• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Kā sakārtot Latvijas tūrisma piedāvājumu. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 24.08.2004., Nr. 133 https://www.vestnesis.lv/ta/id/92677

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latvijas ūdri ciltstēvu godā

Vēl šajā numurā

24.08.2004., Nr. 133

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Kā sakārtot Latvijas tūrisma piedāvājumu

Latvijai pašreiz nav noteikti tie tūrisma produkti, kuri simbolizētu valsti, uzskata Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Uldis Vītoliņš, kurš aģentūru vada no jūlija beigām. Viņš uzsver, ka jau “tuvākajā nākotnē tūrisma industrijai ir jāmēģina atrast un identificēt tos produktus, ar kuru palīdzību pievērst ārvalstu tūristu uzmanību Latvijai”.

Pēc jaunā aģentūras direktora domām, pašreiz ir ļoti labvēlīga situācija tūrisma attīstībai un sakārtošanai, jo tūrisma iespējas ir ievērtētas gan valsts pārvaldes rīcībā, gan arī daudzie uzņēmēji un pašvaldības ieinteresētas nozares uzplaukumā. “Iepriek-šējos gados Latvija kā tūrisma galamērķis tikusi prezentēta nedaudz sadrumstaloti, uzmanību pievēršot atsevišķiem reģioniem, bet neveidojot vienotus tūrisma produktus un nepopularizējot tos.”
U.Vītoliņš min pieredzēto, kad vēl strādājis par Latvijas vēstnieku Polijā. Tolaik bieži saņemti dažādi reklāmas materiāli par tūrisma iespējām Latvijā. “Tomēr salīdzinoši ar citu valstu izdotajiem mūsējie bija mazāk konkurētspējīgi, jo tajos bija akcentētas plašāk nezināmas ģeogrāfiskas vietas, tai skaitā Vidzeme, Latgale, Kurzeme,” norāda Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors.
Viņš uzskata, ka atsevišķu tūrisma produktu veidošana ļautu ienākošo tūrismu organizēt sistematizēti un kvalitatīvi, kā arī pilnvērtīgāk apmierināt potenciālo tūristu vajadzības un vēlmes, segmentējot produktu pēc interešu sfērām. Piemēram, aktīvā tūrisma cienītājiem jāpiedāvā velotūrisma vai ūdenstūrisma maršruti, dabas mīļotājiem – īpašas putnu vērošanas tūres un ekotūristiem izstrādājot īpašus piedāvājumus, uzskata U.Vītoliņš. Pēc viņa domām, būtiski ir arī segmentēt kultūrvēsturiskā mantojuma izmantošanu tūrismā, piedāvājot, piemēram, Latgales sakrālā mantojuma iepazīšanas tūres vai īpašus maršrutus pa muižām un pilīm.
“Līdz šim daudzkārt Latvijas reklāmas materiālos bija minēti tikai neskartas dabas objekti, kaut gan pašreiz pazīstamākie tūrisma zīmoli ir Rīga un Jūrmala, kurus par savu ceļojuma galamērķi Latvijā izvēlas 85% no ārvalstu viesiem,” informē U.Vītoliņš, piedāvājot šos tūrisma produktus izcelt un aktīvāk popularizēt.
Produktu popularizēšanā Tūrisma attīstības valsts aģentūra darbojas ar vairākiem instrumentiem – organizējot Latvijas dalību starptautiskajos tūrisma gadatirgos, organizējot kontaktbiržas un ārvalstu žurnālistu vizītes un izstrādājot tūrisma informatīvos materiālus.
Minētās ieceres, Tūrisma valsts attīstības aģentūras skatījumā, varētu sakārtot valsts tūrisma piedāvājumu un veicināt Latvijas kā pievilcīga tūrisma galamērķa atpazīstamību.

“LV” informācija

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!