Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Nr.192
Rīgā 2004.gada 28.jūlijā (prot.Nr. 33 (188), 9.p.)
Par numura saglabāšanas pakalpojuma ieviešanas termiņa noteikšanu publiskā telefona tīkla operatoriem
Ministru kabineta 2004.gada
15.aprīļa noteikumu Nr.304 “Elektronisko sakaru likums” (turpmāk
– Likums) 56.panta trešā daļa paredz, ka Sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas komisija (turpmāk – Komisija) nosaka numura
saglabāšanas pakalpojuma ieviešanas noteikumus un pieņem lēmumu
par pakalpojuma ieviešanas termiņiem. Saskaņā ar Likuma Pārejas
noteikumu 4.punktu ir spēkā ar Komisijas 2003.gada 3.decembra
lēmumu Nr.328 apstiprinātie Tehniskie noteikumi publisko fiksēto
telekomunikāciju tīklu savstarpējai savienošanai, nodrošinot
numuru pārvietošanu starp publiskajiem fiksētajiem
telekomunikāciju tīkliem. Komisija ar 2004.gada 28.janvāra lēmumu
Nr.29 ir noteikusi saistību saglabāt abonenta lietošanā nodoto
publiskā fiksētā telekomunikāciju tīkla pieslēguma punkta
abonenta numuru visiem publisko fiksēto elektronisko sakaru tīklu
operatoriem, kuriem līdz 2004.gada 28.janvārim bija piešķirti
numerācijas resursi, un noteikusi šīs saistības ieviešanas
termiņu ne vēlāk par 2005.gada 1.decembri. Lai līdzīgos apstākļos
pastāvētu vienlīdzīga attieksme pret elektronisko sakaru
komersantiem, kas nodrošina elektronisko sakaru tīklus un
elektronisko sakaru pakalpojumus, tad visiem publiskā telefona
tīkla operatoriem ir jānosaka numura saglabāšanas pakalpojuma
ieviešanas termiņš ne vēlāks par 2005.gada 1.decembri.
Komisija ir saņēmusi sabiedrības ar ierobežotu atbildību (turpmāk
– SIA) “GLOBĀLS TELEKOMS” 2004.gada 27.jūnija vēstuli Nr.3/12,
SIA “OPTINET” 2004.gada 30.jūnija vēstuli Nr.14 un SIA “TALK
POINT” 2004.gada 9.jūlija vēstuli Nr.21/07, kurā publiskā
telefona tīkla operatori izsaka gatavību uzsākt numura
saglabāšanas pakalpojuma nodrošināšanu ne vēlāk par 2005.gada
1.decembri.
Pamatojoties uz Ministru kabineta 2004.gada 15.aprīļa noteikumu
Nr.304 “Elektronisko sakaru likums” 8.panta otro daļu un 56.panta
trešo daļu, likuma “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem”
5.pantu un 9.panta otro daļu un Administratīvā procesa likuma
6.pantu, padome nolemj:
noteikt numura saglabāšanas pakalpojuma ieviešanas termiņu ne
vēlāk par 2005.gada 1.decembri šādiem publiskā telefona tīkla
operatoriem:
1. SIA “GLOBĀLS TELEKOMS”, reģ.Nr.40003514242, Kastrānes iela
2a–9, Rīga, LV–1084,
2. SIA “OPTINET”, reģ.Nr. 40003591190, Raunas 44, Rīga,
LV–1039,
3. SIA “TALK POINT”, reģ.Nr. 40003543190, Vecpilsētas iela 11,
Rīga, LV–1050,
4. SIA “TILTS VISIEM”, reģ.Nr. 40003627572, Pērnavas iela
48–19, Rīga, LV–1009.
Lēmums stājas spēkā nākamajā dienā pēc tā publicēšanas laikrakstā
“Latvijas Vēstnesis”.
Šo lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā viena
mēneša laikā no lēmuma saņemšanas dienas.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
komisijas priekšsēdētāja I.Šteinbuka