Atbalsts konkursiem
Lai stimulētu un sekmētu augstas kvalitātes produktu ražošanu un popularitāti, sabiedriskā organizācija “Mārketinga padome” atbalsta vairākus Latvijas profesionālo pārtikas asociāciju rīkotos konkursus, kuri šogad kļūs starptautiski.
Pirms ikgadējās starptautiskās
pārtikas industrijas izstādes “Riga Food” pārtikas kvalitātes
konkursu komisijas saskaņā ar konkursu nolikumiem izvērtēs un
noteiks labākos kefīrus, kausētos sierus, tostermaizi un
ievārījumus.
Latvijas Piensaimnieku centrālā savienība (LPCS) rīko kausēto
sieru un kefīru ar tauku saturu ne mazāku kā 2 procenti un ne
lielāku kā 2,5 procenti konkursus. Šo konkursu galvenie mērķi ir
raudzēto un kausēto piena produktu lietošanas popularizācija, šo
produktu ražotāju pieredzes apkopošana, kā arī pašmāju un citu
valstu produkcijas salīdzināšana.
Savukārt Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) rīko
tostermaizes un ievārījumu skates – konkursus, jo minētie
produkti ir ļoti populāri un būtu interesanti noskaidrot
augstvērtīgākos.
Iespēja piedalīties konkursos tika izsludināta publiski, un
pieteikšanās vēl turpinās. Savus ražojumus dalībai konkursos var
pieteikt līdz 16. augustam – informē LPCS un LPUF
pārstāvji.
Plānots, ka katra konkursa atbalstam tiks atvēlēts līdz 1000
latu, kopsummā līdz 4000 latu.
Pārtikas konkursu atbalsts, daļēji sedzot to organizēšanas
izdevumus, tiek realizēts, SO “Mārketinga padome” sadarbojoties
ar Latvijas Valsts agrārās Ekonomikas institūtu un izmantojot
Zemkopības ministrijas piešķirto finansējumu.
Jāpiebilst, ka augstvērtīgas un kvalitatīvas pārtikas ražošana ir
viena no Eiropas Savienības noteiktajām prioritātēm.
Ieva Jaunozola,
“Mārketinga padomes” mārketinga speciāliste