Iepirkumi sabiedrsko paklpojumu uzņēmumiem
LĪGUMA
PAZIŅOJUMS
Preces
Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? : NĒ
I. DAĻA PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese
SIA “Rīgas ūdens”, 40103023035, Basteja bulvāris 1, LV-1495,
Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Marina Zajaca, +371 7088385
Tālr.: +371 7088555
Faksa Nr.: +371 7222660
Elektroniskā pasta adrese: office@rw.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.rw.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
preču piegāde) Pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir
pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta jumta līgums ? * NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums *
Alumīnija sulfāta piegāde ūdens attīrīšanas stacijas “Daugava”
vajadzībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Alumīnija sulfāta (koagulants) saskaņā ar Eiropas standartu EN
878:1997 piegāde dzeramā ūdens sagatavošanai ūdens attīrīšanas
stacijai “Daugava” periodam no 01.01.2005. līdz 31.12.2007. no
2500 tonnas/gadā līdz 4500 tonnas/gadā ar ikmēneša piegādi
saskaņā ar pircēja pieteikumu
II.1.7) Paredzama līguma izpildes
vieta Rīga, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24133123-3
Papildus priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu
apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus
(ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu) NĒ
II.1.11) Vai līguma priekšmetam ir piemērojamas Eiropas noteiktās specifikācijas? JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas,
ja iepirkums ir sadalīts daļās)
2500 tonnas/gadā līdz 4500 tonnas/gadā ar ikmēneša piegādi
saskaņā ar pircēja pieteikumu periodā no 01.01.2005. līdz
31.12.2007.
II.2.2) Piedāvājuma papildus opcijas (ja paredzēts) , to apraksts
un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš
Periods mēnešos 36 (pēc līguma noslēgšanas brīža)
vai
līguma spēkā stāšanās laiks 01.01.2005. un 31.12.2007.
III DAĻA: JURIDISKA, EKONOMISKA,
FINANŠU UN TEHNISKA INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek
paredzētas) Konkursa nodrošinājums – 5 000 LVL vai citā brīvi
konvertējamā valūtā. Līguma izpildes garantija – 10% apmērā no
Līguma cenas minimālam preces piegādes daudzumam 1 gadam.
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai
noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams) Finansēšana no
SIA “Rīgas ūdens” līdzekļiem. Samaksas noteikumi: Pircējs veiks
maksājumus pēc preces faktiskās saņemšanas un rēķina
piestādīšanas 30 dienu laikā. Avanss nav paredzēts
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u
slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanas nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama,
lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās
prasības, kas izvirzītas pretendentiem. a) Pretendentam ir
juridiskā rīcībspēja un tiesībspēja slēgt līgumu; b) Pretendents
nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas
stadijā, viņa saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta,
nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu,
maksātnespēju vai bankrotu; c) Pretendentam nav nodokļu vai
sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā
valstī, kurā tas reģistrēts; d) Pretendents ir finansiāli,
profesionāli un tehniski spējīgs izpildīt pasūtījumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā
dokumentācija Reģistrācijas apliecības kopija vai izziņas, kas
apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likuma noteiktajā
kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas
likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai
pārtraukta (izziņa ne vecāka par 30 dienām adresēta
Pasūtītājam
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli –
nepieciešamā dokumentācija a) Valsts ieņēmumu dienesta vai citas
nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai līdzvērtīgās nodokļu
administrācijas iestādes citā valstī, kur pretendents reģistrēts,
izziņa, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; b) Izziņu par pretendenta
kopējo finanšu apgrozījumu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām –
nepieciešamā dokumentācija a) Preces ražotāja ISO kvalitātes
sistēmas sertifikāts; b) Apliecinājums, ka pretendentam un preces
ražotājam ir finansiālā un tehniskā spēja, kā arī ražotspēja
izpildīt pasūtījumu atrunātā laikā (ražošanas jaudai konkrētam
produktam jābūt 3 reizes lielākai par maksimālo piegādi); c) ES
atzītas sertifikācijas iestādes izsniegtu sertifikātu, ka
koagulants atbilst EN 878:1997; d) Apliecinājums, ka pretendentam
ir pietiekoša pieredze preces piegādē (firma strādā starptautiskā
līmenī un ir piegādājusi konkrēto preci) – dati par 2002. un
2003.gadiem
III.2.1.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu
sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas
pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un
profesionālā kvalifikācija, kas būs tieši līguma izpildītāji?
NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids atklāts konkurss
IV.1.1) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis
nepieciešams)
IV.1.1.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo
iepirkumu (ja tāds bijis) Nav
IV.1.1.2) Citas informatīvas publikācijas Nav
IV.1.2) Pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma
procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji piedāvājums ar viszemāko
cenu
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko
piedāvājumu
B2) Kritēriji noradīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas Nr. * RŪ-2004/1
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt
līdz 31.08.2004.
Maksa (ja tāda noteikta)
Maksājuma veids un rekvizīti
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no
tā, kāda procedūra izvēlēta) 15.10.2004.
laikā līdz plkst. 14:00 pēc vietējā laika
IV.3.4) Uzaicinājumu izvēlētajiem kandidātiem nosūtīšanas laiks
(slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
Paredzētais datums (nav uzrādīts)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta
pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā latviešu (LV)
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa
gadījumā)
90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas
sēdē
Piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās
personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta
Laiks: 15.10.2004. plkst.14 :00
Vieta: Rīga, Basteja bulvāris 1, 3. korp, kab. Nr.110
VI DAĻA: CITA INFORMĀCJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma
izsludināšanas laiku 2007.g. marts-aprīlis
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts
no ES Fondiem? * NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums 18.08.2004.