• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Ministru kabineta 2004. gada 3. augusta noteikumi Nr. 676 "Iekšlietu ministrijas Sakaru centra nolikums". Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 6.08.2004., Nr. 124 https://www.vestnesis.lv/ta/id/92024

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta noteikumi Nr.677

Valsts kases nolikums

Vēl šajā numurā

06.08.2004., Nr. 124

PAR DOKUMENTU

Izdevējs: Ministru kabinets

Veids: noteikumi

Numurs: 676

Pieņemts: 03.08.2004.

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.
Ministru kabineta noteikumi Nr.676

Rīgā 2004.gada 3.augustā (prot. Nr.46 37.§)
Iekšlietu ministrijas Sakaru centra nolikums
Izdoti saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 16.panta pirmo daļu
I. Vispārīgie jautājumi
1. Iekšlietu ministrijas Sakaru centrs (turpmāk – centrs) ir Iekšlietu ministrijas (turpmāk – ministrija) pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde.
2. Centra darbības mērķis ir nodrošināt ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām (turpmāk – sakaru sistēmas), lai veicinātu noziedzības apkarošanu un valsts iekšējās drošības un sabiedriskās kārtības uzturēšanu.
II. Centra funkcijas, uzdevumi un kompetence
3. Centram ir šādas funkcijas:

3.1. izveidot, pārvaldīt un uzturēt ministrijas sakaru sistēmas;

3.2. nodrošināt ministrijas sakaru sistēmu nepārtrauktu darbību un funkcionalitāti.
4. Lai īstenotu šo noteikumu 3.punktā noteiktās funkcijas, centrs veic šādus uzdevumus:

4.1. izstrādā plānus un shēmas ministrijas sakaru sistēmu izveidošanai, analizē un novērtē esošo sakaru sistēmu stāvokli;

4.2. izstrādā elektronisko sakaru un radiosakaru sistēmu darbības plānus ārkārtas pasākumos un krīzes situācijās;

4.3. nodrošina ministrijas sakaru sistēmu operatīvu reorganizāciju ārkārtas situācijās un svarīgu valsts pasākumu laikā un izveido atsevišķus lokālos tīklus pasākumu nodrošināšanai;

4.4. sagatavo tehniskos uzdevumus ministrijas sakaru sistēmu projektēšanai, rekonstrukcijai un inženierkomunikāciju būvniecībai;

4.5. centralizēti organizē sakaru sistēmu un sakaru līdzekļu iepirkumus ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu vajadzībām;

4.6. piedalās tādu finanšu resursu plānošanā, kuru izlietojums ir saistīts ar minis-trijas sakaru sistēmu iegādi, ierīkošanu un darbības nodrošināšanu;

4.7. koordinē ministrijas padotībā esošo iestāžu darbu ministrijas sakaru sistēmu ekspluatācijas nodrošināšanas jomā, uzrauga sakaru tehnikas gatavību darbam, organizē sakaru līdzekļu remontu;

4.8. plāno un organizē ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu darbinieku apmācību elektronisko sakaru un radiosakaru tehnikas lietošanā;

4.9. piedalās nolietotās elektronisko sakaru un radiosakaru tehnikas norakstīšanā ministrijas padotībā esošajās iestādēs;

4.10. izstrādā tehniskos noteikumus ministrijas sakaru sistēmu izmantošanai un uzrauga to ievērošanu;

4.11. piedalās normatīvo aktu projektu izstrādē un atzinumu sniegšanā par citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem;

4.12. koordinē un vada ministrijas sakaru sistēmu piekļuvi publiskajiem un privātajiem tīkliem valstī;

4.13. nodrošina ministrijā un tās padotībā esošajās iestādēs esošo mobilo un pārnēsājamo radiostaciju uzskaiti, plāno un nodrošina ministrijai piešķirto radiofrekvenču izmantošanu;

4.14. pilda citus normatīvajos aktos noteiktos uzdevumus.
5. Centrs atbilstoši kompetencei:

5.1. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sadarbojas ar valsts un pašvaldību iestādēm un citām institūcijām;

5.2. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sadarbojas ar citu valstu iestādēm un starptautiskajām organizācijām informācijas un pieredzes apmaiņas jomā;

5.3. informē sabiedrību par centra darbības rezultatīvajiem rādītājiem, sniedzot statistisko informāciju.
6. Centram ir tiesības:

6.1. pieprasīt un saņemt no valsts un pašvaldību iestādēm informāciju, kas nepieciešama centra funkciju izpildes nodrošināšanai;

6.2. slēgt līgumus centra darbības nodrošināšanai;

6.3. īstenot citas normatīvajos aktos noteiktās tiesības.
III. Centra pārvalde
7. Centra darbu vada priekšnieks. Centra priekšnieks veic Valsts pārvaldes iekārtas likumā noteiktās tiešās pārvaldes iestādes vadītāja funkcijas. Centra priekšnieku ieceļ amatā un atbrīvo no amata iekšlietu ministrs.
8. Centra priekšniekam ir vietnieks. Vietnieka kompetenci nosaka centra priekšnieks.
9. Centra priekšniekam var būt padomnieki un palīgi.
IV. Centra darbības tiesiskuma nodrošināšanas kārtības mehānisms un darbības pārskats
10. Centra darbības tiesiskumu nodrošina centra priekšnieks. Centra priekšnieks ir atbildīgs par pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmas izveidošanu un darbību.
11. Centra priekšniekam ir tiesības atcelt centra amatpersonu lēmumus, rīkojumus vai norādījumus.
12. Centra priekšnieks pieņem lēmumu par privātpersonas apstrīdēto centra amatpersonas izdoto administratīvo aktu vai amatpersonas un darbinieka faktisko rīcību.
13. Centra priekšnieka lēmumu par apstrīdēto administratīvo aktu un faktisko rīcību privātpersona var apstrīdēt ministrijā. Ministrijas lēmumu var pārsūdzēt tiesā.
14. Centrs ne retāk kā reizi gadā vai pēc pieprasījuma iesniedz ministrijai pārskatu par savu darbību un tās rezultātiem.
Ministru prezidents I.Emsis

Iekšlietu ministrs Ē.Jēkabsons

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!