• Atvērt paplašināto meklēšanu
  • Aizvērt paplašināto meklēšanu
Pievienot parametrus
Dokumenta numurs
Pievienot parametrus
publicēts
pieņemts
stājies spēkā
Pievienot parametrus
Aizvērt paplašināto meklēšanu
RĪKI

Publikācijas atsauce

ATSAUCĒ IETVERT:
Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām. Publicēts oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", 5.01.2005., Nr. 2 https://www.vestnesis.lv/ta/id/98912

Paraksts pārbaudīts

NĀKAMAIS

Izsoles

Vēl šajā numurā

05.01.2005., Nr. 2

RĪKI
Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā. Piedāvājam lejuplādēt digitalizētā laidiena saturu (no Latvijas Nacionālās bibliotēkas krājuma).

Iepirkumi valsts un pašvaldību vajadzībām

PAS.GIF (8277 bytes)

PAZIŅOJUMS PAR IEPIRKUMA PROCEDŪRAS UZSĀKŠANU
Atklāts konkurss
Pakalpojumi

Vai Iepirkums tiek organizēts PTO nolīguma par valsts līgumiem (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Rīgas dome, 90000064250, Rātslaukums 1, Rīga, Latvija, LV-1539
Kontaktpersona: Laima Zīlīte
Tālr.: + 371 8000800
Fakss: +371 7026389
Elektroniskā pasta adrese: dome@rcc.lv
Mājas lapas adrese (URL): www.riga.lv
I.2) Papildu informāciju var saņemt:
Rīgas domes Finanšu departaments, 90000064250, Kungu iela 7/9, 329.kabinets, Rīga, Latvija, LV-1050
Kontaktpersona: Rīgas domes Finanšu departamenta Resursu pārvaldes Resursu plānošanas un vadības informācijas nodaļas vadītāja Laima Zīlīte
Tālr.: + 371 7105309
Fakss: + 371 7026010
Elektroniskā pasta adrese: Laima.Zilite@rcc.lv
I.3) Konkursa nolikumu var saņemt:
Rīgas domes Finanšu departaments, 90000064250, Kungu iela 7/9, 329.kabinets, Rīga, Latvija, LV-1050
Kontaktpersona: Rīgas domes Finanšu departamenta Resursu pārvaldes Resursu plānošanas un vadības informācijas nodaļas vadītāja Laima Zīlīte
Tālr.: + 371 7105309
Fakss: + 371 7026010
Elektroniskā pasta adrese: Laima.Zilite@rcc.lv
I.4) Piedāvājumi jāiesniedz:
Rīgas domes Finanšu departaments, 90000064250, Kungu iela 7/9, 329.kabinets, LV-1050, Rīga, Latvija
Kontaktpersona: Rīgas domes Finanšu departamenta Resursu pārvaldes Resursu plānošanas un vadības informācijas nodaļas vadītāja Laima Zīlīte
Tālr.: + 371 7105309
Fakss: + 371 7026010
Elektroniskā pasta adrese: Laima.Zilite@rcc.lv
I.5) Pasūtītājs ir *pašvaldības iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Apraksts
II.1.1) Būvdarbu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir būvdarbi)
II.1.2) Preču piegādes līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir preču piegāde)
II.1.3) Pakalpojumu līguma veids (ja iepirkuma priekšmets ir pakalpojumi)
Pakalpojumu kategorijas nr.: 6
II.1.4) Vai tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.1.5) Iepirkuma nosaukums: *par pilnsabiedrības “Dienvidu tilts” un Rīgas domes noslēgtajā būvniecības līgumā paredzēto darbu samaksas kārtību/finansējuma modeļa (struktūras) un tā realizācijai nepieciešamā finansējuma piesaistīšanu darbu izpildītājai – pilnsabiedrībai “Dienvidu tilts”
II.1.6) Iepirkuma priekšmeta apraksts un apjoms: konkursa ietvaros pretendentam jāizstrādā un jāiesniedz starp Rīgas domi un pilnsabiedrību “Dienvidu tilts” 2004.gada 30.martā noslēgtajā līgumā nr. DA-04-91-li par Dienvidu tilta pār Daugavu Rīgā, ar pieejām, pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību paredzēto darbu samaksas kārtība (finansējuma modelis/struktūra), kā arī jāpiedāvā tā realizācijai nepieciešamais finansējums līguma summai (LVL 82,238,426.45 (astoņdesmit divi miljoni divi simti trīsdesmit astoņi tūkstoši četri simti divdesmit seši lati un četrdesmit pieci santīmi)) ekvivalentas summas apmērā eiro (EUR) valūtā, kas aprēķināta pēc Latvijas Bankas valūtas maiņas kursa konkursa izsludināšanas dienā un mēnesī (dienā un mēnesī, kad Iepirkumu uzraudzības birojs ir ievietojis atklātā konkursa paziņojumu interneta tīklā, adrese: http://www.iub.gov.lv) darbu veicējai sabiedrībai “Dienvidu tilts”
II.1.7) Paredzamā līguma izpildes vieta: Rīga, Latvija
NUTS kods *EO29 Latvia
II.1.8) Klasifikācija
II.1.8.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
66100000-2
Papildu priekšmeti
II.1.8.1) Cita klasifikācija (NACE/CPA/ CPC )
II.1.9) Vai iepirkums ir sadalīts daļās? NĒ
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
II.1.10) Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus (ja tas pieļaujams saskaņā ar konkursa nolikumu): NĒ
II.2) LĪGUMA APJOMS
II.2.1) Kopējais līgumu apjoms (iekļaujot visas iepirkuma daļas, ja iepirkums ir sadalīts daļās):
konkursa ietvaros pretendentam jāizstrādā un jāiesniedz starp Rīgas domi un pilnsabiedrību “Dienvidu tilts” 2004.gada 30.martā noslēgtajā līgumā nr. DA-04-91-li par Dienvidu tilta pār Daugavu Rīgā, ar pieejām, pirmās kārtas tehniskā projekta izstrādāšanu un būvniecību paredzēto darbu samaksas kārtība (finansējuma modelis/struktūra), kā arī jāpiedāvā tā realizācijai nepieciešamais finansējums līguma summai ekvivalentas summas (LVL 82,238,426.45 (astoņdesmit divi miljoni divi simti trīsdesmit astoņi tūkstoši četri simti divdesmit seši lati un četrdesmit pieci santīmi)) apmērā eiro (EUR) valūtā, kas aprēķināta pēc Latvijas Bankas valūtas maiņas kursa konkursa izsludināšanas dienā un mēnesī (dienā un mēnesī, kad Iepirkumu uzraudzības birojs ir ievietojis atklātā konkursa paziņojumu interneta tīklā, adrese: http://www.iub.gov.lv) darbu veicējai sabiedrībai “Dienvidu tilts”
II.2.2) Piedāvājuma papildu opcijas (ja paredzēts), to apraksts un laiks, kad tās tiks īstenotas (ja zināms)
II.3) Paredzamais līguma izpildes termiņš: 42 mēneši (pēc līguma noslēgšanas)
III DAĻA: JURIDISKĀ, EKONOMISKĀ, FINANŠU UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
III 1.) Apstākļi, kas attiecas uz līguma slēgšanu
III 1.1.) Nepieciešamās iemaksas un garantijas (ja tādas tiek paredzētas): piedāvājuma nodrošinājums ir LVL 50 000 (piecdesmit tūkstoši lati)
III 1.2.) Finansēšanas un samaksas noteikumi vai atsauce un/vai noteikumiem, kuros tie ietverti: finansēšanas un samaksas noteikumi saskaņā ar nolikuma pielikumu nr.3 “Darba uzdevums”
III 1.3.) Juridiskā forma, kā tiks apvienoti/sadalīti līguma/-u slēdzējs/-i. (ja tāda nepieciešama)
III .2) Piedalīšanās nosacījumi
III 2.1.) Informācija par pretendenta darbību, kas iesniedzama, lai izpildītu minimālās ekonomiskās, finansiālās un tehniskās prasības, kas izvirzītas pretendentiem: nepieciešams pretendenta rakstisks apliecinājums, ka tam pēdējo trīs gadu laikā ir iegūta pieredze, finansējot vismaz vienu projektu, kura apjoms nav mazāks par nolikuma 5.1.punktā norādīto Līguma summu (LVL 82,238,426.45 (astoņdesmit divi miljoni divi simti trīsdesmit astoņi tūkstoši četri simti divdesmit seši lati un četrdesmit pieci santīmi)) un kura ietvaros realizētā samaksas kārtība (finansējuma modelis) nav radījusi parāda saistības pasūtītājam, izņemot norēķinu saistības pret piegādātāju, un šādas saistības nav tikušas klasificētas kā pasūtītāja izsniegta garantija vai galvojumus, un/vai pasūtītāja izsniegts kredīts (tai skaitā, bet ne tikai faktorings, līzings) saskaņā ar Eurostat piemēroto protokolu par pārmērīga budžeta deficīta novēršanas procedūru (1992), kas pievienots Eiropas Kopienas dibināšanas līgumam (Protocol on the Excessive Deficit Procedure as annexed to the Treaty establishing the European Community), kā arī citas prasības saskaņā ar nolikumu
III 2.1.1.) Pretendenta juridiskais statuss – nepieciešamā dokumentācija: konkursā var piedalīties Latvijas Republikā vai ārvalstīs reģistrēta kredītiestāde vai cita profesionālai finanšu darbībai licencēta juridiska persona, vai starptautiska finanšu institūcija, kas atbilstoši normatīvajiem aktiem ir tiesīga sniegt finanšu pakalpojumus, ja tā atbilst nolikumā noteiktajām prasībām, attiecībā uz kuru nepastāv normatīvajos aktos un nolikumā noteiktie ierobežojumi dalībai konkursā, kā arī, ja tā saskaņā ar nolikumu iesniegusi piedāvājumu, lai piedalītos konkursā. Pretendenta juridiskā statusa apliecināšanai nepieciešamā dokumentācija: - pretendenta reģistrācijas apliecības kopija; - licence vai sertifikāts, izsniegts saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, vai analogs ārvalstīs izsniegts dokuments, kas atļauj sniegt nolikumā minētos pakalpojumus, ja šāds dokuments nepieciešams saskaņā ar valsts, kurā attiecīgais pretendents reģistrēts, normatīvajiem aktiem
III 2.1.2.) Informācija par saimniecisko un finansiālo stāvokli – nepieciešamā dokumentācija: papildus citiem nolikuma noteikumiem, pretendentam, kas vēlas piedalīties konkursā, jāatbilst šādām prasībām: - pretendenta gada finanšu vidējam apgrozījumam pēdējo divu gadu laikā jābūt vismaz trīs reizes lielākam par pretendenta piedāvāto paredzamo līgumcenu. Nepieciešamā dokumentācija: Pretendentam jāiesniedz šādi atlases dokumenti: - pretendenta rakstisks apliecinājums, ka normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nav konstatēti tā profesionālās darbības pārkāpumi pēdējo triju gadu laikā; - izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms pretendenta piedāvājuma iesniegšanas izdevis LR Valsts ieņēmumu dienests vai cita nodokļu administrācijas iestāde Latvijā vai līdzvērtīga nodokļu administrācijas iestāde citā valstī, kur pretendents reģistrēts, un kas apliecina, ka pretendentam nav nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi; - izziņa (oriģināls), ko ne agrāk kā vienu mēnesi pirms piedāvājuma iesniegšanas ir izdevušas kompetentas iestādes, ja attiecīgās valsts likumdošana paredz šādu ziņu publisku reģistrēšanu, un: a) kas apliecina, ka pretendents ir reģistrēts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, nav pasludināts par maksātnespējīgu, neatrodas likvidācijas stadijā vai tā saimnieciskā darbība nav apturēta vai pārtraukta; b) kas apliecina pretendenta pārstāvja paraksta tiesības; - pretendenta gada pārskati par pēdējiem trīs gadiem
III 2.1.3.) Informācijas par pretendenta tehniskajām iespējām – nepieciešamā dokumentācija
III .3) Apstākļi, kas attiecas uz līgumu par pakalpojumu sniegšanu
III 3.1.) Vai pakalpojumu var sniegt tikai noteiktas profesijas pārstāvji?
III 3.2.) Vai līgumslēdzējam būs jāuzrāda to personu vārdi un profesionālā kvalifikācija, kas būs tiešie līguma izpildītāji?
IV. DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.1) Vai jau ir zināmi kandidāti? (sarunu procedūras gadījumā)
IV.1.2) Paātrinātās procedūras izvēles pamatojums (ja tāda izvēlēta)
IV.1.3) Par informatīvā paziņojuma publicēšanu (ja tāds bijis nepieciešams)
IV.1.3.1) Informatīvais paziņojums, kas publicēts par šo iepirkumu (ja tāds bijis)
Nav
IV.1.3.2) Citas informatīvās publikācijas
Nav
IV.1.4) Iespējamais pretendentu skaits, kas piedalīsies iepirkuma procedūrā
minimālais skaits 0 /maksimālais skaits 0
IV.2) Piedāvājuma vērtēšanas kritēriji: piedāvājums ar viszemāko cenu
IV.3) Administratīvā informācija
IV.3.1) Identifikācijas nr.: *RDFD2004/55
IV.3.2) Konkursa nolikumu un papildu dokumentāciju var saņemt līdz 24.02.2005.
Maksa: LVL 200 (divi simti)
Maksājuma veids un rekvizīti: pārskaitījums Rīgas domē, reģ.nr. LV 90000064250, nr. LV72UNLA0020100001270, a/s “Latvijas Unibanka”, Centra filiāle, kods UNLALV2X
IV.3.3) Piedāvājumu/pieteikumu iesniegšanas termiņš (atkarīgs no tā, kāda procedūra izvēlēta): 24.02.2005. no plkst. 10:00 līdz 11:00
IV.3.4) Uzaicinājumu nosūtīšanas laiks kandidātiem (slēgta konkursa vai sarunu procedūras gadījumā)
IV.3.5) Valoda vai valodas, kurās iesniedzams pretendenta pieteikums piedalīties iepirkuma procedūrā: LV
IV.3.6) Piedāvājuma derīguma termiņš (atklāta konkursa gadījumā): 120 dienas pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa
IV.3.7) Piedāvājumu atvēršana
IV 3.7.1) Personas, kuras piedalīsies piedāvājumu atvēršanas sēdē: piedāvājumu atvēršanas sēdē var piedalīties visas ieinteresētās personas
IV.3.7.2) Laiks un vieta: 24.02.2005. plkst. 11:00 Rīgas domes Finanšu departamentā Kungu ielā 7/9, 5.stāva zālē, Rīgā, Latvijā
VI. DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Ja iepirkums ir regulārs, norādīt plānoto nākamā iepirkuma izsludināšanas laiku
VI.3) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *NĒ
VI.4) Cita informācija (ja nepieciešama)
VI.5) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.12.2004.

Paziņojums par atklātu konkursu
Piegāde

1. Pasūtītāja nosaukums: Ventspils rajona Vārves pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000039978, adrese: Ventspils raj., Ventava, Skolas iela 1, Latvija, LV-3623. Tālruņi: +371-3643234.Fakss: +371-3643242
Kontaktpersona: izpilddirektors Vilnis Ķudis, tālr. 3643231
2. Identifikācijas nr.: Vārves PP2005/01
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: kurināmā koksne
CPV kods: 02130000-4
Paredzamā iepirkuma apjoms: viens tūkstotis seši simti kub.m
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: par vairākām daļām
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: jā
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Ventspils raj., Vārves pag., Ventavas centrālā katlu māja
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 31.12.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Ventspils raj., Vārves pag., Ventavā, Skolas ielā 1, līdz 20.01.2005. laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 12.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Ventspils raj., Vārves pagastā, Ventavā, Skolas ielā 1, LV-3623, līdz 20.01.2005. plkst. 11:00
Piedāvājumu atvēršana notiks Ventspils raj., Vārves pagastā, Ventavā, Skolas ielā 1, 20.01.2005. plkst. 11:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Latvijas Republikas gaisa telpas izmantošanas un gaisa satiksmes organizēšanas valsts akciju sabiedrība “Latvijas Gaisa satiksme”, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 40003038621, adrese: lidosta “Rīga”, KDP ēka, Rīgas rajons, Mārupes pagasts, Latvija, LV-1053. Tālruņi: +371-7300950.Fakss: +371-7300970
Kontaktpersona: Lidlauku rajonu daļas vadītājs Roberts Sviklo, tālr. 7300621
2. Identifikācijas nr.: LGS 2004/145
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: piedāvājums ar viszemāko cenu
4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: aviolidojumu čarterreisa pakalpojumi
CPV kods: 62230000-3
Paredzamā iepirkuma apjoms: skatīt darba uzdevumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: Eiropas Savienība
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 2005.gada 2.februāris
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt VAS “Latvijas Gaisa satiksme” kancelejā, KDP ēkā, lidostā “Rīga”, LV-1053, līdz 13.01.2005. laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 05.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz VAS “Latvijas Gaisa satiksme” kancelejā, KDP ēkā, lidostā “Rīga”, LV-1053, līdz 13.01.2005. plkst. 12:00
Piedāvājumu atvēršana notiks VAS “Latvijas Gaisa satiksme” kancelejā, KDP ēkā, lidostā “Rīga”, LV-1053, 13.01.2005. plkst. 12:00.

Paziņojums par atklātu konkursu
Pakalpojumi

1. Pasūtītāja nosaukums: Brenguļu pagasta padome, nodokļu maksātāja reģistrācijas nr.: 90000042978, adrese: “Avotkalni”, Brenguļu pagasts, Valmieras rajons, Latvija, LV-4245. Tālruņi: +371-4233424, 4233421.Fakss: +371-4233424
Kontaktpersona: galvenais speciālists Edmunds Verguns, tālr. 9497774
2. Identifikācijas nr.: BPP 2004/03
3. Iepirkuma metode: ATKLĀTS KONKURSS
Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums

Kritērijs

Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits)

Cena

40

Estētiskās un funkcionālās vērtības

40

Līdzīga pieredze

20

4. Paredzamā iepirkuma priekšmets: Brenguļu pagasta informācijas, izglītības, veselības, sporta un sociālās aprūpes dienas centra “Kaimiņi” projektēšanas darbi
CPV kods: 74224000-5
Paredzamā iepirkuma apjoms: Brenguļu pagasta informācijas, izglītības, veselības, sporta un sociālās aprūpes dienas centra “Kaimiņi” projektēšanas darbi saskaņā ar konkursa nolikumu
Pretendents var iesniegt piedāvājumus: tikai par visu apjomu
Pretendents var iesniegt vairākus piedāvājuma variantus: nē
5. Paredzamā līguma izpildes vieta: “Avotkalni”, Brenguļu pagasts, Valmieras rajons
Paredzamā līguma izpildes termiņš: 01.09.2005.
6. Informatīvais paziņojums publicēts: nav
7. Konkursa nolikumu var saņemt Brenguļu pagasta padomē “Avotkalnos”, Brenguļu pagastā, Valmieras rajonā, līdz 27.01.2005. laikā no plkst. 9:00 līdz 16:00
8. Pieprasījums par papildu informāciju iesniedzams līdz 19.01.2005.
9. Piedāvājums jāiesniedz Brenguļu pagasta padomē “Avotkalnos”, Brenguļu pagastā, Valmieras rajonā, līdz 27.01.2005. plkst. 15:00
Piedāvājumu atvēršana notiks “Avotkalnos”, Brenguļu pagastā, Valmieras rajonā, 27.01.2005. plkst. 15:00.

PAZIŅOJUMS PAR LĒMUMA PIEŅEMŠANU
Preces

Vai Iepirkums tiek organizēts Līguma par valsts iepirkumu (GPA) ietvaros? JĀ
I DAĻA: PASŪTĪTĀJS
I.1) Pasūtītāja oficiālais nosaukums un adrese:
Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienests, 90000069281, Smilšu iela 1, LV-1978, Rīga, Latvija. Kontaktpersona: Anda Suvorova, VID Projekta ieviešanas vienības pārvaldes Projekta analīzes daļas galvenā speciāliste
Tālr.: +371-7028703. Fakss: +371-7028704
Mājas lapas adrese (URL): http://www.vid.gov.lv
I.2) Pasūtītājs ir *valsts iestāde
II DAĻA: IEPIRKUMA PRIEKŠMETS
II.1) Līguma veids: pakalpojumi
II.2) Vai par šo iepirkumu tiks slēgta vispārējā vienošanās? *NĒ
II.3) Klasifikācija
II.3.1) CPV kods *
Pamatkods
Papildkods (ja tāds piemērojams)
Pamata iepirkuma priekšmets
Papildus priekšmeti
II.3.2) Cita klasifikācija (NACE/CPA/CPC)
II.4) Iepirkuma nosaukums: *telpu noma VID GNP vajadzībām
II.5) Iepirkuma apraksts un apjoms: valsts iepirkuma priekšmets ir telpu noma Valsts ieņēmumu dienesta Galvenās nodokļu pārvaldes vajadzībām uz 8 (astoņiem) gadiem ar kopējo lietderīgo platību aptuveni ~ 2050 kv.m
II.6) Paredzamā kopējā līgumcena(bez PVN)
IV DAĻA: IEPIRKUMA PROCEDŪRA
IV.1) Iepirkuma procedūras veids: atklāts konkurss
IV.1.2) Sarunu procedūras pamatojums: sk. pielikumu
IV.2) Piedāvājuma izvēles kritērijs: saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kura kritēriji ir tehniskie kritēriji un cena
V DAĻA: UZVARĒTĀJI
Līguma nr. pēc kārtas
V.1) Uzvarētāji un piedāvātā līgumcena
V.1.1) Informācija par uzvarētāju
V.1.2) Informācija par uzvarētāja piedāvāto līgumcenu vai par zemāko un augstāko piedāvāto līgumcenu starp pretendentiem, kuru piedāvājumi atbilda konkursa nolikuma prasībām(bez PVN)
V.2) Apakšlīgumi
V.2.1) Vai līgumam iespējami/paredzēti apakšlīgumi?NĒ
VI DAĻA: CITA INFORMĀCIJA
VI.1) Vai paziņojuma publikācija ir obligāta? JĀ
VI.2) Iepirkuma identifikācijas nr.: *FM VID 2004/247
VI.3) Lēmuma pieņemšanas datums: 22.12.2004.
VI.4) Saņemto piedāvājumu skaits: 1
VI.5) Vai paziņojums par šo iepirkumu ticis publicēts OJ? JĀ
Paziņojuma publikācijas OJ nr.:2004/S 151-130797
Publicēts:05.08.2004
VI.6) Vai iepirkums ir saistīts ar projektu, kas tiek finansēts no ES Fondiem? *NĒ
VI.7) Cita informācija: pieņemts lēmums objektīvu iemeslu dēļ izbeigt iepirkuma procedūru, neizvēloties nevienu piedāvājumu, jo VID nav nepieciešamā finansējuma, lai varētu slēgt iepirkuma līgumu par piedāvāto nomas maksu, un pasūtītājs nevar uzņemties saistības, kas pārsniedz piešķirto asignējumu
VI.8) Paziņojuma nosūtīšanas datums: 27.12.2004.

Tiesību aktu un oficiālo paziņojumu oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

ATSAUKSMĒM

ATSAUKSMĒM

Lūdzu ievadiet atsauksmes tekstu!