• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
"Zaļās karotītes" jubileja un balvas. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.11.2004., Nr. 176 https://www.vestnesis.lv/ta/id/96102

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Latviešu godavīrs

Vēl šajā numurā

05.11.2004., Nr. 176

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

“Zaļās karotītes” jubileja un balvas

VIKE.PNG (101030 bytes)
“Zaļās karotītes” balvu ieguvušās rupjmaizes ražotāju, SIA “Lāči” īpašnieku Normundu Skauģi sumina Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga
Foto: Māris Kaparkalējs, “LV”

Ar svinīgu pasākumu Rīgas Latviešu biedrības namā vakar tika atzīmēta preču zīmes “Kvalitatīvs produkts Latvija” trīs gadu jubileja.
Preču zīme, kuru tautā pazīst kā “Zaļo karotīti”, tika radīta 2001. gadā. Sākot ar šā gada 1.maiju, vārds “Latvija” zīmē kalpo tikai par informatīvu norādi produkcijas izejvielu un ražošanas izpētes apliecināšanas kontekstā. Tika mainīti arī zīmes lietošanas noteikumi. Šobrīd preču zīmes “Kvalitatīvs produkts Latvija” izmantošanas tiesības ir 27 mūsu valsts uzņēmumu 165 produktiem.
Jubilejas pasākumā Latvijas lauksaimniecības un pārtikas produktu tirgus veicināšanas programmas patronese Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga norādīja: eiroskeptiķu prognozes par Latvijas lauksaimniecības pagrimumu pēc pievienošanās Eiropas Savienībai nav piepildījušās. V.Vīķe-Freiberga uzsvēra: agrāk speciālisti bažījās, ka lauksaimnieki nespēs apgūt ES līdzekļus, bet tagad jau novērojams pieejamo fondu resursu trūkums. Valsts prezidente pauda cerību, ka arī turpmāk gan visas Latvijas ekonomikas, gan lauksaimniecības attīstības tempi būs strauji. Viņa arī norādīja uz iepriecinošo faktu, ka, turpinot 30.gadu tradīcijas, atsācies Latvijas sviesta eksports uz Angliju, un aicināja allaž ārvalstīs popularizēt garšīgos, veselīgos un kvalitatīvos Latvijas pārtikas produktus. (Valsts prezidentes pilna runa A 10.lpp.)
Biedrības “Mārketinga padome” direktore Ingūna Gulbe uzsvēra, ka “Zaļās karotītes” mērķis ir motivēt uzņēmējus kvalitātes līmeņa celšanai un informēt patērētājus par produkta atbilstību noteiktiem standartiem.
Pasākumā tika apbalvoti aptaujas “Tautā mīlētākais karotītes produkts 2004” uzvarētāji. Par mīlētāko produktu tika atzīta SIA “Lāči” ceptā “Īstā rupjmaize”, otro vietu šajā nominācijā ieņēma AS “Rīgas piensaimnieks” ražotais jogurts “Zilonītis”, bet trešo – AS “Trikātas siers” sietais “Krievijas siers”. Savukārt “Draudzīgākā “karotītes” produkta tirgotāja 2004” titulu bija izpelnījusies SIA “Elvi grupa”.

Juris Bārtulis, “LV”

juris.bartulis@vestnesis.lv

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!