• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
"airBaltic" maina seju. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 29.10.2004., Nr. 172 https://www.vestnesis.lv/ta/id/95761

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Arodbiedrību prakse iekšlietu struktūrās atšķirīga

Vēl šajā numurā

29.10.2004., Nr. 172

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

“airBaltic” maina seju

“Latvijas Vēstnesis” jau vairākkārt informējis par Latvijas aviosabiedrības “airBaltic” izaugsmi un aktivitātēm. Nule uzsākta “airBaltic” korporatīvā veidola maiņa.

AIRCRAFT1.PNG (109147 bytes)
Foto no “airBaltic” arhīva

Akciju sabiedrības “airBaltic” prezidents Bertolts Fliks ar gandarījumu atzīst: ““airBaltic” pašreizējā darbība liecina par stabilu izaugsmi, tāpēc nākotnē raugāmies ar optimismu.” Viņš arī uzsver, ka kopš savas dibināšanas 1995.gadā aviosabiedrība būtiski mainījusies. “Ar jauno “airBaltic” identitāti mēs vēlamies komunicēt un būt atpazīti kā spēcīga Baltijas reģiona aviosabiedrība ar dinamisku attīstību,” saka B.Fliks.
Kopš oktobra vidus sākta aviosabiedrības lidmašīnu vizuālā noformējuma maiņa. “airBaltic” jaunā tēla koncepcija paredz spilgtāku krāsu izmantojumu, tāpēc lidaparāti tiks pārkrāsoti. Lidmašīnu astes vairs nerotās Latvijas karoga krāsas, taču arī jaunais krāsojums simbolizēs mūsu reģionam raksturīgo. Kompānijas “Stockholm Design Lab” izstrādātajam “airBaltic” jaunajam tēlam būs raksturīga zaļā krāsa, kas asociējas ar Baltijas pavasari, un zilā – kā Baltijas jūras krāsa.
B.Fliks uzsver, ka jaunā identitāte ir vienkārša un viegla, tā tiešā veidā atspoguļo arī aviosabiedrības piedāvāto produktu galvenās īpašības. Uzņēmuma prezidents norāda: “Arī “airBaltic” vienvirziena biļešu cenu struktūra ir vienkārša un viegli savietojama ar citiem tūrisma produktiem.”
AS “Air Baltic Corporation” jeb “airBaltic” galvenie akcionāri ir Latvijas valsts, kuras īpašumā ir 52,6 procenti uzņēmuma akciju, un Skandināvijas aviokompānija SAS AB, kurai pieder 47,2 procenti akciju. 2003.gadā “airBaltic” peļņa bija 1,1 miljons latu, pārvadāto pasažieru skaits – 336 tūkstoši. Savukārt šā gada deviņos mēnešos aviosabiedrības pārvadāto pasažieru skaits jau palielinājies līdz 423 632. Jāpiebilst, ka šogad tika atklāta jauna “airBaltic” bāze, kas atrodas Lietuvas galvaspilsētā Viļņā. Vēl šā gada atlikušajos mēnešos paredzēts atklāt vairākus jaunus lidojumu maršrutus.
Ar valdības atbalstu tieši šogad Latvijas aviosatiksme piedzīvojusi ļoti strauju attīstību. Ievērojamus līdzekļus paredzēts investēt starptautiskās lidostas “Rīga” modernizācijā un paplašināšanā. Jāpiebilst, ka “airBaltic” tirgus daļa lidostā ir 57 procenti.

Juris Bārtulis, “LV”

juris.bartulis@vestnesis.lv  

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!