• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Reklāmas uzņēmumiem - jauni mērķi un uzdevumi. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 25.11.2004., Nr. 187 https://www.vestnesis.lv/ta/id/96975

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Rīga uzraudzīs hokejhalles būvniecības grafika izpildi

Vēl šajā numurā

25.11.2004., Nr. 187

RĪKI
Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Reklāmas uzņēmumiem – jauni mērķi un uzdevumi

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) iecerējusi īstenot vairākus jaunus uzdevumus, kuri skar sabiedrības informēšanu un izmaiņas organizācijas struktūrā.

LRA ir sabiedriska organizācija, kas darbojas no 1994. gada un apvieno reklāmdevējus, medijus un reklāmas aģentūras. Šā gada jūlijā darbu sākusī LRA jaunā padome ķērusies pie vairāku jaunu projektu īstenošanas. To uzdevums ir piedāvāt izsmeļošu informāciju par jaunumiem reklāmas tirgū, ar reklāmas industriju saistīto likumdošanu un uzlabot jauno speciālistus sagatavošanu Latvijas augstskolās. Vakar tika atklāta LRA jaunā interneta mājas lapa, kurā atrodamas ziņas par notiekošo reklāmas darījumu sfērā. Mājas lapā ievietoti arī reklāmas jomu regulējošie normatīvie akti, jo, kā atzīst LRA vadība, likumdošanas aspekti reklāmdevēju vidū rada daudz jautājumu. Šo informēšanas pasākumu mērķis ir padarīt reklāmas industrijas norises un sistēmu pieejamu katram interesentam un attīstīt labāku sadarbību starp reklāmdevējiem un reklāmas aģentūrām.
LRA prezidents Henrijs Bukavs norādīja, ka sākta arī studentu izglītošana – paredzēti lekciju kursi lielākajās Latvijas augstskolās. Tajos iecerēts koncentrēt uzmanību uz reklāmas industrijas praktisko pusi un iesaistīt to veidošanā pieredzējušus pasniedzējus. Nākotnē plānots piedāvāto kursu skaitu palielināt, mācību darbā iesaistot uzņēmējus, kuri ir ieinteresēti jaunu speciālistu sagatavošanā.
LRA struktūrā izveidotas vairākas jaunas struktūrvienības, kuru vidū īpaši atzīmējama Ētikas komiteja. Tās uzdevums ir no juridiskā aspekta izvērtēt reklāmu atbilstību likumu un ētikas normām, sniedzot konsultācijas un atzinumus. Sākts darbs pie profesionālo standartu izveides, kas regulēs klientu un aģentūru attiecības. Jaunās Komunikāciju aģentūras grupas uzdevumos ietilpst reklāmu aģentūru aizstāvība saistībā ar Eiropas varas institūcijām un klientu un mediju organizācijām.
Nākotnē LRA vadība ieplānojusi rīkot vairākus pasākumus – ikgadējo plašam ar reklāmas darījumiem saistītam interesentu lokam adresēto konferenci, mārketinga konferenci, kā arī konkursu “Golden hammer 2005”.

Jānis Nicmanis

Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!