• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ceļ godā Latvijas preces un uzņēmumus. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.08.2004., Nr. 123 https://www.vestnesis.lv/ta/id/91981

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Dāvina līdzekļus latviešu valodas kursiem Latgalē

Vēl šajā numurā

05.08.2004., Nr. 123

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Ceļ godā Latvijas preces un uzņēmumus

DESAS.PNG (120419 bytes)
Konkursa rezultāti liecina, ka patērētāji labprāt izvēlas Latvijas pārtikas produktus
Foto: Elmārs Rudzītis, A.F.I.

Vakar Latvijas Tirgotāju asociācija (LTA) sadarbībā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizgādniecības savienību (PTAS) un Latvijas Kvalitātes padomi (KP) rīkoja pirmo pasākumu Latvijas pārtikas rūpniecības uzņēmumu un to produkcijas, kā arī labāko tirgotāju popularizēšanai. Pasākumi ar devīzi “Mēs izvēlamies Latvijas kvalitāti” turpmāk notiks reizi divos mēnešos, un katru reizi norisei tiks izvēlēta cita vieta.
Vakar labāko uzņēmumu produkcija plašsaziņas līdzekļu un sabiedrības uzmanībai tika piedāvāta Zemkopības ministrijas (ZM) ēdnīcā, kurā saimnieko SIA “Augstceltne”. Protams, vietas izvēle nebija nejauša – šis sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums ir konkursa “Latvijas labākais tirgotājs 2003” uzvarētājs. Pasākumā tika demonstrēti pārtikas produkti, kas godalgoti nominācijā “Gada prece 2003” un saņēmuši zīmi “Latvijas kvalitāte”. Gardumu vidū bija marinēti gurķi, kviešu pārslas, piens, baltmaize, kā arī gaļas izstrādājumi un dzērieni.
LTA prezidents Henriks Danusēvičs paskaidroja, ka par “Gada preci” kļūst pārtikas produkts, kuru izvēlas patērētāji. Un, kā norādīja KP priekšsēdētāja Modra Murovska, Latvijas patērētāji ir sapratuši, ka ne jau efektīgs iesaiņojums liecina par kvalitāti. Arī ZM valsts sekretāre Laimdota Straujuma atzīmēja, ka Latvijas iedzīvotāji savā pārtikas preču izvēlē atgriežas pie tradicionālajām vērtībām. Savukārt Valsts veterinārā dienesta direktors Vinets Veldre pauda gandarījumu, ka LTA savos pasākumos spēj apvienot lielāko daļu mūsu valsts tirgotāju, un norādīja, ka pēc jebkādas sacensības iegūst patērētājs.
Pasākumā ar izstrādājumiem piedalījās gan a/s “Aldaris”, a/s “Hanzas maiznīca”, SIA “Forevers”, SIA “Fazer” maiznīca “Druva”, kā arī virkne citu uzņēmumu. Jāpiebilst, ka sāktas sarunas ar Lietuvas un Igaunijas tirgotājiem. Tas ļauj cerēt, ka nākotnē konkursi varētu kļūt starptautiski.

Juris Bārtulis, “LV”

juris.bartulis@vestnesis.lv

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!