• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Par Valsts kases veiktās klientu aptaujas rezultātiem. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 21.10.2004., Nr. 167 https://www.vestnesis.lv/ta/id/95307

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Ministru kabineta 2004.gada 19.oktobra sēdē

Vēl šajā numurā

21.10.2004., Nr. 167

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Par Valsts kases veiktās klientu aptaujas rezultātiem

Valsts kase laikā no 6.jūlija līdz 16.augustam veica klientu aptauju, lai izzinātu klientu vēlmes un vajadzības, pilnveidotu Valsts kases darbību un uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Kopumā tika saņemta 651 aizpildīta aptaujas anketa. Veiktajā aptaujā vislielāko atsaucību izrādījuši klienti, kuri Valsts kasi apmeklē ne retāk kā reizi nedēļā (44%). Ar aptaujas starpniecību Valsts kase vēlējās noskaidrot klientu atsauksmes par Valsts kases sniegto pakalpojumu kvalitāti – maksājumu veikšanas procesu, finansēšanas plānu apstrādi, kontu atvēršanu/slēgšanu, arī uzzināt klientu viedokli par aktuālajām problēmām pārskatu sagatavošanā un grāmatvedības uzskaitē. Valsts kase plāno ieviest elektroniskos pakalpojumus, tāpēc anketā tika ietverti jautājumi, lai noskaidrotu, kādus pakalpojumus klienti vēlas saņemt elektroniski un cik daudziem no aptaujātajiem ir tehniskās iespējas tos izmantot.
Aptaujas rezultāti rāda, ka 87% no aptaujātajiem maksājumu veikšanas procesu kopumā novērtējuši pozitīvi, bet vērtējumu “apmierinoši” vai “neapmierinoši” devuši attiecīgi 3,8 % un 0,8% aptaujāto. Piektā daļa no aptaujātajiem norādījuši, ka problēmas maksājumu veikšanā rada nepilnīgi saņemtā informācija no darījuma partneriem.
Saņemti vairāki klientu ieteikumi par izmantoto kontu izrakstu saņemšanas termiņu un to noformējumu, kā arī par kopsavilkumu kases izdevumiem/ieņēmumiem ekonomiskās klasifikācijas griezumā saņemšanu. Ņemot vērā izteiktos ierosinājumus, Valsts kase analizēs, kas kavē attiecīgo dokumentu izsniegšanas termiņu klientam vēlamā periodā, kā arī izskatīs iespējas mainīt konta izraksta noformējumu.
No klientu atbildēm ir iegūta vērtīga informācija par Valsts kases sagatavotās “Valsts budžeta iestāžu pusgada, deviņu mēnešu, gada un pašvaldību budžeta iestāžu gada pārskatu sagatavošanas instrukcijas” un Finanšu ministrijas sagatavotās “Valsts (pašvaldības) budžeta iestāžu pašvaldību budžeta grāmatvedības uzskaites instrukcijas” nepilnībām un nepieciešamajiem uzlabojumiem tajās. Saņemtā informācija tiks izmantota, veicot grozījumus Valsts kases instrukcijā un sniedzot priekšlikumus Finanšu ministrijai instrukcijas aktualizēšanai.
Valsts kase ir izvirzījusi mērķi pāriet uz elektroniskajiem maksājumiem un tiešsaistes (on-line) informācijas apmaiņu ar klientiem. Pašreiz notiek darbs pie projekta, lai klientiem šādus pakalpojumus pilnā apmērā varētu nodrošināt, sākot ar 2005.gadu.
Pēc aptaujas rezultātiem, 80 procentiem no aptaujātajiem ir pastāvīgs interneta pieslēgums un līdz ar to arī iespēja elektroniski veikt informācijas apmaiņu (veikt maksājumus, saņemt kontu izrakstus, elektroniski apskatīt konta stāvokli, saņemt informāciju par Valsts kases jaunumiem).
Visi saņemtie ierosinājumi ir apkopoti un tiks ņemti vērā, turpinot Valsts kases sniegto pakalpojumu uzlabošanu. Valsts kase pateicas visiem klientiem, kas izrādīja atsaucību un aizpildīja aptaujas anketas.

Valsts kases informācija

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!