Par valsts amatpersonas deklarācijas iesniegšanu, beidzot pildīt amata pienākumus
2004.gada novembrī aprit divi gadi
kopš izmaiņām Saeimas un Ministru kabineta personālsastāvā. Līdz
ar to Valsts ieņēmumu dienests atgādina, ka, saskaņā ar likuma
“Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā”
25.panta piekto daļu, bijušajiem Saeimas deputātiem, Ministru
prezidentam, ministriem, īpašu uzdevumu ministriem un valsts
ministriem, kā arī parlamentārajiem sekretāriem ir jāaizpilda un
jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā valsts amatpersonas
deklarācija, kas iesniedzama pēc tam, kad amata pienākumu
pildīšana ir izbeigta.
Deklarācija par nākamajiem 12 mēnešiem bijušajiem Saeimas
deputātiem, Ministru prezidentam, ministriem, īpašu uzdevumu
ministriem un valsts ministriem, kā arī parlamentārajiem
sekretāriem iesniedzama ne vēlāk kā divdesmit septītajā mēnesī
pēc tam, kad valsts amatpersonas amata pienākumu pildīšana ir
izbeigta.
Deklarācijā ir jāsniedz ziņas par stāvokli divdesmit ceturtā
mēneša pēdējā dienā, skaitot no dienas, kad valsts amatpersona
pārtraukusi pildīt amata pienākumus, izņemot informāciju par
iepriekšējā gadā gūtajiem ienākumiem, kuri, saskaņā ar Ministru
kabineta 2002.gada 22.oktobra noteikumu Nr.478 “Kārtība, kādā
aizpildāmas, iesniedzamas, reģistrējamas un glabājamas valsts
amatpersonu deklarācijas un aizpildāmi un iesniedzami valsts
amatpersonu saraksti” 13.punktu, minētajā deklarācijā nav
jānorāda.
Bijušajiem Saeimas deputātiem deklarācijā norādāmās ziņas
jāsniedz pēc stāvokļa uz 2004.gada 5.novembri, bet Ministru
prezidentam, ministriem, īpašu uzdevumu ministriem, valsts
ministriem un parlamentārajiem sekretāriem – uz 2004.gada
7.novembri.
Valsts amatpersonas deklarācijas iesniedzamas Valsts ieņēmumu
dienesta Korupcijas novēršanas daļā attiecīgi līdz 2004.gada 5.
vai 7.februārim Rīgā, Smilšu ielā 12, 401.kabinetā.
VID Komunikācijas nodaļa