• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 9.09.2004., Nr. 143 https://www.vestnesis.lv/ta/id/93345

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

09.09.2004., Nr. 143

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Saimniecības un apgādes pārvalde, 90000077857, Stabu 89, LV-1009, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: IeM Saimniecības un apgādes pārvaldes Bruņojuma nodaļas vecākais inspektors Edvīns Leļs, tālr.: 7208737, e-pasts: Edvins.Lels@sap.iem.gov.lv
Tālr.: +371-7208323, 7208737. Fakss: +371-7208323
Elektroniskā pasta adrese: Edvins.Lels@sap.iem.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
18131100-7Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *par bruņu vestu iegādi Valsts policijas un Valsts robežsardzes vajadzībām 2004.gadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: 1. Bruņu vestes slēptai nēsāšanai (II aizsardzības līmenis) – 50 līdz 100 gab. 2. Bruņu vestes slēptai nēsāšanai (IIIA aizsardzības līmenis) – 780 līdz 1000 gab. 3. Bruņu vestes atklātai nēsāšanai (IIIA aizsardzības līmenis) – 160 līdz 250 gab.
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): 276250,00 LVL
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: Ballistic Protection Burgmann Oy, 1844571, P.O.Box 139 (Ensimmainen savu), FIN-01510, VANTAA, Somija (Finland)
Kontaktpersona: Aleksejs Gorjačevs, tālr. 7360831
Tālr.: +358 9 8255 01. Fakss: +358 9 8255 0200
Elektroniskā pasta adrese: Info@ballististicprotection.fi
Mājas lapas adrese (URL): www.ballisticprotection.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):276250,00
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *IeM SAP 2004/16
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 27.08.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 110-091682
Publicēts08.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:01.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Siguldas novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000048152, adrese: Pils iela 16, Sigulda, Rīgas rajons, Latvija, LV-2150. Tālruņi: +371-7970844, 7970845.Fakss: +371-7971371
Kontaktpersona: galv. speciāliste iepirkumu jaut. Inguna Abzalone, tālr. 7970865.E-pasts: iepirkumi@lis.lv
2. Identifikācijas nr.: SND 2004/08 AK
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Piedāvājuma cena

45

Speciālistu kvalifikācija

10

Pretendenta darba pieredze

20

Atsauksmes no pasūtītājiem par iepriekš veiktajiem darbiem

10

Tehniskais nodrošinājums

15

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: pašvaldības teritoriju uzturēšana un kopšana Siguldas novadā
CPV kods: 77313000-7; 90200000-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: 70371 kv.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Siguldas novads
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā, pirmdienās no plkst. 9:00 līdz 13:00 un no 14:00 līdz 18:00; otrdienās no plkst. 8:00 līdz 13:00 un no 14:00 līdz 17:00; trešdienās no plkst. 8:00 līdz 13:00 un no 14:00 līdz 17:00; ceturtdienās no plkst. 8:00 līdz 13:00 un no 14:00 līdz 18:00; piektdienās no plkst. 8:00 līdz 14:00 līdz 21.09.2004. plkst. 12:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 13.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Siguldas novada domes kancelejā, Pils ielā 16, Siguldā, līdz 21.09.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Siguldas novada domē, Pils ielā 16, Siguldā, 21.09.2004. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: LVL 500.


Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600.Tālruņi: +371-3624269, 3626770.Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Uzturēšanas daļas speciāliste Gaļina Sima, tālr. 3626770.E-pasts: galina.sima@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 04/21U
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Ventspils pilsētas apgaismojuma uzturēšana 2005.–2006.gadā
CPV kods: 50232100-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: gaismas punktu skaits – 5000 gab. gadā (uzturēšana)
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2005. – 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00 līdz 06.10.2004., 07.10.2004. līdzplkst. 14:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā nr. LV50HABA0140206330927, a/s “Hansabanka”, Ventspils filiāle, kods HABALV22, “Par konkursa nolikumu ar identifikācijas nr.KP 04/21U”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz 07.10.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 07.10.2004. plkst. 14:00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss

Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Universitātes Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs, 40003117673, Rātsupītes iela 1, Rīga, LV-1067, Latvija
Kontaktpersona: direktore Dr. Zinaida Šomšteine
Tālr.: +371 7808003. Fakss: +371 7442407
Elektroniskā pasta adrese: zina@biomed.lu.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://bmc.biomed.lu.lv/
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *pētnieciskās laboratorijas iekārtas
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: 1. Augstas efektivitātes šķidruma hromatogrāfijas sistēma. 2. Mas-spektrometrijas genotipēšanas iekārta. 3. Automatizēta paraugu attīrīšanas un alikvotēšanas iekārta. 4. Fluorescences mikroskops. 5. Programmējama lieljaudas centrifūga ar mikroprocesoru kontroli. 6. Reālā laika PCR sistēma
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rātsupītes iela 1, Rīga
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets

33000000-0
Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): pētnieciskās laboratorijas iekārtas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 1 mēnesis (pēc līguma noslēgšanas brīža)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1: augstas efektivitātes šķidruma hromatogrāfijas sistēma
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: augstas efektivitātes šķidruma hromatogrāfijas sistēma
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārtu sistēma
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.2: Mas-spektrometrijas genotipēšanas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: Mas-spektrometrijas genotipēšanas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.3: automatizēta paraugu attīrīšanas un alikvotēšanas iekārta
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: automatizēta paraugu attīrīšanas un alikvotēšanas iekārta
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.4: fluorescences mikroskops
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

2) Īss apraksts: fluorescences mikroskops
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.5: programmējama lieljaudas centrifūga ar mikroprocesoru kontroli
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: programmējama lieljaudas centrifūga ar mikroprocesoru kontroli
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārta
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.6: reālā laika PCR sistēma
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33000000-0
Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: reālā laika PCR sistēma
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: viena iekārtu sistēma
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu

III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): nav
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendentiem ir jābūt pieredzei laboratorijas iekārtu izplatībā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: 1. Reģistrācijas apliecības kopija vai izziņas, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā. 2. Licence vai sertifikāts attiecīgo preču pārdošanai
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšana Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu parādu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta rīcībā ir jābūt sertificētiem speciālistiem, kas ir spējīgi nodrošināt iekārtu pēcgarantijas apkopi
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji? NĒ
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji? NĒ
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)

IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Piedāvājuma cena (50%)
2.Ekspluatācijas izmaksas (20%)
3.Tehniskās apkopes iespējas un izmaksas (20%)
4.Tehniskā palīdzība (speciālistu apmācība) (10%)
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā? JĀ
Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *BMC2004/10
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 02.11.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): nav
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 02.11.2004. laikā no plkst. 10:00 līdz 15:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 60 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 02.11.2004. plkst. 15:00 Rātsupītes ielā 1, Rīgā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: Nav
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Projekts: Latvijas iedzīvotāju genoma datubāzes izveides un darbības materiāli tehniskais nodrošinājums. Projekta mērķis ir modernas infrastruktūras nodrošināšana Latvijas iedzīvotāju genoma datubāzes izveidei. Projekts nodrošinās genoma datubāzes un ar to saistīto resursu un genotipēšanas moduļa izmantošanu, ļaujot dažādām zinātniskām valsts institūcijām veikt pētījumus molekulārās ģenētikas jomā, tādā veidā attīstot Latvijā pasaules līmeņa medicīnisko un zinātnisko izpēti
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): nav
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.09.2004.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: LATVIJAS BANKA, 90000158236, K.Valdemāra iela 2a, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Kases un naudas apgrozības pārvaldes vadītāja vietnieks Vilnis Kepe
Tālr.: 7022370. Fakss: 7022106
Elektroniskā pasta adrese: konkursi@bank.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.bank.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *monētu tīstokļu saiņošanas iekārtas piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: 1 (vienas) monētu tīstokļu saiņošanas iekārtas piegāde Latvijas Bankai un tās tehniskā apkope 5 (piecu) gadu laikā
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika

NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
31000000-6
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):1 (vienas) monētu tīstokļu saiņošanas iekārtas piegāde Latvijas Bankai un tās tehniskā apkope 5 (piecu) gadu laikā
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 60 mēneši (pēc līguma noslēgšanas brīža)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): PASŪTĪTĀJS pārskaita IZPILDĪTĀJAM noteikto summu par iekārtas piegādi un uzstādīšanu 10 (desmit) darbdienu laikā pēc nodošanas un pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas un IZPILDĪTĀJA iesniegtā Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām atbilstoša rēķina saņemšanas. PASŪTĪTĀJS veic samaksu par iepriekšējā ceturksnī veiktajām tehniskajām apkopēm 10 (desmit) dienu laikā pēc IZPILDĪTĀJA iesniegtā Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām atbilstoša rēķina saņemšanas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama) Nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents, sniedzot pieprasīto informāciju, nav norādījis nepatiesas ziņas vai vispār nav sniedzis ziņas; pretendentam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredzes naudas apstrādes iekārtu izplatīšanā un apkopes veikšanā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendentu atlases dokumenti: - reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; - pievienotās vērtības nodokļa maksātāja reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; - pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: revidēti 2003.gada finanšu pārskati (t.sk. bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins, naudas plūsmas pārskats, pašu kapitāla pārmaiņu pārskats un pielikumi) un attiecīgais revidentu ziņojums
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: dokuments, kas apliecina, ka pretendentam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredze naudas apstrādes iekārtu izplatīšanā un apkopes veikšanā; informācija par pretendenta piegādātajām naudas apstrādes iekārtām pēdējo 3 (triju) gadu laikā (norādot iekārtu saņēmējus, iekārtu piegādes laiku un to apjomu, pasūtītājus un to kontaktpersonu tālruņa numurus; iesniedzot atsauksmju kopijas vai norādot kontaktpersonas atsauksmju iegūšanai telefonaptaujā)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: * LB nr.2004/51
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 26.10.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 26.10.2004. līdz 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: EN; LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 3 mēneši pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē

IV.3.7.2) Laiks un vieta: 26.10.2004. plkst. 10.00 Latvijas Bankas apspriežu telpā, K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt Latvijas Bankas caurlaižu birojā, K. Valdemāra ielā 2a, Rīgā, darbdienās no plkst. 8.30 līdz 17.30 (piektdienās un pirmssvētku dienās no plkst. 8.30 līdz 16.15). Pretendentam vai tā pilnvarotam pārstāvim ir tiesības piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē, par to iepriekš informējot pasūtītāja kontaktpersonu. Piedāvājuma dokumenti jāievieto aploksnē. Aploksne jānosūta pa pastu (saņemšanas termiņš Latvijas Bankā – 2004.gada 24.oktobris plkst. 10.00) vai jāiesniedz Latvijas Bankā K.Valdemāra ielā 2a, Rīgā (ieeja no Noliktavas ielas) darbdienās no plkst. 8.30 līdz 17.30 (piektdienās un pirmssvētku dienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.15). Tālrunis uzziņām 7022393. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 2004.gada 18.oktobrim, adresējot to Latvijas Bankas iepirkuma komisijai
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 31.08.2004.


Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3626770.Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Uzturēšanas daļas speciāliste, Gaļina Sima, tālr. 3626770.E-pasts: galina.sima@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 04/19U
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Piedāvātā līgumcena

70

Kvalifikācijas rādītāji, tehnika, kvalitātes nodrošināšanas plāns

20

Pieredze

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: melioratīvo sistēmu uzturēšana Ventspilī 2005.–2006.gadā
CPV kods: 90220000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: grāvju tīrīšana un pļaušana – 32555 m grāvju garums gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2005. – 31.12.2006.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00 līdz 06.10.2004., 07.10.2004. līdz 14:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā nr.LV50HABA0140206330927, a/s “Hansabanka”, Ventspils filiāle, kods HABALV22, “Par konkursa nolikumu ar identifikācijas nr.KP 04/19U”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz 07.10.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 07.10.2004. plkst. 14:00.


Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Tuberkulozes un plaušu slimību valsts centrs”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003342672, adrese: Stopiņu pag. Rīgas rajons, p.n. Cekule, Latvija, LV-2118. Tālruņi: +371-7048202, 7048204.Fakss: +371-7901014
Kontaktpersona: direktora vietnieks Jānis Gailāns, tālr. 7048204, 9155410.E-pasts: janisg@tuberculosis.lv
2. Identifikācijas nr.: VM TPSVC 2004/71
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: automātiskās iekārtas slimnieku kopšanas piederumu mazgāšanai un dezinfekcijai
CPV kods: 33191000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: četras automātiskās iekārtas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: centra stacionārs Stopiņu pag. Rīgas rajonā
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt pie centra sekretāres Stopiņu pag., Rīgas rajonā, laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00 līdz 27.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 17.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz centra sekretārei Stopiņu pag., Rīgas rajonā, līdz 27.09.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Stopiņu pag., Rīgas raj., centra konferenču zālē, 27.09.2004. plkst. 10:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Universitātes Cietvielu Fizikas institūts, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003121880, adrese: Ķengaraga iela 8, Rīga, Latvija, LV-1063. Tālruņi: +371-7187816, 7187810.Fakss: +371-7132778
Kontaktpersona: direktora vietnieks Andris Krūmiņš, tālr. 7261414.E-pasts: krumins@latnet.lv
2. Identifikācijas nr.: LU CFI 2004/6
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: magnetooptiskā kriostata piegāde
CPV kods: 33250000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 gab.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķengaraga iela 8, Rīga, Latvija
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.11.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt LU CFI sekretariātā, Ķengaraga ielā 8, Rīgā, laikā no plkst. 9:00 līdz 16:30 līdz 05.10.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 26.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz LU CFI sekretariātā, Ķengaraga ielā 8, Rīgā, līdz 05.10.2004. plkst. 14:00

Piedāvājumu atvēršana notiks LU CFI sekretariātā, Ķengaraga ielā 8, 1.auditorijā, 05.10.2004. plkst. 14:00
11. Citas ziņas: magnetooptiskais kriostats ir paredzēts zinātniskiem mērķiem – optiski detektējamā EPR un magnetooptiskajiem mērījumiem.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas valsts meži” Dienvidkurzemes mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: “Boju muzejs” Kazdangas pagasts Liepājas rajona, Latvija, LV-3456. Tālruņi: +371-3448921, 9447679. Fakss: +371-3448054
2. Identifikācijas nr.: VASLVMDK/2004/3/i
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 01.09.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: meža apsaimniekošanas darbi
CPV kods: 77200000-2
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 6
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Pēteris”

42103003910

Jelgavas iela 19, Aizpute,
Liepājas rajons

372,40

SIA “Raiko”

41203018862

Gulbju iela 9, Ventspils

624,00

Z/s “Mežrozes”

44101015970

“Mežrozes”, Vecpiebalgas
pagasts, Cēsu rajons

320,00

Z/s “Kātiņi”

41201010099

“Kātiņi”, Nīkrāces pagasts,
Kuldīgas rajons

1625,00

Z/s “Pankopi”

46101000102

“Pankopi”, Skrundas pilsētas lauku teritorija, Kuldīgas rajons

200,00

Kopā:

3141,40

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.09.2004.
13. Cita informācija: pakalpojuma līguma slēgšana saskaņā ar likuma “Par iepirkumiem valsts un pašvaldību vajadzībām 4. panta 4. daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600.Tālruņi: +371-3624269, 3626770.Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Uzturēšanas daļas speciāliste Gaļina Sima, tālr. 3626770.E-pasts: galina.sima@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: KP 04/20U
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ceļu zīmju uzturēšana 2005.–2007.gadā Ventspilī CPV kods: 50230000-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: ceļu zīmju uzturēšana – 3000 gab. gadā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2005. – 31.12.2007.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00 līdz 06.10.2004., 07.10.2004. līdz plkst. 14:00, iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai kontā nr.LV50HABA0140206330927, a/s “Hansabanka”, Ventspils filiāle, kods HABALV22, “Par konkursa nolikumu ar identifikācijas nr.KP 04/20U”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, līdz 07.10.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ventspilī, Užavas ielā 8, p/i “Komunālā pārvalde”, 07.10.2004. plkst. 14:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: pašvaldības bezpeļņas uzņēmums “Rēzeknes slimnīca”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: LVL4000322971, adrese: 18.Novembra iela 41, Rēzekne, Latvija, LV-4600. Tālruņi: +371-4603371, 4603357.Fakss: +371-4624483
Kontaktpersona: d irektores vietnieks saimnieciskajos jautājumos Andrejs Ignatjevs, tālr. 4603357
2. Identifikācijas nr.: PBU RS 2004/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Kvalitātes atbilstība izvirzītajām tehniskajām specifikācijām

40

Cena

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: logu uzstādīšana
CPV kods: 45420000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: veco 952 demontāža un jauno logu piegāde un uzstādīšana
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: PBU “Rēzeknes slimnīca” 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt PBU “Rēzeknes slimnīca”, 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, laikā no plkst. 8:00 līdz plkst. 12:00 līdz 22.09.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: Parekss banka, Rēzeknes filiāle, kods PARXLV22, konts LV31PARX0002242310023, par atklāta konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 14.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz PBU “Rēzeknes slimnīca”, 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, līdz 22.09.2004. plkst. 12:00

Piedāvājumu atvēršana notiks PBU “Rēzeknes slimnīca”, 18.Novembra ielā 41, Rēzeknē, 22.09.2004. plkst. 12:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas galvojuma vēstule par 10% no piedāvājuma summas
11. Citas ziņas: 10.09.2004. plkst. 10:00 tiek rīkota iespējamo pretendentu sanāksme par objekta apskati.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!