• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Valsts kase veic klientu aptauju. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 8.07.2004., Nr. 107 https://www.vestnesis.lv/ta/id/90892

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga pasniegusi akreditācijas vēstuli

Vēl šajā numurā

08.07.2004., Nr. 107

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Valsts kase veic klientu aptauju

Aptaujas mērķis ir pilnveidot Valsts kases darbību un pilnveidot tās sniegto pakalpojumu kvalitāti. Klientu aptaujas anketa ir ievietota mājaslapā www.kase.gov.lv. Valsts kases klientiem tiek lūgts aizpildīt šo anketu un iesniegt to elektroniski Valsts kases centrālajā birojā vai jebkurā no Valsts kases norēķinu centriem visā Latvijā līdz 23.jūlijam. Arī aptaujas anketu rezultātu apkopojums tiks ievietots Valsts kases mājaslapā.
Anketā lūgts novērtēt Valsts kases maksājumu izpildes procesu, pakalpojumu saņemšanas savlaicīgumu, darbinieku kompetenci, mājaslapā pieejamo informāciju, grāmatvedības un pārskatu gatavošanas metodisko materiālu saprotamību. Klienti var arī izteikt savus priekšlikumus un vēlmes Valsts kases darbības turpmākai attīstībai – kādi pakalpojumi būtu nepieciešami, kāds būtu optimālais termiņš informācijas sniegšanai Valsts kasei.
Valsts kases pārvaldniece Irēna Krūmane norāda: “Valsts kases darbības uzlabošana, orientējoties uz klientu un maksimāli efektīvi izmantojot informācijas tehnoloģijas klientu apkalpošanā, ir Valsts kases darbības stratēģiskie virzieni, lai sasniegtu mūsu uzstādīto mērķi – Latvijas Valsts kasei iegūt labākās un progresīvākās Valsts kases statusu jauno Eiropas Savienības dalībvalstu starpā.
Klientu aptauja palīdzēs mums saprast, kas Valsts kases darbā ir uzlabojams tūdaļ un kas ir klientiem svarīgākie nākotnes attīstības virzieni.”

Pēc FM informācijas

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!