Valsts sekretāru 2004. gada 16.decembra sanāksmē
Aizsardzības
ministrija
– pieteica noteikumu projektu “Kārtība, kādā augstskolu
studenti apgūst speciālo militārās apmācības kursu”.
Noteikumu projekts paredz noteikt kārtību, kādā valsts licencēto
augstskolu studenti apgūst valsts apstiprinātu speciālo militārās
apmācības kursu, lai iegūtu nepieciešamās militārās zināšanas un
tiktu sagatavoti valsts mobilizācijas rezervei.
Militārās mācības notiek šādās programmās: rezerves kareivja
pamatkurss; rezerves jaunākā instruktora pamatkurss; rezerves
komandējošā sastāva virsnieka pamatkurss; rezerves virsnieka
speciālista (ārsta) pamatkurss. Rezerves kareivja pamatkurss
ietver Nacionālajos bruņotajos spēkos noteikto kareivja
pamatapmācības programmu, kura tiek īstenota viena gada laikā un
uz kuru var pieteikties visu specialitāšu studenti.
Studenti, kuri sekmīgi apguvuši rezerves kareivja pamatkursu,
saņem sertifikātu par pamatkursa apgūšanu un var turpināt
militārās mācības viena gada rezerves jaunākā instruktora
pamatkursā. Studenti, kuri sekmīgi apguvuši rezerves jaunākā
instruktora pamatkursu, saņem sertifikātu par rezerves jaunākā
instruktora kvalifikācijas iegūšanu un pēc augstskolas beigšanas
tiek ieskaitīti Nacionālo bruņoto spēku rezervē.
Rezerves komandējošā sastāva virsnieka pamatkurss ietver divu
gadu mācību programmu, un uz to var pieteikties visu specialitāšu
studenti, kuri pirms tam sekmīgi apguvuši rezerves kareivja
pamatkursu. Studenti, kas sekmīgi apguvuši rezerves komandējošā
sastāva virsnieka pamatkursu, saņem sertifikātu par vada
komandiera kvalifikācijas iegūšanu, leitnanta dienesta pakāpi un
pēc augstskolas beigšanas tiek ieskaitīti Nacionālo bruņoto spēku
rezervē.
Rezerves virsnieka speciālista (ārsta) pamatkurss ir viena gada
mācību programma, uz kuru var pieteikties medicīnas studenti
ārsta specialitātēs. Pamatkursu sekmīgi apguvušie saņem
sertifikātu par virsnieka speciālista kvalifikācijas iegūšanu,
leitnanta dienesta pakāpi un pēc augstskolas beigšanas tiek
ieskaitīti Nacionālo bruņoto spēku rezervē.
Militārās mācības studenti apgūst pēc brīvprātības principa.
Militāro mācību nodarbību kalendāros plānus saskaņo ar
augstskolas studiju plānu. Aizsardzības ministrija un augstskola
noslēdz līgumu, kurā nosaka pušu tiesības un pienākumus militāro
mācību jomā.
Augstskola, pamatojoties uz studentu iesniegumiem, katru gadu
līdz 1.oktobrim informē Nacionālos bruņotos spēkus par to
studentu skaitu, kuri vēlas apgūt militārās mācības. Studentiem,
kuri vēlas apgūt militārās mācības, veic obligāto veselības
pārbaudi Nacionālo bruņoto spēku Militārās medicīnas centrā.
Visus ar obligāto medicīnisko pārbaudi saistītos izdevumus sedz
no Aizsardzības ministrijas budžetā paredzētajiem valsts budžeta
līdzekļiem.
Pirms militārajām mācībām studenti noslēdz līgumu ar
Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem, kurā noteiktas pušu tiesības,
pienākumi, materiālā atbildība un militāro mācību ilgums.
Rezerves kareivja un rezerves jaunākā instruktora pamatkursi
notiek atbilstošas kvalifikācijas virsnieku vadībā. Militāro
mācību teorētiskās nodarbības notiek augstskolā semestra laikā
reizi nedēļā darbdienu vakaros (pa divām akadēmiskajām
stundām). Praktiskās nodarbības un lauka mācības notiek semestra
laikā divas reizes mēnesī sestdienā vai svētdienā (pa astoņām
stundām) vai reizi mēnesī sestdienā un svētdienā (kopā ne vairāk
par 16 stundām). Vasaras brīvlaikā notiek trīs nedēļas ilga
vasaras lauka nometne pēc katra pamatkursa apgūšanas.
Rezerves kareivja un rezerves jaunākā instruktora pamatkursu
apgūšanu organizē Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā
saskaņā ar Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolas
izstrādātajām mācību programmām. Rezerves komandējošā sastāva
virsnieka pamatkursa un rezerves virsnieka speciālista (ārsta)
pamatkursa apgūšanu organizē Nacionālajā aizsardzības akadēmijā
saskaņā ar Nacionālās aizsardzības akadēmijas izstrādātajām
mācību programmām.
Augstskola saskaņā ar attiecīgās augstskolas un Nacionālo bruņoto
spēku noslēgto līgumu nodrošina studentu fizisko
sagatavošanu.
Militārās mācības nodrošināmas no Aizsardzības ministrijas
budžetā studentu apmācībai paredzētajiem līdzekļiem. Lauka mācību
un vasaras lauka nometņu laikā studentus apdrošina pret
iespējamiem apdraudējumiem tāpat kā obligātā militārā dienesta
karavīrus, un viņi tiek nodrošināti saskaņā ar obligātā militārā
dienesta karavīriem noteiktajām materiāltehniskā nodrošinājuma
normām un uzturdevu. Šajā laikā studentiem tiek segti visi
transporta izdevumi, kas saistīti ar ierašanos lauka mācību vai
vasaras lauka nometnēs.
Augstskolu studenti, kuri apgūst militāro mācību programmas,
pirms piedalīšanās lauka mācībās un vasaras lauka nometnēs saņem
nepieciešamās vakcīnas un nepieciešamo medicīnisko aprūpi.
Nacionālie bruņotie spēki nodrošina militāro mācību procesu ar
personālu, mācību līdzekļiem, ieročiem, formas tērpiem, ekipējumu
un munīciju, kā arī organizē lauka mācības un vasaras lauka
nometnes.
Augstskolas nodrošina militāro mācību nodarbībām nepieciešamās
telpas, kā arī nodrošina šo telpu uzturēšanai nepieciešamos
komunālos pakalpojumus.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Iekšlietu, Izglītības un zinātnes, Veselības, Zemkopības
ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas
lietās sekretariātā, Valsts kancelejā;
– pieteica noteikumu projektu
“Grozījumi Ministru kabineta 2004. gada 17. augusta noteikumos
Nr.714 “Kārtība, kādā tiek veikti militāra rakstura preču un
pakalpojumu iepirkumi””.
Lai nodrošinātu iepirkuma
procedūras atklātumu un caurspīdīgumu, kā arī atbalstītu preču
pārdevēju un pakalpojumu sniedzēju brīvu konkurenci, nepieciešams
izdarīt grozījumus noteikumos. Tas būtu viens no
priekšnoteikumiem stingrākas kontroles veikšanai pār valsts
līdzekļu efektīvu izmantošanu. Šo grozījumu izdarīšana
palielinātu kontroli pār iepirkuma procedūras norisi, nosakot
kārtību, kādā veicama iepirkuma procesa un rezultātu
apstrīdēšana.
Noteikumi papildināti, nosakot: ja iepirkuma, kas tiek veikts
saskaņā ar šo noteikumu II, III un IV nodaļā noteikto kārtību,
plānotā vērtība nepārsniedz 500 000 latu, pasūtītājs informē
Iepirkumu uzraudzības biroju par šo iepirkumu pirms procedūras
uzsākšanas. Pasūtītājs informē Iepirkumu uzraudzības biroju pirms
procedūras uzsākšanas par katru plānoto iepirkumu, kas tiek
veikts noteikumu V nodaļā noteiktajā kārtībā.
Grozījumi noteikumos precizē prasības attiecībā uz iepirkumu
veikšanu, kuri saistīti ar valsts noslēpumu. Grozījums nosaka: ja
iepirkums ir atzīts par valsts noslēpumu vai ārvalstu vai
starptautisko organizāciju un to institūciju klasificēto
informāciju, pasūtītājs pārliecinās: vai Latvijā reģistrētam
pretendentam ir Satversmes aizsardzības biroja izsniegts derīgs
industriālās drošības sertifikāts; vai ārvalstu pretendentam, ja
tas reģistrēts Ziemeļatlantijas līguma organizācijas
dalībvalstīs, ir attiecīgās valsts nacionālās drošības iestādes
izsniegts derīgs industriālās drošības sertifikāts (“Facility
Security Certificate”); vai ārvalstu pretendentam, kas reģistrēts
valstī, kura nav Ziemeļatlantijas līguma organizācijas
dalībvalsts, ir izsniegts derīgs attiecīgās valsts kompetentas
iestādes un Satversmes aizsardzības biroja atzīts sertifikāts,
kas apliecina pretendenta spēju nodrošināt klasificētas
informācijas aizsardzību.
Grozījums noteic, ka lēmumu par iepirkuma izpildes tiesību
piešķiršanu pretendents var apstrīdēt Iepirkumu uzraudzības
birojā. Iepirkumu uzraudzības biroja pieņemto lēmumu var
pārsūdzēt tiesā vispārējā kārtībā saskaņā ar Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Iekšlietu, ministrijā, Korupcijas novēršanas un apkarošanas
birojā, Valsts kontrolē;
– pieteica rīkojuma projektu
“Par Latvijas Nacionālo bruņoto spēku vienību kopīgajām
militārajām mācībām ārvalstīs 2005. gadā”.
Projektā
noteikts, ka saskaņā ar likumu “Latvijas Nacionālo bruņoto spēku
piedalīšanās starptautiskajās operācijās” paredzēts 2005. gadā
nosūtīt Latvijas Republikas Nacionālo bruņoto spēku vienības uz
kopīgajām militārajām mācībām ārvalstīs.
Minētās mācības ir ieplānots rīkot dažādās ārvalstīs, lai
pilnveidotu militāro gatavību un stiprinātu NATO un PfP
(“Partnerattiecības– mieram” programmas) valstu savstarpējo
sadarbību.
Latvijas Nacionālie bruņotie spēki plāno piedalīties šādās
ārvalstu mācībās: Allied Reach – augstākā līmeņa seminārs
par NATO operāciju koncepciju, kas notiks no 1. līdz 3. februārim
Norvēģijā; Garrison 1 – štāba mācības, kas notiks no 25.
līdz 26. janvārim Dānijā, divpusējās sadarbības ietvaros; EODEX –
mācības ūdenslīdējiem darbam ziemas apstākļos, veicot zemūdens
atmīnēšanu, kas notiks no 31. janvāra līdz 11. februārim
Norvēģijā, divpusējās sadarbības ietvaros.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu
ministrijā, projekts saskaņojams līdz 27.decembrim.
Iekšlietu ministrija
– pieteica likumprojektu “Grozījums Personu apliecinošu
dokumentu likumā”.
2004.gada 30.novembrī pieņemti Ministru kabineta noteikumi Nr.993
“Noteikumi par nederīgo dokumentu reģistru”, kas nosaka nederīgo
dokumentu un to neaizpildīto veidlapu veidus, kas iekļaujami
Nederīgo dokumentu reģistrā, kā arī šo dokumentu un veidlapu
uzskaites kārtību.
Lai tiesiski nostiprinātu Ministru kabinetam deleģējumu noteikt
Nederīgo dokumentu reģistra izveidošanas, uzturēšanas un
izmantošanas kārtību, nepieciešams izdarīt grozījumu Personu
apliecinošu dokumentu likumā, paredzot Ministru kabinetam
attiecīgu deleģējumu.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu, Bērnu
un ģimenes lietu, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra sabiedrības integrācijas
lietās sekretariātā, Valsts kancelejā;
– pieteica noteikumu projektu
“Ārzemniekiem nepieciešamais finanšu līdzekļu apmērs un finanšu
līdzekļu esamības konstatēšanas kārtība”.
Spēkā esošajos
normatīvajos aktos nav noteikts konkrēts nepieciešamais finanšu
līdzekļu apmērs to trešo valstu pilsoņiem, kas ieceļo Latvijā bez
vīzām, kā arī finanšu līdzekļu esamības konstatēšanas
kārtība.
Nepieciešamais finanšu līdzekļu apmērs ārzemniekiem, kuri ieceļo
ar vīzu, noteikts Vīzu noteikumos. Uzturēšanās atļauju noteikumos
noteikts, ka ārzemnieks iesniedz dokumentu, kas apliecina
nepieciešamo iztikas nodrošinājumu, kamēr viņš uzturēsies
Latvijas Republikā, kā arī noteikts nepieciešamo finanšu līdzekļu
apmērs. Tomēr minētajos normatīvajos aktos nav noteikta kārtība,
kā konstatēt finanšu līdzekļu esamību.
Nepieciešamība pārbaudīt finanšu līdzekļu esamību, ārzemniekam
šķērsojot ārējo robežu, kā arī pieņemot lēmumu par vīzas
izsniegšanu, noteikta Šengenas konvencijā, kā arī Kopīgajā
konsulārajā instrukcijā un Kopīgajā rokasgrāmatā (finanšu
līdzekļu apmēru katra Eiropas Savienības dalībvalsts pašlaik
nosaka individuāli). Lai harmonizētu prasības attiecībā uz
pietiekamu iztikas līdzekļu esamību, kā arī noteiktu to apjomu,
ir sagatavots Padomes lēmuma projekts par grozījumiem Kopīgās
konsulārās instrukcijas V daļā un Kopējās rokasgrāmatas I daļā,
kas vairākkārt skatīts ES Padomes Vīzu darba grupas, kā arī SCIFA
sanāksmēs.Projektā paredzēts, ka ārzemniekam jāpierāda, ka viņam
ir pietiekami uzturēšanās līdzekļi – vismaz 40 – 60 eiras katrai
uzturēšanās dienai.
Noteikumu projektā noteikts nepieciešamais finanšu līdzekļu
apmērs ārzemniekiem, kuri pieprasa vai ir saņēmuši uzturēšanās
atļauju, kā arī detalizēti uzskaitīti dokumenti, kādus personas
var iesniegt, lai pierādītu nepieciešamo finanšu līdzekļu
esamību. Minētās normas ir nepieciešamas, lai efektīvāk varētu
konstatēt personu atbilstību Imigrācijas likumā noteiktajām
prasībām.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ārlietu,
Ekonomikas, Labklājības, Satiksmes ministrijā, Īpašu uzdevumu
ministra sabiedrības integrācijas lietās sekretariātā.
Izglītības un zinātnes ministrija
– pieteica rīkojuma projektu “Par Jēkabpils 109.arodskolas un
Viesītes arodvidusskolas reorganizāciju”.
Izglītības un zinātnes ministrijas Profesionālās izglītības un
tālākizglītības departaments pēc iepazīšanās ar pašreizējo
stāvokli audzēkņu izglītošanā un izglītības iestāžu rīcībā esošo
ēku izmantošanas apstākļiem ierosina reorganizēt Jēkabpils
109.arodskolu un pievienot to Viesītes arodvidusskolai. Tādējādi
tiks turpināta profesionālās izglītības iestāžu tīkla
optimizācija, veicināta izglītības kvalitātes uzlabošana (tajā
skaitā audzēkņiem ar speciālām vajadzībām ieslodzījuma vietās),
valsts budžeta līdzekļu un profesionālās izglītības iestāžu
materiāli tehniskās bāzes racionālu izmantošana, ieviestas
normējošās izmaksas profesionālās izglītības programmu
īstenošanā.
Jēkabpils 109.arodskola atrodas Jēkabpils cietuma telpās (656
kv.m, 5 darbinieki, 58 audzēkņi – uz 01.10.2004.) un tur īsteno
otrā profesionālās kvalifikācijas līmeņa profesionālās izglītības
programmas metālapstrādē (virpotājs), elektromontāžā un
elektromehānikā (apgaismes elektriķis), siltuma, gāzes un ūdens
tehnoloģijā (rūpnīcas katlu kurinātājs) viengadīgajās mācību
grupās, kur uzņem audzēkņus ar vidējo izglītību.
Viesītes arodvidusskola (10 886 kv.m, t.sk. dienesta viesnīca
1400 kv.m, 59 darbinieki, 289 audzēkņi – uz 01.10.2004.) īsteno
otrā un trešā profesionālās kvalifikācijas līmeņa profesionālās
izglītības programmas trīsgadīgajās vai četrgadīgajās mācību
grupās (datorsistēmas, ēdināšanas serviss, lauku mājamatnieks,
galdniecības izstrādājumi un apdares darbi). Ar 2004.gada
1.jūliju Viesītes arodvidusskola atrodas Izglītības un zinātnes
ministrijas padotībā.
Rīkojuma projekts paredz reorganizēt Izglītības un zinātnes
ministrijas padotībā esošo profesionālās izglītības iestādi –
Jēkabpils 109.arodskolu – un ar 2005.gada 1.jūliju pievienot to
Izglītības un zinātnes ministrijas padotībā esošajai
profesionālās izglītības iestādei – Viesītes
arodvidusskolai.
Balstoties uz iepriekšējās Jelgavas 105.arodskolas
reorganizācijas pozitīvo pieredzi, Jēkabpils 109.arodskolas
reorganizācijā iecerēta ne tikai administratīvo izdevumu
samazināšana, bet arī iespēja labāk izmantot abu iepriekšminēto
profesionālo izglītības iestāžu pedagoģisko un materiāli tehnisko
potenciālu, kā arī iespēja uzlabot izglītības programmu tehnisko
nodrošinājumu, iesniedzot projektus Eiropas Savienības sociālajam
fondam, tajā skaitā cilvēkiem ar speciālām vajadzībām.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu ministrijā,
Valsts kancelejā.
Kultūras ministrija
– pieteica noteikumu projektu “Grozījumi Ministru kabineta
2003.gada 26.augusta noteikumos Nr. 474 “Noteikumi par kultūras
pieminekļu uzskaiti, aizsardzību, izmantošanu, restaurāciju,
valsts pirmpirkuma tiesībām un vidi degradējoša objekta statusa
piešķiršanu””.
Noteikumu grozījumu mērķis ir vienkāršot saskaņošanas un atļauju
saņemšanas kārtību darbībām kultūras piemineklī vai to
aizsardzības zonās, kas veicinās demokrātisko procesu
pilnveidošanu valsts pārvaldes jomā.
Samazinot instanču skaitu, kurās privātpersonai jāgriežas, lai
realizētu savas tiesības un tiesiskās intereses, kā arī samazinot
no privātpersonām pieprasāmās informācijas apjomu, iespējams
veidot pozitīvu attieksmi pret valsts pārvaldes procesu
attīstību.
Tā kā pašvaldības, kurās ir izveidots kultūras mantojuma
saglabāšanas dienests, jau nodarbojas ar jautājumiem, kurus
regulē noteikumi, tad sagatavotie grozījumi tikai novērš funkciju
dublēšanos. Grozījumi pielikumos precizēs atļaujās iekļaujamās
informācijas apjomu.
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas funkcijas,
uzdevumi un kompetence ar šo noteikumu projektu netiek
mainīta.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Ekonomikas
Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijā, Latvijas
Pašvaldību savienībā, Valsts kontrolē.
Satiksmes ministrija
– pieteica noteikumu projektu “Kārtība, kādā elektronisko
sakaru komersants aprīko elektronisko sakaru tīklu ar iekārtām,
kas nodrošina operatīvās informācijas iegūšanu no tehniskajiem
līdzekļiem un sarunu operatīvu noklausīšanos likumā noteiktajos
gadījumos”.
Noteikumu projekts noteiks kārtību, kādā
elektronisko sakaru komersants aprīko elektronisko sakaru tīklu
ar iekārtām, kas nodrošina operatīvās informācijas iegūšanu no
tehniskajiem līdzekļiem un sarunu operatīvu noklausīšanos likumā
noteiktajos gadījumos. Noteikumu projekts izstrādāts saskaņā ar
Elektronisko sakaru likuma 69.panta otrajā daļā minēto, tas
nepieciešams, lai īstenotu Operatīvās darbības likumā noteikto
operatīvās darbības uzdevumu realizēšanu.
Lai tīklam pievienotu operatīvā darbības subjekta iekārtas
operatīvās informācijas iegūšanai un sarunu operatīvai
noklausīšanai, tīkls tiek aprīkots ar tīkla pārtveršanas punktu
(punktiem).
Operatīvās darbības subjekts iesniedz Satversmes aizsardzības
birojam (SAB) rakstveida pieprasījumu pēc akceptēšanas ierīkot
tīkla pārtveršanas punktu (punktus) attiecīgajā tīklā. SAB
izskata pieprasījumu un nedēļas laikā informē operatīvās darbības
subjektu par akceptēšanu vai atteikumu ierīkot tīkla pārtveršanas
punktu (punktus). Ja pieprasījums tiek akceptēts, tad SAB,
informējot operatīvās darbības subjektu, vienlaikus informē arī
attiecīgo komersantu par to, ka viņa tīklā tiks ierīkots tīkla
pārtveršanas punkts (punkti). Pēc akcepta saņemšanas operatīvās
darbības subjekts izstrādā tīkla pārtveršanas punkta (punktu)
projektu un tehniskos noteikumus un saskaņo tos ar SAB.
SAB tīkla pārtveršanas punkta (punktu) projektu un tehnisko
noteikumu saskaņošanas stadijā ir tiesības pieprasīt no
komersanta tīkla pārtveršanas punkta (punktu) projektu un
tehnisko noteikumu saskaņošanai nepieciešamo informāciju.
Elektronisko sakaru komersantam ir pienākums bez maksas ierīkot
tīkla pārtveršanas punktu (punktus) ne ilgāk kā divu mēnešu laikā
pēc SAB direktora rakstveida pieprasījuma par tīkla pārtveršanas
punkta (punktu) ierīkošanu saņemšanas.
Tīkla pārtveršanas punktu (punktus) komersants ierīko atbilstoši
tīkla pārtveršanas punkta (punktu) projektam un tehniskajiem
noteikumiem un pēc operatīvās darbības subjekta vadītāja
rakstveida pieprasījuma uztur un nodod bez maksas tā lietošanā
operatīvās darbības pasākumu veikšanai.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Tieslietu, Iekšlietu
ministrijā, Ģenerālprokuratūrā, Korupcijas novēršanas un
apkarošanas birojā, Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē,
Satversmes aizsardzības birojā, Valsts kancelejā.
Tieslietu ministrija
– pieteica likumprojektu “Grozījumi Reliģisko organizāciju
likumā”.
Likumprojekts saskaņo Reliģisko organizāciju likuma 15.pantā
lietoto terminoloģiju ar Komerclikumu un Komerclikuma spēkā
stāšanās kārtības likumu. Projektā noteikts, ka reliģiskajām
organizācijām ir tiesības veikt saimniecisko darbību. Ja
reliģiskās organizācijas ieņēmumi no saimnieciskās darbības
kalendārā gada laikā 500 reizes pārsniedz minimālo mēnešalgu,
kuru Ministru kabinets noteicis attiecīgajam laika posmam, šai
organizācijai jādibina kapitālsabiedrība, kas jāreģistrē saskaņā
ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Ieņēmumi no
saimnieciskās darbības izlietojami reliģiskās organizācijas
statūtos (satversmē, nolikumā) paredzētajiem mērķiem saskaņā ar
spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Reliģiskās organizācijas
kārto grāmatvedību, sastāda pārskatus un maksā nodokļus saskaņā
ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Projekts nodots saskaņošanai Finanšu, Ārlietu, Bērnu un ģimenes
lietu, Izglītības un zinātnes ministrijā, Īpašu uzdevumu ministra
sabiedrības integrācijas lietās sekretariātā, Valsts
kancelejā.
Valsts kancelejas Komunikācijas departaments