Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

Piekrītu
  • Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 14.09.2004., Nr. 145 (3093) https://vestnesis.lv/ta/id/93512

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

14.09.2004., Nr. 145 (3093)

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: valsts akciju sabiedrība “Latvijas gaisa satiksme”, LV PVN 4000, starptautiskā lidosta “Rīga”, Mārupes pag., Rīgas raj, Rīga, LV-1053, Latvijas Republika
Kontaktpersona: projekta menedžere Alla Žiļina
Tālr.: +371-7300950. Fakss: +371-7300803
Elektroniskā pasta adrese: iepirkumi@lgs.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.lgs.lv
I.2) Pasūtītājs: *cits publisko tiesību subjekts
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33212220-7
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *meteoroloģisko novērojumu sistēmas tehnika un programmatūra, ieskaitot visus nodokļus un nodevas, piegādi un uzstādīšanu starptautiskajā lidostā “Liepāja” un lidostā “Ventspils”, kā arī darbinieku apmācība tās lietošanā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: meteoroloģisko novērojumu sistēma starptautiskajā lidostā “Liepāja” un “Ventspils”
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): EUR 228 000; LVL 151 620
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
kura kritēriji ir:
1. Cena - 40%. 2. Piegādes termiņš - 10%. 3. Tehniskās īpašības - 30%. 4. Funkcionālās un estētiskās īpašības - 10%. 5. Tehniskā apkope – 10%
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:#1
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Aeronavigācijas serviss”, 40003189239, K.Barona iela 20/22, Rīga, LV-1050, Latvija
Kontaktpersona: Viktors Stupakovs
Tālr.: 7207773. Fakss: 7207773
Mājas lapas adrese (URL): www.ans.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):228 000

Valūta: EUR
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligātā? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *LGS 2004/56
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 4
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 109-090750
Publicēts05.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:03.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Valsts policija, 90000099040, Brīvības iela 61, Rīga, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Edmunds Bebris
Tālr.: 7075434, 7075093, 7075078. Fakss: 7075093
Elektroniskā pasta adrese: edmunds.bebris@vp.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vp.gov.lv
I.2) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: preces
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
32000000-3
Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *speciālās tehnikas iegāde Kriminālpolicijai
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: termovizori – 3 gab.; audiomonitoringa aparatūra – 5 kompl.; videomonitoringa aparatūra – 2 kompl., ierīces ISDN līniju pieslēgšanai – 2 gab.; induktīvās garnitūras radiostacijām Motorola 3000 – 20 gab.
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): LVL 81845,61
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
Atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: zemākā cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:1., termovizori – 3 gab.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: Baltic Armaments Co., Ltd., 10717064, Parnu mnt.41a, 10119, Tallina, Igaunija
Kontaktpersona: Andrejs Ždanovs
Tālr.: +372 6460113. Fakss: +372 6460118

Elektroniskā pasta adrese: rifle@rifle.ee
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):21568,17; valūta –LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:2., audiomonitoringa aparatūra – 5 kompl.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: DTC Communications, Inc., 020494195, 486 Amherst street, Nashua, New Hampshire 03063, ASV
Kontaktpersona: Mathew Pierson
Tālr.: 603-880-4411. Fakss: 603-880-6965
Mājas lapas adrese (URL): www.dtccom.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):21119,00; valūta –LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:3., videomonitoringa aparatūra – 2 kompl.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: DTC Communications, Inc., 020494195, 486 Amherst street, Nashua, New Hampshire 03063, ASV
Kontaktpersona: Mathew Pierson
Tālr.: 603-880-4411. Fakss: 603-880-6965

Mājas lapas adrese (URL): www.dtccom.com
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):18355,84; valūta –LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:4., ierīces ISDN līniju pieslēgšanai – 2 gab.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Trafik Ltd.”, 40103043544, Staraja Rusas iela 7-4, Rīga, LV-1048, Latvija
Kontaktpersona: Jurijs Kovaļovs

Tālr.: 7619165. Fakss: 7619165
Elektroniskā pasta adrese: trafik@trafik-ltd.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):16650,00; valūta –LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:5., induktīvās garnitūras radiostacijām Motorola 3000 – 20 gab.
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: SIA “Belss”, 40003237609, Elizabetes iela 41/43, Rīga, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Tālis Ziediņš
Tālr.: 7322333. Fakss: 7828366
Elektroniskā pasta adrese: belss@belss.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.belss.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):4152,60; valūta– LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *IeM VP 2004/13
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 19.08.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 10
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 097-077445
Publicēts18.05.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama): pieņemts lēmums neiepirkt tehniskās garnitūras radiostacijām Motorola 300
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:25.08.2004.

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Republikas Vides ministrija, 90000028508, Peldu iela 25, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Oskars Kupcis
Tālr.: (+371) 7026418. Fakss: (+371) 7820442
Elektroniskā pasta adrese: pasts@vidm.gov.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vidm.gov.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt: Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: direktora vietnieks Oskars Kupcis
Tālr.: (+371) 7026412. Fakss: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: oskars.kupcis@vidm.gov.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt: Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Revita Roze
Tālr.: (+371) 7026440. Fakss: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: revita.roze@vidm.gov.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz: Vides ministrijas Projektu ieviešanas departaments, 90000028508, 201.kab., Peldu iela 26/28, LV-1494, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Revita Roze
Tālr.: (+371) 7026440. Fakss: (+371) 7228751
Elektroniskā pasta adrese: revita.roze@vidm.gov.lv
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)

II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *sadzīves atkritumu savākšanas konteineru piegāde ES līdzfinansētā Ziemeļvidzemes reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošanas projekta nr.2001/LV/16P/PE/006 ietvaros
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms:
1. 2000 gab. plastmasas konteineri ar tilpumu 240 – 245 litru cieto sadzīves atkritumu savākšanai. 2. 500 gab. cinkotie metāla konteineri ar tilpumu 1100 litru cieto sadzīves atkritumu savākšanai. 3. 20 gab. metāla konteineri ar minimālo tilpumu 16 kub.m cieto atkritumu savākšanai
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Mūrmuižas iela 15, Valmiera, LV-4201, Latvija
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
28213800-5
Papildu priekšmeti
28213800-6
25223000-0

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās)
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 90 dienas (pēc līguma noslēgšanas) vai līguma spēkā stāšanās laiks: 06.12.2004. un/vai beigas: 23.02.2005.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): 1. Piedāvājuma nodrošinājums – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija par summu LVL 10000 (desmit tūkstoši). 2. Izpildes garantija – bankas vai apdrošināšanas kompānijas izsniegta garantija 20% no līguma kopsummas
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): avansa maksājums ne vairāk kā 20% 45 dienu laikā pēc maksājumu dokumentu, tai skaitā izpildes garantijas, apstiprināšanas no Pasūtītāja puses
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: 1. Pretendenta rakstisks apliecinājums, ka likumā noteiktā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo 3 gadu laikā. 2. Pretendenta statūtos ir paredzēta saimnieciskā darbība, kas atbilst šī konkursa nolikuma prasībām
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: 1. Izziņa no Uzņēmumu reģistra vai citas līdzvērtīgas iestādes Latvijā vai citā valstī, kas apliecina piedāvājumu parakstījušās amatpersonas tiesībspēju atbilstoši juridiskās personas darbību reglamentējošiem dokumentiem. 2. Pretendenta reģistrācijas apliecības kopija, kas apliecināta Uzņēmumu reģistrā vai notariālā kārtībā Latvijā vai valstī, kur Pretendents reģistrēts
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: 1. UR vai citas līdzvērtīgas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas apliecina, ka Pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, ka tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta. 2. VID vai citas līdzvērtīgas nodokļu administrācijas iestādes Latvijā vai citā valstī izziņa (izdota ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas), kas apliecina, ka Pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu.
3. Darbības pēdējo 3 gadu bilance, peļņas un zaudējumu aprēķins un naudas plūsmas pārskats
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: 1. Pretendenta kā piegāžu veicēja īstenoto līgumu saraksts. 2. Vidējais apgrozījums par pēdējiem 3 gadiem ir ne mazāks par LVL 300 000 (trīs simts tūkstoši). 3. Pretendenta un apakšuzņēmēja abpusēji parakstīts apliecinājums par apakšuzņēmējiem, kurus Pretendents ir paredzējis pieaicināt atsevišķu darbu veikšanai
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā) NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VIDM 2004/163
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 01.11.2004.

IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 01.11.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00; 01.11.2004. līdz plkst. 13:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš(atklāta konkursa gadījumā): 90 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 01.11.2004. plkst. 13:00 Vides ministrijas 409.telpā, Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
ES Kohēzijas fonda līdzfinansētais Ziemeļvidzemes reģiona sadzīves atkritumu apsaimniekošanas projekts nr.2001/LV/16/P/PE/006
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama): piegādātajiem konteineriem ir jābūt jauniem un iepriekš nelietotiem
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas rajona Mālpils internātpamatskola, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000453848, adrese: Pils iela 14, Mālpils pagasts, Rīgas rajons, Latvija, LV-2152. Tālruņi: +371-7925218. Fakss: +371-7970907
2. Identifikācijas nr.: nr. 2004/K-01
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 17.08.2004.
5. Iepirkuma metode: cenu aptauja
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: par skolēnu ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu Mālpils internātpamatskolā 2004./2005. māc. gadā. Galv. kritēriji : 1) zemākā cena; 2) firmas ieguldījums ēdnīcas modernizācijā
CPV kods: 55300000-3
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.06.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9.Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā līgumcena

SIA “Žaks-2”

40103137553

Ieriķu 25-53, Rīga

200 skolēni X 179 bērnu
dienas X Ls 1,20 = 36407,00, 6553,00 18%

Kopā:

42960,00

10. Pretendentu vai piedāvājumu noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 01.09.2004.
13. Cita informācija: iepirkums tika veikts pēc likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta “Likuma piemērošanas izņēmumi”.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojum
i

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts augu aizsardzības dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042982, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1981. Tālruņi: +371-7027406, 7027098.Fakss: +371-7027302
Kontaktpersona: Informācijas daļas vadītājs Dainis Krūze, t. 7322984.E-pasts: dainis.kruze@vaad.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: ZM VAAD 2004/32
3. Iepirkuma metode:ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars
vērtēšanā
(punktu skaits)

Tehniskais piedāvājums (pasūtījuma kalendārais plāns un
izpildes termiņš; jaunizveidojamo reģistru drošības līmenis un tā nodrošināšanas koncepcija; projekta kvalitātes nodrošināšanas un pārvaldības metodes; reģistru izstrādes vide, rīki, arhitektūra, ekspluatācijai un testēšanai nepieciešamā vide un resursi,
darba organizācija

20

Pasūtījuma izpildē iesaistītā personāla kvalifikācija
(projekta vadītājs, sistēmanalītiķis, programmētāji )

20

pretendenta pieredze līdzīga apjoma un sarežģītības
pasūtījumu izpildē

20

cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Valsts augu aizsardzības dienesta informācijas sistēmas ieviešanas 2.kārta
CPV kods: 72200000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 programmatūras izstrāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 17.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Pulkveža Brieža ielā 17, Saimniecības daļā, 2.kab., laikā no plkst. 8:30 līdz plkst. 17:00, pusdienas pārtraukums no plkst. 12:00 līdz 13:00, līdz 22.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 15.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Pulkveža Brieža ielā 17, Saimniecības daļā, 2.kab., līdz 23.09.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Pulkveža Brieža ielā 17, Saimniecības daļā, 2.kab., 23.09.2004. plkst. 10:00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts, 40003121880, Ķengaraga iela 8, Rīga, LV-1063, Latvija
Kontaktpersona: Andris Krūmiņš, direktora vietnieks
Tālr.: +371 7261414. Fakss: +371 7132778
Elektroniskā pasta adrese: krumins@latnet.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.cfi.lu.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:

I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *skenējošā elektronu mikroskopa (SEM) ar rentgenstaru mikroanalizatoru (EDS) un litogrāfijas opciju (EBL) piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: skenējošā elektronu mikroskopa (SEM) sistēma ar rentgenstaru mikroanalizatoru (EDS) un litogrāfijas opciju (EBL), paredzēta vielas nanostruktūras pētīšanai, 1 komplekts
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķengaraga iela 8, Rīga, LV-1063, Latvija

NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33261100-1
E020-9
Papildu priekšmeti

II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 1 komplekts
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 2 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): PASŪTĪTĀJS pārskaita IZPILDĪTĀJAM noteikto summu par iekārtas piegādi un uzstādīšanu 10 (desmit) darbdienu laikā pēc nodošanas un pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas un IZPILDĪTĀJA iesniegtā Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām atbilstoša rēķina saņemšanas. Saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem dokumentiem priekšapmaksa, ja tā nepieciešama, nedrīkst pārsniegt 20% no līgumcenas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents, sniedzot pieprasīto informāciju, nav norādījis nepatiesas ziņas vai vispār nav sniedzis ziņas; pretendentam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredze Skenējošo elektronu mikroskopu (SEM) ar rentgenstaru mikroanalizatoru (EDS) un litogrāfijas opciju (EBL) izplatīšanā un uzstādīšanā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendentu atlases dokumenti: - reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; - pievienotās vērtības nodokļa maksātāja reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; - pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa par to, ka pretendenta gada vidējais kopējais NETO finanšu apgrozījums pēdējo divu gadu laikā vismaz trīs reizes pārsniedz piedāvājuma summu vai gada vidējais NETO finanšu apgrozījums šim iepirkumam atbilstošo preču grupā pēdējo divu gadu laikā pārsniedz piedāvājuma summu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta apliecinājums, ka viņam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredze skenējošo elektronu mikroskopu (SEM) ar rentgenstaru mikroanalizatoru (EDS) un litogrāfijas opciju (EBL) izplatīšanā un uzstādīšanā. Informācija par pretendenta piegādātajiem skenējošajiem elektronu mikroskopiem (SEM) ar rentgenstaru mikroanalizatoru (EDS) un litogrāfijas opciju (EBL) pēdējo 3 (triju) gadu laikā (norādot iekārtu saņēmējus, iekārtu piegādes laiku un to apjomu, pasūtītājus un to kontaktpersonu tālruņa numurus; iesniedzot atsauksmju kopijas vai norādot kontaktpersonas atsauksmju iegūšanai telefonaptaujā)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?

III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *LU CFI 2004/9
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 02.11.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 02.11.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:30; 02.11.2004. līdz plkst. 14:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: EN; latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 2 mēnešus pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 02.11.2004. plkst. 14:00 1.auditorijā, 5. stāvā, Ķengaraga ielā 8, Rīgā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: nav regulārs
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ

Iepirkums notiek ERAF līdzfinansēta projekta “Moderna aprīkojuma un infrastruktūras atbalsts LU Cietvielu fizikas institūtam” ietvaros. Projekta ieviešanas kārtību nosaka trīspusējs līgums starp CFLA, IZM un LU CFI. Projekts tiek realizēts Vienotā programdokumenta un Programmas papildinājuma 2004.–2006.gada programmēšanas periodam prioritātes “2. Uzņēmējdarbības un inovāciju veicināšana” pasākuma “2.5. Atbalsts lietišķās zinātnes attīstībai valsts zinātniskajās institūcijās” aktivitātes “5.2. Moderna aprīkojuma un infrastruktūras nodrošināšana pētniecības iestādēs” ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: v/a “Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001739473, adrese: Pērses iela 2, Rīga, Latvija, LV-1442. Tālruņi: +371-7039400.Fakss:+371-7039401
Kontaktpersona: Iepirkumu speciāliste Alīna Karloviča, t. 7039400.E-pasts: alina.karlovica@liaa.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: LIAA 2004/24
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

65

Tehniskās apkopes iespējas

5

Kārtējās izmaksas

15

Piedāvātā kvalitāte

15

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: “Dienesta vieglo automobiļu noma”
CPV kods: 34100000-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: 5
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.2007. (36 mēneši)
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Pērses ielā 2, Rīgā, laikā no plkst. 9:00 līdz plkst. 16:00 līdz 27.09.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 17.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Pērses ielā 2, Rīgā, līdz 27.09.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Pērses ielā 2, Rīgā, 27.09.2004. plkst. 15:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Preiļu novada dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000065720,
adrese: Tirgus laukums1, Preiļi, Latvija, LV-5301. Tālruņi: +371-5322737, 5322766.Fakss:+371-5322766
Kontaktpersona: Tehniskās daļas vadītājs Jānis Skutels, t. 6432521.E-pasts:janis@preili.lv
2. Identifikācijas nr.:PND 2004/10
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Preiļu Valsts ģimnāzijas nepabeigtās ēkas renovācija
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar tehnisko projektu DC-6-2-1/09 un darbu apjomu sarakstu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Kooperatīva iela 6, Preiļi
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 24.12.2004. – 1.kārtas 1.etaps
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Preiļu novada domē Tirgus laukumā 1, Preiļos, laikā no plkst.
8:00 līdz 12:00, un no plkst. 13:00 līdz 17:00 līdz 04.10.2004., iepriekš samaksājot Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu LUB Preiļu filiālē UNLALV2X, konts 2600130630, par nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 24.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Tirgus laukumā 1, Preiļos, LV-5301, līdz 04.10.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Tirgus laukumā 1, Preiļos, LV-5301, 04.10.2004. plkst. 10:00
11. Citas ziņas: renovējamā objekta apskate un ieinteresēto personu sanāksme notiks 2004. gada 23.septembrī no plkst. 10:00 līdz plkst. 12:00 Kooperatīva ielā 6, Preiļos.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts, 40003121880, Ķengaraga iela 8, Rīga, LV-1063, Latvija
Kontaktpersona: Andris Krūmiņš, direktora vietnieks
Tālr.: +371 7261414. Fakss: +371 7132778
Elektroniskā pasta adrese: krumins@latnet.lv
Mājas lapas adrese (URL): http://www.cfi.lu.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS

II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *vakum-ultravioletā (VUV) apgabala un lāzer-spektroskopijas iekārtas piegāde
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: vakum-ultravioletā (VUV) apgabala un lāzer-spektroskopijas iekārta ir paredzēta materiālu spektroskopisko, spektrāli-kinētisko un elektrisko īpašību izpētei apgabalā no infrasarkanā līdz vakuuma-ultravioletajam spektrālajam diapazonam, temperatūru apgabalā no 10K līdz 425K, lietojot impulsveida un nepārtrauktos optiskās ierosmes avotus. 1 (viens) komplekts
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Ķengaraga iela 8, Rīga, LV-1063, Latvija
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
33253000-8
E020-9
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): JĀ
II.2) LĪGUMA APJOMS

II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 1 (viens) komplekts
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms): nav
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 2 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): nav
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams): PASŪTĪTĀJS pārskaita IZPILDĪTĀJAM noteikto summu par iekārtas piegādi un uzstādīšanu 10 (desmit) darbdienu laikā pēc nodošanas un pieņemšanas akta abpusējas parakstīšanas un IZPILDĪTĀJA iesniegtā Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām atbilstoša rēķina saņemšanas. Saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem dokumentiem priekšapmaksa, ja tā nepieciešama, nedrīkst pārsniegt 20% no līgumcenas
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama): nav
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta vai nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajos gadījumos un likumā noteiktajā kārtībā; likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; pretendents, sniedzot pieprasīto informāciju, nav norādījis nepatiesas ziņas vai vispār nav sniedzis ziņas; pretendentam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredze analītiskās aparatūras zinātniskiem pētījumiem izplatīšanā un uzstādīšanā
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendentu atlases dokumenti: - reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (Komercreģistrs) vai līdzvērtīga iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendents reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; - pievienotās vērtības nodokļa maksātāja reģistrācijas apliecības kopija; - izziņa, ko ne agrāk kā 1 (vienu) mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; - pretendenta apliecinājums, ka likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: izziņa par to, ka pretendenta gada vidējais kopējais NETO finanšu apgrozījums pēdējo divu gadu laikā vismaz trīs reizes pārsniedz piedāvājuma summu vai gada vidējais NETO finanšu apgrozījums šim iepirkumam atbilstošo preču grupā pēdējo divu gadu laikā pārsniedz piedāvājuma summu
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta apliecinājums, ka viņam ir vismaz 2 (divu) gadu pieredze analītiskās aparatūras zinātniskiem pētījumiem izplatīšanā un uzstādīšanā. Informācija par pretendenta piegādāto analītisko aparatūru zinātniskiem pētījumiem pēdējo 3 (triju) gadu laikā (norādot iekārtu saņēmējus, iekārtu piegādes laiku un to apjomu, pasūtītājus un to kontaktpersonu tālruņa numurus; iesniedzot atsauksmju kopijas vai norādot kontaktpersonas atsauksmju iegūšanai telefonaptaujā)
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *LU CFI 2004/11

IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 03.11.2004.
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 03.11.2004. laikā no plkst. 9:00 līdz 12:00 un no 13:00 līdz 16:30; 03.11.2004. līdz 14:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: EN; latviešu
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 2 mēnešus pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 03.11.2004. plkst. 14:00 1.auditorijā, 5. stāvā, Ķengaraga ielā 8, Rīgā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku: nav regulārs
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Iepirkums notiek ERAF līdzfinansēta projekta “Moderna aprīkojuma un infrastruktūras atbalsts LU Cietvielu fizikas institūtam” ietvaros. Projekta ieviešanas kārtību nosaka trīspusējs līgums starp CFLA, IZM un LU CFI. Projekts tiek realizēts Vienotā programdokumenta un Programmas papildinājuma 2004.–2006.gada programmēšanas periodam prioritātes “2. Uzņēmējdarbības un inovāciju veicināšana” pasākuma “2.5. Atbalsts lietišķās zinātnes attīstībai valsts zinātniskajās institūcijās” aktivitātes “5.2. Moderna aprīkojuma un infrastruktūras nodrošināšana pētniecības iestādēs” ietvaros
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 07.09.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3622019.Fakss: +371-3626379
Kontaktpersona: Ražošanas daļas galvenā speciāliste Sarmīte Rugāja, tālr. 3622019.E-pasts: sarmite.rugaja@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: Ventspils KP 04/091A
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvātā līgumcena

60

Tehniskais piedāvājums

20

Paredzētās autoruzraudzības izmaksas %

10

Būvprojekta izstrādāšanas laiks

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvprojekta izstrādāšana Aizsardzības ministrijas sporta centra būvniecībai, Brīvības ielā 14, Ventspilī
CPV kods: 74200000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: ~ 1,5 ha zemes kopējā platība, 4000 kv.m ēka
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils, Brīvības ielā 14
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ventspils p/i “Komunālā pārvalde” ražošanas daļā, Užavas ielā 8, laikā no plkst. 8:00 līdz 16:00 līdz 07.10.2004., iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā p/i “Komunālā pārvalde” kasē vai p/i “Komunālā pārvalde” kontā a/s “Hansabanka”, kods HABALV22, konts LV50HABA0140206330927, ar norādi “Par konkursa ar identifikācijas nr. KP 04/091A nolikumu”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 29.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ventspils p/i “Komunālā pārvalde” ražošanas daļā, Užavas ielā 8, līdz 07.10.2004. plkst. 14:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ventspils p/i “Komunālā pārvalde” zālē, Užavas ielā 8, 07.10.2004. plkst. 14:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 500. Pārskaitījums par nodrošinājuma summu p/i “Komunālās pārvalde” kontā LV47HABA0140206330981 a/s “Hansabanka” , kods HABALV22.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Salaspils pilsētas ar lauku teritoriju dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000024008, adrese: Līvzemes iela 8, Salaspils, Rīgas rajons, Latvija, LV-2169. Tālruņi: +371-7981034, 6498774.Fakss: +371-7981032
Kontaktpersona: galvenais arhitekts Jānis Šrēders, tālr. 7981013
2. Identifikācijas nr.: Rīgas r.Sal.d. 04/15
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: par detālā plānojuma Salaspils pilsētas ar lauku teritoriju daļai starp Lauku ielu, Nometņu ielu un dzelzceļa joslām izstrādes vadītāja izvēli
CPV kods: 74251000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: detālā plānojuma izstrāde 40 ha pilsētas teritorijas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Salaspils pilsēta ar lauku teritoriju
Paredzamā līguma izpildes termiņš: no 2004.gada oktobra līdz 2005.gada oktobrim
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Līvzemes ielā 8, Salaspilī, Rīgas rajonā, 303.kabinetā, līdz 01.10.2004. pirmdienās no plkst. 9:00 līdz 19:00; otrdienās, trešdienās no plkst. 8:00 līdz 17:00; ceturdienās no plkst. 9:00 līdz 18:00; piektdienās no plkst. 8:00 līdz 14:00, pusdienas pārtraukums no plkst. 13:00 līdz 14:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 23.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Līvzemes ielā 8, Salaspilī, Rīgas rajonā, 304.kabinetā, līdz 01.10.2004. plkst. 13:10
Piedāvājumu atvēršana notiks Līvzemes ielā 8, Salaspilī, deputātu istabā (3.stāvā), 01.10.2004. plkst. 13:10.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Kalsnavas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042272, adrese: Pārupes iela 2, Jaunkalsnava, Madonas rajons, LV-4860, Latvija. Tālruņi: +371-4807250, 9437404.Fakss: +371-4807253
Kontaktpersona: Vitauts Bartušauskis, tālr. 9437404
2. Identifikācijas nr.: 7062-04/13
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS

Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Madonas raj. Kalsnavas pag., Jaunkalsnavas ciemats ūdensapgādes sistēmas rekonstrukcija
CPV kods: 45232151-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: rekonstrukciju veic saskaņā ar tehn. pr.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Madonas raj., Jaunkalsnava
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.09.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Pārupes ielā 2, Jaunkalsnavā, laikā no plkst. 10:00 līdz 16:00 līdz 24.09.2004., iepriekš samaksājot Ls 50. Maksājuma veids: skaidras naudas iemaksa padomes kasē vai ar pārskaitījumu a/s “Hansabanka”, Madonas filiāle, kods HABALV22, konts 35HABA0001402041571
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 16.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Pārupes ielā 2, Jaunkalsnavā, Madonas rajonā, līdz 24.09.2004. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Pārupes ielā 2, Jaunkalsnavā, Madonas rajonā, 24.09.2004. plkst. 15:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 100 skaidras naudas iemaksa pašvaldības kasē vai ar pārskaitījumu (skat. 7.punktu).

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts aģentūra “Sabiedrības veselības aģentūra”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000052976, adrese: Klijānu iela 7, Rīga, Latvija, LV-1012. Tālruņi: +371-7081510, 7081603.Fakss: +371-7374980
Kontaktpersona: galvenā iepirkumu speciāliste Aļesja Kirčenko, tālr. 7081603.E-pasts: kircenko@sva.lv
2. Identifikācijas nr.: SVA/2004/7
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: ķīmisko vielu un reaģentu iepirkums v/a “Sabiedrības veselības aģentūra” centrālo un filiāļu laboratoriju vajadzībām
CPV kods: 24400000-8; 24496000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 282 ķīmisko vielu un reaģentu pozīcijas
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Klijānu iela 7
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.10.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt SVA Lietvedības daļā, 3.ēkā, 1.stāvā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, līdz 17.09.2004. laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 09.09.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz SVA Lietvedības daļā, 3.ēkā, 1.stāvā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, līdz 17.09.2004. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Klijānu ielā 7, Rīgā, Mazajā zālē, 17.09.2004. plkst. 12:00
11. Citas ziņas: tika izdarīti grozījumi konkursa nolikumā.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Rīgas domes Saimniecības pārvalde, 90000064250, Rīga, Rātslaukums 1, LV-1539, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ainis Gudrīts
Tālr.: 7026126
Fakss: 7105633
Elektroniskā pasta adrese: Ainis@rcc.lv
I.2) Pasūtītājs ir: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas nr.: 17
Ja pakalpojumi ietilpst kategorijās no 17 līdz 27, tad atzīmēt, vai piekrītat šī paziņojuma publikācijai: NĒ
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
55520000-1
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumi
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: pēc pasūtītāja pieprasījuma tiks veikti sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumi Rīgas domes vajadzībām
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): 118 000 LVL
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA

IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs:
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:PS-04-47-lī
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju:
SIA “Nokroko A”, 50003398771, A.Kalniņa iela 2, LV-1010, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: L.Šakalīne
Tālr.: 7105647
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):118 000
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *PS-04-03
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? NĒ
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama):līgums noslēgts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta ceturtās daļas normu piemērošanu
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 06.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu
Pakalpojumi

Vai iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Rīgas domes Satiksmes departaments, 90000158490, Ģertrūdes iela 36, LV-1011, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Ielu un inženierbūvju daļas vadītājs Andris Binde
Tālr.: 7012727. Fakss: 7012702
Elektroniskā pasta adrese: Andris.Binde@satdep.rcc.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.satdep.lv
I.2) Pasūtītājs: *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
Pakalpojumu kategorijas nr.: 16
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
90200000-9
Papildus priekšmeti

II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)II.4) Iepirkuma nosaukums: *Rīgas transporta būvju uzturēšana 2005.–2009.gadā
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: visu ikdienas uzturēšanas darbu kompleksa izpilde Rīgas transporta būvēm (ielām, tiltiem, satiksmes pārvadiem, gājēju tuneļiem, nostiprinātām krastmalām, lietus ūdens novadīšanas sistēmai un metāla barjerām) atbilstoši darbu daudzumu un izmaksu sarakstiem
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN): 789 390,71
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojumsIV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums,
kura kritēriji ir:
piedāvājuma cena – 60; piedāvātā kvalitāte – 25; pretendenta pieredze – 10; pretendenta civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas apmērs – 5
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas:3
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju: a/s “Ceļu pārvalde”, 40003034263, K.Ulmaņa gatve 1, Rīga, LV-1004, Latvija
Kontaktpersona: prezidents Jānis Zauers-Zauls
Tālr.: 7629431. Fakss: 7860223
Elektroniskā pasta adrese: cp@celuparvalde.lv
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
Līgumcena (bez PVN):789 390,71
Vai: zemākā piedāvātā līgumcena (bez PVN):789 390,71
augstākā piedāvātā līgumcena (bez PVN):789390,71
Valūta:LVL
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *RD SD 2004/53
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 03.09.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 3
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 123-104189
Publicēts26.06.2004.
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums:06.09.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Valkas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000068820, adrese: Semināra iela 29, Valka, Latvija, Latvija, LV-4700. Tālruņi: +371-4722000, 9264994. Fakss: +371-4707617
2. Identifikācijas nr.: Valkas pilsētas dome Nr. 2004/soc k 1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 10.08.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 02.09.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sociālās aprūpes namam paredzētās ēkas renovācija
CPV kods: 45215200-9
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 2
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Indrāni-V”

44103007855

Indrānu iela 6, Valka

85114,82 bez PVN

Kopā:

85114,82

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 02.09.2004.

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!