba rezultāti.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Iekšlietu,
Kultūras, Veselības, Zemkopības ministrijā, Nacionālajā
trīspusējās sadarbības padomē.
Ekonomikas ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu
“Grozījumi Administratīvo pārkāpumu kodeksā”.
Likums
“Par mērījumu vienotību” paredz, ka Valsts metroloģiskā
inspekcija (VMI) ir pilnvarota veikt metroloģisko uzraudzību
vietās, kurās lieto, izgatavo, remontē vai realizē mērīšanas
līdzekļus, tādējādi tā darbojas kā tirgus uzraudzības
institūcija. Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa (APK)
236.6 pants nosaka, ka VMI izskata tikai APK 99.pantā
(metroloģisko prasību neievērošana) paredzēto administratīvo
pārkāpumu lietas. Tā kā VMI likumā noteiktajos gadījumos darbojas
kā tirgus uzraudzības institūcija, ir nepieciešams APK noteikt,
ka VMI izskata arī tās administratīvo pārkāpumu lietas, kas
paredz atbildību par noteiktām prasībām neatbilstošu preču un
pakalpojumu realizāciju un atbilstības novērtēšanai pakļauto
preču nenodrošināšanu ar atbilstības apliecinājumiem vai
apstiprinājumiem un to realizēšanu bez atbilstības
apliecinājumiem vai apstiprinājumiem (APK 166.9 un
166.15 p.). Nosakot iepriekšminēto administratīvo
pārkāpumu izskatīšanu VMI kompetencē, ir nepieciešams grozīt soda
apmēru, ko ir tiesīgs uzlikt Valsts metroloģiskās inspekcijas
priekšnieks, saskaņojot šo apmēru ar APK 166.9 un
166.15p. sankcijās paredzētajiem sodu apmēriem.
Grozījumi likumā paredz noteikt, ka VMI izskata ne tikai APK
99.pantā paredzēto administratīvo pārkāpumu lietas, bet arī APK
166.9 un 166.15 pantā paredzēto
administratīvo pārkāpumu lietas. Likuma grozījumi paredz noteikt
arī to, ka Valsts metroloģiskās inspekcijas priekšnieks var
uzlikt naudas sodu līdz trīstūkstošiem latu.
Likuma grozījumi paredz par APK
99.pantā paredzēto pārkāpumu noteikt atsevišķu sankciju apmēru
fiziskām personām līdz divsimt latiem un juridiskām personām līdz
tūkstoš latiem.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Veselības ministrijā,
Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās
sekretariātā, Valsts kancelejā;
– izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu “Grozījumi
Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta
likumā”.
Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumā
ir noteikts, ka Ministru kabinets nosaka kārtību, kādā
licencējamas un uzraugāmas juridiskās personas, kuras sniedz
darbiekārtošanas pakalpojumus par maksu (izņemot iekārtošanu
darbā uz kuģiem). Viens no Nodarbinātības valsts aģentūras
uzdevumiem ir minēto juridisko personu licencēšana un uzraudzība.
Likumā noteikts, ka ar iedzīvotāju iekārtošanu darbā atļauts
nodarboties juridiskajām personām, kuras saņēmušas Nodarbinātības
valsts aģentūras izsniegtu licenci. Likumā nav paredzēta licenču
izsniegšana individuālajiem komersantiem, kas saskaņā ar
Komerclikumu ir fiziskas personas.
Likumprojekts ir izstrādāts, lai nodrošinātu vienlīdzīgas
tiesības licenču saņemšanai darbiekārtošanas pakalpojumu
sniegšanai kā komersantiem (juridiskām personām), tā arī
individuālajiem komersantiem un saskaņotu Bezdarbnieku un darba
meklētāju atbalsta likumā lietotos terminus ar Komerclikuma
terminoloģiju.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Labklājības, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu,
Satiksmes, Veselības ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra
sabiedrības integrācijas lietās sekretariātā, Nacionālajā
trīspusējās sadarbības padomē, Valsts kancelejā;
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā likumprojektu
“Grozījumi Pasta likumā”.
Pasta likums reglamentē
darbību pasta jomā, tajā skaitā ir noteiktas prasības uzņēmumiem
(uzņēmējsabiedrībām) saņemt individuālo licenci vispārējo pasta
pakalpojumu sniegšanai vai reģistrēt vispārējo atļauju, lai
sniegtu pasta pakalpojumus, kas neietilpst vispārējo pasta
pakalpojumu kategorijā. Saskaņā ar Komerclikuma spēkā stāšanās
kārtības likumu ar citos normatīvajos aktos lietotu terminu
“uzņēmējsabiedrība” saprot terminu “komercsabiedrība”
Komerclikuma izpratnē. Tā kā saskaņā ar Komerclikumu
komercdarbību veic komersanti (individuālie komersanti vai
komercsabiedrības), nepieciešams nodrošināt iespēju saņemt
individuālās licences arī individuālajiem komersantiem.
Grozījumi likumā nodrošinās iespēju individuālajiem
komersantiem saņemt individuālo licenci, lai sniegtu vispārējos
pasta pakalpojumus, vai reģistrēt vispārējo atļauju, lai sniegtu
pasta pakalpojumus, kas neietilpst vispārējo pasta pakalpojumu
kategorijā. Lai ievērotu konsekvenci, vārdi “uzņēmumi
(uzņēmējsabiedrības)” ir aizstāti ar vārdu “komersanti” visā
likuma tekstā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Satiksmes ministrijā,
Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas lietās
sekretariātā, Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē,
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, Valsts
kancelejā.
Kultūras ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā koncepcijas
projektu “Koncepcija likumprojektam “Par tautas nemateriālā
kultūras mantojuma saglabāšanu””.
Likumprojekta
koncepcija izstrādāta, lai likumprojektā iekļautu 2003.gada
17.novembrī pieņemtās UNESCO Konvencijas par nemateriālā kultūras
mantojuma saglabāšanu nacionālā līmeņa pasākumus.
Latvijai pievienojoties UNESCO Konvencijai par nemateriālā
kultūras mantojuma saglabāšanu, nepieciešami normatīvie akti, kas
skaidri noteiktu valsts un pašvaldību institucionālo un
finansiālo kompetenci tautas nemateriālā kultūras mantojuma
saglabāšanas jomā. Bez attiecīgu tiesību aktu izstrādes
apdraudēta ir ne tikai starptautisko saistību ievērošana, bet arī
nozīmīgu Latvijas kultūras vērtību dzīvotspēja.
Nemateriālais kultūras mantojums dod iespēju saglabāt un attīstīt
savdabīgu kultūrvidi reģionos un uzturēt pasaules kultūras
daudzveidību. Šobrīd Latvijas tradicionālo kultūrvidi ietekmē gan
straujās sociālās pārmaiņas, gan mūsdienu atvērtajā sabiedrībā
neizbēgamā saskare ar globalizācijas procesiem. Līdz ar to pieaug
tolerance pret Latvijai lokāli un etniski netipiskajiem kultūras
elementiem, kas vājina specifiskās etniskās un vietējās
tradīcijas.
Sekojot citu pasaules valstu paraugam, kas sekmīgi īsteno UNESCO
Konvencijā par nemateriālās kultūras mantojuma saglabāšanu
definētos nacionālā līmeņa uzdevumus, likuma koncepcijā tiek
piedāvāta vienota Tautas nemateriālo kultūras vērtību reģistra
izveide. Tas dotu iespēju izstrādāt un realizēt programmas tautas
mākslas tradīciju un prasmju aizsardzībai un saglabāšanai. Šobrīd
nemateriālais kultūras mantojums pastāv gan kā atsevišķu indivīdu
saglabātās tradīcijas un prasmes, gan arī kā valsts un pašvaldību
atbalstītas tautas mākslas aktivitātes, kuras sakņojas latviešu
un arī Latvijā dzīvojošo mazākumtautību etniskās un vietējās
tradīcijās.
Tautas mākslas tradīciju
saglabāšanas aspektā Vispārējie latviešu Dziesmu un deju svētki
nav aizsargāti un nav izveidota mērķtiecīga stratēģija šīs
tradīcijas uzturēšanā un attīstīšanā. Dziesmu un deju svētku
tradīcijas iekļaušana UNESCO Cilvēces mutvārdu un nemateriālās
kultūras meistardarbu sarakstā 2003.gadā nozīmē to, ka tradīcija
tiek ņemta UNESCO aizsardzībā, un arī to, ka valsts pastiprina
pasākumus šī mantojuma saglabāšanai. Tādēļ likumprojektā
ietverama sadaļa par kompetenču un atbildības sadali Dziesmu un
deju svētku sarīkošanā un visu ar svētkiem saistīto žanru
attīstīšanā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Izglītības un
zinātnes, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu, Veselības
ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas
lietās sekretariātā, Latvijas Pašvaldību savienībā, Nacionālajā
trīspusējās sadarbības padomē, Valsts kontrolē, Valsts
kancelejā.
Tieslietu ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Valsts zemes dienesta sniegto maksas pakalpojumu cenrādis un
pakalpojumu apmaksas kārtība”.
Noteikumu projekts nosaka
Valsts zemes dienesta sniegto maksas pakalpojumu izcenojumus, kā
arī nosaka pakalpojumu apmaksas kārtību. Valsts zemes dienests
maksas pakalpojumu izmaksas aprēķina saskaņā ar Valsts zemes
dienesta sniegto maksas pakalpojumu cenrādi ( pielikums).
Par katru maksas pakalpojumu sastāda tāmi, kuru saskaņo ar
pasūtītāju. Tāmi nesastāda par maksas pakalpojumiem, kas sastāv
no viena darba veida, kuram var piemērot konkrētu izcenojumu.
Tāmju paraugus apstiprina Valsts zemes dienesta
ģenerāldirektors.
Izvērtējot pasūtījuma sarežģītību un izpildes termiņus, tiek
lietoti cenu korekcijas koeficienti, kurus saskaņo ar maksas
pakalpojuma pasūtītāju.
Gadījumos, ja pakalpojuma darba saturs ir atšķirīgs no cenrādī
uzrādītā, pasūtījumam izstrādā individuālu kalkulāciju, ievērojot
Ministru kabineta noteikto kārtību.
Vienojoties ar pakalpojuma pasūtītāju, pirms darbu izpildes var
iekasēt avansa maksājumu līdz 50 procentiem, bet ne mazāk kā 20
procentu apmērā no pakalpojuma izmaksas.
Maksājumus par pakalpojumiem veic, iemaksājot Valsts zemes
dienesta kasē attiecīgo summu skaidrā naudā, par ko izsniedz
darījumu apliecinošu dokumentu vai ar kredītiestāžu starpniecību,
izmantojot skaidras naudas norēķinus vai pārskaitījumu. Maksājuma
iekasēšanas izdevumus sedz pakalpojuma pasūtītājs.
Ieņēmumus, kurus Valsts zemes dienests saņem par sniegtajiem
maksas pakalpojumiem, ieskaita Valsts kases atvērtajos
pamatbudžeta kontos un izlieto izdevumu finansēšanai atbilstoši
attiecīgā gada likumā par valsts budžetu apstiprinātajai
apropriācijai.
Pakalpojuma pasūtītājam ir tiesības apstrīdēt sastādīto darbu
tāmi un izcenojumu piemērošanu Valsts zemes dienesta
ģenerāldirektoram 30 dienu laikā no to saņemšanas. Valsts zemes
dienesta ģenerāldirektora lēmumu var pārsūdzēt administratīvajā
tiesā.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Ārlietu, Bērnu un ģimenes
lietās, Ekonomikas, Labklājības, Reģionālās attīstības un
pašvaldību lietu, Veselības, Vides, Zemkopības ministrijā,
Ģenerālprokuratūrā, Latvijas Pašvaldību savienībā,Valsts
kancelejā.
Zemkopības ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā rīkojuma projektu
“Par kompetento iestāžu noteikšanu personu bagāžas un privātu
sūtījumu kontrolei uz valsts robežas dzīvnieku izcelsmes
produktiem un dzīviem dzīvniekiem”.
Projekts paredz, ka,
pamatojoties uz Komisijas 2004.gada 21.aprīļa Regulas
Nr.745/2004, kas nosaka prasības importējamiem dzīvnieku
izcelsmes produktiem personīgam patēriņam, 4.panta 1.punktu un
Eiropas Parlamenta un Padomes 2003.gada 26.maija Regulas
Nr.998/2003 par dzīvnieku veselības prasībām, kas piemērojamas
mājas (istabas) dzīvnieku nekomerciālai pārvietošanai un ar kuru
groza Padomes Direktīvu 92/65/EEK, 12.pantu noteikt, ka atbildīgā
institūcija par personu bagāžas un privātu sūtījumu kontroli, kā
arī mājas (istabas) dzīvnieku kontroli muitas kontroles punktos
ir Valsts ieņēmumu dienesta muitas iestādes.
Pamatojoties uz Komisijas 2004.gada 21.aprīļa Regulas
Nr.745/2004, kas nosaka prasības importējamiem dzīvnieku
izcelsmes produktiem personīgam patēriņam, 4.panta 1.punktu un
Eiropas Parlamenta un Padomes 2003.gada 26.maija Regulas
Nr.998/2003 par dzīvnieku veselības prasībām, kas piemērojamas
mājas (istabas) dzīvnieku nekomerciālai pārvietošanai un ar kuru
groza Padomes Direktīvu 92/65/EEK, 12.pantu noteikt, ka atbildīgā
institūcija par personu bagāžas un mājas (istabas) dzīvnieku
kontroli robežkontroles punktos un robežpārejas punktos, kuros
neatrodas muitas kontroles punkts, ir Valsts robežsardze.
Noteikt, ka par Komisijas 2004.gada 21.aprīļa Regulas
Nr.745/2004, kas nosaka prasības importējamiem dzīvnieku
izcelsmes produktiem personīgam patēriņam, 5.pantā minēto
informācijas apkopošanu un Komisijas informēšanu atbildīgā
institūcija ir Pārtikas un veterinārā dienesta Sanitārā
robežinspekcija.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Iekšlietu,
Satiksmes ministrijā.
Satiksmes ministrija
– pieteica izskatīšanai Ministru kabinetā noteikumu projektu
“Grozījumi Ministru kabineta 2002.gada 1.oktobra noteikumos
Nr.443 “Kārtība, kādā iekasē, maksā un administrē
transportlīdzekļu ikgadējo nodevu un piemēro atbrīvojumus no
nodevas maksāšanas un nodevas atlaides””.
Noteikumu
projekts izstrādāts atbilstoši likuma “Par transportlīdzekļu
ikgadējo nodevu” un grozījumu deleģējumam. Grozījumu projekts
nosaka kārtību, kādā notiek nodevas maksāšana par divasu un
trīsasu puspiekabēm.
Projekts paredz, ka, maksājot nodevu par divasu vai trīsasu
puspiekabi, nodevas likme tiek izvēlēta, pamatojoties uz
informāciju, kas norādīta Deklarācijā par puspiekabes izmantošanu
kārtējā gadā, kura sastādīta saskaņā ar šo noteikumu pielikumā
norādīto veidlapu. Deklarāciju sastāda nodevas maksātājs
(īpašnieks vai persona, kas veic maksājumu) katrai puspiekabei
atsevišķi. Deklarāciju paraksta īpašnieks vai uzņēmuma vadītājs
un apliecina ar uzņēmuma zīmogu.
Paredzēts, ka Ceļu satiksmes drošības direkcija pārbauda
piemērotās nodevas likmes pareizību atbilstoši likumam “Par
transportlīdzekļu ikgadējo nodevu” un Deklarācijā norādītai
informācijai.
Piemērojot nodevas likmi puspiekabei, seglu vilcēja pašmasas un
puspiekabes pilnas masas summa tiek noteikta, puspiekabes
reģistrācijas apliecībā uzrādītai puspiekabes pilnai masai
pieskaitot: 7000 kg, ja puspiekabe saskaņā ar Deklarāciju
galvenokārt tiek vilkta ar divasu seglu vilcēju; 8000 kg, ja
puspiekabe saskaņā ar Deklarāciju galvenokārt tiek vilkta ar
trīsasu seglu vilcēju.
Ja nodeva par puspiekabi par iepriekšējo gadu nav maksāta,
nodevas likmi puspiekabei piemēro, pieņemot, ka puspiekabe ir
tikusi vilkta ar trīsasu seglu vilcēju ar dzenošā tilta mehānisko
atsperojumu.
Grozījumi paredz, ja uz lauksaimnieka vārda ir reģistrēti vairāki
kravas automobiļi ar pilnu masu līdz 20 000 kg un vairākas
piekabes, nodevas atlaidi piemēro par vienu kravas automobili un
vienu piekabi uz 50 ha lauksaimniecībā izmantojamās zemes
neatkarīgi no tā, cik pašvaldību teritorijā šī zeme atrodas.
Lauksaimnieks var izvēlēties, par kuru kravas automobili un
piekabi piemērojama nodevas atlaide.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Reģionālās
attīstības un pašvaldību lietu ministrijā, Valsts kontrolē,
Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē, Valsts kancelejā;
– pieteica izskatīšanai
Ministru kabinetā noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta
1996.gada 20.jūnija noteikumos Nr.222 “Noteikumi par kontroles
kārtību autopārvadājumu jomā””.
2004.gada 1.maijā
Latvija pievienojās Eiropas Savienībai un saskaņā ar Padomes
1989.gada 21.decembra Regulu (EEK) Nr. 4060/89 par kontroles
pasākumu atcelšanu, ko veic uz dalībvalstu robežām autoceļu un
iekšējo ūdensceļu transporta jomā, muitas iestādes beidza savu
darbību uz Eiropas Savienības iekšējām robežām.
Robežkontroles punktos ir pārtraukta autopārvadājumu kontrole
atbilstoši 1996.gada 20.jūnija Ministru kabineta noteikumiem Nr.
222 “Noteikumi par kontroles kārtību autopārvadājumu jomā”, kā
rezultātā to valstu, kuras nav Eiropas Savienības dalībvalstis,
pārvadātājiem ir iespēja iebraukt Latvijas teritorijā,
neievērojot starptautisko atļauju režīmu vai nedzēšot minētās
atļaujas. Arī Latvijas teritorijas iekšienē kontroles dienesti
nespēj nodrošināt šādu kontroli.
Tā kā ar valstīm, kas nav Eiropas Savienības dalībvalstis,
izmantotās vienreizējās pārvadājumu atļaujas jeb paritāte veikto
pārvadājumu apjomā ir viens no galvenajiem aspektiem piekļuvei šo
valstu kravu autopārvadājumu tirgiem (piemēram, Krievija,
Baltkrievija), noteikumu projekts paredz, ka Latvijas Republikas
robežkontroles punktos, kas ir Eiropas Savienības iekšējās
robežas kontrolpunkti, tajā valstī, kas nav Eiropas Savienības
dalībvalsts, reģistrētajam autotransporta līdzeklim
starptautiskos līgumos un protokolos par pārvadājumiem ar
autotransportu noteikto starptautisko pārvadājumu atļauju esamību
kontrolēs Valsts robežsardze.
Noteikumu projektā ir iekļautas normas par autovadītājiem
noteikto darba un atpūtas laika ievērošanu, kas izriet no Padomes
1988. gada 23. novembra Direktīvas 88/599/EEK par standarta
pārbaudes procedūrām, lai īstenotu Padomes Regulu (EEK) Nr.
3820/85 par dažu sociālās jomas tiesību aktu saskaņošanu saistībā
ar autotransportu un Regulu (EEK) Nr. 3821/85 par reģistrācijas
kontrolierīcēm, ko izmanto autotransportā.
Noteikumu projekts precizē Ministru kabineta 1996.gada 20.jūnija
noteikumos “Noteikumi par kontroli autopārvadājumu jomā”
pielikumā noteikto bīstamo kravu autopārvadājumu pārbaudes
protokolu, saskaņojot terminoloģiju ar Padomes 1995.gada
6.oktobra Direktīvu 95/50/EK par vienotu kārtību, kādā pārbauda
bīstamo kravu pārvadāšanu pa autoceļiem, ar grozījumiem, ko
izdara Padomes Direktīva 2001/26/EK.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Ekonomikas, Iekšlietu, Labklājības, Reģionālās attīstības un
pašvaldību lietu, Veselības ministrijā, Latvijas Pašvaldību
savienībā, Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē, Valsts
kancelejā.
Valsts kancelejas Komunikācijas departaments