Ministru kabineta 2004.gada 28.septembra sēdē
Pieņemti noteikumi “Grozījumi
Ministru kabineta 2000.gada 25.janvāra noteikumos Nr.32 ‘’Vidējās
apdrošināšanas iemaksu algas aprēķināšanas kārtība bezdarbnieka
pabalsta apmēra noteikšanai un bezdarbnieka pabalsta un
apbedīšanas pabalsta piešķiršanas, aprēķināšanas un izmaksas
kārtība’’”.
Grozījumi harmonizē noteikumu normas ar
Ministru kabineta 2003.gada 19.novembra noteikumu Nr.650
“Invaliditātes ekspertīzes kārtība Veselības un darbspēju
ekspertīzes ārstu valsts komisijā” normām un likuma “Par
apdrošināšanu bezdarba gadījumam” normām.
Noteikumi precizē arī bezdarbnieka pabalsta apmēra aprēķināšanas
kārtību bezdarbniekiem, par kuriem iemaksas bezdarba gadījumam ir
veikusi valsts vai par kuriem iemaksas bezdarba gadījumam nav
veiktas (personas, kuras kopušas bērnu invalīdu vecumā līdz 16
gadiem, personas, kuras pēc invaliditātes atguvušas darbspējas),
nosakot, ka turpmāk minēto grupu bezdarbniekiem bezdarbnieka
pabalsts aprēķināms, ņemot vērā divu pēdējo mēnešu, kuros
bezdarbnieka statusa saglabāšanai bezdarbnieks griezies
Nodarbinātības valsts aģentūrā, vidējo kalendāra dienu skaitu.
Līdz šim pabalsta apmēra noteikšanas gadījumos, kas nesakrīt ar
kalendāro mēnesi, tika pieņemts, ka mēnesī vidēji ir 30 kalendāra
dienas.
Pieņemts rīkojums “Par
uzņemšanu Latvijas pilsonībā naturalizācijas kārtībā’’, kurā
iekļauti 514 pilsonības pretendenti, tajā skaitā 54 viņu
nepilngadīgie bērni. Sarakstā iekļautās personas atbilst visām
Pilsonības likuma prasībām.
No 460 pilsonības pretendentiem 68% ir krievi, 13% – baltkrievi,
9% – ukraiņi, kā arī lietuvieši, poļi un citas tautības.
Latvijas pilsonībā naturalizācijas kārtībā ir uzņemtas 78 026
personas: 1995.gadā – 984; 1996.gadā – 3 016; 1997.gadā – 2 992;
1998.gadā – 4 439; 1999.gadā – 12 427; 2000.gadā – 14 900;
2001.gadā – 10 637, 2002.gadā – 9 844; 2003.gadā – 10 049
personas; 2004.gadā – 8 738 personas.
Pieņemti noteikumi “Grozījumi
Ministru kabineta 2002.gada 28.maija noteikumos Nr.217 “Noteikumi
par darba samaksas sistēmu no valsts budžeta finansējamo iestāžu
darbiniekiem””.
Noteikumi par darba samaksas sistēmu no
valsts budžeta finansējamo iestāžu darbiniekiem nosaka darba
samaksu arī ārstniecības personām un sociālā darba speciālistiem
no valsts budžeta finansējamās ārstniecības un sociālās aprūpes
iestādēs.
Tā kā ir izstrādāti jauni noteikumi par darba samaksas sistēmu no
valsts budžeta finansējamo institūciju ārstniecības personām un
sociālā darba speciālistiem, kas noteiks darba samaksu
ārstniecības personām un sociālā darba speciālistiem, tad no
minētajiem noteikumiem ir nepieciešams svītrot normas, kas
attiecas uz ārstniecības personām un sociālā darba
speciālistiem.
Noteikumi stājas spēkā ar 2004.gada 1.oktobri.
Pieņemti “Noteikumi par darba
samaksas sistēmu no valsts budžeta finansējamo institūciju
ārstniecības personām un sociālā darba speciālistiem”, kuri
nosaka no valsts budžeta finansējamo institūciju (budžeta
iestādes, valsts aģentūras, no budžeta finansētie uzņēmumi,
uzņēmējsabiedrības) ārstniecības personu un sociālā darba
speciālistu darba samaksu (mēneša darba alga, piemaksas un
prēmijas) un tās noteikšanas kārtību.
Noteikumi neattiecas uz valsts uzņēmumiem un komercsabiedrībām,
kuri saņem finansējumu caur pakalpojumu apmaksu atbilstoši
noslēgtajiem līgumiem ar Veselības obligātās apdrošināšanas
valsts aģentūru vai slimokasēm. Tai pašā laikā uzņēmumi un
komercsabiedrības var noteikumus piemērot.
Darbinieka darba samaksas noteikšanai institūcijas vadītāja
izveidota vērtēšanas komisija novērtē amatu un nosaka amata
kvalifikācijas kategoriju saskaņā ar Ministru kabineta noteikto
intelektuālā darba novērtēšanas un amatu kvalifikācijas
kategoriju noteikšanas pamatmetodiku.
Darbinieka mēneša darba algas konkrēto apmēru atbilstoši amata
kvalifikācijas kategorijai nosaka institūcijas vadītājs saskaņā
ar šiem noteikumiem, kurā noteiktas darbinieku zemākās mēneša
darba algas. Darbiniekiem, kuriem mēneša darba algu nosaka
atbilstoši darba slodzei (darba apjoms (stundu skaits) mēnesī),
mēneša faktisko darba algu aprēķina, mēneša darba algu reizinot
ar faktisko darba slodzi (nostrādāto stundu skaitu), iegūto
reizinājumu dalot ar vienai darba algas likmei atbilstošo darba
slodzi (stundu skaitu).
Darbinieks saņem piemaksu par papildu darbu (prombūtnē esoša
darbinieka vai vakanta amata darba pienākumu pildīšanu, darba
apjoma paplašināšanos) līdz 25% no mēneša darba algas, ja darbu
veic normāla darba laika ietvaros. Ja darbiniekam noteiktas
vairākas piemaksas par dažādiem papildus veicamajiem darbiem,
piemaksu kopsumma nedrīkst pārsniegt 25% no viņam noteiktās
mēneša darba algas.
Par papildu darba pienākumu – prombūtnē esošā darbinieka vai
vakanta amata darba pienākumu – pildīšanu ārpus sava normālā
darba laika noteiktās piemaksas apmērs nedrīkst pārsniegt
prombūtnē esoša darbinieka vai vakanta amata mēneša darba algu.
Piemaksas apmēru nosaka atbilstoši papildus nostrādātajam laikam
un papildu darba pienākumu apjomam. Ja šo papildu pienākumu veic
vairāki darbinieki, piemaksu kopsumma nedrīkst pārsniegt
prombūtnē esošā darbinieka vai vakanta amata mēneša darba
algu.
Darbinieks saņem piemaksu par nakts darbu šādā apmērā:
ārstniecības persona par darbu neatliekamās medicīniskās
palīdzības sniegšanā, kā arī ārstniecības persona, kura strādā
dzemdību nodaļā un jaundzimušo nodaļā, ne mazāk kā 75% apmērā no
attiecīgajam darbiniekam noteiktās stundas algas likmes;
darbinieks, izņemot ārstniecības personu par darbu neatliekamās
medicīniskās palīdzības sniegšanā, kā arī ārstniecības personu,
kura strādā dzemdību nodaļā un jaundzimušo nodaļā, ne mazāk kā
50% apmērā no darbiniekam noteiktās stundas algas likmes.
Darbinieks saņem ikmēneša piemaksu par darba stāžu ārstniecības
un sociālo pakalpojumu jomā šādā apmērā: ja darba stāžs
ārstniecības un/vai sociālo pakalpojumu jomā ir no 10 līdz 15
gadiem (ieskaitot) – 20% apmērā no darbiniekam noteiktās mēneša
darba algas; ja darba stāžs ārstniecības un/vai sociālo
pakalpojumu jomā ir no 15 līdz 20 gadiem (ieskaitot) – 30% apmērā
no darbiniekam noteiktās mēneša darba algas; ja darba stāžs
ārstniecības un/vai sociālo pakalpojumu jomā ir vairāk nekā 20
gadi – 40% apmērā no darbiniekam noteiktās mēneša darba
algas.
Darba stāžu ārstniecības un sociālo pakalpojumu jomā nosaka pēc
stāvokļa uz kārtējā gada 1.janvāri. Piemaksu par darba stāžu
piemēro darbiniekiem, kuri mācību iestādes ārstniecības un
sociālo pakalpojumu jomā beiguši pēc 1992.gada vai beiguši līdz
1992.gadam (ieskaitot) un ir saņēmuši izglītības iestādes
izsniegtu izglītību apliecinošu dokumentu par specialitātei
atbilstošas akreditētas tālākizglītības programmas apguvi.
Darbinieks saņem piemaksu par darbu īpašos apstākļos. Darbinieks
par virsstundu darbu, darbu nedēļas atpūtas laikā vai svētku
dienās saņem piemaksu ne mazāk kā 100% apmērā no viņam noteiktās
stundas vai dienas algas likmes.
Darbinieku par augstiem darba rezultātiem atbilstoši darbinieka
darba ieguldījumam var materiāli stimulēt. Materiālajai
stimulēšanai var izmantot finanšu līdzekļus līdz 15% no plānotā
atalgojuma fonda, kā arī ietaupītos līdzekļus no atalgojuma
fonda. Konkrētus prēmēšanas apmērus darbiniekam nosaka
institūcijas vadītājs, institūcijas vadītājam – augstākas
institūcijas vadītājs.
Noteikumu izpilde finansējama attiecīgajam gadam institūcijai
paredzētā atalgojuma fonda ietvaros. Mēneša darba algas skalu var
pārskatīt valsts budžeta izstrādes gaitā, izvērtējot ekonomisko
situāciju valstī.
Noteikumi stājas spēkā ar 2004.gada 1.oktobri.
Akceptēts likumprojekts
“Profesionālo radošo organizāciju likums”.
Spēkā esošajā
Biedrību un nodibinājumu likumā noteikts, ka politisko partiju,
reliģisko organizāciju, arodbiedrību, profesionālo organizāciju
un to apvienību darbību, kuras ir publisko tiesību autonomi
subjekti, kā arī publisko nodibinājumu (fondu) darbību regulē
citi likumi.
Likumprojekts “Profesionālo radošo organizāciju likums” nosaka
profesionālo radošo organizāciju darbību un kompetenci.
Profesionālas radošas organizācijas statusu iegūst biedrība, kura
noteiktā kārtībā reģistrējusies Kultūras ministrijas profesionālo
radošo organizāciju reģistrā.
Kultūras ministrija atbilstoši savai kompetencei var deleģēt
profesionālajai organizācijai ar valsts kultūrpolitiku saistītus
valsts pārvaldes uzdevumus saskaņā ar deleģēšanas līgumu.
Profesionāla radoša organizācija attiecībā uz šajā likumā
noteikto valsts pārvaldes uzdevumu izpildi ir Kultūras
ministrijas funkcionālā padotībā.
Pēc reģistrēšanās profesionālo radošo organizāciju reģistrā
profesionālai radošajai organizācijai ir tiesības pretendēt uz
valsts budžeta finansējumu konkrētiem projektiem un programmām,
starptautisko sakaru uzturēšanai un dalībai starptautiskās
organizācijās, informācijas uzkrāšanai un apkopošanai saistībā ar
kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanu un citiem valsts
kultūrpolitikas īstenošanas pasākumiem. Kultūras ministrs nosaka
kārtību, kādā tiek izskatīti profesionālo radošo organizāciju
pieteikumi finansējuma saņemšanai.
Likumprojektā pārejas noteikumā paredzēts, ka 12 mēnešu laikā pēc
šī likuma spēkā stāšanās profesionālās radošās organizācijas,
kuras reģistrējušās Kultūras ministrijā saskaņā ar likumu “Par
sabiedriskām organizācijām un to apvienībām”, reģistrējas
profesionālo radošo organizāciju reģistrā šā likuma noteiktajā
kārtībā.
Pieņemti noteikumi “Meža zemes
transformācijas noteikumi”.
Noteikumi izstrādāti saskaņā
ar Meža likumu, Gaujas Nacionālā parka likumu un Aizsargjoslu
likumu.
Šobrīd meža zemes transformācijas nosacījumus un transformācijas
atļaujas saņemšanas kārtību, kā arī transformācijas dēļ valstij
nodarīto zaudējumu aprēķināšanas un atlīdzināšanas kārtību par
dabiskās meža vides iznīcināšanu jebkurā tās attīstības stadijā
nosaka Ministru kabineta 2001.gada 27.februāra noteikumi Nr.94
“Meža zemes transformācijas kārtība”. Spēkā esošajos noteikumos
nav noteikta kārtība, kā rīkoties gadījumos, kad meža zemes
transformācijai ir nepieciešams Ministru kabineta rīkojums.
Noteikumiem par pamatu ņemts spēkā esošo noteikumu teksts, kurš
precizēts redakcionāli, kā arī papildināts ar transformācijas
pieteikuma iesniegšanas un izskatīšanas kārtību gadījumos, kad
transformācija atļauta tikai ar ikreizēju Ministru kabineta
rīkojumu un transformācijas nosacījumiem – koku ciršanas apjoma
noteikšanas kārtību gadījumos, kad transformāciju paredzēts veikt
Baltijas jūras un Rīgas jūras līča piekrastes krasta kāpu
aizsargjoslā, apdzīvotās vietās un īpaši aizsargājamās dabas
teritorijās.
Noteikumi neparedz papildu izdevumus no valsts budžeta. Noteikumu
izpildi nodrošinās Valsts meža dienests tā darbībai piešķirtā
finansējuma ietvaros.
Akceptēts likumprojekts
“Grozījumi Latvijas Administratīvo pārkāpumu
kodeksā”.
Konkurences likumā un Reklāmas likumā noteikto
mērķu īstenošanai ir nepieciešama plaša informācijas ieguve. Lai
nodrošinātu informācijas ieguvi, Konkurences padomes birojam ir
noteiktas tiesības pieprasīt no jebkuras fiziskās un juridiskās
personas (arī amatpersonas), valsts pārvaldes un pašvaldību
institūcijas šajā likumā noteikto uzdevumu izpildei nepieciešamo
informāciju, arī tādu informāciju, kas no tirgus dalībnieka
viedokļa ir konfidenciāla. Spēkā esošā Latvijas Administratīvo
pārkāpumu kodeksa (Latvijas APK) redakcijā nav speciālas normas,
kas paredzētu administratīvo atbildību par informācijas
nesniegšanu Konkurences padomei.
Grozījums Latvijas APK paredz noteikt, ka par personu vai to
apvienību rīcībā esošās informācijas nesniegšanu Konkurences
padomei pēc tās pieprasījuma noteiktā termiņā un apjomā, kā arī
par nepatiesas informācijas sniegšanu uzliek naudas sodu
fiziskajām personām līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām
personām – no piecdesmit līdz desmittūkstoš latiem.
Par Konkurences padomes amatpersonu likumīgo prasību vai
Konkurences padomes lēmumu nepildīšanu uzliek naudas sodu
fiziskajām personām līdz piecsimt latiem, bet juridiskajām
personām – no piecdesmit līdz desmittūkstoš latiem.
Grozījums Latvijas APK nosaka, ka Konkurences padome izskata
lietas un uzliek administratīvos sodus par pārkāpumiem, kuri
paredzēti šā kodeksa 166.13 panta otrajā daļā
(izņemot lietas, kur kontroli veikušas un par konkrēto pārkāpumu
protokolu sastādījušas citas uzraudzības institūcijas
amatpersonas, kas pilnvarotas izskatīt attiecīgā administratīvā
pārkāpuma lietas), kā arī 175.5 un 175.6
pantā.
Konkurences padomes vārdā sastādīt protokolu par šā kodeksa
175.5 un 175.6 paredzētajiem
administratīvajiem pārkāpumiem ir tiesīgi Konkurences padomes
biroja direktors vai viņa pilnvarota amatpersona.
Pieņemti noteikumus “Grozījumi
Ministru kabineta 1995.gada 29.augusta noteikumos Nr.265 “Pasta
noteikumi””.
Saskaņā ar Komerclikuma spēkā stāšanās
kārtības likumu ar citos normatīvajos aktos lietotu terminu
“uzņēmējsabiedrība” saprot kā terminu “komercsabiedrība”
Komerclikuma izpratnē. Saskaņā ar Komerclikumu komercdarbību veic
komersanti (fiziskās personas – individuālie komersanti vai
komercsabiedrības), bet Ministru kabineta 1995.gada 29.augusta
noteikumos Nr.265 “Pasta noteikumi” ir tiesību normas, kas paredz
atšķirīgu regulējumu fiziskajām un juridiskajām personām pasta
pakalpojumu saņemšanas jomā.
Lai nodrošinātu Pasta noteikumu atbilstību Komerclikumā
noteiktajam, ir izstrādāti grozījumi, aizstājot noteikumos vārdus
“uzņēmums (uzņēmējsabiedrība)” ar vārdu “komersants”.
Grozījums noteikumos paredz noteikt, ka fiziskās personas ir
tiesīgas atvērt pagaidu norēķinu kontus statūtkapitāla iemaksai
jaundibināmām komercsabiedrībām. Pagaidu kontu atver saskaņā ar
iesniegumu par konta atvēršanu juridiskai personai, kurā norāda
topošās komercsabiedrības nosaukumu un tās personas vārdu un
uzvārdu, kura aizpilda minēto iesniegumu. Netiek aizpildīta aile
ar komercsabiedrības reģistrācijas numuru un datumu.
Akceptēts likumprojekts
“Grozījumi Pasta likumā”.
Grozījums likumā nodrošinās
iespēju individuālajiem komersantiem saņemt individuālo licenci,
lai sniegtu vispārējos pasta pakalpojumus, vai reģistrēt
vispārējo atļauju, lai sniegtu pasta pakalpojumus, kas neietilpst
vispārējo pasta pakalpojumu kategorijā. Lai ievērotu konsekvenci,
vārdi “uzņēmumi (uzņēmējsabiedrības)” ir aizstāti ar vārdu
“komersanti” visā likuma tekstā.
Tiek mainīts likumā lietotais termins no “nepieklājīga vai
netikumīga rakstura priekšmetus” ar vārdiem “pornogrāfiska
rakstura materiālus, kuros aprakstīta vai attēlota bērnu seksuāla
izmantošana, cilvēku seksuālas darbības ar dzīvniekiem,
nekrofilija vai pornogrāfiska vai erotiska rakstura
vardarbība”.
Likums tiek papildināts ar normu, nosakot pasta pakalpojuma
sniedzēja tiesības atvērt pasta sūtījumus. Pasta pakalpojumu
sniedzējam ir tiesības atvērt pasta sūtījumus šādos gadījumos:
adresāts pieprasa atvērt pasta sūtījumu tā saņemšanas brīdī; ir
izbeidzies sūtījuma glabāšanas termiņš, un nav iespējams
noskaidrot sūtītāja precīzu adresi, lai varētu nosūtīt atpakaļ
neizsniegto pasta sūtījumu; ir redzamas pazīmes, kas liecina, ka
pasta sūtījums ir bojāts vai var sabojāt citus pasta sūtījumus
vai pasta iekārtas, vai var kļūt bīstams pasta pakalpojumu
sniedzēja darbiniekiem; ir pamatotas aizdomas, ka pasta sūtījums
satur pārsūtīšanai aizliegtus priekšmetus; ir attiecīgs
tiesībaizsardzības institūcijas lēmums. Grozījums paredz noteikt,
ka pasta sūtījumus atver Ministru kabineta noteiktajā
kārtībā.
Akceptēts likumprojekts “Par
Bauskas pilskalna pamatnes
nostiprināšanu”.
Likumprojekta mērķis ir Bauskas
pilskalna pamatnes nostiprināšana, lai saglabātu valsts nozīmes
arhitektūras pieminekli Bauskas pilsdrupas ar parku un valsts
nozīmes arheoloģijas pieminekli Bauskas viduslaiku pili. Šajā
likumā noteikts, kā tiek veikta Bauskas pilskalna pamatnes
nostiprināšanas ietekmes novērtēšana.
Projektā noteikts, ka Reģionālā vides pārvalde, veicot darbības
– Bauskas pilskalna ziemeļu nogāzes pamatnes nostiprināšanas
ietekmes novērtējumu: novērtē ietekmi uz īpaši aizsargājamām
sugām un īpaši aizsargājamiem biotopiem; novērtē ietekmei
pakļautās teritorijas lielumu; trīs dienu laikā pēc likuma spēkā
stāšanās izsniedz atzinumu ar novērtējuma rezultātiem. Reģionālā
vides pārvalde savās telpās – vietā, kur ar šo informāciju
var iepazīties ikviena ieinteresētā persona, – izliek
informatīvu paziņojumu par atzinumu, ievieto informāciju savā
interneta mājaslapā, kā arī atzinumu nosūta Vides ministrijai un
citām ieinteresētajām institūcijām.
Likumprojekts paredz, ja saskaņā ar veiktā ietekmes novērtējuma
rezultātu darbība negatīvi ietekmē Eiropas nozīmes aizsargājamo
dabas teritoriju (Natura 2000), tad darbību var atļaut
realizēt Vides ministrija, ja darbībai nav cita risinājuma
izvirzītā mērķa sasniegšanai un tās īstenošana nepieciešama, lai
nodrošinātu sevišķi svarīgu sabiedrības interešu
ievērošanu.
Projektā noteikts, ka Dabas aizsardzības pārvalde sadarbībā ar
reģionālo vides pārvaldi nosaka nepieciešamos kompensējošos
pasākumus Eiropas nozīmes aizsargājamai dabas teritorijai
(Natura 2000), ja Vides ministrija saskaņā ar šā likuma 3.
pantu trīs dienu laikā pieņem lēmumu atļaut realizēt darbību.
Pieņemto lēmumu Dabas aizsardzības pārvalde nekavējoties publicē
savā interneta mājaslapā un nosūta adresātam un ieinteresētajām
institūcijām.
Pēc Vides ministrijas lēmuma saņemšanas Bauskas pilskalna ziemeļu
nogāzes pamatnes nostiprināšana notiek atbilstoši apstiprinātajam
projektam un esošajai būvatļaujai.
Ietekmes uz vidi novērtējuma valsts birojs nākamajā dienā pēc
likuma izsludināšanas ievieto savā mājaslapā internetā
paziņojumu, ka Bauskas pilskalna pamatnes nostiprināšanas
ietekmes novērtējumu veic saskaņā ar šo likumu.
Ministru kabinets lūgs Saeimu minēto likumprojektu izskatīt
steidzamības kārtā. Paredzēts, ka likums stājas spēkā nākamajā
dienā pēc tā izsludināšanas.
Pieņemts rīkojums “Par naudas
balvu piešķiršanu par izciliem sasniegumiem
sportā”.
Saskaņā ar noteikumiem “Kārtība, kādā
piešķiramas naudas balvas par izciliem sasniegumiem sportā, un
naudas balvu apmērs” piešķirtas naudas balvas: Latvijas
Vingrošanas federācijas sportistam Jevgēņijam Saproņenko par
izcīnīto otro vietu XXVIII olimpiskajās sporta spēlēs –
65 667 lati (pirms nodokļu samaksas); sportista trenerim
Vitālijam Šnikeram – 32 333 lati (pirms nodokļu
samaksas).
Latvijas Svarcelšanas klubu apvienības sportistam Viktoram
Ščerbatiham par izcīnīto otro vietu XXVIII olimpiskajās sporta
spēlēs – 65 667 lati (pirms nodokļu samaksas); sportista
trenerim Eduardam Andruškēvicam – 32 333 lati (pirms nodokļu
samaksas).
Latvijas Modernās pieccīņas federācijas sportistei Jeļenai
Rubļevskai par izcīnīto otro vietu XXVIII olimpiskajās sporta
spēlēs – 65 667 lati (pirms nodokļu samaksas); sportistes
trenerim Jurim Krastiņam – 15 666 lati (pirms nodokļu
samaksas); sportistes trenerim Isakam Novruzovam – 5667 lati
(pirms nodokļu samaksas); sportistes trenerim Justam Sirmajam –
5667 lati (pirms nodokļu samaksas); sportistes trenerim Oļegam
Balahņičovam – 2500 lati (pirms nodokļu samaksas).
Latvijas Vieglatlētikas federācijas sportistam Vadimam
Vasiļevskim par izcīnīto otro vietu XXVIII olimpiskajās sporta
spēlēs – 65 667 lati (pirms nodokļu samaksas); sportista
trenerei Valentīnai Eidukai – 32 333 lati (pirms nodokļu
samaksas).
Kā arī Latvijas Modernās pieccīņas federācijas sportistam Denisam
Čerkovskim par izcīnīto ceturto vietu XXVIII olimpiskajās sporta
spēlēs – 19 000 lati (pirms nodokļu samaksas); sportista
trenerim Jurim Krastiņam – 5000 lati (pirms nodokļu samaksas);
sportista trenerim Isakam Novruzovam – 1500 lati; sportista
trenerim Ivaram Čākuram – 1125 lati; sportista trenerim Oļegam
Balahņičovam – 833 lati; sportista trenerim Aināram Lejam – 750
lati.
Latvijas Vieglatlētikas federācijas sportistam Staņislavam
Olijāram par izcīnīto piekto vietu XXVIII olimpiskajās sporta
spēlēs – 12 333 lati (pirms nodokļu samaksas); sportista
treneriem Ludmilai Olijārei – 2500 lati; sportista treneriem
Aleksandram Čumakovam – 2500 lati.
Latvijas kanoe federācijas sportistam Dagnim Vinogradovam par
izcīnīto sesto vietu XXVIII olimpiskajās sporta spēlēs – 5667
lati (pirms nodokļu samaksas); sportista trenerim Genādijam
Zujevam – 2500 lati.
Finanšu ministrijai no pamatbudžeta apakšprogrammas “Līdzekļi
neparedzētiem gadījumiem” uzdots piešķirt Izglītības un zinātnes
ministrijai 442 875 latus, t.sk. nodokļu samaksai –
97 875 latus, lai nodrošinātu naudas balvu par izciliem
sasniegumiem sportā izmaksu.
Valsts Kancelejas Komunikācijas departaments