Ministru kabineta 2004.gada 21.septembra sēdē
Pieņemti noteikumi “Rīgas
Dienvidu tilta būvniecības būvatļauju izsniegšanas
noteikumi”.
Noteikumi nosaka būvatļauju izsniegšanas, būvuzraudzības un
autoruzraudzības līgumu slēgšanas un būvdarbu žurnālu
izsniegšanas nosacījumus Rīgas Dienvidu tilta pirmās kārtas
būvniecībai.
Noteikts, ka Rīgas pilsētas būvvalde pēc Rīgas Dienvidu tilta
teritorijas detālplānojuma apstiprināšanas izsniedz būvatļaujas
šajos noteikumos minētajiem Rīgas Dienvidu tilta pirmās kārtas
būvniecības posmiem, ja tiem ir izstrādāts tehniskais projekts
(tehniskajam projektam veikta būvprojekta ekspertīze un saņemts
pozitīvs ekspertīzes atzinums, tehniskais projekts ir
apstiprināts Ministru kabineta 1997.gada 1.aprīļa noteikumos
Nr.112 “Vispārīgie būvnoteikumi” noteiktajā kārtībā) un visai
būvei kopumā ir izstrādāts un saskaņots skiču projekts.
Noteikts, ka būvatļaujas var saņemt šādiem Dienvidu tilta pirmās
kārtas būvniecības posmiem: tilta balstu un pāļu pamatojuma
darbi; tilta laidumu būvdarbi; pievedceļu kompleksa būvdarbi;
estakādes būvniecība pāri Krasta ielai un Maskavas ielai.
Lai saņemtu būvatļauju atsevišķiem Dienvidu tilta pirmās kārtas
būvniecības posmiem, pasūtītājs būvvaldē iesniedz: būvatļaujas
pieprasījumu; noteiktā kārtībā saskaņotu skiču projektu; noteiktā
kārtībā apstiprinātu attiecīgā būvniecības posma tehnisko
projektu (tehniskajam projektam nepieciešams pozitīvs būvprojekta
ekspertīzes atzinums); attiecīgā būvniecības posma darbu
veikšanas projektu.
Rīgas Dienvidu tilta pirmās kārtas pasūtītājs slēdz: vienu
(kopēju) Rīgas Dienvidu tilta pirmās kārtas būvniecības kompleksa
būvuzraudzības līgumu; vienu (kopēju) Rīgas Dienvidu tilta pirmās
kārtas būvniecības kompleksa autoruzraudzības līgumu.
Būvvalde vienlaikus ar būvatļauju tilta balstu un pāļu pamatojuma
darbiem izsniedz arī vienotu būvdarbu žurnālu Rīgas Dienvidu
tilta pirmās kārtas būvniecības kompleksam.
Pieņemts rīkojums “Par Pārskatu par valsts īpašuma
privatizācijas fonda līdzekļu izlietojumu 2004.gada pirmajā
pusē”.
Rīkojums izstrādāts, pamatojoties uz likumu “Par valsts un
pašvaldību īpašuma privatizācijas fondiem”, kurā noteikts, ka
valsts īpašuma privatizācijas fonda izlietošanas programmu
pārskatu par tā līdzekļu izlietošanu apstiprina Ministru kabinets
un divas reizes gadā par šo līdzekļu izlietošanu informē
Saeimu.
Valsts īpašuma privatizācijas fondā 2004.gada pirmajā pusē
ieskaitīti līdzekļi Ls 298 800, no tiem:
– VAS “Privatizācijas aģentūra” iemaksas no administratoru
atmaksātiem līdzekļiem – Ls 65 537;
– pašvaldību iemaksas no pašvaldību īpašuma privatizācijā gūtiem
ieņēmumiem – Ls 172 216;
– Latvijas Hipotēku un zemes banka par zemes privatizāciju – Ls
55 131;
– agroservisa uzņēmumu iemaksas no privatizācijas – Ls
6096.
Valsts īpašuma privatizācijas fonda līdzekļu izlietošanas
programma 2004.gadam apstiprināta ar Ministru kabineta 2004.gada
31.marta rīkojumu Nr.192 “Par Valsts īpašuma privatizācijas fonda
līdzekļu izlietošanas programmu 2004.gadam”, tajā paredzēti
līdzekļi 400 tūkst. latu valsts parāda samaksai un
pārfinansēšanai.
Ekonomikas ministrija 2004.gada pirmajā pusē pārskaitīja Valsts
kasē valsts parāda samaksai un pārfinansēšanai Ls 360 903.
Pēc stāvokļa 2004.gada 30.jūniju privatizācijas fonda kontā
līdzekļu atlikums bija 25 tūkstoši lati, kurus kopā ar jūlijā
saņemtiem līdzekļiem Ekonomikas ministrija noteiktā kārtībā šā
gada 14.jūlijā pārskaitīja programmā noteiktiem mērķiem,
nodrošinot programmas izpildi pilnā apjomā.
Pieņemti noteikumi “Grozījumi Ministru kabineta 2001.gada
10.jūlija noteikumos Nr.310 “Kārtība, kādā personas šķērso
Latvijas Republikas valsts robežu””.
Grozījumi noteikumos izstrādāti, lai izpildītu Eiropas Savienības
Padomes 1994.gada 30.novembra lēmumu par kopīgu rīcību, ko
Padome, pamatojoties uz K3. panta 2. punkta b) apakšpunktu Līgumā
par Eiropas Savienību, pieņēmusi attiecībā uz ceļošanas iespējām
skolēniem no trešajām valstīm, kuri ir kādas dalībvalsts
rezidenti.
Grozījums nosaka, ja valsts robežu (Eiropas Savienības iekšējo
robežu) vēlas šķērsot izglītojamo grupa, kuras sastāvā ir
Latvijas Republikā dzīvojoši izglītojamie, kas nav kādas Eiropas
Savienības dalībvalsts pilsoņi, tad Eiropas Savienības
dalībvalsts ieceļošanas vīzas vai tranzītvīzas šiem izglītojamiem
nav nepieciešamas, ja: izglītojamie ceļo vispārējās izglītības
iestādes izglītojamo grupā un ir devušies šīs iestādes organizētā
ekskursijā; izglītojamo grupu pavada attiecīgās izglītības
iestādes pedagogs, kurš valsts robežas šķērsošanas vietā uzrāda
atbilstoši šo noteikumu pielikumam sastādītu ceļotāju sarakstu
izglītības iestādes ekskursijām Eiropas Savienībā, ko izsniegusi
attiecīgā izglītības iestāde un kas apstiprināts Pilsonības un
migrācijas lietu pārvaldē; izglītojamais uzrāda Latvijas
Republikas valsts robežas šķērsošanai derīgu ceļošanas dokumentu
ar derīgu uzturēšanās atļauju Latvijas Republikā vai derīgu
Latvijas nepilsoņa pasi.
Noteikumi nosaka, ja valsts robežu (Eiropas Savienības iekšējo
robežu) vēlas šķērsot izglītojamo grupa, kuras sastāvā ir
izglītojamie, kas ir Latvijas Republikas pilsoņi, izglītojamo
grupu pavada attiecīgās izglītības iestādes pedagogs, kurš valsts
robežas šķērsošanas vietā uzrāda atbilstoši šo noteikumu
pielikumam sastādītu ceļotāju sarakstu izglītības iestādes
ekskursijām Eiropas Savienībā, ko izsniegusi attiecīgā izglītības
iestāde un kas apstiprināts Pilsonības un migrācijas lietu
pārvaldē. Šajā gadījumā izglītojamiem papildus sarakstā
iekļautajam apliecinājumam nav nepieciešama vecāka vai aizbildņa
notariāli apliecināta pilnvara bērna izceļošanai no valsts
pilnvarotās personas pavadībā.
Pieņemti divi rīkojumi: “Par sliežu ceļa posma
Skulte–Aloja–rajona robeža slēgšanu” un “Par sliežu ceļa posma
Aloja–Ipiķi – valsts robeža slēgšanu”.
Sliežu ceļa posms Skulte–Aloja – rajona robeža vairākus gadus
netiek izmantots un finanšu trūkuma dēļ nav uzturēts atbilstoši
dzelzceļa tehniskās ekspluatācijas noteikumiem. Vietējo
iedzīvotāju vajadzības pēc pasažieru pārvadājumiem un kravu
pārvadājumiem minētajā posmā pilnībā nodrošina autotransports.
Izvērtējot minētās dzelzceļa līnijas slēgšanu, tika apzināti un
ņemti vērā visu iesaistīto pušu (institūciju) viedokļi.
Zeme dzelzceļa nodalījuma joslā netiks atsavināta līdz lēmuma
pieņemšanai par perspektīvo dzelzceļa līniju “Rail Baltica.”
Attiecīgais sliežu ceļa posms, pārmiju pārvedas, gulšņi un citi
virsbūves elementi atrodas Limbažu rajona pašvaldības īpašumā.
Atbilstoši Dzelzceļa likumam pozitīvu atzinumu par minētā
dzelzceļa posma slēgšanu ir sniegusi Limbažu rajona padome,
Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija, Valsts dzelzceļa
administrācija, Igaunijas dzelzceļa administrācija, Nacionālo
bruņoto spēku štābs, valsts aģentūra “Latvijas Investīciju un
attīstības aģentūra”, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrija, valsts akciju sabiedrība “Latvijas dzelzceļš”.
Arī sliežu ceļa posms Aloja–Ipiķi – valsts robeža vairākus gadus
netiek izmantots un nav uzturēts atbilstoši dzelzceļa tehniskās
ekspluatācijas noteikumiem. Šobrīd vietējo iedzīvotāju vajadzības
pēc pasažieru pārvadājumiem un kravu pārvadājumiem minētajā posmā
pilnībā nodrošina autotransports.
Rīkojums paredz, ka zeme dzelzceļa nodalījuma joslā netiks
atsavināta līdz lēmuma pieņemšanai par perspektīvo dzelzceļa
līniju “Rail Baltica”. Attiecīgais sliežu ceļa posms, pārmiju
pārvedas, gulšņi un citi virsbūves elementi atrodas Valmieras
rajona pašvaldības īpašumā. Pēc rīkojuma pieņemšanas attiecīgā
pašvaldība demontēs un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
realizēs attiecīgos sliežu ceļa posma elementus atklātā
izsolē.
Atbilstoši Dzelzceļa likumam pozitīvu atzinumu par minētā
dzelzceļa posma slēgšanu ir sniegusi Valmieras rajona padome,
Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija, Valsts dzelzceļa
administrācija, Satiksmes ministrija, Ekonomikas ministrija,
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija.
Pieņemti noteikumi “Noteikumi par Ieslodzījuma vietu pārvaldes
specializētā valsts civildienesta ierēdņu un darbinieku obligātās
valsts apdrošināšanas kārtību un vienreizēja pabalsta apmēru
ierēdnim, kurš guvis ievainojumu vai sakropļojumu vai kura
veselībai nodarīts citāds kaitējums”.
Noteikumi nosaka Ieslodzījuma vietu pārvaldes specializētā valsts
civildienesta ierēdņu un ieslodzījuma vietā saskaņā ar darba
līgumu strādājošo darbinieku obligātās valsts apdrošināšanas
kārtību, kā arī vienreizēja pabalsta apmēru atbilstoši darbspēju
zuduma pakāpei ierēdnim, kurš guvis ievainojumu vai sakropļojumu
vai kura veselībai nodarīts citāds kaitējums, kura dēļ viņš nevar
pildīt amata pienākumus.
Ierēdņa un darbinieka obligātā valsts apdrošināšana ietver
medicīnas izdevumu un ar rehabilitācijas pasākumiem saistīto
izdevumu segšanu, kā arī apdrošināšanu pret nelaimes
gadījumiem.
Apdrošinot ierēdņus un darbiniekus, izmanto apdrošināšanas
sabiedrību pakalpojumus. Apdrošinājuma summa nedrīkst pārsniegt
attiecīgā ierēdņa vai darbinieka 24 mēnešalgu apmēru.
Ja ierēdnis, pildot amata pienākumus, ir guvis ievainojumu vai
sakropļojumu vai viņa veselībai nodarīts citāds kaitējums, kura
dēļ viņš nevar pildīt amata pienākumus, viņš saņem vienreizēju
pabalstu. Pabalsta apmēru (pielikums) nosaka procentos atbilstoši
darbspēju zuduma pakāpei saskaņā ar Veselības un darbspēju
ekspertīzes ārstu valsts komisijas vai tās struktūrvienības
izsniegtu izrakstu no akta par darbspēju zuduma noteikšanu
procentos.
Lai saņemtu vienreizējo pabalstu, ierēdnis gada laikā pēc
nelaimes gadījuma iesniedz Ieslodzījuma vietu pārvaldē šādus
dokumentus: iesniegumu par pabalsta piešķiršanu; Veselības un
darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas vai tās
struktūrvienības izsniegtu izrakstu no akta par darbspēju zuduma
noteikšanu procentos.
Noteikumi īstenojami no Ieslodzījuma vietu pārvaldei
piešķirtajiem valsts budžeta līdzekļiem. Noteikumi stājas spēkā
ar 2005.gada 1.janvāri.
Akceptēts likumprojekts “Grozījumi Civilprocesa
likumā”.
Civilprocesa likums ir spēkā no 1999.gada 1.marta. Piemērojot
Civilprocesa likumu praksē, konstatēta nepieciešamība grozīt
esošo regulējumu Šķīrējtiesu darbības jautājumos.
Lai uzlabotu šķīrējtiesu reģistrāciju un kontroli, paredzot
kārtību, kādā šķīrējtiesas reģistrējamas Uzņēmumu reģistrā,
grozīts 486.pants, kas nosaka šķīrējtiesas izveidošanas kārtību.
Noteikts, ka šķīrējtiesu var izveidot konkrēta strīda
izšķiršanai. Šķīrējtiesa var darboties arī pastāvīgi. Pastāvīgā
šķīrējtiesa darbojas uz reglamenta pamata, bet šķīrējtiesa
konkrēta strīda izšķiršanai tiek izveidota šajā likumā noteiktajā
kārtībā. Pastāvīgu šķīrējtiesu var izveidot viena vai vairākas
juridiskas personas. Pastāvīgas šķīrējtiesas uzsāk darbību pēc
reģistrācijas šķīrējtiesu reģistrā. Šķīrējtiesu reģistru ved
Uzņēmumu reģistrs. Valsts nodevas apmēru par ierakstu izdarīšanu
šķīrējtiesu reģistrā, samaksas kārtību un atvieglojumus nosaka
Ministru kabinets.
Likums papildināts ar 486.1pantu, ka nosaka
šķīrējtiesas reglamentu. Paredzēts noteikt, ka pastāvīgās
šķīrējtiesas reglamentā atbilstoši šim likumam norāda:
šķīrējtiesas nosaukumu latviešu valodā, kā arī tā tulkojumu
vismaz trīs svešvalodās; šķīrējtiesnešu iecelšanas, noraidīšanas
un pilnvaru izbeigšanas kārtību; šķīrējtiesnešu parakstu uz
nolēmuma apliecināšanas kārtību; šķīrējtiesas procesa
sagatavošanas kārtību; strīda izšķiršanas kārtību – procesuālos
termiņus, to atjaunošanas vai pagarināšanas kārtību, pretprasības
iesniegšanas kārtību, strīda izšķiršanas atlikšanas, šķīrējtiesas
procesa apturēšanas kārtību un citus jautājumus, neizspriežot
lietu pēc būtības; citus noteikumus, kas nav pretrunā ar likumu.
Paredzēts, ja reglamentā ir izdarīti grozījumi, Uzņēmumu
reģistram iesniedz grozījumu tekstu, kā arī pilnu reglamenta
tekstu jaunajā redakcijā. Reglamenta grozījumi iegūst juridisku
spēku pēc to reģistrācijas.
Lai sakārtotu šķīrējtiesu procesuālo darbību, veikti grozījumi
citos pantos, kā arī likums papildināts ar 534.¹pantu, ka nosaka
pieteikuma nosūtīšanas kārtību lietas dalībniekiem.
Akceptēts likumprojekts “Grozījums likumā “Par nodokļiem un
nodevām”” un likumprojektu “Grozījumi likumā “Par Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistru””.
Lai sakārtotu šķīrējtiesu darbību, paredzot tiesības šķīrējtiesām
uzsākt darbību tikai pēc reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā,
Civilprocesa likumā ir sagatavoti grozījumi. Ar šķīrējtiesu
reģistrāciju ir nolūks panākt šķīrējtiesu reglamentu pārbaudi
atbilstoši likumam un šo reglamentu pieejamību trešajām personām.
Līdz ar to personas, kas izmanto šķīrējtiesas pakalpojumus, varēs
iegūt no Uzņēmumu reģistra normatīvajos aktos paredzēto
informāciju par reģistrētajām šķīrējtiesām un to
reglamentiem.
Civilprocesa likuma grozījumu projekta 486.pantā ir noteikts, ka
šķīrējtiesu reģistru ved Uzņēmumu reģistrs, kā arī ir paredzēts
pilnvarojums Ministru kabinetam noteikt valsts nodevas apjomu,
samaksas kārtības atvieglojumus par ierakstu izdarīšanu
šķīrējtiesu reģistrā. Līdz ar to likums “Par nodokļiem un
nodevām” ir jāpapildina ar jaunu valsts nodevas objektu – par
ierakstu izdarīšanu šķīrējtiesu reģistrā.
Minēto valsts nodevu maksās juridiskās personas, kas pieteikušas
šķīrējtiesu reģistrācijai. Nodevas apjomu, samaksas kārtību un
atvieglojumus noteiks Ministru kabinets.
Likums “Par Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistru” ir jāpapildina
ar normu, ka šķīrējtiesu reģistru Ministru kabineta noteiktajā
kārtībā ved Uzņēmumu reģistrs.
Pieņemti noteikumi “Grozījumi Ministru kabineta 2001.gada
29.maija noteikumos Nr.217 “Noteikumi par meža aizsardzības
pasākumiem un ārkārtas situāciju izsludināšanu mežā””.
Grozījumi noteikumos izstrādāti, jo ir uzsākta meža materiālu
izmantošana enerģētiskās koksnes ražošanai. Šim nolūkam
izmantotie materiāli ietver galotnes, zarus, zemas kvalitātes
stumbrus un mazu dimensiju kokus, kas pēc cirsmas izstrādes tiek
sakrauti lielās kaudzēs un atstāti mežā vismaz trīs mēnešus, lai
nodrošinātu koksnes izžūšanu. Tika veikts zinātnisks pētījums,
lai noskaidrotu iespējamu meža kaitēkļu savairošanās riska
paaugstinājumu, kura rezultāti parādīja, ka, sakraujot ciršanas
atliekas lielās kaudzēs, kaitēkļu savairošanās risks
samazinās.
Grozījums nosaka, ka atstāto svaigo skujkoku un oša ciršanas
atlieku (koku daļas, kas rodas cirsmas izstrādē, – zari,
galotnes, stumbru atlūžņi) apjoms (ja to diametrs pārsniedz
astoņus centimetrus un ja tās nav svītrotas vai sagarumotas
nogriežņos līdz metram, vai sakrautas kaudzēs saskaņā ar šo
noteikumu nosacījumiem) galvenajās cirtēs, kopšanas cirtēs,
sanitārajās cirtēs un rekonstruktīvajās cirtēs nedrīkst pārsniegt
piecus kubikmetrus uz hektāra.
Grozījums nosaka, ka silā, mētrājā un lānā galvenās cirtes un
rekonstruktīvās cirtes cirsmas satīra šādos veidos: ciršanas
atliekas sadedzinot; ciršanas atliekas atstājot izklaidus;
ciršanas atliekas savācot un izvedot; ciršanas atliekas
sakraujot kaudzēs saskaņā ar šo noteikumu nosacījumiem.
Grozījums nosaka, ka pārējo augšanas apstākļu tipu mežos galvenās
cirtes un rekonstruktīvās cirtes cirsmas satīra šādos veidos:
ciršanas atliekas ieklājot pievešanas un treilēšanas ceļos;
ciršanas atliekas sadedzinot; ciršanas atliekas atstājot
izklaidus; ciršanas atliekas savācot un izvedot; ciršanas
atliekas sakraujot kaudzēs saskaņā ar šo noteikumu
nosacījumiem.
Noteikumi papildināti, nosakot, ka, kraujot ciršanas atliekas
kaudzēs žāvēšanai, ievēro šādus nosacījumus: kaudzes minimālais
augstums ir trīs metri, minimālais platums – četri metri;
skujkoku ciršanas atliekas, kas ir resnākas par 15 cm
diametrā, iekrauj kaudzē tā, lai virs tām būtu vismaz
0,5 metru slānis ar mazāka izmēra ciršanas
atliekām; cirsmās, kuras izstrādā kaitēkļu lidošanas laikā
(15.aprīlis–1.septembris), kaudzes krauj reizē ar cirsmas
izstrādi; kaudzes izvedamas no meža ne vēlāk kā gadu pēc cirsmas
izstrādes termiņa beigām; kaudzes krauj ne tuvāk par
30 metriem no skujkoku mežaudzes, ja starp kaudzi un
mežaudzi neatrodas autoceļš; kaudzes krauj ne tuvāk par
50 metriem no egļu mežaudzes, ja mežaudzes vecums pārsniedz
50 gadus.
Noteikumi izstrādāti darba grupā, kurā piedalījās Valsts meža
dienesta, VAS “Latvijas valsts meži”, Latvijas Valsts mežzinātnes
institūta “Silva” un Rīgas Meža aģentūras pārstāvji.
Pieņemti noteikumi “Kārtība, kādā Valsts ieņēmumu dienests
sniedz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai ziņas par
veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām”.
Noteikumi nosaka: kārtību, kādā Valsts ieņēmumu dienests
sniedz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai ziņas par
veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām (no
1991.gada 1.janvāra līdz 1997.gada 31.decembrim – par sociālo
nodokli); kārtību, kādā aģentūra reģistrē veiktās valsts sociālās
apdrošināšanas obligātās iemaksas un pārrēķina valsts sociālās
apdrošināšanas obligāto iemaksu objektu, ja valsts sociālās
apdrošināšanas obligātās iemaksas nav veiktas pilnā apmērā.
Valsts ieņēmumu dienests aģentūrai sniedz šādu
informāciju: ziņojumu par valsts sociālās apdrošināšanas
obligātajām iemaksām no darba ņēmēju darba
ienākumiem; Ministru kabineta 2000.gada 14.novembra
noteikumu Nr.397 “Noteikumi par valsts sociālās apdrošināšanas
obligāto iemaksu veicēju reģistrāciju un ziņojumiem par valsts
sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un iedzīvotāju
ienākuma nodokli” 1.pielikumā minētās ziņas par darba
ņēmējiem; ziņojumu par pašnodarbinātā vai iekšzemes darba
ņēmēja pie darba devēja ārvalstnieka vai ārvalstu darba ņēmēja
pie darba devēja ārvalstnieka valsts sociālās apdrošināšanas
obligātajām iemaksām pārskata ceturksnī; izziņu par darba
devēja veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām; izziņu par darba devēja veiktajiem sociālā nodokļa
maksājumiem; izziņu par Valsts ieņēmumu dienesta pārbaudē
(auditā) aprēķinātajiem darba ienākumiem un valsts sociālās
apdrošināšanas obligātajām iemaksām (sociālo nodokli), kā
arī ziņas par kapitalizēto sociālā nodokļa maksājumu
parādu: finanšu ministra rīkojuma apliecinātu kopiju par
kapitalizētā sociālā nodokļa pamatparāda un ar to saistītās soda
naudas un nokavējuma naudas dzēšanu; kapitalizāciju
veicošajā institūcijā iesniegtās izziņas apliecinātu kopiju par
privatizējamā uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) nodokļu maksājumu
parādiem; kapitalizāciju veicošajā institūcijā iesniegtās
izziņas apliecinātu kopiju par privatizētā uzņēmuma
(uzņēmējsabiedrības) nodokļu maksājumu parādiem; ziņas par
privatizēto uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) sociālā nodokļa
maksājumu pamatparādu, kas izveidojies līdz 1996.gada 1.janvārim,
pēc stāvokļa uz šo ziņu sniegšanas brīdi.
Valsts ieņēmumu dienests reizi gadā līdz pārskata gadam sekojošā
gada 1.martam sniedz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai
informāciju par darba devēju pārmaksātajām valsts sociālās
apdrošināšanas obligātajām iemaksām, kuras ieskaitītas nākamo
periodu maksājumos.
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai valsts sociālās
apdrošināšanas obligātās iemaksas reģistrē šādā secībā –
maksājumi, kuru samaksas termiņš beidzies pēc 1999.gada
1.oktobra, un maksājumi, kuru samaksas termiņš beidzies līdz
1999.gada 1.oktobrim.
Atzīti par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 1999.gada
12.janvāra noteikumi Nr.11 “Kārtība, kādā Valsts ieņēmumu
dienests sniedz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai ziņas
par veiktajām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām
iemaksām”.
Valsts Kancelejas Komunikācijas departaments