• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 23.07.2004., Nr. 116 https://www.vestnesis.lv/ta/id/91493

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

23.07.2004., Nr. 116

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (konkursa rīkotājs), nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 9000148013, adrese: Grostonas iela 2, Rīga, Latvija, LV-1013. Tālruņi: +371-7017734, 7017755. Fakss: +371-7017798
Kontaktpersona: vecākā referente Ira Koleba. E-pasts: ira.koleba@aiva.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: AĪVA 2004/072
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

75

Kārtējās (ekspluatācijas) izmaksas

20

Piegādes termiņš

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kopētāju piegāde

CPV kods: 30121120-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 26 kopētāju piegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Vagonu iela 38
Paredzamā līguma izpildes termiņš: ne vairāk kā 90 kalendārās dienas no līguma spēkā stāšanās brīža
6. Informatīvais paziņojums publicēts: 05.02.2004.
7. Konkursa nolikumu var saņemt Grostonas ielā 2, Rīgā, LV-1013, iepriekš piesakoties pa tālruni 7017734 vai 7017755, laikā no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 17:00 līdz 05.08.2004. 8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 28.07.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Grostonas ielā 2, Rīgā, LV-1013, līdz 05.08.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Grostonas ielā 2, Rīgā, LV-1013, 05.08.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Vides ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028508, adrese: Peldu iela 25, Rīga, Latvija, LV-1494. Tālruņi: +371-7026411, 7026408. Fakss: +371-7821062
Kontaktpersona: Projektu ieviešanas departamenta tehniskās vadības nodaļas vadītājs Oskars Kupcis; tālr. 7026412; fakss 7228751
2. Identifikācijas nr.: VIDM 2004/56
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Ekspertu kvalifikācija

22

Pretendenta novērtējums

15

Darba uzdevuma izpildes organizācija un metodoloģija

13

Cena

50

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tipveida deleģēšanas līguma starp Starpniekinstitūciju un Ieviešanas iestādi par Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansētā projekta „Ūdenssaimniecības attīstība Austrumlatvijas upju baseinos” ieviešanu izstrāde un saskaņošana

CPV kods: 74110000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: līguma sagatavošana un saskaņošana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Peldu ielā 26/28, 201.kabinetā, laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 līdz 09.08.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 30.07.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kabinetā, līdz 09.08.2004. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā, Peldu ielā 25, 403.kabinetā, 09.08.2004. plkst. 13:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra “Pilsētsaimniecība”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001282486, adrese: Pulkveža O.Kalpaka iela 16a, Jelgava, Latvija, LV-3001. Tālruņi: +371-3084476. Fakss: +371-3023869
Kontaktpersona: juriste Zaiga Savastjuka, tālr. 3084476. E-pasts: zaiga.savastjuka@dome.jelgava.lv
2. Identifikācijas nr.: AP2004/023-K
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Lapskalna ielas, Uzvaras ielas un Uzvaras parka teritorijas drenāžas rekonstrukcija Jelgavā
CPV kods: 45232450-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: drenāžas rekonstrukcija 1841 m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jelgava
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Jelgavā, Pulkveža O.Kalpaka ielā 16a, 9.kabinetā, darbdienās: pirmdienās no plkst. 8:00 līdz 19:00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8:00 līdz 17:00, piektdienās no plkst. 8:00 līdz 14:30; 10.08.2004. līdz 14:00; pusdienas pārtraukums no plkst.12:00 līdz 13:00 līdz 10.08.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: pārskaitījums kontā LV61 UNLA0050001003121 (saņēmējs - JPPA “Pilsētsaimniecība”) a/s “Latvijas Unibanka” Jelgavas filiāle, kods UNLALV2X, ar norādi “Par konkursa nolikumu Lapskalna ielas, Uzvaras ielas un Uzvaras parka teritorijas drenāžas rekonstrukcija Jelgavā”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 02.08 .2004. plkst. 15:00
9. Piedāvājums jāiesniedz Jelgavā, Pulkveža O.Kalpaka ielā 16a, 9.kabinetā, darbdienās: pirmdienās no plkst. 8:00 līdz 19:00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8:00 līdz 17:00, piektdienās no plkst.8:00 līdz 14:30; pusdienas pārtraukums no plkst.12:00 līdz 13:00 līdz 10.08.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Jelgavā, Pulkveža O.Kalpaka ielā 16a, 13.kabinetā, 10.08.2004. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 5000 bankas vai apdrošinātāja galvojums.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Krāslavas rajona Policijas pārvalde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000018514, adrese: Brīvības iela 15, Krāslava, Latvija, LV-5601. Tālruņi: +371-5603404. Fakss: +371-5623462
Kontaktpersona: Krāslavas RPP Kārtības policijas priekšnieks Juris Pastars. E-pasts: kartp@kraslava.vp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IeM VP Kr. RPP 2004/6
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma kopējā cena par iepirkuma priekšmetu

70

Tehniskā palīdzība (pretendenta iespējas iegādāties norādīto degvielu markas degvielu uzpildes stacijās katrā no šādām pilsētām: Krāslava, Dagda, Rīga)

30

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: degviela

CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 200 tonnas (divi simti tonnas)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Krāslava, Dagda, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Krāslavā, Brīvības ielā 15, 24.kab., no plkst. 9:00 līdz 17:00 līdz: 16.08.2004., iepriekš samaksājot: Ls 10. Maksājuma veids: pārskaitījuma veidā Latvijas Bankā, Valsts kase, LACBLV2X; nor. rēķ. LVTREL2140340060100
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 06.08.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Krāslavā, Brīvības ielā 15, 24.kab., līdz 16.08.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Krāslavā, Brīvības ielā 15, 24.kab., 16.08.2004. plkst. 12:00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ

IDAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Aizsardzības īpašumu valsts aģentūra (AĪVA), 90001480133, Grostonas iela 2, 3.stāvs, kanceleja , LV-1013, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: AĪVA Ekipējuma, personāla nodrošinājuma iepirkumu nodaļas Ekipējuma iepirkumu daļas vecākā referente Iveta Veļičko
Tālr.: 7017741. Fakss: 7017798
Elektroniskā pasta adrese: iveta.velicko@aiva.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *garo sporta tērpu piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: garo sporta tērpu piegāde – 4134 komplekti (komplekts sastāv no 1 jakas un 1 biksēm) divos kalendārajos gados saskaņā ar nolikumu un tā 2.pielikuma noteikumiem
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods: *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 18412000-0
Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): garo sporta tērpu piegāde – 4134 komplekti (komplekts sastāv no 1 jakas un 1 biksēm) divos kalendārajos gados saskaņā ar nolikumu un tā 2.pielikuma noteikumiem
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš 24 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža);
līguma beigas - 31.12.2006.

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendenta profesionālās darbības apraksts tirgū, norādot: a) darbības laiku (pilni kalendārie gadi); b) lielākos klientus (juridiskās personas) un sadarbības partnerus; c) pēdējos 2 gados veikto garo sporta tērpu (garo sporta bikšu, garo sporta jaku) komplektu piegādes saraksts, norādot kontaktpersonas, tālruņu numurus, pasūtījumu apjomu (komplektu skaitu)
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta reģistrācijas apliecības kopija
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: 1. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa (oriģināls), ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas (nolikuma 5.5.2.2.punkts). 2. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņa (oriģināls) par pretendenta paraksta tiesībām. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas (nolikuma 5.5.2.3.punkts). 3. Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra izziņā norādītā pretendenta pārstāvja ar paraksta tiesībām izdota pilnvara (oriģināls) citai personai parakstīt piedāvājumu vai līgumu, ja tas atšķiras no Uzņēmumu reģistra izziņā norādītās (nolikuma 5.5.2.4.punkts). 4. Latvijas Republikas Valsts ieņēmuma dienesta izziņa (oriģināls) par to, ka pretendentam nav nodokļu parādu. Izziņai jābūt izsniegtai ne agrāk kā 1 mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas (nolikuma 5.5.2.5.punkts). 5. 2003.gada pārskata izraksts (bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins) ar Valsts ieņēmumu dienesta atzīmi (kopija) (nolikuma 5.5.2.7.punkts). 6. ārvalstu pretendenti ir tiesīgi iesniegt no 5.5.2.1., 5.5.2.2., 5.5.2.3., 5.5.2.5., 5.5.2.7. punktos noteiktajiem dokumentiem atšķirīgus, ja tos izsniegušas attiecīgās ārvalstu institūcijas, iestādes vai personas, kas saskaņā ar pretendenta reģistrācijas valsts likumdošanu ir tiesīgas to darīt (nolikuma 5.5.2.8.punkts)
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija

III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *AĪVA2004/092
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 30.08.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 30.08.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 12:00 un no plkst. 13:00 līdz plkst.17:00; 30.08.2004. līdz 10:00
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu (LV)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): līdz 30.12.2004.
4 mēneši pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 30.08.2004. plkst.10:00 AĪVA Grostonas ielā 2, 3.stāvā, Rīgā LV-1013

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): informatīvais paziņojums publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājas lapā 05.02.2004.
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 16.07.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Liepājas rajona Vērgales pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas Nr.: 90000058748, adrese: Liepājas rajons, Vērgales pagasts, Latvija, LV-3463. Tālruņi: +371-3495391, 3495395. Fakss: +371-3495391
Kontaktpersona: padomes priekšsēdētājs Jānis Vitrups, tālr. 9183648
2. Identifikācijas nr.: Vērgales pagasta padome 2004/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Zemākā cena 50%

1000

Tehniskais novērtējums 50%

1000

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: autobuss skolēnu ikdienas pārvadāšanai

CPV kods: 34121000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens autobuss
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Vērgale
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.10.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Vērgales pagasta padomē laikā no plkst. 9:00 līdz 17:00 līdz: 20.08.2004., iepriekš samaksājot: Ls 10,00. Maksājuma veids: pārskaitījums LUB Liepājas filiāle, UNLALV2X, konts 12-01110223
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 12.08.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Vērgales pagasta padomē līdz 20.08.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Vērgales pagasta padomē 20.08.2004. plkst. 10:00
11. Citas ziņas: konkursa nolikumu pēc pārskaitījuma saņemšanas nosūta arī pa pastu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ikšķiles novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000013714, adrese: Strēlnieku iela 10, Ikšķile, Ogres rajons, Latvija, LV-5052. Tālruņi: +371-5030202, 5055455. Fakss: +371-5055457
Kontaktpersona: Iepirkuma komisijas priekšsēdētājs Jānis Rudzītis, mob. tālr. 9245586. E-pasts: ik_dom@latnet.lv
2. Identifikācijas nr.: IND 2004/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pirmskolas izglītības iestādes “Urdaviņa” rekonstrukcija Melioratoru ielā 10, Ikšķilē, Ogres rajonā
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar nolikuma sastāvā ietilpstošo specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: pirmskolas izglītības iestāde “Urdaviņa” Melioratoru ielā 10, Ikšķilē, Ogres rajonā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.07.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ikšķiles novada domē Strēlnieku ielā 10, Ikšķilē, laikā no plkst. 8:30 līdz 16:00 līdz 19.08.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100 (simts latu). Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu uz Latvijas Unibankas Ogres filiāli, n/k nr.LV16UNLA 0033300130005, kods UNLALV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.08.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ikšķiles novada domē Strēlnieku ielā 10, Ikšķilā, Ogres rajonā, līdz 19.08.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ikšķiles novada domē Strēlnieku ielā 10, Ikšķilē, Ogres rajonā, 19.08.2004. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 10 000 (desmit tūkstoši latu, 00 sant.).

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas mr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1978. Tālruņi: +371-7028689. Fakss: +371-7028622
Kontaktpersona: VID Informātikas pārvaldes Attīstības un projektu vadības daļas galvenā speciāliste I.Pauniņa, tālrunis 7028619. E-pasts: inga.paunina@vid.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2004/254
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: IBM RISC servera uzturēšanas servisa pagarināšana
CPV kods: 50312610-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā esošā RS6000 S70 IBM RISC servera uzturēšanas servisa pagarināšana uz 3 gadiem saskaņā ar nolikuma un tā pielikuma prasībām
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: VID centrālais aparāts Smilšu ielā 1/4, Rīgā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2008.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Smilšu ielā 1/4, 302.kab., Rīgā, laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 līdz 19.08.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.08.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienesta kancelejā, Smilšu ielā 1, 113.kab., Rīgā, līdz 19.08.2004. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VID Informātikas pārvaldē, Smilšu ielā 1/4, 306.kab., Rīgā 19.08.2004. plkst. 11:00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ

I DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, 90001411894, Liepājas iela 48, LV-3300, Kuldīga, Latvija
Kontaktpersona: Nodrošinājuma daļas galvenais speciālists Ilmars Matisons, tālr. 3323108, mob. tālr. 9214842
Tālr.: +371 3323108, +371 3323474. Fakss: +371 3320431
Elektroniskā pasta adrese: ilmars.matisons@kreg.vid.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vid.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs:*valsts iestāde

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts

II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi): pakalpojumu kategorijas nr.14
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālās iestādes struktūrvienību telpu apsaimniekošana
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālās iestādes struktūrvienību telpu Kuldīgā, Saldū, Talsos, Ventspilī, Liepājā apsaimniekošanas darbi, biroja telpu uzkopšana
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Kuldīgas, Saldus, Talsu, Ventspils, Liepājas pilsētas, Latvijas Republika
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods: *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets 74740000-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālās iestādes struktūrvienību telpu Kuldīgā, Saldū, Talsos, Ventspilī, Liepājā un teritorijas apsaimniekošanas darbi saskaņā ar konkursa nolikumu
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 36 mēneši

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)

III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā nav mazāks par LVL 300 000; pastāvīgi nodarbināti ne mazāk kā 50 darbinieki; ne mazāk kā 3 gadu pieredze līdzīgu darbu veikšanā u.c. prasības saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: reģistrācijas apliecības; PVN maksātāja reģistrācijas apliecības kopijas; nodokļu administrācijas izziņa par nodokļu parādu neesamību, apliecinājums par profesionālās darbības pārkāpumu neesamību, citi dokumenti saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: gada pārskatu ar revidenta atzinumu par 2001., 2002., 2003.gadu kopijas; apsaimniekojamo objektu saraksts; vismaz 3 atsauksmes par pakalpojumu kvalitāti un apjomu u.c. dokumenti saskaņā ar konkursa nolikumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: sertificēto darbinieku saraksts un kvalifikāciju apliecinošie dokumenti; tehnikas un ražošanas iekārtu saraksts, ko izmantos apsaimniekošanas darbos; apsaimniekošanas darbu veikšanas koncepcija u.c. dokumenti saskaņā ar konkursa nolikumu
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu

III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? JĀ

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1. Piedāvātā cena – 45.
2. Apsaimniekošanas darbu apraksts – 25.
3. Pieredze – 20.
4. Kvalifikācijas dokumenti – 10.
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšana? JĀ
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā

IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *FM VID KRI 2004/148
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 20.09.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 20.09.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 17:30 (09.09.2004. no plkst. 8:30 līdz 10:00)
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): līdz 20.11.2004
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 20.09.2004. plkst.10:00 VID Kurzemes reģionālā iestāde, Liepājas iela 48, 1.kab., Kuldīga, LV-3300, Latvija

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: 2007.gada jūnijs
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.07.2004.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ

I DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: valsts akciju sabiedrība “Latvijas valsts meži”, 40003466281, Kristapa iela 30, LV-1046, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Egīls Eglītis
Tālr.: +371 7602075. Fakss: + 371 7805430
Elektroniskā pasta adrese: lvm@lvm.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.lvm.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts

II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *portatīvo datoru piegāde VAS “Latvijas valsts meži”
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: 100 portatīvo datoru piegāde
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: valsts akciju sabiedrība “Latvijas valsts meži”, Kristapa iela 30, Rīga
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods: *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)

Pamata iepirkuma priekšmets 30213300-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 100 portatīvo datoru piegāde – viens līgums
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 20 dienas (pēc līguma noslēgšanas brīža)

III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: izziņa, ka pretendenta darbībā nav konstatēti profesionālas darbības pārkāpumi
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: LR Uzņēmumu reģistra, Komercreģistra vai citas valsts analogas iestādes izsniegta reģistrācijas apliecības kopija
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa, ko ne agrāk kā mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izsniedzis LR Uzņēmumu reģistrs vai citas valsts analoga iestāde, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai citas valsts analoga iestāde, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta oficiālo autorizāciju apstiprinoši dokumenti (licences, sertifikāti līgumi u.c.), no ražotājfirmas vai vairumtirgotāja par tiesībām veikt pretendenta piedāvātās datortehnikas piegādi un garantijas apkopi. Dokumenti, kas apliecina, ka pretendenta piedāvātajai datortehnikai ir vismaz 2 ražotāja autorizēti servisa centri Latvijā
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija

IV.3.1) Identifikācijas nr.: *CA/2004/62/ak
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 13.09.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 13.09.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 12:00
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): 6 mēneši pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 13.09.2004. plkst.12:00 valsts akciju sabiedrībā “Latvijas valsts meži” Kristapa ielā 30, Rīgā

VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties pretendentu pilnvarotas personas
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.07.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Zemgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: “Sili”, Mežciems, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3019. Tālruņi: +371-3007166, 9181790. Fakss: +371-3007168
2. Identifikācijas nr.: Z/2004/89/ak
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.07.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža autoceļa “Sloku ceļš” rekonstrukcija
CPV kods: 45233142-6
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.07.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 3
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Aiviekstes
būvnieks”

55403007751

Raiņa 4, Sauleskalns, Bērzaunes pag.,
Madonas raj., LV-4853

81299,00
(bez PVN)

Kopā:

81299,00
(bez PVN)

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājumi nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.07.2004.


Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Sunākstes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000020858, adrese: “Palmas “, Sunākstes pagasts, Aizkraukles rajons, Latvija, LV-5130. Tālruņi: +371-5146437, 5146532. Fakss: +371-5146437
2. Identifikācijas nr.: SPP 2004/01
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 18.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.07.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: Sunākstes pagasta sporta centra renovācija
CPV kods: 45262700-8
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “RRKP Būve”

45403010533

Kalna iela 17, Aikraukles pag., Aizkraukles raj., LV-5102

79668,15 Ls
(ieskaitot PVN)

Kopā:

79668,15 Ls
(ieskaitot PVN)

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājumi nav ar viszemāko cenu

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.07.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Aizkraukles rajona padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000074102, adrese: Lāčplēša iela 1, Aizkraukle, Latvija, LV-5101. Tālruņi: +371-5133900 Fakss: +371-5122238
2. Identifikācijas nr.: Aizkraukles rajona padome 2004/15
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 15.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.07.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: būvdarbi, Aizkraukles rajona slimnīcas terapijas un bērnu nodaļu korpusa rekonstrukcija
CPV kods: 45000000-7
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.11.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 7
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Grata Plus”

40003538236

Margrietas iela 7, Rīga, LV-1046

409992,42

Kopā:

409992,42

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājumi nav saimnieciski visizdevīgākie

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.07.2004.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!