Amatu konkursi
Sociālo
pakalpojumu pārvalde
izsludina pieteikšanos
uz Eiropas sociālā fonda grantu shēmas “Sociālā darba speciālistu
apmācības”
projektu pieteikumu vērtēšanas ekspertu vietām
(apmēram 30 darba dienas gadā)
Prasības pretendentiem:
1. Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs.
2. Pieredze augstākās un profesionālās izglītības, apmācību
programmu izveidē un realizācijā sociālā darba speciālistu
sagatavošanas jomā.
3. Darba pieredze izglītības jomā ne mazāka kā 5 gadi.
4. Zināšanas Eiropas Savienības strukturālās politikas veidošanas
un ieviešanas jautājumos, t.sk. vienotā programdokumenta un
programmas papildinājuma pārzināšana.
Priekšroka pretendentiem ar pieredzi projektu vadībā un/vai
realizācijā.
Motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
rekomendācijas un detalizētu pieredzes aprakstu lūdzam iesniegt
Sociālo pakalpojumu pārvaldē O.Vācieša ielā 4, LV-1004, līdz
2004.gada 13.decembrim. Informācija pa tālruni 7612361 vai
Sociālo pakalpojumu pārvaldes mājas lapā www.spf.gov.lv
Sociālo
pakalpojumu pārvalde
izsludina pieteikšanos uz Eiropas reģionālās attīstības fonda
grantu shēmas
“Alternatīvo sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas
pakalpojumu attīstība”
PROJEKTU PIETEIKUMU VĒRTĒŠANAS EKSPERTA-BŪVNIECĪBAS SPECIĀLISTA
VIETU (apmēram 30 darba dienas gadā)
Prasības pretendentiem:
1. Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecībā.
2. Vēlams būvinženieniera sertifikāts.
3. Priekšroka pretendentiem, kuriem ir pieredze sociālo
pakalpojumu institūciju būvniecībā, tās pārraudzībā vai
projektēšanā.
Motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
rekomendācijas un detalizētu pieredzes aprakstu ēku
būvniecības/rekonstrukcijas projektu izvērtēšanā lūdzam iesniegt
Sociālo pakalpojumu pārvaldē O.Vācieša ielā 4, LV-1004, līdz
2004.gada 13.decembrim. Papildu informācija pa tālruni 76123361
vai Sociālās pakalpojumu pārvaldes mājas lapā www.spf.gov.lv
Latvijas
Republikas Centrālā statistikas pārvalde
izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu
–
Sociālās statistikas departamenta Darba statistikas daļas
referents (uz laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, matemātikā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru MS Office un SPSS
- labas analītiskās spējas
- darba pieredze statistikā vai līdzīgā darbā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var
saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, iepriekš
piezvanot pa tālruni 7366851 vai 7366853, kā arī CSP mājas lapā
www.csb.lv. Aizpildītās veidlapas jāiesniedz personīgi CSP
Personāla daļā kopā ar augstāko izglītību apliecinošu dokumenta
kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Lauku atbalsta
dienests
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu –
Tirdzniecības mehānismu departamenta Pārstrādāto lauksaimniecības
produktu eksporta kompensāciju daļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
• augstākā izglītība (vēlama ekonomiskā vai lauksaimnieciskā
izglītība)
• angļu valodas zināšanas tādā līmenī, lai varētu brīvi lasīt un
izprast ES likumdošanu, kā arī kontaktēties ar citiem
sarunvalodas līmenī
• izpratne par Eiropas Savienības institūciju uzbūvi, mērķiem un
pamatprincipiem, īpaši par Kopējās lauksaimniecības politikas
pamatprincipiem un mehānismiem
• prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām (Word,
Excel)
• augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
Pieredze lauksaimniecībā vai darbā ar Eiropas Savienības tiesību
aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību jāiesniedz Rīgā,
Republikas laukumā 2, 1913.kabinetā, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Uzziņas pa tālruni 7027696.
Valsts ieņēmumu
dienesta Vidzemes reģionālā iestāde
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu –
Valmieras nodaļas Tematisko pārbaužu daļas vecākais nodokļu
inspektors
Nepieciešamās darba prasmes un
iemaņas:
• atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta
1.daļas prasībām
• augstākā izglītība (grāmatvedis, ekonomists)
• zināšanas nodokļu likumdošanā un grāmatvedībā
• praktiskā pieredze grāmatvedībā
• labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel)
• augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas
spējas
Pieteikuma vēstule, darba gaitas apraksts un izglītības dokumentu
kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
Valmierā, Beātes ielā 49, Personāla daļā, tālr. 4207736.
Ja esi cilvēks ar iniciatīvu, atbildīgs un zinošs, vēlies strādāt valsts iestādē, kurā ik dienu jāsastopas ar jauniem izaicinājumiem, vēlies efektīvi izmantot savas zināšanas un darba pieredzi, pievienojies ES Kohēzijas fonda vadošās iestādes dinamiskajam kolektīvam!
ES Kohēzijas fonda
vadošā iestāde –
Finanšu ministrijas Projektu vērtēšanas departaments,
kas koordinē ES Kohēzijas fonda finansējuma apguvi Latvijā,
nodrošina Kohēzijas fonda izlietojuma uzraudzību,
sadarbību ar Eiropas Komisiju,
izsludina konkursu uz šādu amatu:
vecākais referents Plānošanas un kontroles nodaļā darbam ar
normatīvo aktu
un citu nepieciešamo dokumentu sagatavošanu Kohēzijas fonda
vadības
un kontroles sistēmas izveidei
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē vai sociālajās
zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- prasme argumentēt savu viedokli
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- vēlamas zināšanas par ES darbības principiem un reģionālo
politiku
- pieredze tiesību aktu vai juridisku dokumentu izstrādē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Darba pienākumi:
- veikt normatīvo aktu un citu nepieciešamo dokumentu
sagatavošanu Kohēzijas fonda projektu sagatavošanai, īstenošanai
un uzraudzībai
- veikt uzlabojumus ES Kohēzijas fonda vadības un uzraudzības
sistēmas procedūrās
- risināt dažādus juridiskus jautājumus saistībā ar ES Kohēzijas
fonda darbību Latvijā.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
tālr. uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.
Ja esi cilvēks ar iniciatīvu, atbildīgs un zinošs, vēlies
strādāt valsts iestādē, kurā ik dienu jāsastopas ar jauniem
izaicinājumiem, vēlies efektīvi izmantot savas zināšanas un darba
pieredzi, pievienojies ES Kohēzijas fonda vadošās iestādes
dinamiskajam kolektīvam!
ES Kohēzijas fonda
vadošā iestāde –
Finanšu ministrijas Projektu vērtēšanas departaments,
kas koordinē ES Kohēzijas fonda finansējuma apguvi Latvijā,
nodrošina
Kohēzijas fonda izlietojuma uzraudzību, sadarbību ar Eiropas
Komisiju,
izsludina konkursu uz šādu amatu:
vecākais referents Projektu ieviešanas uzraudzības nodaļā darbam
ar Kohēzijas
fonda projektu pieteikumu vērtēšanu un projektu ieviešanas
uzraudzību
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- prasme argumentēt savu viedokli
- spējas un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas, pielāgoties
mainīgai darba videi
- vēlamas zināšanas par ES darbības principiem un reģionālo
politiku
- prasme strādāt ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
Darba pienākumi:
darbs ar ES Kohēzijas fonda vides nozares projektiem, t.
sk.:
- projektu pieteikumu vērtēšana
- pārskatu par projektu ieviešanas gaitu analīze
- sadarbība ar Eiropas Komisiju un Vides ministriju ar projektu
ieviešanu saistītu problēmu risināšanā
- dalība likuma par valsts budžetu sagatavošanā, izvērtējot
projektu finansējumu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
tālr. uzziņām 7095611 vai 7095612, fakss 7095503.
VALSTS KASE
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu
STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS REFERENTS (1
vakance)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot komentārus un lēmumu projektus, lai nodrošinātu
Latvijas Republikas deleģēto pārstāvju dalību starptautisko
finanšu institūciju pārvalžu sēdēs
- pārzināt Latvijas Republikas kā dalībvalsts starptautiskajās
finanšu institūcijās uzņemtās saistības, plānot un organizēt
dalības maksājumu veikšanu
- veikt saraksti ar starptautiskajām finanšu institūcijām,
koordinēt viedokļu saskaņošanu par starptautisko līgumu
projektiem un nodrošināt līgumu parakstīšanu
Prasības pretendentiem/ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības
zinātnēs
- vēlama darba pieredze finanšu sfērā vai valsts pārvaldē (ilgāka
par gadu)
- darbības sfērai atbilstošās papildu zināšanas projektu vadībā
tiks uzskatītas par priekšrocību
- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar
liela apjoma informāciju un labas komunikācijas spējas
- labas datorprasmes (MS Word, Excel, PowerPoint)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- iespējas tālākai profesionālai un personīgai izaugsmei
- darbu dinamiskā un profesionālā kolektīvā
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas (personīgi vai pa pastu) Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
Papildu informācija pa tālr. 7094281, 7094351;
www.kase.gov.lv
VALSTS KASE
izsludina atklātu konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu
Finanšu resursu departamenta DIREKTORA VIETNIEKS (1 vakance)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt aizņēmumu veikšanu vietējā un starptautiskajos
finanšu tirgos
- analizēt nepieciešamo finanšu resursu likviditāti nacionālajā
un ārvalstu valūtās, organizēt līdzekļu izvietošanu atbilstoši
valsts budžeta naudas plūsmu prognozēm
- veikt finanšu resursu vadības efektivitātes analīzi un
nodrošināt atbilstošu ziņojumu sagatavošanu
- veikt izvērstu finanšu tirgus analīzi un izstrādāt
priekšlikumus, lai nodrošinātu efektīvu valsts parāda un ikdienas
naudas vadību
- izvērtēt valsts parāda vadības nosacījumu atbilstību Eiropas
Savienības prasībām un starptautisko finanšu tirgu praksei,
organizēt nepieciešamo normatīvo aktu izstrādāšanu
Prasības pretendentiem/ēm:
- augstākā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības vai tiesību
zinātnēs
- vēlama darba pieredze, veicot finanšu tirgus darījumus un
finanšu tirgus analīzi
- labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un
patstāvīgi
- apzinīga un godprātīga attieksme pret darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā un profesionālā kolektīvā
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas (personīgi vai pa pastu) Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
Papildu informācija pa tālr. 7094281, 7094351;
www.kase.gov.lv
Amatu konkursu rezultāti
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas Telpiskās plānošanas departamenta Vietējo pašvaldību plānojuma nodaļas vecākās referentes amatā konkursa kārtībā 2004.gada 3.novembrī iecelta ILZE ROZE.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Saldus reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā iecelta ANŽELIKA DREKSLERE.
Latvijas Pārtikas centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturpolitikas daļas vadītāja vietnieces valsts civildienesta ierēdnes amatā 23.11.2004. iecelta ILZE ĀBOLIŅA.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā iecelta SANTA ZAPEVĀLOVA.
Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2004.gada 22.novembrī Vides aizsardzības departamenta Atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākās referentes amatā iecelta MARIJA MILEIKA.
Vides ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2004.gada 22.novembrī Stratēģijas un koordinācijas departamenta Vides stratēģijas un informācijas nodaļas vecākā referenta amatā iecelts VALDIMĀRTS ŠĻAUKSTIŅŠ.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā iecelta LIENE POPOVA.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā iecelta AIJA ANTĀNE.
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu departamenta Finansēšanas un budžeta plānošanas nodaļas vecākā referenta amatā 17.11.2004. ir iecelta ILVARS BERGMANIS.
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējā audita departamenta Pārvaldes sistēmu audita nodaļas vecākās referentes amatā 15.11.2004. ir iecelta SANDA SPIRIŅA.
Ziemeļkuremes reģionālā lauksaimniecības pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvās daļas vecākās referentes amatā 2004.gada 22.novembrī iecelta DACE BRIEDE.