AMATU KONKURSI
LR Valsts zemes dienesta Lielrīgas reģionālā nodaļa izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa kandidāta amata vietu
*Kadastra sektora Rīgas rajonā vadītājs
Pretendentiem jāatbilst likuma "Par valsts civildienestu" 6.panta prasībām, nepieciešama:
— augstākā izglītība zemes ierīcības vai vadības specialitātē,
— pieredze vadošā darbā, t.sk. zemes reformas un privatizācijas procesu realizācijā un nekustamo īpašumu kadastra veidošanā un tā darbības nodrošināšanā,
— pieredze sadarbībā ar pašvaldībām.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Rīgā, Puškina ielā 14, 319.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, tālr. 7213023, fakss 7213025.
Valsts cilvēktiesību birojs izsludina konkursu uz jurista vietu
Darba pienākumi:
— konsultāciju sniegšana apmeklētājiem;
— sūdzību izskatīšana.
Piedāvājam darbu jaunā, radošā kolektīvā.
Pieteikumu – CV un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz 2000.gada 31.augustam. Mūsu adrese: Rīga, Elizabetes iela 65-12, LV-1050, fakss 7244074.
LR Uzņēmumu reģistrs aicina darbā valsts notāru Ventspils reģionālajā nodaļā
Prasības kandidātiem/-ēm:
— augstākā juridiskā izglītība (var būt pēdējo kursu students)
— zināšanas uzņēmējdarbību regulējošā likumdošanā
— datorprasme
— zināšanas lietvedībā
— iniciatīva, zinātkāre un atbildības sajūta
Mēs piedāvājam:
— interesantu, intensīvu darbu gados jaunā un draudzīgā kolektīvā
— jaunu zināšanu apguvi
— izaugsmes iespējas
Pieteikumus ar CV (vēlams foto) sūtīt pa faksu 7242505, e-mail: konkurss@ur.gov.lv
vai pa pastu Rīgā, Pērses ielā 2, LV-1011 līdz šī gada 18.augustam ar norādi "Konkurss".
Bezpeļņas organizācijas valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" valsts pilnvarnieks aicina piedalīties konkursā uz Privatizācijas aģentūras valdes locekļa vakanto amatu
Prasības :
— augstākā izglītība (vēlams ekonomiskā vai juridiskā);
— izpratne par privatizācijas procesu valstī, privatizāciju reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana;
— labas angļu valodas zināšanas.
Konkursa uzvarētājam būs saistošas prasības un ierobežojumi, ko attiecīgajam amatam nosaka LR likumi un citi tiesību akti.
Pieteikums konkursam, dzīves apraksts (CV), izraksts no darba grāmatiņas par pēdējo desmit gadu darba gaitu un izglītību apliecinošu dokumentu noraksti (valsts valodā un notariāli apstiprināti) jāiesniedz Ekonomikas ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 55, tālr. 7013183, 7013184, līdz š.g. 29.augustam pulksten 15.
Pieteikumi jāiesniedz slēgtās aploksnēs ar norādi uz aploksnes "Privatizācijas aģentūras valdes locekļa kandidāta konkursa komisijai".
Dokumentus par konkursa norises kārtību var saņemt Ekonomikas ministrijas Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 55, sākot ar 11.augustu no pulksten 9 līdz 28.augusta pulksten 17.
Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrijas Izglītības sistēmas attīstības projekta īstenošanai vajadzīgs Izmaksu efektivitātes apakšprogrammas vadītājs/ekonomists
Darba pienākumi:
Izmaksu efektivitātes apakšprogrammas vadītājam/ekonomistam jānodrošina veiksmīga Izmaksu efektivitātes apakšprogrammas īstenošana. Viņa pienākumos ietilps skolu atlases principu izveidošana, Izmaksu efektivitātes apakšprogrammā iekļauto skolu atlases analīze, izmaksu sistēmas attīstības analīze, darba uzdevumu izstrāde skolu tīkla attīstības reģionālajai koncepcijai. Projekta ietvaros paredzēts izveidot rokasgrāmatu/vadlīnijas investīciju pieteikumu sagatavošanai.
Prasības pretendentiem:
— augstākā izglītība ekonomikā vai inženiertehniskajās zinātnēs;
— angļu un latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī;
— labas rakstu valodas prasmes un saskarsmes māksla;
— pieredze organizatoriskajā un administratīvajā darbā;
— spēja uzņemties iniciatīvu, risināt problēmas, pieņemt lēmumus, pārliecinātība par sevi, uzticamība;
— prasme strādāt komandā un projekta vadīšanas iemaņas;
— prasme strādāt ar datoru (WORD, EXCEL) un vēlme mācīties jaunas datorprogrammas;
— prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā;
— vismaz trīs gadu darba pieredze izglītības sektorā, kā arī zināšanas par izglītības sektora jautājumiem un problēmām Latvijā.
Inženieris - plānotājs
Darba pienākumi:
Inženierim - plānotājam jāatbild par Izmaksu efektivitātes apakšprogrammā iekļauto izglītības iestāžu projektēšanas un celtniecības darbu plānošanu un jāsniedz palīdzība investīciju pieteikumu sagatavošanā izglītības iestāžu renovācijai un energoefektivitātes paaugstināšanai. Inženiera - plānotāja pienākumi būs: ieviest, koordinēt un uzraudzīt projektēšanas darbu izpildi; veikt aprēķinus, lai noteiktu uzturēšanas izdevumu ietaupījumu, kas rodas renovācijas un enerģijas taupīšanas pasākumu rezultātā; sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un sniegt nepieciešamo informāciju; administrēt konsultantu līgumus, kas nepieciešami Izmaksu efektivitātes apakšprogrammas ieviešanai.
Prasības pretendentiem:
— augstākā izglītība inženierzinātnēs;
— inženiertehniskā darba pieredze;
— labas angļu un latviešu valodas zināšanas;
— pieredze organizatoriskajā un administratīvajā darbā, spēja uzņemties iniciatīvu, pārliecinātība par sevi;
— prasme strādāt komandā, problēmu risināšanas prasmes;
— prasme strādāt ar datoru (WORD, EXCEL, MS PROJECT, MS POWER-POINT) un vēlme mācīties jaunas datorprogrammas;
— prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā.
Piedāvājam:
— konkurentspējīgu atalgojumu;
— apmācības iespējas;
— darbu radošā kolektīvā.
Motivācijas vēstule, CV, ieteikuma vēstules un izglītības dokumentu kopijas iesniedzamas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Izglītības un zinātnes ministrijā, 318. kabinetā, Rīgā, Vaļņu ielā 2, LV-1050.
Tālrunis 7224512, fakss 7212005.
Papildu informāciju, tai skaitā pilnu darba uzdevumu aprakstu, var saņemt Izglītības un zinātnes ministrijas 318. kabinetā. Tālrunis 7224512.