Valsts kase veic klientu aptauju
Aptaujas mērķis ir pilnveidot
Valsts kases darbību un pilnveidot tās sniegto pakalpojumu
kvalitāti. Klientu aptaujas anketa ir ievietota mājaslapā
www.kase.gov.lv. Valsts kases klientiem tiek lūgts aizpildīt šo
anketu un iesniegt to elektroniski Valsts kases centrālajā birojā
vai jebkurā no Valsts kases norēķinu centriem visā Latvijā līdz
23.jūlijam. Arī aptaujas anketu rezultātu apkopojums tiks
ievietots Valsts kases mājaslapā.
Anketā lūgts novērtēt Valsts kases maksājumu izpildes procesu,
pakalpojumu saņemšanas savlaicīgumu, darbinieku kompetenci,
mājaslapā pieejamo informāciju, grāmatvedības un pārskatu
gatavošanas metodisko materiālu saprotamību. Klienti var arī
izteikt savus priekšlikumus un vēlmes Valsts kases darbības
turpmākai attīstībai – kādi pakalpojumi būtu nepieciešami, kāds
būtu optimālais termiņš informācijas sniegšanai Valsts
kasei.
Valsts kases pārvaldniece Irēna Krūmane norāda: “Valsts kases
darbības uzlabošana, orientējoties uz klientu un maksimāli
efektīvi izmantojot informācijas tehnoloģijas klientu
apkalpošanā, ir Valsts kases darbības stratēģiskie virzieni, lai
sasniegtu mūsu uzstādīto mērķi – Latvijas Valsts kasei iegūt
labākās un progresīvākās Valsts kases statusu jauno Eiropas
Savienības dalībvalstu starpā.
Klientu aptauja palīdzēs mums saprast, kas Valsts kases darbā ir
uzlabojams tūdaļ un kas ir klientiem svarīgākie nākotnes
attīstības virzieni.”
Pēc FM informācijas