Kurš būs “zaļās karotītes” lielākais draugs?
Mārketinga padome izziņo aptauju
“karotītes” produktu ražotājiem, lai noteiktu Draudzīgāko
“karotītes” produktu tirgotāju.
Preču zīme “Kvalitatīvs produkts” jebkurā tirdzniecības vietā
palīdz izvēlēties kvalitatīvus Latvijas ražojumus, taču dažādi
tirgotāji realizē atšķirīgus ar “zaļo karotīti” marķēto
izstrādājumu daudzumus, atšķiras arī citi rādītāji, kas raksturo
tirgotāju attieksmi pret preču zīmi. Lai noskaidrotu tirgotājus,
kuri visvairāk ir palīdzējuši izvēlēties kvalitatīvos Latvijas
produktus, visi “karotītes” produktu ražotāji tiek aicināti
nominēt savu ražojumu tirgotāju topu.
73,2 procenti Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka viņu vēlmēm un
prasībām atbilst tieši Latvijā ražoti pārtikas produkti – to
liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS
aptaujas rezultāti (10.02.2004.). Kā nozīmīgs sasniegums jāvērtē
arī fakts, ka 2003.gada decembrī preču zīmi “Kvalitatīvs Latvijas
produkts” bija ievērojuši 78 procenti Latvijas iedzīvotāju. Šis
ir apliecinājums veiksmīgai ilgtermiņa sadarbībai starp
ražotājiem un tirgotājiem. Tai ir arī dziļāka – ekonomiska –
nozīme. Ar “karotītes” zīmi marķēto preču izgatavošanai izmantoti
Latvijas zemnieku izaudzētie produkti, kas tiek pārstrādāti
vietējās pārtikas ražotnēs, savukārt šo preču iegādei tiek tērēts
Latvijas patērētāju nopelnītais. Tādējādi Latvijas tirgotāji
veicina efektīvu Latvijas ekonomikas “apasiņošanu”.
Ieva Jaunozola,
Mārketinga padomes mārketinga menedžere