• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 27.10.2004., Nr. 170 https://www.vestnesis.lv/ta/id/95530

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

27.10.2004., Nr. 170

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Jūrmalas pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000056357, adrese: Jomas iela 1/5, Jūrmala, Latvija, LV-2015.
Tālruņi: +371-7093880, 7093940. Fakss: +371-7093985, 7093854
2. Identifikācijas nr.: JPD 2004/77
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 21.06.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 15.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sociālās dzīvojamās mājas rekonstrukcija Jūrmalā, Nometņu ielā 2A
CPV kods: 45215214-0
7. Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2005. (labiekārtošanas darbiem - 01.05.2005.)
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Ditton Būve”

41503029738

Lāčplēša iela 10,
Daugavpils, LV-5400

826727.57 Ls
bez PVN

Kopā: 826727.57 Ls bez PVN

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums neatbilst nolikuma prasībām, piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 18.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde “Komunālā pārvalde”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000088935, adrese: Užavas iela 8, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3624269, 3622019. Fakss: +371-3626379
2. Identifikācijas nr.: Ventspils KP 04/091A
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 08.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 14.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: “Būvprojekta izstrādāšana Aizsardzības ministrijas sporta centra būvniecībai, Brīvības ielā 14, Ventspilī”
CPV kods: 74200000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 4
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “ARHO”

40102005259

Ganību Dambis 30a, Rīga, LV-1005, Latvija

64 576.27
(bez PVN)

Kopā: 76 200.00 (ar PVN)

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: pretendents neatbilst nolikuma prasībām vai likuma nosacījumiem, piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 15.10.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienesta Kurzemes reģionālā iestāde, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001411894, adrese: Liepājas iela 48, Kuldīga, LV-3300, Latvija
Tālruņi: +371-3323108, 3323474.Fakss: +371-3320431
Kontaktpersona: VID KRI Nodrošinājuma daļas priekšnieks Aleksandrs Alandarenko, tālr. 3323108, mob. tālr. 6457275
2. Identifikācijas nr.: FM VID KRI 2004/206
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: benzīna, degvielas un sašķidrinātās gāzes iegāde VID KRI transportam
CPV kods: 23000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: benzīns A95E aptuveni 14 000 litru, dīzeļdegviela aptuveni 6000 litru, sašķidrinātā gāze aptuveni 7000 litru
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Saldus un Kuldīgas pilsēta
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.04.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Kuldīgā, Liepājas ielā 48, 1.kab., līdz 10.11.2004. no plkst. 8:30 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 02.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Kuldīgā, Liepājas ielā 48, 1.kab., LV-3300, līdz 10.11.2004. plkst. 10:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Kuldīgā, Liepājas ielā 48, 1.kab., 10.11.2004. plkst. 10:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts ieņēmumu dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000069281, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1978, Latvija.Tālruņi: +371-7028700, 7028704.Fakss: +371-7028704
Kontaktpersona: Guntis Cielava, Valsts ieņēmumu dienesta biroja galvenais speciālists, tālr. 7028898, 7028608, fakss 7028696.E-pasts: guntis.cielava@vid.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM VID 2004/294
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

TEHNISKIE KRITĒRIJI
Pretendenta pieredze līdzīgu objektu būvniecībā

30
5

Garantijas termiņi un noteikumi

5

Piedāvātais laika grafiks un termiņi

5

Piedāvātā darba organizācija

5

Pretendenta pašu spēkiem vidēji gadā veikto būvdarbu apjoms 2002. un 2003.gadā

10

FINANŠU KRITĒRIJI

70

Cena (bez PVN)

70

KOPĀ

100

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: muitas kontroles punkta “Šķirotava” būvniecība
CPV kods: 45220000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: muitas kontroles ēka ar nojumi un rampu – 1200 kv.m, vagonu un cisternu apskates estakāde - 80 kv.m, sliežu pievedceļa izbūve – 600 m, stāvlaukumu un ceļu izbūve – 4300 kv.m

Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Krustpils iela 38
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.08.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Rīgā, Smilšu ielā 1, 214.kabinetā, līdz 22.11.2004. no plkst. 8.30 līdz 17:00, iepriekš samaksājot Ls 100 (viens simts latu). Maksājuma veids: ar pārskaitījumu, saņēmējs: Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr. LV17TREL1060001211700, saņēmēja banka: Latvijas Banka, bankas kods LACBLV2X, maksājuma mērķis – par konkursa nolikumu nr. FM VID 2004/294
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 11.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienesta kancelejā Smilšu ielā 1, 113.kab., Rīgā, līdz 22.11.2004. plkst. 13:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Rīgā,Smilšu ielā 1/4, 207.telpā, 22.11.2004. plkst. 13:00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: LVL 10 000 (desmit tūkstoši latu) bankas vai apdrošināšanas galvojums.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: BBAC “Pļavnieki”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000040089, adrese: Zebiekstes iela 3, Rīga, Latvija, LV-1082.
Tālruņi: +371-7577817. Fakss: +371-7585912
2. Identifikācijas nr.: LM BBAC 2004/1
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 19.01.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 20.02.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: pārtikas produktu piegāde
CPV kods: 15000000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 9
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Valmieras Maiznieks”

40003251960

L.Paegles iela 47

1443.60

SIA “Lemūrs”

40003623994

Saites iela 3

10987.29

SIA “Dobeles dzirnavnieks”

40003020653

Spodrības iela 4

1041.39

SIA “Amaija”

40103070928

Tērbatas iela 84

3173.00

SIA “Adali”

50003044891

Aviācijas iela 6a

9379.68

A/s “Talsu gaļa”

50003012501

Raiņa iela 90

803.04

Kopā:

26828

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: Piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 18.10.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Labklājības ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000022064, adrese: Skolas 28, Rīga, Latvija, LV-1331. Tālruņi: +371-7021600, 7021659. Fakss: +371-7 276 445
Kontaktpersona: Iepirkumu komisijas priekšsēdētāja Vaira Bebre.E-pasts: vaira.bebre@lm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: LM 2004/23
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Laika grafika atbilstība
Personāls kvalifikācija

10
10

Pretendenta darba pieredze

15

Piedāvājuma ekonomiskā pamatotība

20

Piedāvājuma cena

45

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: EQUAL informācijas sistēmas izstrāde saskaņā ar EQUAL informācijas sistēmas prasību specifikācijām
CPV kods: 77221100-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: EQUAL informācijas sistēma
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Skolas iela 28, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 31.marts
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 5. kabinetā, katru darba dienu vai elektroniski pa e-pastu: vaira.bebre@lm.gov.lv līdz: 02.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.10.2004
9. Piedāvājums jāiesniedz: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 103.kabinetā līdz: 02.11.2004. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Labklājības ministrijā, Skolas ielā 28, Rīgā, 601.kabinetā. 02.11.2004. plkst. 13: 00
11. Citas ziņas: izdarīti grozījumi konkursa nolikumā 2004.gada 18.oktobra sēdē 1.6., 1.7., 4.3., 5.2., 9.2. punktos.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Iekšlietu ministrijas Valsts policija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000099040, adrese: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7075076, 9187610. Fakss: +371-7075006
Kontaktpersona: VP GAP MTAP Valsts iepirkuma un kontroles nodaļas priekšnieks Aleksandrs Kņazevs, t.7075076, 9187610.E-pasts: aleksandrs.knazevs@vp.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: IeM VP 2004/52
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: transportlīdzekļu braukšanas ātruma kontroles video sistēmu komplektu iegāde
CPV kods: 29812200-6
Paredzamā iepirkuma apjoms: 11 transportlīdzekļu braukšanas ātruma kontroles video sistēmu komplekti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Brīvības iela 61, Rīga, Latvija, LV-1010
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības iela 61, Rīga, 540.kab. līdz: 22.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 11.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Brīvības iela 61, Rīga, 540.kab. līdz: 22.11.2004. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Brīvības iela 61, Rīga, 318.kab. 22.11.2004. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Valsts kase, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000597275, adrese: Smilšu iela 1, Rīga, Latvija, LV-1919. Tālruņi: +371-7094222.Fakss: +371-7094220
Kontaktpersona: Valsts kases Iekšējā audita departamenta departamenta direktore I.Rečicka, tālr. 7094255. E – pasts Irena.Recicka@kase.gov.lv; Juridiskā departamenta direktores vietnieks R. Zariņš, tālr. 7094223.E-pasts: Ralfs.Zarins@kase.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: FM VK 2004/35
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Stāžs audita jomā

15

Pieredze ar līdzīga rakstura uzdevumiem

15

Pieredze ar Pasaules bankas aizdevumiem

30

Piedāvājuma cena

40

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: audita pakalpojumi
CPV kods: 74121210-8
Paredzamā iepirkuma apjoms: audita pakalpojumi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvijas Republika
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 28.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Valsts kasē, Rīgā, Smilšu ielā 1, A 407. telpā darbdienās līdz: 12.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 04.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Valsts kasē, Rīgā, Smilšu ielā 1, A 308. telpā līdz: 12.11.2004. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Valsts kasē, Rīgā, Smilšu ielā 1, A 201. telpā 12.11.2004. plkst. 11: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Rīgas domes Īpašuma departaments, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000038741, adrese: R.Vāgnera iela 5, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7037287, 7037235.Fakss: +371-7012614
Kontaktpersona: speciālists Juris Tovkiņš, t.7037287
2. Identifikācijas nr.: RDĪD 2004/82
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

70

Būvdarbu izpildes termiņi

5

Kvalitāte-garantijas termiņš būvdarbiem

5

Pretendenta pieredze ārstniecības iestāžu renovācijas, rekonstrukcijas un remontdarbu izpildē

20

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: būvdarbi-RP BO SIA “Klīniskā slimnīca “Gaiļezers”” centrālās sterilizācijas nodaļas Rīgā, Hipokrāta ielā 2, telpu renovācija
CPV kods: 45000000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: saskaņā ar izstrādāto renovācijas tehnisko projektu un pasūtītāja tehnisko specifikāciju
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Hipokrāta iela 2
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 11.05.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgas domes Īpašuma departamenta Inženiertehniskajā nodaļā Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 418.kabinetā līdz: 08.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 75.00. Maksājuma veids: pārskaitījums – a/s “Latvijas Unibanka” Rīdzenes filiāle, kods: UNLALV2X002, Rīgas domes norēķinu kase, konts: 02-010130810, subkonts: 20300003010, nodokļu maksātāja reģ.nr.9000003874, ar norādi: “Samaksa par konkursa nolikumu, iepirkuma identifikācijas nr.RDĪD 2004/82”
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 29.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgas domes Īpašuma departamenta Inženiertehniskajā nodaļā Rīgā, R.Vāgnera ielā 5, 418.kabinetā līdz: 08.11.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgas domes Īpašuma departamentā, R.Vāgnera ielā 5, 202.telpā (zālē) 08.11.2004. plkst. 10: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Strazdumuižas internātvidusskola – attīstības centrs, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000023445, adrese: Juglas iela 14a, Rīga, Latvija, LV-1024. Tālruņi: +371-7532022, 7533081.Fakss: +371-7532046
Kontaktpersona: directors Ojārs Lamass, t.7532022, 9449576.E-pasts: strazdis@acad.latnet.lv
2. Identifikācijas nr.: SIAC 2004/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: mēbeļu iegāde internetam
CPV kods: 36100000-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: mēbeles internātam ar 153 vietām atbilstoši projektam
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Strazdumuižas internātvidusskola-attīstības centrs
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.09.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Juglas ielā 14a, Rīgā, LV-1024 līdz: 05.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: Unibanka, kods UNLALV2x002, konts 81000216060 atkl. konk. SIAC 2004-1
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Juglas iela 14a, Rīga, LV-1024 līdz: 05.11.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Juglas iela 14a, Rīga, LV-1024 05.11.2004. plkst. 14: 00
11. Citas ziņas: konkursa nolikumā izdarīti grozījumi (13.10.2004.), pievienojot papildus iepirkuma priekšmetus.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Priekules pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000031654, adrese: Vaiņodes iela 9, Priekule, Liepājas rajons, Latvija, LV-3434. Tālruņi: +371-3461465, 3461470. Fakss: +371-3461453
Kontaktpersona: Priekules pagasta padomes sekretāres v.i. Gunta Briekmane, tālr. 3461465. E-pasts: Priekules pagasta padomes sekretāres v.i. Gunta Briekmane, tālr. 3461465.E-pasts: arta@e-liepaja.lv
2. Identifikācijas nr.: PPP2004/2
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

cena

60

kvalitāte

35

tehniskās īpašības

5

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: lietots pasažieru autobuss
CPV kods: 34117000-0
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1 lietota pasažieru autobusa iegāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Priekules pagasta padome, Vaiņodes iela 9, Liepājas rajons, LV-3434
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 20.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Priekules pagasta padomē Vaiņodes ielā 9, Priekule, Liepājas rajons, LV-3434 līdz: 17.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s “Latvijas Unibanka”, kods UNLALV2X, konta nr. LV19UNLA0012011130126, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 09.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Priekules pagasta padomē, Vaiņodes iela 9, Priekule, Liepājas rajons, LV-3434 līdz: 17.11.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Priekules pagasta padomē, Vaiņodes iela 9, Priekule, Liepājas rajons, LV-3434 17.11.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums: (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: 3000 Ls, maksājot ar pārskaitījumu Priekules pagasta padomes kontā a/s “Latvijas Unibanka”, kods UNLALV2X, konts LV19UNLA0012011130126 vai apdrošināšanas vai bankas garantiju veidā.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas Saeimas Kanceleja, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 9000028300, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, Latvija, LV-1811. Tālruņi: +371-7087491. Fakss: +371-7087329
Kontaktpersona: Saeimas Kancelejas Sagādes nodaļas juriskonsulte Kristīne Segliņa.E-pasts: Kristine.Seglina@saeima.lv
2. Identifikācijas nr.: Saeima 2004/47
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: dokumentu kopēšanas aparāti. Iepirkuma priekšmets ir sadalīts četrās daļās: 1) digitālais kopēšanas aparāts 70-75 kop./min.; 2) digitālais kopēšanas aparāts 22-25 kop./min.; 3) digitālais kopēšanas aparāts 20-22 kop./min.; 4) digitālais kopēšanas aparāts 18-20kop./min.
CPV kods: 30121400-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: 1.daļā – 1aparāts; 2.daļā – 2 aparāti; 3.daļā – 2 aparāti; 4.daļā – 4 aparāti
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jēkaba iela 11, Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Latvijas Republikas Saeimas Kancelejā, Jēkaba iela 10/12, Rīgā līdz: 01.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu; pretendents maksājuma uzdevumā norāda: saņēmējs: Valsts kase, NMR 90000050138, konts nr.: LV17TREL1060001211700, saņēmējbanka: Latvijas Banka, bankas kods LACBLV2X, maksājuma mērķis: par atklāta konkursa nolikumu (id.nr.Saeima 2004/47)
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 22.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: LR Saeimas Kancelejas lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811 līdz: 01.11.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: LR Saeimas Kancelejas lietvedībā, Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811 01.11.2004. plkst. 10: 00
11. Citas ziņas: nolikumā ir izdarīti grozījumi šādos punktos: 1.5.1.; 1.5.3.; 1.8.1.; 3.1.3.; 3.1.4.; mainītas tiek tehniskās specifikācijas.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: valsts bezpeļņas SIA “Latvijas Televīzija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003080597, adrese: Zaķusalas krastmala 3, Rīga, Latvija, LV-1509. tālruņi: +371-7200315, 7200316. Fakss: +371-7200025
2. Identifikācijas nr.: LTV 2004/05-AT
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.10.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: fiziskās apsardzes pakalpojumi, saskaņā ar likuma “Par iepirkumiem valsts vai pašvaldību vajadzībām” pakalpojumu līgumu nomenklatūras B daļu
CPV kods: 74600000-5
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.01.2008.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 8
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

A/s “Falck Apsargs”

40103058465

Kastrānes iela 5a, Rīga, LV-1084

bez PVN par 1 stundu 1,70, mēnesī 1224.00

Kopā: līguma izpildes laikā 54884.16

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav saimnieciski visizdevīgākais, piedāvājums ir nepamatoti lēts
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 19.10.2004.
13. Cita informācija: iepirkums tika veikts saskaņā ar likuma 4.panta 4.daļu.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: BOV SIA “Latvijas Vēstnesis”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003113794, adrese: Bruņinieku iela 41, Rīga, Latvija, LV-1011. Tālruņi: +371-7313093, 7310675. Fakss: +371-7312190
2. Identifikācijas nr.: LV BP 2004/01
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 13.08.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: valodu mācību kursu pasniegšana
CPV kods: 80428000-0
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 30.04.2005.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

Jūrmalas Valodu centrs

90000053721

Ogres iela 2, Jūrmala, LV-2015

1680.00

Kopā:

1680.00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 18.10.2004.
13. Cita informācija: lēmums pieņemts saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4.panta 4.daļas noteikumiem.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: Veselības obligātās apdrošināšanas valsts aģentūra, 90001475221, Baznīcas iela 25, Rīga, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Dzintars Arbidāns
Tālr.: 7043700. Fakss: 7043701
Elektroniskā pasta adrese: voava@voava.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.voava.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *fenilketonūrijas korekcijas preparāti un ārstnieciskā uztura produkti
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: fenilketonūrijas korekcijas preparāti un ārstnieciskā uztura produkti, kas sadalīti pa 9 pozīcijām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Latvija
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? JĀ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās): 9 pozīcijas
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 12 mēneši vai 360 dienas (pēc līguma noslēgšanas)
INFORMĀCIJA PAR DAĻĀM (no B pielikuma)
DAĻA nr.1: aminoskābju formula bez fenilalanīna (mātes piena aizvietotājs) bērniem līdz 2 gadu vecumam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: aminoskābju formula bez fenilalanīna (mātes piena aizvietotājs) bērniem līdz 2 gadu vecumam pa 400 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 500 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras) (nav uzrādīts)

DAĻA nr.2: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna bērniem no 2 līdz 8 gadu vecumam
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna bērniem no 2 līdz 8 gadu vecumam pa 500 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 1000 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.3: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna pacientiem no 8 gadu vecuma un pieaugušajiem
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

2) Īss apraksts: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna pacientiem no 8 gadu vecuma un pieaugušajiem pa 500 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 1800 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.4: L-Citruline vai ekvivalents
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti

1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: L-Citruline vai ekvivalents pa 100 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 25 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA Nr.5: taukskābju maisījums Liquigen vai ekvivalents
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: taukskābju maisījums Liquigen vai ekvivalents pa 250 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 30 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.6: taukskābju maisījums Monogen vai ekvivalents
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)

2) Īss apraksts: taukskābju maisījums Monogen vai ekvivalents pa 400 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 140 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.7: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna XMET Maxamum vai ekvivalents
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: aminoskābju maisījums bez fenilalanīna XMET Maxamum vai ekvivalents pa 500 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 70 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.8: milti bez fenilalanīna (LP Baiking MIX vai ekvivalents)
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: milti bez fenilalanīna (LP Baiking MIX vai ekvivalents) pa 500 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 3000 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
DAĻA nr.9: diētiskie produkti ar zemu fenilalanīna saturu (nūdeles, spageti, makaroni, piena aizvietotājs, cepumi u.c.)
1) Klasifikācija
1.1) CPV kods *
Pamatkods

Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets

24400000-8
Papildu priekšmeti
1.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
2) Īss apraksts: diētiskie produkti ar zemu fenilalanīna saturu (nūdeles, spageti, makaroni, piena aizvietotājs, cepumi u.c.) pa 500 g
3) Paredzamais iepirkuma apjoms: 3000 vienības
4) Informācija par piegādes laikiem (ja atšķiras)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): piedāvājuma nodrošinājums LVL 5000. Līguma nodrošinājums – 3% no līguma summas
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti (ja nepieciešams)
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: jebkura persona vai personu grupa, kas var iesniegt darbības licences kopiju un Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī izsniegtas reģistrācijas apliecības kopiju vai izziņu, kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts likumā noteiktajā kārtībā
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: 1) gada pārskats par 2003.gadu (kopija); 2) izziņa, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs vai līdzvērtīgas iestādes citā valstī, kas apliecina, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; 3) izziņa, kuru ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu; 4) bankas dokumenta kopija ar zīmogu, kas apliecina maksas par nolikumu samaksu; 5) pretendenta finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā nav mazāks par LVL 50 000 (piecdesmit tūkstoši latu); 6) pretendentam likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; 7) pretendenta gada pārskatā par 2003.gadu aktīvu vērtība pārsniedz kreditoru parādu saistības, izņemot radnieciskos parādus mātes uzņēmumam, kas ir pretendenta 100% dibinātājs; 8) pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā, tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta, nav uzsākta tiesvedība par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; 9) pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu Latvijā vai citā valstī, kur tas reģistrēts
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?

IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā): NĒ
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *VOAVA 2004/47
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 13.12.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): 50,00 LVL (piecdesmit lati). Maksājuma veids un rekvizīti: ar pārskaitījumu – Valsts kase, reģ.nr.90000050130. Latvijas Banka, kods LACBLV2X. Konts LV 83 TREL 106000121900, norādot “Maksa par nolikuma saņemšanu”
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 13.12.2004. līdz plkst. 10:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 180 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 13.12.2004. plkst. 10:00 Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, Latvija
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 12.10.2004.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: Daugavpils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000077325, adrese: Kr.Valdemāra iela 1, Daugavpils, Latvija, LV-5401. Tālruņi: +371-5404337, 5404320. Fakss: +371-5421941
2. Identifikācijas nr.: DPD 2004/49
3. Datums, kad iepirkums izziņots interneta tīklā: 13.09.2004.
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 12.10.2004.
5. Iepirkuma procedūra: atklāts konkurss
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: degvielas iegāde Daugavpils pilsētas domes autotransporta vajadzībām
CPV kods: 23100000-8
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: no līguma noslēgšanas dienas līdz 2005.gada 31.decembrim
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Lukoil Serviss”

40003134777

Alīses iela 3, Rīga

Dīz.-15159.17

SIA “INGRIDA”

41503003476

Vaļņu iela 2, Daugavpils

A92 - 2462.32

A95 - 27737.32

Kopā:

45358.81

11. Noraidīto pretendentu piedāvājuma noraidīšanas iemesli: piedāvājums nav ar viszemāko cenu
12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 18.10.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000051970, adrese: Jūras iela 36, Ventspils, Latvija, LV-3600. Tālruņi: +371-3601120. Fakss: +371-3601118
Kontaktpersona: programmēšanas inženieris Toms Saļņikovs, t.3601120.E-pasts: toms.salnikovs@ventspils.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: 2004-1/56
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: datortehnikas un programmatūras piegāde projektam “Ziemeļkurzemes reģionālā e-pakalpojumu tīkla izveide”
CPV kods: 30200000-1; 30240000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: 9 datori, 1 serveris, 1 piezīmjdators, 8 17” monitori, 2 19” monitori, 1 Rack mount skapis, 1 printeris, 1 multifunkcionālā iekārta, programmatūra
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Jūras iela 36, Ventspils
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Ventspils pilsētas domē, Ventspilī, Jūras ielā 36, 32.kabinetā līdz: 11.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20.00. Maksājuma veids: pārskaitījums (Hansabanka, HABALV22, LV19HABA0140206330127, dalības maksa konkursam “Datortehnikas un programmatūras piegāde projektam “Ziemeļkurzemes reģionālā e-pakalpojumu tīkla izveide””
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 03.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Ventspils pilsētas domē, Ventspilī, Jūras ielā 36, 32. kabinetā līdz: 11.11.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks; Ventspils pilsētas domē, Ventspilī, Jūras ielā 36, 2. stāvā, konferenču zālē 11.11.2004. plkst. 14: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 1000.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Raunas pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000057973, adrese: Vidzemes iela 2, Rauna, Cēsu rajons, Latvija, LV-4131. Tālruņi: +371-4107343. Fakss: +371-4177431
Kontaktpersona: komisijas sekretāre Evija Zurģe, t.9901803.E-pasts: raunaspag@cesis.apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: RP 2004/9
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Piedāvājuma cenu

75

Piedāvājuma kvalitāte

15

Pretendenta pieredze, kvalifikācija

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Cēsu rajona Raunas vidusskolas sporta zāles projektēšanas darbi
CPV kods: 74222000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: projektēšanas darbi
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Raunas pagasts
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 18.02.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Vidzemes iela 2, Rauna, Cēsu rajons, LV - 4131, laikā no plkst. 9: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 03.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 15. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu a/s Unibanka Cēsu fil. kods UNLALV2X004 konts LV02UNLA0004011130510
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 26.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: sekretāres kabinetā, Vidzemes iela 2, Rauna, Cēsu rajons līdz: 03.11.2004. plkst. 14: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: priekšsēdētāja kabinets, Vidzemes iela 2, Rauna, Cēsu rajons 03.11.2004. plkst. 14: 00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Dobeles pilsētas dome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000028777, adrese: Brīvības iela 17, Dobele, Latvija, Latvija, LV-3701. Tālruņi: +371-3722463, 3725389.Fakss: +371-3722463
Kontaktpersona: būvinspektors Dainis Sirsonis, t.3725382; 9266017.E-pasts: dainis@dobele.lv
2. Identifikācijas nr.: DPD 2004/1K
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Uzdevuma izpratne un piedāvātie risinājumi

1

Projekta izstrādāšanas termiņš

1

Pretendenta pieredze

2

Līgumcena

4

Projekta vadītāja pieredze

2

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: tehniskā projekta izstrādāšana objektam “Dobeles pilsētas izglītības iestāžu daudzfunkcionālā sporta manēža”
CPV kods: 74222000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: tehniskā projekta izstrāde
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Brīvības iela 17, Dobele
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.05.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Brīvības iela 17, Dobelē, laikā no plkst. 9: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 15.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 50. Maksājuma veids: skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu konta nr. 06-013130445 Unibanka Dobeles fil. kods UNLALV 2X006, par konkursa DPD 2004/1K nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 05.11.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Dobeles pilsētas domes apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā, Brīvības ielā 17, 1. stāvā, Dobelē līdz: 15.11.2004. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: 15.11.2004. plkst. 11: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: bankas vai apdrošināšanas sabiedrības galvojums Ls 10 000.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Bērnu un ģimenes lietu ministrija, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90001481482, adrese: Basteja bulvāris 14, Rīga, Latvija, LV-1050. Tālruņi: +371-7356497, 7356491.Fakss: +371-7356464
Kontaktpersona: Bērnu tiesību aizsardzības departamenta Bērnu tiesību aizsardzības politikas nodaļas vadītāja Gunta Vīksne, t.7356481.E-pasts: gunta.viksne@bm.gov.lv
2. Identifikācijas nr.: BĢLM-2004/30K
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā
(punktu skaits)

Pretendenta pieredze darbības ilguma ziņā, līdzīgu pasūtījumu izpildē

40

Piedāvātā cena

60

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: grāmatu iespiešana
CPV kods: 78110000-1
Paredzamā iepirkuma apjoms: 11 grāmatu ( brošūru ) iespiešana 172 000 eksempl.
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 15.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Bērnu un ģimenes lietu ministrijā, Basteja bulvārī 14, Rīgā, laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 00 līdz: 05.11.2004.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Bērnu un ģimenes lietu ministrijā, Basteja bulvārī 14, Rīga līdz: 05.11.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Bērnu un ģimenes lietu ministrijā, Basteja bulvārī 14, Rīga 05.11.2004. plkst. 10: 00.

Paziņojums par lēmuma pieņemšanu

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003345734, adrese: Miera iela 25, Rīga, Latvija, LV-1001. Tālruņi: +371-7025730, 7025750. Fakss: +371-7828301
2. Identifikācijas nr.: SAM/CSDD 2004/71
4. Lēmuma pieņemšanas datums: 04.10.2004.
6. Paredzamā līguma priekšmets un tā īss apraksts: sižetu par ceļu satiksmes drošības tēmām sagatavošana un pārraidīšana raidījumā “Drošais raidījums “Aiziet”” par satiksmes drošību bērniem, divas reizes mēnesī ar kopējo sižeta garumu ne mazāk kā 18 minūtes.
CPV kods: 92000000-1
7.Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2007.
8. Saņemto piedāvājumu skaits: 1
9. Informācija par uzvarētājiem un piedāvāto līgumcenu:

Nosaukums

Nodokļu maksātāju
reģistrācijas numurs

Adrese

Piedāvātā
līgumcena

SIA “Televīzijas un Video parks”

40003276822

Hospitāļu iela 35/37 - 45, Rīga

Ls 545,00
mēnesī

Kopā:

16350,00

12. Paziņojuma nosūtīšanas datums: 13.10.2004.
13. Cita informācija: iepirkums saskaņā ar likuma “Par iepirkumu valsts vai pašvaldību vajadzībām” 4. panta ceturto daļu.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Pārtikas un veterinārais dienests, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000064301, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, Latvija, LV-1010. Tālruņi: +371-7095230, 7027598. Fakss: +371-7327272
Kontaktpersona: Juridiskās daļas vadītājs, Ainārs Lavrinovičs, t.7095249
2. Identifikācijas nr.: ZM, PVD 04/11
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

60

Pieredze

30

Piedāvātā darbu organizācijas un esošās kvalitātes nodrošināšanas sistēma

10

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: PVD VVMDC ēkas Rīgā, Lejupes ielā 3, 4. stāva laboratorijas un biroja telpu izbūve
CPV kods: 45214610-9
Paredzamā iepirkuma apjoms: PVD VVMDC ēkas 4. stāva daļas izbūve
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Lejupes iela 3
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.03.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Rīgā, Republikas laukumā 2, 1719. kab., laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 00 līdz: 04.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: “Maksājums par konkursa noliikuma saņemšanu”. Saņēmējs: Valsts kase, reģistrācijas nr. 90000050138, konta Nr. LV17TREL1060001211700, saņēmēja banka: Latvijas Banka, kods LACBLV2X
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 27.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rīgā, Republikas laukumā 2, 1719. kab. līdz: 04.11.2004. plkst. 13: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Rīgā, Republikas laukumā 2, 1514. kab. 04.11.2004. plkst. 13: 00.

Paziņojums par iepirkuma procedūras uzsākšanu
Atklāts konkurss
Preces

Vai iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese: valsts SIA “Valsts ciltsdarba informācijas datu apstrādes centrs”, 40003334868, Citadeles iela 3, Rīga, LV-1010, Latvija
Kontaktpersona: Gļebs Fokins
Tālr.: 7027241, 7095071. Fakss: 7027006
Elektroniskā pasta adrese: Glebs.fokins@vcidac.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.vcidac.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
I.1) norādītajā adresē
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
I.1) norādītajā adresē
I.5) Pasūtītājs: *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde): pirkšana
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras piegāde, saskaņā ar atklātā konkursa nolikuma , tehniskajām un finansiālajām prasībām
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms
Datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras piegāde saskaņā ar atklātā konkursa nolikuma tehniskajām un finansiālajām prasībām. Sakarā ar PHARE projektu 2003/004-979-02-03 ir nepieciešams modernizēt jau uzturamo cūku reģistru (kuram jābūt cieši saistītam ar ganāmpulku un novietņu reģistriem), ieviešot individuālo cūku reģistrācijas numuru izsniegšanu, un izveidot piena laboratoriju analīžu reģistru (kuram jābūt cieši saistītam ar piena ražotāju un piena kvotu reģistriem). Iepriekšminētais PHARE projekts ar tā 4.kontraktu paredz datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras iegādi izstrādājamām sistēmām
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga
NUTS kods: *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija

II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
30236000-2
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
paredzēts noslēgt tikai vienu līgumu
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: līguma spēkā stāšanās laiks 23.12.2004. un beigas – 23.12.2007.
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): atklātā konkursa nolikuma iepirkuma līguma projektā ir paredzēts avansa galvojums (20% (divdesmit procenti) no kopējās līguma cenas)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti: PHARE projektu noteikumi
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: pretendentam ir jāatbilst minimālajām finansiālajām, profesionālajām un tehniskajām prasībām. Ja pretendents šīm prasībām neatbilst, tā piedāvājums tiek noraidīts. Minimālās prasības attiecībā uz pretendenta saimniecisko un finansiālo stabilitāti, profesionālajām un tehniskajām iespējām, lai veiktu preču piegādi un nodrošinātu ar tām saistīto pakalpojumu sniegšanu ir: 1) pretendenta gada finanšu vidējais apgrozījums pēdējo triju gadu laikā pārsniedz 1 275 000 EUR. Uzņēmumi, kas dibināti vēlāk, norāda gada finanšu vidējo apgrozījumu par visu nostrādāto periodu 2) pretendents ir saņēmis vismaz 3 pozitīvas pasūtītāju atsauksmes par datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras, serveru piegādi un ar tiem saistītiem pakalpojumiem pēdējo divu gadu Latvijā valstīs un/vai ES; 3) pretendents ir piedāvāto preču ražotājs vai ir saņēmis ražotāja atļauju pārdot piedāvātās preces un nodrošināt to garantijas un pēc pārdošanas pakalpojumus paredzētajā iepirkuma periodā un valstī. Pretendenta galvenajam piedāvātajam personālam, (tai skaitā projekta vadītājs, personāls, kas būs atbildīgs par iepirkuma piegādes un ar precēm saistīto pakalpojumu kvalitātes kontroli) ir jābūt ar vismaz 3 gadu un 3 realizētu projektu pieredzi iepirkuma priekšmetam līdzīgu preču piegādē un saistīto pakalpojumu sniegšanā; 4) pretendentam un tā galvenajam piedāvātajam personālam ir sertifikāti datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras un ar tām saistīto pakalpojumu sniegšanā. Pretendents var nodrošināt piegādāto preču un ar tām saistīto pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas un kontroles pasākumus; 5) pretendenta darbības profila īss raksturojums, kā arī ne mazāk kā 3 (trīs) projekti drošības sistēmu un datortehnikas piegāžu realizācijā par pēdējiem 3 gadiem par kopējo summu ne mazāk kā 500 000 EUR, norādot pasūtītāju, kontaktpersonu, tālruņa numuru, pārdoto attiecīgo preču sarakstu, kurā ir minēts preču pārdošanas apjoms un laiks, kā arī veikto darbu īss apraksts
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta parakstīts apliecinājums, kas apliecina, ka 1) likumā noteiktajā kārtībā pēdējo triju gadu laikā no piedāvājumu atvēršanas brīža nav konstatēti pretendenta profesionālās darbības pārkāpumi; 2) likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēts fakts par darba algas izmaksu bez nodokļu nomaksas pēdējo triju gadu laikā no piedāvājuma atvēršanas dienas; 3) visas piedāvājumā sniegtās ziņas par pretendentu ir patiesas. Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas uzņēmējdarbību, komercdarbību reģistrējošas iestādes ārvalstīs izdotas reģistrācijas apliecības kopija. Uzņēmumu reģistra vai līdzvērtīgas (uzņēmējdarbību/komercdarbību) reģistrējošas iestādes ārvalstīs ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas pēdējā termiņa izdota izziņa, ka pretendents nav pasludināts par maksātnespējīgu un neatrodas likvidācijas stadijā (neattiecas uz fiziskām personām)
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta auditētu 2001., 2002. un 2003.gada pārskatu apstiprinātas kopijas. Izziņa, ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas pēdējā termiņa izdevis Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un, kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu

III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija: pretendenta oficiālo autorizāciju apliecinoši dokumenti (licences, sertifikāti, līgumi un citi dokumenti) no ražotājfirmas/-ām, par piedāvāto serveru, datortehnikas un sistēmprogrammatūras (drošības sistēmas) piegādes un apkalpošanas tiesībām. Atsauksmes no preču un ar tām saistīto pakalpojumu saņēmējiem par piegādātajām precēm un ar tām saistītajiem sniegtajiem pakalpojumiem. Preču piegādei un ar precēm saistīto pakalpojumu sniegšanai piedāvātā galvenā personāla saraksts, kur norādīti vārds, uzvārds, uzņēmums, kuru tas pārstāv, piedāvātā pozīcija piegāžu veikšanā (piemēram, projekta vadītājs, kvalitātes vadītājs), joma vai specialitāte, kuru pārstāv, pieredze attiecīgajā jomā vai specialitātē. Pretendenta piedāvātā personāla derīgu sertifikātu kopijas, kas apliecina tā spējas un kompetenci sniegt piedāvātos pakalpojumus, ja tādas ir nepieciešamas attiecīgajā jomā. Informācija par preču piegādi un ar precēm saistīto pakalpojumu sniegšanu nepieciešamajiem instrumentiem, ražošanas iekārtām un telpām, kas pieder vai uz pakalpojumu sniegšanas laiku ir pieejamas pretendentam. Pakalpojuma sniegšanai piedāvātā galvenā personāla kvalifikācijas, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV), un personāla parakstīti apliecinājumi par apņemšanos strādāt attiecīgajā projektā tam paredzētajā pozīcijā un laikā. Kvalitātes nodrošināšanas pasākumu apraksts vai kvalitātes nodrošināšanas atbilstoši ISO 9001 vai ISO 9002 (vai citu līdzvērtīgu) prasībām sertifikāta/-u kopija/-s datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras darbības jomā vai jomās, kurās nepieciešams iesniegt sertifikātu/-s
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums
B1) Vērtēšanas kritēriji, izvēloties saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu:
1.Tehniskie kritēriji
2.Cena
Vai kritēriji norādīti dilstošā secībā pēc to īpatsvara vērtēšanā?
B2) Kritēriji norādīti konkursa nolikumā
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *ZM, VCIDAC, 04/21, 2003/004-979-02-03
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 07.12.2004.
Maksa (ja tāda noteikta): 100 ( viens simts latu); valūta – LVL (lati)
Maksājuma veids un rekvizīti: saņēmējs – Valsts kase, NMR 90000050138; konts nr.LV17TREL1060001211700; saņēmēja banka – Latvijas Banka, bankas kods LACBLV2X. Mērķis: atklāts konkurss par datortehnikas, serveru un sistēmprogrammatūras piegādi, iepirkuma identifikācijas nr. ZM, VCIDAC, 04/21, 2003/004-979-02-03
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 07.12.2004. no plkst. 9:00 līdz 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: latviešu valoda
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 45 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 07.12.2004. plkst. 11:00 valsts SIA “Valsts ciltsdarba informācijas datu apstrādes centrs” Rīgā, Citadeles ielā 3, 2.stāvā, 27.kabinetā
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA

VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES fondiem? *JĀ
Iepriekšminētais iepirkums tiek veikts ES PHARE 2003.gada programmas projekta “Tirgus uzraudzība pārtikas sektorā” nr.2003/004-979-02-03 2.kontrakta “Īslaicīgas konsultācijas IT sistēmu izstrādei Piena ražotāju reģistram un Dzīvnieku un ganāmpulku reģistram (VCIDAC)” nr.2003/004-979-02-03/0001 izpildes ietvaros. Tehniskās specifikācijas ir sagatavotas 2.kontrakta “Īslaicīgas konsultācijas IT sistēmu izstrādei Piena ražotāju reģistram un Dzīvnieku un ganāmpulku reģistram (VCIDAC)” nr.2003/004-979-02-03/0001 ietvaros
VI.4) Cita informācija: konkursa PHARE finansējums, kas ir 75% no konkursa budžeta apjoma, ir atbrīvots no PVN. Latvijas līdzfinansējums, kas ir 25% no konkursa budžeta apjoma, ir apliekams ar PVN
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 14.10.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: Svētes pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000041351, adrese: Dzirnavu iela 1, Svētes pag., Jelgavas raj., Latvija, LV-3010. Tālruņi: +371-3024877, 3073244. Fakss: +371-3073244
Kontaktpersona: izpilddirektors, Edgars Grīnofs, t.9522868.E-pasts: svete.pagasts@apollo.lv
2. Identifikācijas nr.: Svētes pagasta padome 2004/1
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Svētes pamatskolas piebūves un sporta halles būvniecība
CPV kods: 45214200-2
Paredzamā iepirkuma apjoms: Jaunbūvējamā platība 2178 kv.m, būvtilpums 6965 kub.m, rekonstrukcijas platība 234,7 kv.m, būvtilpums 820 kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Svētes pamatskola, Vilces iela 6, Svētes pag., Jelgavas raj.
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.08.2005. / 1. kārtas būvdarbu realizācija /
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: Svētes pagasta padomē, Dzirnavu iela 1, Svētes pag., Jelgavas raj., laikā no plkst. 9: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 28.10.2004., iepriekš samaksājot: Ls 100. Maksājuma veids: a/s “Latvijas Unibanka”, kods UNLALV2X konta nr. LV63UNLA0008000142862, samaksa par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 20.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Dzirnavu iela 1, Svētes pag., Jelgavas rajons līdz: 28.10.2004. plkst. 12: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: Dzirnavu iela 1, Svētes pag., Jelgavas raj. 28.10.2004. plkst. 12: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: Ls 4000,00 bankas garantija, apdrošināšanas sabiedrības spēkā esoša garantija vai pārskaitījums uz Svētes pagasta padomes kontu

11. Citas ziņas: veikti grozījumi atklāta konkursa “Svētes pamatskolas piebūves un sporta halles būvniecība” nolikumā.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003273900, adrese: Asaru prospekts 61, Jūrmala, Latvija, LV-2008. Tālruņi: +371-7766124, 7766142.Fakss: +371-7766314
Kontaktpersona: Ārstniecības sektora vadītājas vietniece Indra Straumēna, mob.t.9102450
2. Identifikācijas nr.: BOVU “NRC VAIVARI” 2004/44
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: slīdceliņš (Treadmill) ar svara redukcijas sistēmu
CPV kods: 33120000-7
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens komplekts
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari” Asaru prospektā 61, Jūrmalā, LV - 2008
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 10.12.2004.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt: bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari” Asaru prospektā 61, Jūrmalā, LV - 2008, kancelejā (117. kabinetā), laikā no plkst. 9: 00 līdz plkst. 17: 00 līdz: 05.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 20. Maksājuma veids: skaidrā naudā BOVU “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari” kasē, Asaru prospektā 61, Jūrmala, LV - 2008 vai a/s “Latvijas Unibanka”, Jūrmalas filiāle, konts 10-000360305, kods UNLAV2X10, Maksājuma mērķis - samaksa par konkursa nolikumu.
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 28.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari” Asaru prospektā 61, Jūrmalā, LV - 2008, kancelejā (117. kab.) līdz: 05.11.2004. plkst. 10: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks: bezpeļņas organizācija valsts uzņēmums “Nacionālais rehabilitācijas centrs Vaivari” Asaru prospektā 61, Jūrmalā, LV - 2008, apaļajā zālē 05.11.2004. plkst. 10: 00
10. Piedāvājuma nodrošinājums (ja tāds tiek paredzēts) apmērs un veids: nav paredzēts.

Paziņojums par atklātu konkursu
Būvdarbi

1. Pasūtītāja nosaukums: VAS “Latvijas Valsts meži” Ziemeļlatgales mežsaimniecība, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003466281, adrese: Atbrīvošanas aleja 173, Rēzekne, Latvija, LV-4604. Tālruņi: +371-4607161, 4607162, Fakss: +371-4607163
Kontaktpersona: izpilddirektora vietnieka ražošanas jautājumos palīgs Ojārs Strazds, t.4607161.E-pasts: o.starzds@lvm.lv
2. Identifikācijas nr.: ZL/2004/141/AK
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: meža ceļa “Balda-Meltene-Soročka” rekonstrukcija
CPV kods: 45233110-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: meža ceļa “Balda-Meltene-Soročka” rekonstrukcija 4,22 km garumā
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Rēzeknes rajons, Mākoņkalna pagasts, meža ceļš “Balda-Meltene-Soročka”
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.05.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt; Atbrīvošanas aleja 173, Rēzeknē, laikā no plkst. 8: 30 līdz plkst. 17: 30 līdz: 02.11.2004., iepriekš samaksājot: Ls 10. Maksājuma veids: ar pārskaitījumu VAS “Latvijas Valsts meži” (Ziemeļlatgales mažsaimniecība ) PVN reģ. nr. LV40003466281, Kristapa iela 30, Rīga, LV - 1046, banka: a/s “Latvijas Unibanka” Āgenskalna filiāle, kods: UNLALV2X, konts LV10UNLA0003030467544, par konkursa nolikumu
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz: 25.10.2004.
9. Piedāvājums jāiesniedz: Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 173 līdz: 02.11.2004. plkst. 11: 00
Piedāvājumu atvēršana notiks 02.11.2004. plkst. 11: 00.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!