Iepirkumi sabiedrisko pakalpojumu uzņēmumu vajadzībām
Līguma
paziņojums
Būvdarbi
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? NĒ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: a/s “Rīgas
siltums”, 40003286750, Cēsu iela 3a, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Aigars Cīrulis
Tālr.: +371 7017359. Fakss: +371 7017363
Elektroniskā pasta adrese: siltums@rs.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.rs.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt: a/s “Rīgas siltums”,
40003286750, Cēsu iela 3a, LV-1012, Rīga, Latvija
Tālr.: +371 7017355. Fakss: +371 7017363
Elektroniskā pasta adrese: aigars.cirulis@rs.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.rs.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: a/s “Rīgas siltums”,
40003286750, Cēsu iela 3a, LV-1012, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Uldis Kārkliņš
Tālr.: +371 7017347. Fakss: +371 7017212
Elektroniskā pasta adrese: uldis.karklins@rs.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.rs.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: a/s “Rīgas siltums”, 40003286750,
Cēsu iela 3a, I korpuss, 3. stāvs, kanceleja, LV-1012, Rīga,
Latvija
Kontaktpersona: Uldis Kārkliņš
Tālr.: +371 7017347; +371 7017361. Fakss: +371 7017363
Elektroniskā pasta adrese: siltums@rs.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.rs.lv
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids(ja
iepirkuma priekšmets ir būvdarbi): būvdarbi
II.1.4) Vai tiks slēgta jumta līgums ? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *Pildas ielas 43 administratīvā un
ražošanas korpusu rekonstrukcija, teritorijas
labiekārtošana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta
apraksts un apjoms: Pildas ielas 43 administratīvās ēkas,
darbnīcas un noliktavas rekonstrukcija (ūdensapgādes,
ventilācijas, kondicionēšanas, kanalizācijas, apkures,
elektroinstalācijas sistēmu rekonstrukcija ugunsdzēsības un
apsardzes signalizācijas rekonstrukcija, logu nomaiņa).
Teritorijas labiekārtošana
II.1.7) Paredzama līguma izpildes vieta: Pildas iela 43,
Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods: *
Pamatkods |
Papildkods (ja tāds piemērojams) |
||
Pamata iepirkuma priekšmets |
45211350-7 |
Y037-1 |
Y024-7 |
Papildus priekšmeti |
45213000-3 |
Y037-1 |
Y024-7 |
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts
daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.1.11) Vai līguma priekšmetam ir piemērojamas Eiropas noteiktās
specifikācijas? JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās): Pildas ielas 43 administratīvās
ēkas, darbnīcas un noliktavas rekonstrukcija (ūdensapgādes,
ventilācijas, kondicionēšanas, kanalizācijas, apkures,
elektroinstalācijas sistēmu rekonstrukcija ugunsdzēsības un
apsardzes signalizācijas rekonstrukcija, logu nomaiņa).
Teritorijas labiekārtošana
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
paredzētas
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši (pēc līguma
noslēgšanas brīža)
III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA, FINANŠU UN TEHNISKA
INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas
un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): 1) Piedāvājuma
nodrošinājums 10 000 LVL vai ekvivalenta summa EUR ; 2) Līguma
izpildes nodrošinājums 10% no līguma cenas
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): ja darba
izpildes termiņš pārsniedz 2 (divus) mēnešus, Pasūtītājs
norēķinās ar Izpildītāju pa daļām, samaksājot par iepriekšējā
mēnesī paveiktajiem darbiem un izmantotajiem materiāliem saskaņā
ar abpusēji parakstīto darbu izpildes aktu 30 dienu laikā pēc to
parakstīšanas. Galīgā samaksa par šajā līgumā paredzēto darbu
izpildi tiek veikta 30 dienu laikā pēc abu pušu nodošanas un
pieņemšanas akta parakstīšanas un rēķina saņemšanas. Šāda
norēķinu kārtība tiek piemērota arī tad, ja darbu izpildes
termiņš ir mazāks par 2 (diviem) mēnešiem
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama): nav nepieciešama
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendenta
uzņēmējdarbībai (komercdarbībai) ir jābūt reģistrētai Eiropas
Savienības dalībvalstī vai Pasaules Tirdzniecības organizācijas
nolīgumu iepirkumu jomā dalībvalstī, Pretendentam nedrīkst būt
nodokļu parādi, Pretendenta vidējais gada apgrozījumam pēdējos
trīs gados (2001. – 2003.) ir jābūt vismaz 10 miljoni latu,
Pretendentam vai tā apakšuzņēmējam, kas veiks attiecīgos darbus,
ir derīgas licences darbiem, uz kuriem attiecas licencēšanas
noteikumi, kā arī citas prasības saskaņā ar konkursa
nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija: īss uzņēmuma apraksts, Pretendenta uzņēmējdarbības
(komercdarbības) reģistrācijas apliecības un nodokļu maksātāja
reģistrācijas apliecības kopijas un citi dokumenti saskaņā ar
konkursa nolikuma prasībām
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli –
nepieciešamā dokumentācija: izcelsmes valsts Uzņēmumu reģistra
izziņa (oriģināls), kas izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms
piedāvājuma iesniegšanas datuma, ka pretendents nav pasludināts
par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, ka tā
saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, izziņa
(oriģināls) no izcelsmes valsts ieņēmuma dienesta vai analogas
iestādes (ne vecāka par 1 mēnesi no piedāvājumu iesniegšanas
termiņa), ka pretendents ir veicis visu likumā paredzēto nodokļu
un nodevu samaksu un citi dokumenti saskaņā ar konkursa nolikuma
prasībām
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija: atbilstošo derīgo sertifikātu un
licenču saraksts un to kopijas, kas apliecina Pretendenta un
apakšuzņēmēju tiesības veikt piedāvātos darbus un pakalpojumus un
citi dokumenti saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III.2.1.4) Cita informācija (ja nepieciešama): konkursa nolikuma
pielikumos norādītajām prasībām atbilstošs apdrošināšanas
piedāvājuma apliecinājums, atsauksmes no valsts, pašvaldību un
sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju Pasūtītājiem par pasūtījumu
līdzīgu izpildi, ja šādi pasūtījumi tika veikti un citi dokumenti
saskaņā ar konkursa nolikuma prasībām
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji?
JĀ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.1.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.1.2) Citas informatīvas publikācijas
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski
visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu:
1. Piedāvājuma izvērtēta cena
2. Piedāvātās darbu tehnoloģijas un metožu atbilstība Tehniskajām
specifikācijām, t.sk. izmantotie standarti un materiāli
3. Laika grafiks un darbu izpildes termiņi
4. Pretendenta un apakšuzņēmēju pieredze ēku rekonstrukcijas
vismaz 3 pasūtījumu veikšanā pēdējo trīs gadu laikā un reputācija
(līdzīgu projektu realizācijā)
5. Darbu izpildei piedāvātā personāla kvalifikācija un pieredze
ēku rekonstrukcijas veikšanā un darbu vadītājam ir vismaz 5 gadu
pieredze attiecīgo darbu vadīšanā
6. Pretendenta un apakšuzņēmēju tehniskie (t.sk. iespēja pirkt,
nomāt vai citādi iegūt pasūtījuma izpildei nepieciešamo tehnisko
nodrošinājumu) un darbaspēka resursi
7. Darbu izpildes garantijas laiks
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara
vērtēšana? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā
informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *RS 04/112/AK
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildus dokumentāciju var saņemt
līdz 29.07.2004. katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz
15.00
Maksa (ja tāda noteikta): 118,00 t,sk. PVN 18%; valūta LVL
Maksājuma veids un rekvizīti: ar naudas pārskaitījumu uz a/s
“RĪGAS SILTUMS”, AKB Baltijas tranzītu banka, kods BALTRLV2X,
norēķinu konts 007467443, ar norādi “Konkursam Pildas ielas 43
administratīvā un ražošanas korpusu rekonstrukcija, teritorijas
labiekārtošana”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta): 07.09.2004. katru darba dienu no
plkst. 9.00 līdz 15.00. un 07.09.2004. no 9.00 līdz 12.00
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV (latviešu)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā):
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas
ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 07.09.2004. plkst.13:00 a/s “Rīgas
siltums” Cēsu ielā 3a, Rīgā, 3.korpusā, sēžu zālē,
25.kabinetā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? NĒ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.07.2004.