Pasta attīstībā plāno investēt 44 miljonus latu
Atbilstoši BO VAS “Latvijas pasts” jaunajai attīstības stratēģijai no 2004. līdz 2008.gadam uzņēmuma attīstībā plānots investēt 43,752 miljonus latu. Konkurētspējas celšanas un modernizācijas nolūkos turpināsies strukturālas izmaiņas, kā arī plānots īstenot pasta sūtījumu piegādes koncepcijas maiņu.
Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Vigo Legzdiņš, satiksmes ministra pienākumu izpildītājs Ainārs Šlesers un “Latvijas pasta” ģenerāldirektors Gints Škodovs vakar žurnālistus iepazīstināja ar “Latvijas pasta” jauno attīstības stratēģiju Foto: Gatis Dieziņš, A.F.I. |
Lielākās investīcijas ir
ieplānotas pasta nodaļu remontiem – 26,48 miljoni latu,
jauno pakalpojumu attīstīšanai – 9,76 miljoni latu, pasta nodaļu
aprīkojumam – 6,89 miljoni latu, informē “Latvijas pasta” preses
sekretārs Edijs Šauers. Tiks turpināta arī pasta nodaļu un punktu
atvēršana lielveikalos.
Kopumā iecerēts izremontēt 650 pasta nodaļas. Darba vietas pasta
nodaļās aprīkos ar jaunu datortehniku un atbilstošu
programmatūru, bet klientu apkalpošanas zāles atbildīs jaunajam
telpu dizainam un apkalpošanas standartiem.
Jaunā stratēģija paredz veikt izmaiņas līdzšinējā pasta piegāžu
koncepcijā, nodalot pasta piegādi no klientu apkalpošanas.
Atbilstoši tam pasta nodaļas tiks pārveidotas par pakalpojumu
saņemšanas punktiem, bet galvenā loma pasta piegāžu nodrošināšanā
būs loģistikas centriem un pastnieku atbalsta punktiem. Pasta
sūtījumi no šķirošanas kompleksa tiks transportēti uz loģistikas
centriem, bet no tiem sūtījumus nogādās atbalsta punktos, kuri
atradīsies tuvu pastnieku mājām. Plānots, ka garākos piegādes
maršrutus pastnieki varēs veikt ar automašīnu, t.i., pastāvēs tā
sauktā motorizētā piegāde.
“Latvijas pasta” ģenerāldirektors Gints Škodovs skaidro:
“Pienācis pēdējais laiks atgūt zaudētās tirgus pozīcijas un
nostiprināties kā pasta pakalpojumu līderim Latvijā. Izveidota
jauna vadības komanda un izstrādāta jauna darbības stratēģija –
iegūti jauni iekšējie resursi un izstrādāts jauns attīstības
piedāvājums, lai nodrošinātu kvalitatīvu “Latvijas pasta”
atdzimšanu šābrīža tirgus apstākļos.”
Lai palielinātu ieņēmumus, “Latvijas pasts” lielu uzmanību veltīs
jaunu pakalpojumu attīstīšanai un mārketingam.
“LV” informācija